| [CCip] The Shape Shifter |
![]() |
Hallo Bezoekers, Mijn naam is Ruthger Idema en ben 15 jaar. Dit word mijn tweede serieuze mod. Ik heb wel veel kleine dingen gedaan bij een paar kasten wat windows gemaakt, fanholes uitgesneden met een dremel e.d. Gewoon wat standaard dingen De mod ga ik maken van MDF, waarvan de "core" van 12MM MDF gemaakt word en de sidepanels van een iets dunner Mdf (moet nog kijken welke). Mijn planning is om er 4x120MM fans in te zetten en 2x80MM fans. Op de middelste plaat komt een grote spiegelmod of traanplaat, waar TSS en de evt sponsor word in gegraveerd! Er komt voorin ook nog een webcam, het word geen duur ding maar iets van goedkoper dan 10 euro... het gaat om het idee. Tot zover mijn gelul over naar het modden! Ruthger Roadmap |
| Sponsoren |
|
|
| Hardware |
Specs: Amd athlon 64 3500+ Asus a8v-se 2x 512 MB Twinmos (DDR) 7300gs 2x 40 gb Sata Dvd brander (geen idee welk merk) Niet echt top hardware dus, maar het gaat om de mod niet de hardware! |
| Ontwerpen |
![]() ![]() Niet rond, maar gewoon schuin gedaan.. Het word in de mod wel gewoon rond ![]() En vanaf de andere kant Let niet op de kwaliteit, dit is mijn 1e dat ik werk met sketchup![/sub] |
| verloop |
9-7-2007 Contact opgenomen met casemod winkels 9-7-2007 Begonnen met front panel 10-7-07 verder gegaan met front panel,o.a uitzagen fanholes e.d 6-8-07 jarig 7-8-07 Extended Solutions toegevoegd als sponsor. |
| Shoplist |
Radgrillz van ac-ryan 4x120MM fan groen 2x80MM fan Groen 4 Cold Cathode's (ccfl's) Ledjes Plexiglas groen Spuitbussen (zwart) Meer Mdf Aanknop Mesh set groen Wieltjes 1x120MM Fangrill 2x120MM Fanguard 1x80mm fangrill 7 Schakelaars cheape webcam Aanknop Opzetstukjes voor de dremel. Lcd-Scherm 4 Potmeters. Nieuwe backplate voor asus a8v-se en nog een hele boel meer :} |
| Tss-Updates |
Worklog update 1 - De mod lijkt voor geen meter meer op de sketches maargoed..... De "bovenkant is een tijdelijk latje omdat het anders nogal onstabiel is.... Btw, Thanks Colin voor alle hulp foto 1, kast op de grond. (moederbord ligt er voor het passen niet dat hij daar komt nog een fotow Rechtsonderin komt de voeding waar de hdd ligt komt de hdd xD zo komt het moederbord Nog een foto, nu met zijkant + bovenkant. Nummer 2 Mini update. Pakketjes binnen Fanetjes testen voorkant+fan binnenkant tot nu toe ac-ryan groen plexi ccfl's testen Test opstelling Totaalshotje @ day zonder iets aan. Oeh staat wel vet, alleen beetje groot....... (Word dan ook niet zo gedaan Totaalshotje @ "night" (najah, gewoon rolding dicht) met alles aan. |
[ Voor 38% gewijzigd door KoudeAardbei op 18-08-2007 21:19 ]