Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feature] posts TS markeren

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 17:38
Het lijkt me aangenaam als in een topic naast je eigen posts ook die van de TS een balkje met een aangepast kleurtje krijgen. Op die manier blijft het topic beter leesbaar. Laatst nog zag ik hoe een member reageerde op een post met de mededeling dat de TS vast niet op citaten van andere websites zat te wachten. De poster bleek echter de TS te zijn. Dat soort misverstanden zouden dan ook niet meer voorkomen. :)

^ Wat hij zegt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/online_ts.gif
en
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/fieldset_ts_closed.gif
vertellen wie de topicstarter is :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 15:16
Die is er al namelijk het icoontje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/online_ts.gif
Ik wist gewoon dat 't spuit 11 ging worden :/

[ Voor 15% gewijzigd door 0fbe op 28-07-2007 00:08 ]

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 17:38
Die valt natuurlijk lang niet net zo op als een compleet gekleurde balk.

[ Voor 28% gewijzigd door Z-Dragon op 28-07-2007 00:12 ]

^ Wat hij zegt.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het is hier geen kerstboom.

Maar aan de andere kant: je eigen posts hebben ook een kleur.

[ Voor 54% gewijzigd door Resistor op 28-07-2007 00:17 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Resistor schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 00:16:
Het is hier geen kerstboom.

Maar aan de andere kant: je eigen posts hebben ook een kleur.
Dat je eigen posts een kleurtje hebben staat ook default uit dus waarom zou dit niet erbij kunnen :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
idd, lijkt mij ook wel handig. Zo'n klein icoontje valt totaal niet op. Voor eigen posts vind ik het dan weer niet zo nodig, omdat ik die toch wel herken aan mn icoontje en ze bovendien toch niet snel hoef terug te vinden. Bij TS is het wel handig om oa. genoemde reden van z-dragon. En ik vind het ook wel handig in langere topics om snel door te kunnen scannen naar de volgende reply (met info) van de topicstarter, zodat je het tussenliggende geblaat (irrelevante speculaties, meningen, scenario's e.d. van derden) kunt skippen...... Met een klein icoontje kan dat niet echt snel.

[ Voor 34% gewijzigd door Palomar op 28-07-2007 01:22 ]

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 21:46

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Bijna iedere gebruiker heeft toch een eigen user-icon? Dan zoek je daar toch naar?

Of als 'ie er geen heeft, zoek je naar een grote witte plek :P

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 19:54

krvabo

MATERIALISE!

Ik kan echt meteen zien wie de topicstarter is hoor. Ik moet er niet aan denken dat er een kleur komt voor de topicstarter :X
Tevens kun je maar een bepaald aantal custom preferences opslaan in react dus ik denk niet dat het een pref kan worden. ;)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51

crisp

Devver

Pixelated

Indicatie is er al en is indien gewenst met custom css voor jezelf uit te breiden :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.