Toon posts:

[XP] drwtsn32.exe na installatie MySQL server*

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag wilde ik nog eens een apache-server installeren, goed allemaal, maar na de installatie van MySQL begonnen de fouten. Ik denk niet dat het hier iets mee te maken heeft, maar misschien toch belangrijk om te vermelden.

Telkens als ik nu een programma wil opstarten, zoals Thunderbird, Smartftp, of zelfs OpenOffice.org, krijg ik deze error:

Afbeeldingslocatie: http://img70.imageshack.us/img70/3862/errorop6.jpg

Of deze: (in dit geval bij het programma Thunderbird)

Afbeeldingslocatie: http://img517.imageshack.us/img517/9098/error2ld5.jpg

Is dit een bekend probleem, of zijn er mensen die dit probleem ook al eens gehad hebben, en wat is de oplossing ervoor?

Alvast bedankt,
Michielvsb

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

DrWatson is een debugging service, die je ziet (of niet) als er iets crashed.
Dat is dus niet "de" error die je ziet, maar de logische stap erna :)
Als je het linkje voor de inhoud gebruikt, en de drwatson.log uitleest zal je waarschijnlijk meer nuttigs achterhalen dan nu :)

Ik verander je titel naar een meer omschrijvende, en zet er gelijk de Windows versie in zoals aangegeven in onze Windows Clients - Policy :)

Als je MySQL tijdelijk de-installeert, is het dan weer weg? Welke versie gebruik je?
Wat gebeurt er als je een herstelpunt gebruikt van vóór de installatie, werkt alles dan weer zoals het hoort?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, en het aanpassen van de titel. Weet je waar ik dat logfile zou kunnen vinden? Momenteel ben ik MySQL aan het deinstalleren, dus hiervan laat ik nog iets weten.

Vroeger heb ik ook al eens problemen gehad met DrWatson, maar dit was dan niet van een bepaald programma, maar van Windows' explorer.exe. Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg MySQL niet meer geinstalleerd.. plaatjes krijg ik er niet meer op, want ik kan geen FireFox, IE7 meer opstarten. Ik zit nu op een andere computer. Herinstall Windows is een mogelijkheid, maar ik zou graag het probleem weten, voor als ik het in de toekomst nog eens zou voorkrijgen. Systeemherstel heb ik ook geprobeerd, maar dit heeft geen effect. Ik krijg geen enkel programma meer opgestart! (buiten windows toepassingen zoals paint, syteemherstel..etc)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat zie je zoal in de eventlogs dan?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Daar word ik al niet veel wijzer uit... na enkele seconden schakelt het ding zich vanzelf uit, omdat er een fout met DrWatson (drwtsn32.exe) is opgetreden. Die blijven maar komen. Iemand nog enig idee hierover, zou toch graag de oplossing weten, of lijkt het het beste om maar gewoon een herinstall windows te doen? Als het dan allemaal opgelost is, is het goed, maar waarschijnlijk ga ik dan hetzelfde probleem hebben als ik WAMP opnieuw ga installeren.

Deze ben ik op dit forum ook tegengekomen:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1137932

Maar hier staat geen oplossing in...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp, maar het is niet meer nodig. Ik kon er niet meer tegen, bij elk klik die je deed kwam zo'n venstertje van Dr Watson. Vreselijk irritand. Heb enkele dingen gedaan in Veilige Modus, geen resultaat. Heb nu dus een oud schijfimage terug gezet, en dit verliep ook niet van een leie dakje. Na 4 uur prutsen heb ik het dan toch voor elkaar, en ik weet de oplossing van dat probleem ook wel niet, maar ik ben al blij dat die dingen niet meer tevoorschijn komen.

Nog eens bedankt voor de gegeven hulp!!
Pagina: 1