Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

N95, beste keus voor mijn situatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• E-PaiN
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 16:33
Al geruime tijd zoek ik naar een vervanging voor mijn 3310 en mijn MP3 speler, daarnaast heb ik binnenkort een navigatiesysteem nodig vanwege een auto-vakantie in Londen. De camera en overige bereikbaarheids opties (IM, e-mail, internet, etc on-the-go) spreken mij ook wel aan.

Vóór half augustus wil ik graag een all-in-one oplossing voor al het bovenstaande hebben.

Enkele vragen:
1) Is het mogelijk om een €19.50 "web'n'walk" abbonement van T-Mobile icm met een prepaid situatie voor bellen/SMS'en?
2) Is het mogelijk om in bovenstaande situatie het tel. nr. van mijn huidige 3310 (KPN Hi Prepaid) over te nemen?
3) Is bovenstaande situatie geschikt voor alles wat ik wil, en dan met name met het oog op navigatie in Engeland? Wat voor soort tarieven zijn hier van toepassing?
4) Wat voor toestel kan ik het best bestellen, een non-branded simlock vrije neem ik aan?

Ben lost tussen alle fora, abbonementen en google searches :?

Alvast bedankt!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

E-PaiN schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:21:
Al geruime tijd zoek ik naar een vervanging voor mijn 3310 en mijn MP3 speler, daarnaast heb ik binnenkort een navigatiesysteem nodig vanwege een auto-vakantie in Londen. De camera en overige bereikbaarheids opties (IM, e-mail, internet, etc on-the-go) spreken mij ook wel aan.

Vóór half augustus wil ik graag een all-in-one oplossing voor al het bovenstaande hebben.

Enkele vragen:
1) Is het mogelijk om een €19.50 "web'n'walk" abbonement van T-Mobile icm met een prepaid situatie voor bellen/SMS'en?
Kijk even in het onderstaand topic en ander weet de T-Mobile klantenservice (0800-7114) het antwoord vast en zeker ook wel

T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten
2) Is het mogelijk om in bovenstaande situatie het tel. nr. van mijn huidige 3310 (KPN Hi Prepaid) over te nemen?
Met een beetje zelfinitiatief zou je hier ook heel simpel achter gekomen zijn. Maar, aangezien ik toch bezig ben. Ja, dat kan zonder problemen. De portering zal maximaal 10 werkdagen duren.
3) Is bovenstaande situatie geschikt voor alles wat ik wil, en dan met name met het oog op navigatie in Engeland? Wat voor soort tarieven zijn hier van toepassing?
Zelfde verhaal, beetje zoeken en dan krijg je het antwoord ok vanzelf.
4) Wat voor toestel kan ik het best bestellen, een non-branded simlock vrije neem ik aan?
Aannamens zijn meestal dodelijk, maar in dit geval heb je het goed aangenomen.
Ben lost tussen alle fora, abbonementen en google searches :?
Klantenservice van de providers ben je vergeten.
Alvast bedankt!
Bedankt voor het slotje? Ow, graag gedaan :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.