pc aansluiten op CRT tv vga kabel naar scart

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

• dewaal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
Hoe kan ik mijn pc aansluiten op de pc ik heb geen s-video of wat voor ingang dan alleen een vga monitor ingang.

Hoe kan ik doormiddel van een kabel mijn pc dus aansluiten op de gewone televisie zodat ik via de televisie kan kijken naar bijv. een dvd.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Door een videokaart met TVout erin te duwen. Overigens moet je geen Svideo ingang hebben, maar een uitgang. Tenzij je wilt gaan capturen natuurlijk.

[ Voor 54% gewijzigd door TERW_DAN op 30-07-2007 20:25 ]

• DappereDodo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01 06:26
Daar heb je hier een heel groot topic over.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Er zijn wel apparaten die VGA naar TV-signaal kunnen omzetten trouwens..

Truste heeft van die dingen, maar ondersteunen maar 800x600. Dan moet je dus eerst je resolutie terugzetten wil je het kunnen gebruiken (waardoor als je icons op je bureaublad daarna anders staan). Voor een DVD of anders soort video is het wel te doen, maar meer moet je er niet van verwachten.

Zoals Terw_Dan zegt, neem een videokaart die TV-out heeft. Die zijn meestal nog goedkoper ook. En kunnen hogere resoluties aan.

Ey!! Macarena \o/

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hoe verwacht je van ons dat we hier een zinnig antwoord op geven als je totaal niet meldt welke hardware je hebt (de ingangen op je computer zijn bijvoorbeeld een stuk minder relevant dan de uitgangen, daarentegen zijn de ingangen op je TV wel zo relevant) :?

Sowieso geef je de indruk totaal niet zelf gezocht te hebben. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.