Raptor hd probleem

Pagina: 1
Acties:

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Onlangs heb ik geprobeerd om mijn raptor te formatteren. Toen de progressiebalk op 90 procent ben ik even naar beneden geweest en toen ik terugkwam was het systeem vastgelopen. Heb toen opnieuw opgestart maar bij het zoeken naar wat aanwezig is van hd enz bljift het systeem hangen. Heb toen de raptor losgekoppeld en via ander hd opgestart. Alles ging volgens het boekje. Heb toen ik in windows was de raptor aangekoppeld en de schijf werd wel herkend. Is blijkbaar geformatteerd. Echter bij het herstarten laad hij niet door en blijft hangen. Telkens wanneer de schijf is aangekoppeld kom ik niet in windows. Weet iemand raad met dit probleem.
Groeten

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wordt het ding nog wel herkend in de bios? En als je iets anders boot dan Windows (bijvoorbeeld Ubuntulive of knoppix) kom je dan bij je hdd? Het klinkt namelijk alsof het ding gewoon stuk is.

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
In mijn bios instellingen geraak ik niet omdat hij bij het opstarten daar blijft hangen. mijn dvd-rom en writer geeft hij aan en ook alle vier mijn harde schijven. En dan blijft systeem hangen. Wanneer hij afgekoppeld is, ga ik via diskmanagement de schijf opnieuw activeren en staat hij tussen de anderen schijven.
Ook jumper al verwijdert maar blijft hetzelfde.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Enige kans dat je het op een ander systeem kan testen ?? Zo niet gewoon RMA sturen lijkt me en dan de winkel of WD zelf lekker uit laten zoeken.

Zelfs Raptor's kunnen kuren hebben moet je maar denken ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||