Toon posts:

zalman 9700 led

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik de Zalman 9700 let op mijn E6600 OC heb zitten is hij idle 40 graden en tijdens het gamen 55 graden. Fan staat op zijn laagst. Zijn dit een beetje normale tempraturen ?
Hier boven is het ook best warm op het moment hoe warm weet ik zo niet.

Verwijderd

Topicstarter
EDIT>
hier boven is het zo'n 24 graden

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:02:

EDIT>
hier boven is het zo'n 24 graden
Dat is geen edit, maar een tweede post.

55°C is niet echt een temperatuur om je druk om te maken. Zeker niet met een Zalman-koeler op een mooie zomerdag. Zie ook PMG FAQ » Hoe warm mag mijn CPU worden? Verder is het een kwestie van vergelijken met reviews en dat doe je niet met het openen van een topic, maar door te zoeken.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Topicstarter
r00n schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:54:
[...]

Dat is geen edit, maar een tweede post.

55°C is niet echt een temperatuur om je druk om te maken. Zeker niet met een Zalman-koeler op een mooie zomerdag. Zie ook PMG FAQ » Hoe warm mag mijn CPU worden? Verder is het een kwestie van vergelijken met reviews en dat doe je niet met het openen van een topic, maar door te zoeken.
mm oké ik zal de volgende keer wat meer zoeken en niet gelijk posten en vragen stellen.
iig bedankt voor je reactie

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit is iets wat ook in de FAQ beschreven staat (Zowel hier in TCA als in PMG) zoals je zelf ook door hebt eerst zelf zoeken dus :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.