Toon posts:

Outlook 2007 Probleem met ontvangen en verzenden Livemail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort het volgende probleem:

Als ik Outlook 2007 opstart en ik druk op ontvangen en verzenden dan zie ik dat dat niet lukt en krijg ik dit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/imgbnc.php/d2fe9cc992ab0fe64927aed03d4fb3d82g.jpg

Eerst kon ik wel probleemloos de mail ontvangen van mijn livemail accounts en ik heb niets veranderd aan de instellingen. Er is dus een vreemde fout.

Weet iemand een oplossing voor mijn probleem?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 14:05 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf zoal ondernomen om dit op te lossen? Zien we graag op GoT, zoals je in Het algemeen beleid hebt gelezen :)
Met die foutmelding 0x800CCC0E is veel informatie te vinden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik snap het. Ik zal eens uitleggen wat ik heb gedaan.

- Eerst heb ik bij accountinstellingen gekeken of alle instellingen als de gebruikersnaam en het wachtwoord nog klopten. Dat klopte gewoon.
- Toen heb ik een extra outlook 2007 account aangemaakt met het mailadres van iemand anders om te kijken of het daar wel werkt. Dat werkte ook niet.

En voor de rest weet ik niet wat ik nog goed kan proberen. Iemand nog tips?

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zet eens je virusscanner/firewall uit, en/of plugins daarvan binnen outlook. Een goede test zou zijn Outlook express even te proberen. Meldingen in de eventlogs? Zo te zien gebruik je Windows XP?

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het vanmiddag eens proberen door Trend Micro Internet Security uit te zetten. Waar kan ik in de eventlogs kijken? En ik graag Windows XP Mediacenter en in Outlouk express 6 werkt het ophalen van de mail wel goed. Allen dat programma vindt ik wat minder handig, vandaar dat ik Outlook 2007 wil gebruiken.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Controleer je datum en tijd. Zijn de instellingen voor poort 25 nog correct? Het blokkeren van die poort kan de melding ook veroorzaken als ik zoek op Google.

[ Voor 76% gewijzigd door PcDealer op 31-07-2007 00:34 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Wat was dat basis ipadres van de router ook al weer? Dan kan ik eens kijken welke poorten zijn geopend of geblokkeerd.

Verwijderd

Hetzelfde adres als dat vermeldt staat bij Gateway, wanneer je bij de status van je LAN-verbinfing kijkt, op het tabblad Ondersteuning. Vaak (niet altijd) is dat iets in de geest van bijv. 192.168.1.1 of 192.168.1.254

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:24:
Wat was dat basis ipadres van de router ook al weer? Dan kan ik eens kijken welke poorten zijn geopend of geblokkeerd.
Als je kijkt in de handleiding van de router kun je het vinden. Bijvoorbeeld mijn Thompson heeft 10.0.0.138.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toegang via 10.0.0.138 Daar moet ik waarschijnlijk iets doen bij: Network Address Port Translation (NAPT)

Wat moet ik hier dan veranderen? Moet ik een nieuwe aanmaken? En wat is dan de inside en outside ip? En de inside en outside port?
Alvast bedankt voor het antwoord!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee wat ik precies in moet vullen?

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nee want dit kan er niks mee temaken hebben.

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
Ik belde net met Microsoft over dit probleem. Moet ik de product-id voorlezen en toen zeiden ze: we kunnen u geen service verlenen, omdat de software is geblokkeerd. Volgens mij is mijn software gewoon helemaal legaal en is alles in orde. Microsoft kon niet zien waarom het geblokkeerd is, dus dat is ook lekker handig. Ze konden me wel helpen maar dat kostte iets van 65 euro exclusief BTW. En dat ben ik niet van plan te betalen.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:55:
Ik belde net met Microsoft over dit probleem. Moet ik de product-id voorlezen en toen zeiden ze: we kunnen u geen service verlenen, omdat de software is geblokkeerd. Volgens mij is mijn software gewoon helemaal legaal en is alles in orde. Microsoft kon niet zien waarom het geblokkeerd is, dus dat is ook lekker handig. Ze konden me wel helpen maar dat kostte iets van 65 euro exclusief BTW. En dat ben ik niet van plan te betalen.
Je hebt toch doorgevraagd? Is het OEM software?

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 15:53
Gisteren ben ik een hele tijd bezig geweest met Outlook 2007 i.c.m. Vista.
Het ophalen van pop email ging niet. Kreeg gewoon een time-out.
Na het invoeren van:
netsh interface tcp set global autotuning=disabled
als administrator in een dosbox werkt het wel.
Welicht dat je het kan uitvoeren.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb doorgevraagd, maar de man aan de telefoon kon niet zien waarom het was geblokkeerd. Ik kan alles wel gewoon gebruiken, dus dat is wel vreemd. Ik kom trouwens wel in de voorwaarden van de software het volgende tegen:
'"8. Productondersteuning. U hebt geen recht op gratis telefonische ondersteuning voor het Softwareproduct door Microsoft. Behoudens die uitzondering heeft u wel recht op dezelfde gratis productondersteuningsdiensten die algemeen door Microsoft aan eindgebruikers worden aangeboden in het gebied waar u woont. "'

Dus misschien heb ik wel recht op ondersteuning via de email.

@Remco,
Ik heb zelf Windows XP. Ik zal dat binnenkort eens proberen door via F8 bij de mogelijkheden voor het opstarten te komen en dan veilige modus kiezen en dan administrator. Ik heb trouwens ook Outlook Connector geinstalleerd wat zou moeten helpen, maar daar heb ik nog niets van gemerkt.

• Sofyan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:53
Het viel me in je plaatje op dat je een hotmail-account gebruikt.
Ik weet niet of jij een betaalde account gebruikt maar je moet er tegenwoordig voor betalen om pop3 toegang te krijgen tot je account.

nieuws: Hotmail vraagt geld voor POP e-mail

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar zou het ook aan kunnen liggen. Maar dan is het wel vreemd dat ik een maand lang wel gewoon Live mail in combinatie met Oulook 2007 heb kunnen gebruiken. Ik denk dus dat er eerder een fout in de software of installatie zit.
Pagina: 1