Ik heb een tijdje terug een harde schijf weergevonden die ik een poos niet in gebruik heb gehad (omdat ik 3 identiek ogende schijven het met dezelfde capaciteit dacht ik dat hij kapot was net als de andere twee), achteraf bleek deze nog goed te zijn en maxtools zegt ook dat hij in prima shape is.
Het volgende is aan de andere kant aan de hand:
Ik heb gekeken hoe vol de schijf is en hij geeft aan 4 GB aan ruimte over te hebben van de 40.
Ik heb alle data bekeken door alles te selecteren en te kijken naar de eigenschappen (met alle mappen zichtbaar) en hij geeft aan dat er maar 23,5 Gb in beslag genomen is... Waar is alle data heen? Een kleine 12 GB is onvindbaar en moet in beslag zijn genomen volgens mijn harde schijf. Ik heb geen extra schijven liggen die leeg zijn anders had ik hem geformateerd.
Weet iemand misschien een mogelijkheid deze ruimte weer te krijgen?
Met vriendelijke groet,
Spike.
Het volgende is aan de andere kant aan de hand:
Ik heb gekeken hoe vol de schijf is en hij geeft aan 4 GB aan ruimte over te hebben van de 40.
Ik heb alle data bekeken door alles te selecteren en te kijken naar de eigenschappen (met alle mappen zichtbaar) en hij geeft aan dat er maar 23,5 Gb in beslag genomen is... Waar is alle data heen? Een kleine 12 GB is onvindbaar en moet in beslag zijn genomen volgens mijn harde schijf. Ik heb geen extra schijven liggen die leeg zijn anders had ik hem geformateerd.
Weet iemand misschien een mogelijkheid deze ruimte weer te krijgen?
Met vriendelijke groet,
Spike.