Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel heMrVegeta schreef:
Hitman games heb ik niets aan gevonden. De gameplay klopt voor mijn gevoel helemaal niet.
[ Voor 6% gewijzigd door MauSS op 01-08-2007 20:27 ]
A world without gadgets is no world ;)
Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel heMrVegeta schreef:
Hitman games heb ik niets aan gevonden. De gameplay klopt voor mijn gevoel helemaal niet.
[ Voor 6% gewijzigd door MauSS op 01-08-2007 20:27 ]
Het idee achter Hitman (Splinter Cell) is erg gaaf, de uitwerking is zoveel minder. Voor zulke games is de AI gewoon te slecht om echt spannend te worden.MauSS schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:27:
[...]
Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel hewant Ik (en vele anderen) vonden de hitman games wel erg gaaf! (en dan met name de eerste en de laatste)
maar deze game wordt ook zeker een toppertje!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ben ik het niet helemaal mee eens, oke het kan wel beter... maar de games zijn wel cool! (ik bedoel weet jij betere hitman-achtige games?? dan Hitman & Splintercell? ik niet echt dat zijn zo'n beetje de enige 2 die wel leuk om te doen zijn. ik speel nog steeds Hitman: Blood Money gewoon het sneaken is leuk! Splintercell vind ik iets minder... (ziet er wel leuk uit) maar damn wat loopt die gast traag.. weet niet vind de bediening niet echt top.MrVegeta schreef:
Het idee achter Hitman (Splinter Cell) is erg gaaf, de uitwerking is zoveel minder. Voor zulke games is de AI gewoon te slecht om echt spannend te worden.
Damn... Het blijft er goed uitzien vind ik. Hoop dat er toch iets meer informatie loskomt van deze game. Vind het tot nu toe nog iets te mager. Misschien omdat ze bang zijn dat ze moeten gaan concurreren met Crysis o.i.d.
Ja inderdaad, vind ook wel dat ze wat meer info mogen geven (ingame trailers/demo) ofzoAcid__Burn schreef:
[...]
Damn... Het blijft er goed uitzien vind ik. Hoop dat er toch iets meer informatie loskomt van deze game. Vind het tot nu toe nog iets te mager. Misschien omdat ze bang zijn dat ze moeten gaan concurreren met Crysis o.i.d.
Zoals ik al eerder zei: Misschien omdat ze bang zijn dat ze moeten gaan concurreren met Crysis o.i.d.MauSS schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:16:
[...]
Ja inderdaad, vind ook wel dat ze wat meer info mogen geven (ingame trailers/demo) ofzo![]()
staat gepland voor 4e kwartaal 2007 dus nog eventjes dus,
Ajaj KapiteinAcid__Burn schreef:
[...]
Zoals ik al eerder zei: Misschien omdat ze bang zijn dat ze moeten gaan concurreren met Crysis o.i.d.
Dat blijkt dus zo te zijn. 4e kwartaal van dit jaar komen er gigantisch veel games uit, waaronder ook Crysis...
Je hebt gelijk. Maar iedereen is op dit moment tocht games aan het vergelijken met Crysis. Lettende op de grafics, gameplay, enzovoort. Dat gebeurd ongemerktMauSS schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:03:
[...]
Ajaj Kapiteinmaar Crysis is geen regelrechte concurrent voor Kane & Lynch het is een heel ander soort game..
Als het een K&L een FPS was, was ik het met je eens.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
je beledigd niemand hoorPostius schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:09:
Niet om iemand te beledigen maar ik volgde dit spel ook vanwege intresse. Maar het word gewoon beetje de zoveelste 3rd person action game. Ze proberen het wel leuk te brengen enzo, maar ik wacht toch de reviews af voordat ik lyrisch ga doen etc. Vond juist die trailers en ingame filmpjes behoorlijke afknappers eigelijk. Ben ik de enige die dit had? Ze roepen een hoop maar dat doen ze altijd in game land. Het word volgens mij een goede 3rd action game. Met een eigen smaak. Mijn gok word dat ie tussen de 8&8,5 gaat scoren. Maar wie weet zit ik er zwaar naast :-p
Jep. Het spel wordt niet echt ge-promoot helaas. Denk dat dit weer een underground titel gaat worden, en alleen voor mensen die het spel kennen. Ben helaas bang dat dit spel heeeeel snel in de budget-bak terecht gaat komen als er niet meer over gesproken zal gaan worden de komende tijd.MauSS schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:35:
Goed nieuws!ook al is het niet zo'n mega populaire game! ik hou wel van dit soort games!
Nee Acid__Burn bedoeld: dat hij het jammer vind dat zo'n opzich "leuke" game al zo snel in die bakken terecht zal komen.. omdat dit spel niet zo aso veel aandacht krijgt als bv "Crysis" (doe mij maar FarCry 2 maar dat terzijde)The_Zeroorez schreef:
Je bent BANG dat dat daar gaat komen? Leuk toch, als je het legaal wilt, om wat voor reden dan ook?
Dat denk ik ook.. en ik vind de screens en filmpjes er best heel goed uitzien!Acid__Burn schreef:
Denk dat dit weer een underground titel gaat worden, en alleen voor mensen die het spel kennen.
Ik ben ook zeer benieuwd wat Crysis voor gameplay biedt. Ben eigenlijk een appart slag gamer. Alles wat er leuk uit ziet, en waar de gameplay interessant lijkt speel ik. Kane & Lynch is hier 1 van...MauSS schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:57:
[...]
Nee Acid__Burn bedoeld: dat hij het jammer vind dat zo'n opzich "leuke" game al zo snel in die bakken terecht zal komen.. omdat dit spel niet zo aso veel aandacht krijgt als bv "Crysis" (doe mij maar FarCry 2 maar dat terzijde)![]()
Klopt. Dit ligt ook aan het marketing budget van de ontwikkelaar natuurlijk. Maar een beetje meer aandacht in de game-media zou geen kwaad kunnen.
[...]
Dat denk ik ook.. en ik vind de screens en filmpjes er best heel goed uitzien!ben geen type Crysis-is-tha-bomb gamer... (mensen die alleen Crysis geweldig vinden en al het andere ermee vergelijken)
![]()
Ben erg benieuwd!
Ik heb precies hetzelfde. Het spel komt in de gameplay filmpjes nogal statisch bij mij over. Kreeg ook een been-there-done-that gevoel toen ik het keek. Dit in tegenstelling tot Army of two. Een titel die mij voorheen vrij weinig zei, maar enorm veel intresse heeft gewekt na het zien van wat gameplay filmpjes.Postius schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:09:
Niet om iemand te beledigen maar ik volgde dit spel ook vanwege intresse. Maar het word gewoon beetje de zoveelste 3rd person action game. Ze proberen het wel leuk te brengen enzo, maar ik wacht toch de reviews af voordat ik lyrisch ga doen etc. Vond juist die trailers en ingame filmpjes behoorlijke afknappers eigelijk. Ben ik de enige die dit had? Ze roepen een hoop maar dat doen ze altijd in game land. Het word volgens mij een goede 3rd action game. Met een eigen smaak. Mijn gok word dat ie tussen de 8&8,5 gaat scoren. Maar wie weet zit ik er zwaar naast :-p
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 03-10-2007 21:25 ]
Betekend alleen maar dat ze even snel een deel twee willen maken met dezelfd engine die ze al hebben en daar maar even snel wat geld uit willen trekken om de kosten voor de eerste game uit willen halen. Dus het is maar weer een snelle franchise die ze willen uitmelken.MauSS schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 01:31:
NEWS FLASH!
"...Vervolg Kane & Lynch nu al in de maak..."
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ja kan kloppen,.. maarja zou jij misschien ook doen als game-makerdisjfa schreef:
Betekend alleen maar dat ze even snel een deel twee willen maken met dezelfd engine die ze al hebben en daar maar even snel wat geld uit willen trekken om de kosten voor de eerste game uit willen halen.
Nu maar hopen dat het en leuk spellentje word
En van wie. De developers. Nee, de uitgevers. Woei.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
offtopic: Je zult er nog wel achterkomen hoe goed die game wordt! wat maakt het uit wie de game maakt? (zolang die goed wordt?!) who cares!disjfa schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 01:43:
[...]
En van wie. De developers. Nee, de uitgevers. Woei.
Idd goed nieuws. Nu wachten op demo, of de uiteindelijke versie!!!MauSS schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:39:
Newsflash:
" Kane & Lynch bereiken hun goldstatus"
*knip*
bron: http://www.gamer.nl/doc/42681/Kane-en-Lynch-bereiken-hun-goldstatus
Leuk nieuws lijkt me zo!
Daar wacht ik ook opAcid__Burn schreef:
Idd goed nieuws. Nu wachten op demo, of de uiteindelijke versie!!!
Jij en vele anderenMauSS schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:05:
[...]
Daar wacht ik ook opDemo-tje binnenkort zou wel op z'n plaats zijn... ben erg benieuwd naar deze game!
Verwijderd
KloptPcManiaxx schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:15:
De game is vooralsnog niet officieel uit, maar wel verschenen in het ''illegale circuit'' voor de X360.
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 11:51 ]
Ik ben benieuwd. Al hoewel dit niet het meest groots aangekondigde spel is, wil ik het toch wel graag in het echt zienTheZeroorez schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:23:
Volgens mij heb jij nog niet de originele exe, want maandag kwam 'ie toch voor de PC pas? Anyway, als je geen originele exe hebt kun je beter voor fixes blijven kijken, want wij kunnen je daar niet mee helpen.
Ik verwacht trouwens wel veel, dit spel is bijna een volle DVD9, terwijl dingen als Crysis (), CoD4, en NFSPS het in 5 of 6 gigabyte konden fixen. Veel textures en verschillende objecten verwacht ik dus wel
Ik hoop het echt voor je dat het je niet telleursteld.deTuinman schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:08:
voor de Hitman fans is dit ten eerste weer zo'n heerlijke game
en los van dat, nog steeds
dit is sowiezo geen miskoop, want dit is echt kwaliteit, voor zowel uiterlijk als innerlijk
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-11-2007 21:26 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Had ik eerst ook maar na een paar keer reboot deed hij het je moet er volgens mij beetje tactisch mee omgaan omdat hij meteen vraagt om dat live gedoe dan moet je direct de b in toetsen.. ik heb hier ook wat probleempjes mee gehad...MrVegeta schreef:
Ik heb de game ook maar ik krijg een crash na ~30 sec dat ik het heb opgestart, zijn er al paches oid?
ja, dat klopt, ik zag de mogelijkheid iig in het menu maar heb het niet zelf uitgeprobeerd.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:58:
Ik las dat er een Coop multiplayer inzat? Kan iemand dit confirmen ?
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 16:27 ]
De gameplay is stukken beter dan die van Gears of War,tenminste als ik de pc versies vergelijk.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:20:
Kan mij niet voorstellen dat hier over een next generation game wordt gesproken, de kwaliteit van hitman blood money word niet eens hier gehaald...
Game doet mij meer aan freedom fighters denken, net als de graphics...
Imo niks bijzonders.
Toegevoegd, met freedom fighters had ik wel veel meer plezier..
Edit: Het draait nu allemaal om keuzes maken, met de kwaliteit games die nu uitgebracht zijn, en mijn keuze is dan ook Gears of war , dan deze slappe aftreksel..
Verwijderd
Ha, de gameplay van Kane& lynch deugt van geen meter. De automatische cover systeem werkt averechts, juist op de belangerijkste momenten als je wilt coveren, dan gaat dat niet.. Dan op het moment wanneer je in actie gaat, gaat de cover opeens in..Hasib schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:46:
[...]
De gameplay is stukken beter dan die van Gears of War,tenminste als ik de pc versies vergelijk.
Maar de graphics zijn dan weer niet top, en speelduur is ook best kort.
Verder kun je dit totaal niet vergelijken met hitman, dit is pure actie game.
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Ik weet niet hoe je de game hebt gespeeld, maar ik heb de game zojuist uitgespeeld maar heb totaal geen last van minpunten waar jij het over hebt.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 00:44:
[...]
Ha, de gameplay van Kane& lynch deugt van geen meter. De automatische cover systeem werkt averechts, juist op de belangerijkste momenten als je wilt coveren, dan gaat dat niet.. Dan op het moment wanneer je in actie gaat, gaat de cover opeens in..
Erg frusterend, GOW heb je teminste de keuze om in cover te gaan, en dat werkt nou eenmaal perfect.
Volgend punt ; de accuratie van de wapens is ook labiel, in tegenstelling tot die van de vijand.
De wapens voelen dus ook niet goed aan.
Om maar te zwijgen over de stommiteiten van je teammates , behoorlijk slecht geprogrammeerd dus
de AI.
Pluspunt de locaties, die zijn wel goed uitgewerkt.
Daarentegen bedenk ik mij weer een minpunt: als je teammates je adrenline shot geven, zie je dat niet eens.
En zo kan ik wel doorgaan met de minpunten, afgeraffelde game dus..
Verwijderd
Het is net alsof je totaal over mij verhaal heen leest, of het gewoonweg niet wil lezen.Hasib schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:44:
[...]
Ik weet niet hoe je de game hebt gespeeld, maar ik heb de game zojuist uitgespeeld maar heb totaal geen last van minpunten waar jij het over hebt.
AI is best goed en de wapens zijn ook prima.Natuurlijk kunnen de effecten en graphics beter, zo moet je bv een rocketlauncher niet vergelijken met die van Crysis oid.
Je kan zien dat ze veel tijd hebben geinvesteerd in de gameplay en de diversiteit, met wat betere graphics had deze game de kwaliteit van max payne kunnen evenaren.
Ik weet dat iedereen tegenwoordig graphics wilt, maar gameplay is voor mij persoonlijk belangrijker.
Verder is de game geen enkele gecrashed en ben ik geen rare bugs tegengekomen, zoiets zie je tegenwoordig niet vaak meer
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 19:57 ]
Ik heb je verhaal gelezen, maar ik ben er totaal niet mee eens.Dingen zoals AI of de wapens vind ik gewoon goed.En idd dat me cover is niet optimaal gedaan, maar ik vind het totaal niet storend verder.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:55:
[...]
Het is net alsof je totaal over mij verhaal heen leest, of het gewoonweg niet wil lezen.
Ik heb nergens een vergelijking gemaakt met crysis, crysis en K&L zijn 2 totaal verschillende games.
Je blijft maar op graphics hameren, ik heb dat simpelweg maar 1 x in mij verhaal genoemd, maar je komt er maar elke keer op terug, blijkbaar ben jij degene die de graphics te min vindt..![]()
Je prijst de gameplay de hemel in, ik weetniet of K&L de enige game is die je gespeeld hebt, het komt namelijk wel zo over, want het is allemaal ouwe koek.Er is geen sprake van innovatieviteit. Nogmaals je leest helemaal over mij verhaal heen, misschien is het beter om naar andere comments te kijken aangezien de andere ook op de gameplay neerkomen die gewoonweg niet deugt.
[mbr]Gebruik die term maar niet, dat doet de discussie weinig goeds[/]
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 00:39 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
[ Voor 7% gewijzigd door creator1988 op 29-11-2007 12:40 ]
Wat wilde je niet weten dan? Dat je na de mall moet ontsnappen? In dat geval denk ik toch dat je beter even heel je internetverbinding op kunt zeggen totdat je de game uitgespeeld hebt, want stel je maar voor dat je al weet dat je ergens waar je opgesloten zit weg moet!!!FireFoz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:25:
@ the_zeroorez: anders zet je er ff geen spoiler tags omheen
Laddertje kunnen je idd niet gebruiken.Ga ergens staan(zijkant) zodat je de chauffeur kan zien en dan schieten en op 2 drukken, zodat lynch ook meeschiet.creator1988 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:39:
na honderdduizendmiljoen keer dood gegaan te zijn toch maar stiekem een vraag (nu geinstalleerd op andere pc, werkt het wel):
spoiler:In het level dat je met Jenny in een kuil zit vlak nadat dr moeder is vermoord, komt er een truck aanrijden waarvan je de bestuurder moet doden. Ik heb vanuit alle mogelijke posities geschoten maar dat werkt gewoon nietnaar de truck lopen en heel hard op E drukken bij het laddertje helpt me ook niet verder. Iemand?
ik vind het zelf ook wel weer een lekkere game hoor, beetje wennen idd de gameplay van dat je Kane niet in het midden loopt, maar dat went al snel. vervolg is zeker welkom...TheZeroorez schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:42:
Blijft gaaf dat spelletje
spoiler:Ik ben nu op het dak, m'n legertje heeft me verlaten, en samen met lynch moet ik twee tanks en een heli kapot schieten. Die tanks gaan welk, met AT4's, maar.. Die heli, ik kan erop blijven schieten met dat mounted ding en een losse die ergens anders ligt, maar het meest wat eruit komt is lichtgrijze rook. Als ik dan tig keer gehealed ben ga ik dood aan een overdosis, en kan ik weer opnieuw beginnen.
Hoe moet die heli uit de lucht gehaald worden?
[ Voor 7% gewijzigd door _trickster_ op 30-11-2007 09:06 ]
[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 01-12-2007 18:24 ]
[ Voor 31% gewijzigd door marapuru op 20-12-2007 18:54 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 24-12-2007 17:05 ]
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door MrVegeta op 24-12-2007 17:11 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door freestyler2 op 21-08-2008 13:43 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
[ Voor 39% gewijzigd door tazzman op 09-01-2009 13:42 ]
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Aap!
Iphone 5 -- eerste Iphone
...
Waarschijnlijk de marketing afdeling van IO Interactive. Dit waren toch wel erg matige games.MrVegeta schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:24:
Visueel zeer creatief. Werk jij toevallig in de marketing?
Iphone 5 -- eerste Iphone
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq