Ach als liewella er toestemming voor heeft gegeven no prolem maar anders vindt ik dat het niet kan.
Fat-Hobbit-Aars-Sjaak loopt hier niet meer rondOp vrijdag 09 februari 2001 23:05 schreef Buzzman het volgende:
Of natuurlijk Anna kournikova
maar wie lopen er dan met een llewela rond? Alleen hobit toch?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Tom heeft ook nog ff me in zijn icoon gehad... (Dat was wel zonder toestemming >:):P)
Voor de rest zou ik niemand weten
Verwijderd
IP ban zelfs . Mooi.Op zaterdag 10 februari 2001 00:38 schreef saviour het volgende:
Aarsje gebanned?
Wat voor ban heb je nog meer dan... oh ja, wacht even, user ban natuurlijk. Duh!Op zaterdag 10 februari 2001 00:42 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
IP ban zelfs . Mooi.
hoevaak is die jongen wel niet gebanned geweest? stuk of 5 keer ofzo?Op zaterdag 10 februari 2001 00:42 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
IP ban zelfs . Mooi.
Aannames zijn fataal.
Tja, ik snap ook niet dat de adjes het zo lang met 'm hebben uitgehouden...Op zaterdag 10 februari 2001 00:48 schreef Buzzman het volgende:
[..]
hoevaak is die jongen wel niet gebanned geweest? stuk of 5 keer ofzo?
Om maar eens een oude spreuk onder het stof vandaan te halen: opgeruimd staat netjes
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Nee, je hebt ht goed, die kunnen ook niet ge IP-Banned worden, dan is het meer wie er het langste volhoud.. de adjes of de stoute user..Op zaterdag 10 februari 2001 00:58 schreef Tachyon het volgende:
Het zal vast een domme opmerking zijn, maar wat wordt nou precies onder een IP-ban verstaan? Mensen met dynamische IP-adressen hebben hier toch helemaal geen last van? Of zit ik er nu helemaal naast?
En tis idd erg verrot voor de adjes als degeen een dynamisch ip heeft of 8er een proxy gaat zitten..
Verwijderd
LOLOp zaterdag 10 februari 2001 09:28 schreef havana het volgende:
Trouwens eindelijk es normale replies.Ik had al min of meer rekening gehouden met een flamewar:
"HOU JE BEK LLEWELLA IS GEWOON RELEXED"
Verwijderd
Tja, omdat diegene haar kewl/aardig/knap/lekker vinden?
En zolang Llewella het niet erg vind.. toch?
Verwijderd
Llewella is ook gewoon relaxed daarom wordt er ook zo relaxed gereageerd';):POp zaterdag 10 februari 2001 09:28 schreef havana het volgende:
Trouwens eindelijk es normale replies.Ik had al min of meer rekening gehouden met een flamewar:
"HOU JE BEK LLEWELLA IS GEWOON RELEXED"
Verwijderd
Mja, denk het ook ja...Op zaterdag 10 februari 2001 13:40 schreef Llewella het volgende:
[..]
Llewella is ook gewoon relaxed daarom wordt er ook zo relaxed gereageerd';):P
Sjilluh. Was iedereen maar zo relaxend als jij. Ik bijvoorbeeld
Verwijderd
Op zaterdag 10 februari 2001 14:56 schreef havana het volgende:
slijmbal
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Advanced sheep-counting strategies
dat is togenwoordig toch dkasemier?Op zaterdag 10 februari 2001 22:12 schreef BrammeS het volgende:
heej loopt mixmaster hier eigenlijk nog rond? en zoja wat is zijn nick.......
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Op zaterdag 10 februari 2001 16:20 schreef CyberJunk86. het volgende:
nee, hier worden mensen vrolijker van: [afbeelding]![]()
Dit gaat het pagevieuws record weer verbreken!Op zaterdag 10 februari 2001 16:20 schreef CyberJunk86. het volgende:
nee, hier worden mensen vrolijker van: [afbeelding]![]()