Toon posts:

Packard Bell Desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Packard Bell Desktop gekregen van mijn pa en ma..

Is het mogelijk dat ik bepaalde dingen kan vervangen:

Videokaart: NVidia Geforce 7300 SE
Kan ik deze vervangen door bijvoorbeeld een andere?

Zelfde geld voor harde schijfen en dvdstation..

Ik wil gewoon deze computer houden, alleen bepaalde dingen eruit halen..

Alvast bedankt!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ja dat kan.

Het is eigenlijk de bedoeling dat je dit soort dingen zelf opzoekt, o.a. met behulp van de FAQ in onder andere de andere subfora zoals Videoplanken & beelkannonen.

[ Voor 89% gewijzigd door Dutch_Razor op 29-07-2007 22:51 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Harde schijven kan je zowiezo vervangen, evenals het dvdstation, gewoon zorgen dat je dezelfde aansluiting hebt.

Maar met die beeldkaart moet je even uitkijken. Is het een Small Form Factor pc (half zo dik) -> dan mag je nieuwe kaart geen full size zijn.

Ook als je een krachtigere beeldkaart wilt, moet je misschien een krachtigere voeding hebben.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 21:45
Dit kan maar houdt wel rekening met de voeding als je een zwaardere videokaart er in gaat stoppen.
Hierboven was net iets eerder

[ Voor 13% gewijzigd door the squaler1 op 29-07-2007 22:51 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:36

Thandor

SilverStreak

Dit is niet helemaal de bedoeling op GoT :). Wij zien graag dat men eerst zelf het één en het ander uitzoekt alvorens men een topic opent. De FAQ is daar wel duidelijk in ;).

Wat betreft jouw vraag: Verdiep je eerst eens in de materie. Waarom wil je die videokaart vervangen? Waarom wil je een hardeschijf vervangen en waarom wil je een optical vervangen? Heb je meer grafische kracht nodig? Dan moet je inderdaad die videokaart vervangen, bedenk echter wel dat je alsnog moeite krijgt met de nieuwste games als er slechts 512MB RAM en een trage processor in die machine steekt. Naast dat moet je even uitzoeken welke videokaart je moet hebben. Let op de aansluitingen (PCI-Express, AGP, stroomvoorzieningen) en kijk naar de performance. Tevens is het onverstandig om een high-end videokaart samen met een 250W voeding te gaan combineren.

Al met al: Lees je eerst in en snap de materie zodat je precies weet wát je exact aan het upgraden bent, dat voorkomt een hoop ellende :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.