Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Dr. Watson start op om een crash van een programma te onderzoeken. De reden van de crashes van zovele programma's is de werkelijke vraag.
Het lijkt met belangrijk om eerst te weten of je systeem vrij is van malware. Update je virusscanner en laat die eens draaien. Download daarna Hitman Pro op www.hitmanpro.nl . Die zet een aantal spyware scanners aan het werk. Laat weten of dat het probleem heeft verholpen of niet.
Verder is het nuttig om te weten welke Windows versie je gebruikt. Is deze bijgewerkt met alle updates of niet?
Het lijkt met belangrijk om eerst te weten of je systeem vrij is van malware. Update je virusscanner en laat die eens draaien. Download daarna Hitman Pro op www.hitmanpro.nl . Die zet een aantal spyware scanners aan het werk. Laat weten of dat het probleem heeft verholpen of niet.
Verder is het nuttig om te weten welke Windows versie je gebruikt. Is deze bijgewerkt met alle updates of niet?
Ik heb Windows XP Professional SP2, inclusief de laatste fixes/patches. Ik dacht eerst dat deze beveiligingsupdates de boosdoeners waren, dus had ik de 5 recentste verwijderd, maar dat hielp niet. Ook Dr Watson uitschakelen hielp niet. Virusscanner uitgevoerd in Safe Mode werkte ook niet. En malware scan hielp ook niet.
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Wordt je misschien iets wijzer van de logs van XP? Configuratiescherm --> Systeembeheer --> Logboeken.
Zoek eens op google naar het programma ShellExView.
Had ook een hele tijd problemen met dr.watson en explorer.exe.
Met dat programma kan je zien wat er opgevraagt wordt als je ergens rechtermuisknop doet (dus: verzenden naar, winrar, etc).
Je kan dan programma's uitzetten. Bij mij leek het door Alcohol 120% te komen.
Just my 2 cents
Had ook een hele tijd problemen met dr.watson en explorer.exe.
Met dat programma kan je zien wat er opgevraagt wordt als je ergens rechtermuisknop doet (dus: verzenden naar, winrar, etc).
Je kan dan programma's uitzetten. Bij mij leek het door Alcohol 120% te komen.
Just my 2 cents
Heb je problemen met hardware? Ik heb ook een keer zoiets gehad. Ik had geen driver voor mijn geluidskaart, waardoor het internet het niet meer deed. (Ja, inderdaad
) Dit werd veroorzaakt doordat Dr Watson crashte. Misschien kan je kijken waarom Dr Watson start en dat oplossen. Dr Watson start gewoonlijk alleen als er problemen zijn met de hardware.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Pagina: 1