Wat vista vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• apple1200
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-03 21:11
beste mensen,

Ik wil graag naar vista home basic overschakelen, maar nu moet ik 2 dingen uitbreiden:

1 werkgeheugen 256 mb ddr

2 een nieuwe grafische kaart, want mijn Gforce kaart ondersteund vista niet!!! :( :( :(

Zou iemand mij kunnen vertellen als ik dit wil wat het ongeveer kan gaan kosten incl. plaatsen.

alvast bedankt!!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Wat voor pc heb je verder? Als je nog 256 MB ram hebt en een oude grafische kaart is de aanschaf van een volledig nieuwe pc misschien slimmer? En meestal zit daar al een Vista (meestal Home Premium)-licentie bij :)

[ Voor 20% gewijzigd door Alex) op 30-07-2007 21:42 ]

We are shaping the future

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je een wat oudere PC hebt die niet zo snel is zou ik gewoon bij XP blijven als je dat nu hebt. Vista vraagt aardig wat van je PC. 1GB minimaal is sowieso aan te raden.

Niemand kan trouwens antwoord geven op je vragen zonder info over je PC. Hier kan niemand wat mee omdat we niet weten of je AGP hebt of PCI-e. Of je DDR1 of DDR2 hebt, enz....

• apple1200
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-03 21:11
amd athlon xp (2 ghz)
1*256 mb geheugen (wil dit uibreiden naar 512 of 786)
80 gb harde schijf
64 mb geforce kaart
dvd station
cd rw station

het is een hp a350.nl

hier een stukje over insteekkaarten uit gebruikershandleiding

insteekkaarten
Wellicht wilt u in de toekomst een nieuwe PCI- of AGP-insteekkaart aan de
computer toevoegen om een nieuwe component, zoals een scanner, te installeren
of om een upgrade voor een bestaande insteekkaart aan te brengen.

[ Voor 47% gewijzigd door apple1200 op 30-07-2007 21:50 ]

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik zou geen vista installeren op z'n pc als ik jou was. Minder dan 1 gb geheugen is niet aan te raden voor vista.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Hmm, als ik die specificaties zie denk ik dat je beter af bent met een upgrade naar een volledig nieuwe pc... Vista vraagt ook veel schijfruimte, en veel geheugen (je hebt echt minstens 1 GB nodig om het vlot te laten draaien)...

We are shaping the future

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Vraag het de pcboer, of kijk in de Pricewatch. Het is de bedoeling dat je zelf moeite doet om een antwoord op je vragen te vinden zoals je in de Het algemeen beleid kunt lezen.
In jouw topicstart zie ik enkel een paar vragen, waarbij je zelf totaal niet laat zien wat je allemaal al hebt ondernomen om dit op te lossen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.