Toon posts:

Zalman's nieuwe Reserator XT

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand al nieuws over deze nieuwe passieve/actieve koeling van Zalman?
Ik was net aan het uitkijken naar een externe waterkoeling voor m'n HTPC, temperaturen liggen nogal hoog: MB 45°C, NB 65°C, CORE0 58°C en CORE1 56°C.
Deze zou zo'n 400€ kosten bij de lancering, Ik wacht nu wel de reviews eerst even af.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:25

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:44:
Iemand al nieuws over deze nieuwe passieve/actieve koeling van Zalman?
Ik was net aan het uitkijken naar een externe waterkoeling voor m'n HTPC, temperaturen liggen nogal hoog: MB 45°C, NB 65°C, CORE0 58°C en CORE1 56°C.
Deze zou zo'n 400€ kosten bij de lancering, Ik wacht nu wel de reviews eerst even af.
voor 400 euro kun je een nieuwe HTPC in elkaar prutsen... :/

-_-

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dit kan volgens mij prima in Zalman Reserator Deel 2 ;)

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10-2025
Het ziet er leuk uit, maar persoonlijk zou ik er met een grote boog omheen lopen..
Voor die € 399,- (adviesprijs) krijg je nl alleen maar die XT-unit plus een matig CPU-block met wat accessoires. Dus voor je moederbord en evt videokaart moet je dan ook apart blokken kopen.

M.a.w. voor die € 399,- kun je zelf een komplete waterkoeling samenstellen die absoluut beter gaat koelen dan dat zalman spul.. en mocht je ruimtegebrek hebben dan kun je altijd nog je radiator buiten de behuizing hangen..

Kepi_nl

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit is een beetje een loos topic :) Nieuws zou hier snel genoeg staan en zal dan idd naar alle waarschijnlijkheid bij het linkje komen wat Roamor aangeeft :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.