Toon posts:

[Creative Zen Touch] Andere muziekmanager dan creative?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens de installatie van de software om muziek op mijn Creative Zen Touch loopt het setupprogramma vast. Ik wil deze applicatie installeren op Windows Vista.

Hij blijft hangen op de melding "Zoekt naar reeds geinstalleerde onderdelen" (of iets in die richting).
Ik kan dit de hele dag aan laten staan (heb ik ook gedaan) maar hij blijft echt vast zitten.

Een reboot werkt niet.

Nu lijkt het me dat er wel andere software is om muziek op dit apparaat te krijgen (zo is er ook andere software voor de iPod).

Mijn vraag dus of er andere software is en welke jullie gebruiken (zoek eigenlijk iets wat dus beter werkt als het programma van creative)?

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Explorer?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het ding is MTP compatible dus dat is een alternatief, en een stuk makkelijker dan brakke software gebruiken.
Verder kun je even kijken naar [HDD] Creative Zen Touch

Het is maar de vraag of de software compatible is met Vista, ik heb er al eens vaker negatieve geluiden over gehoord...

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33
Creative producten werken idd gewoon via de explorer.

Kijk maar is in deze computer.

Verwijderd

VerkerkSander schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:42:
Creative producten werken idd gewoon via de explorer.
Niet zo generaliseren...
M'n oude Creative Zen NX werkt nog steeds niet als normale USB harddisk en heeft ook nog geen Explorer plugin, ook al had Creative dat wel beloofd (in een volgende update) dat 'ie dat wel zou ondersteunen. Ondertussen heeft Creative wel de Nomad Explorer uitgebracht die 't ding een stuk bruikbaarder maakt en drag and drop ondersteunt, maar 't is nog steeds geen echte Windows Explorer integratie.

Maar ja, die Zen NX is al aardig oud, en ik heb met z'n beperkingen leren leven... ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

De écht oude spelers zijn niet UMS/MTP compatible nee. Maar alle laatste spelers ondersteunen dit wel. De Touch is ook al niet de nieuwste meer...

Verwijderd

.. maar ondersteunt dit wel (met de laatste firmware driver)

• RoD
  • Niet online

RoD

Klopt, ik zei hierboven al dat MTP ondersteund werd.

Verwijderd

Topicstarter
Hm ja maar ik wil wel afspeellijsten maken, en dan kan niet via de explorer lijkt mij :)

Verder nog alternatieven?

Ik krijg die tool van creative op geen mogelijkheid geinstalleerd :S
Windows Media Player vind ik ook niet best werken, heb bijna al mijn Mp3tjes verwijderd net :S
Pagina: 1