He jongens ... probleempje. Ik ben mn oude compu even nieuw leven in aan het blazen (oude dual processor P3 1000mhz). Dit gaat mn downloadcompu worden in mn studentenhuis.
Deze hardware is geinstalleerd:
- 160gig IDE
- 300GIG SATA
- SATA controller
- Geforce 4 4200
- 1x DVD
- 1x DVD-burner
- TV-kaart
- Geluidskaart
Dit mobo heeft echter geen SATA, dus heb ik er een SATA controllertje ingegooid. Ik had er nog 2, 1tje liep hij op vast, 1tje deed het prima maar kon hij de HD niet vinden. Dus heb ik een nieuwe gekocht bij computerland. (sweex dingetje met sil image 3512 chipset).
... Nu heb ik die nieuwe geinstalleerd, deze installeert ook prima ... nu vind hij de HD 300gig echter niet!!
Ik heb de stroomkabeltjes & SATA kabel vervangen, dat maakt ook niet uit.
Partition Magic ziet hem ook niet.
Weet iemand wat dit kan zijn, ik snap er echt helemaal niets van en in tweakers kon ik er ook niets over vinden. ... ... Weet iemand wat dit kan zijn, ik word echt helemaal gek hierzo!
Gr
Deze hardware is geinstalleerd:
- 160gig IDE
- 300GIG SATA
- SATA controller
- Geforce 4 4200
- 1x DVD
- 1x DVD-burner
- TV-kaart
- Geluidskaart
Dit mobo heeft echter geen SATA, dus heb ik er een SATA controllertje ingegooid. Ik had er nog 2, 1tje liep hij op vast, 1tje deed het prima maar kon hij de HD niet vinden. Dus heb ik een nieuwe gekocht bij computerland. (sweex dingetje met sil image 3512 chipset).
... Nu heb ik die nieuwe geinstalleerd, deze installeert ook prima ... nu vind hij de HD 300gig echter niet!!
Ik heb de stroomkabeltjes & SATA kabel vervangen, dat maakt ook niet uit.
Partition Magic ziet hem ook niet.
Weet iemand wat dit kan zijn, ik snap er echt helemaal niets van en in tweakers kon ik er ook niets over vinden. ... ... Weet iemand wat dit kan zijn, ik word echt helemaal gek hierzo!
Gr