Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
MrVegeta schreef:
Hitman games heb ik niets aan gevonden. De gameplay klopt voor mijn gevoel helemaal niet.
Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel he ;) want Ik (en vele anderen) vonden de hitman games wel erg gaaf! (en dan met name de eerste en de laatste) 8) maar deze game wordt ook zeker een toppertje!

[ Voor 6% gewijzigd door MauSS op 01-08-2007 20:27 ]

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MauSS schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:27:
[...]

Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel he ;) want Ik (en vele anderen) vonden de hitman games wel erg gaaf! (en dan met name de eerste en de laatste) 8) maar deze game wordt ook zeker een toppertje!
Het idee achter Hitman (Splinter Cell) is erg gaaf, de uitwerking is zoveel minder. Voor zulke games is de AI gewoon te slecht om echt spannend te worden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
MrVegeta schreef:
Het idee achter Hitman (Splinter Cell) is erg gaaf, de uitwerking is zoveel minder. Voor zulke games is de AI gewoon te slecht om echt spannend te worden.
Ben ik het niet helemaal mee eens, oke het kan wel beter... maar de games zijn wel cool! (ik bedoel weet jij betere hitman-achtige games?? dan Hitman & Splintercell? ik niet echt dat zijn zo'n beetje de enige 2 die wel leuk om te doen zijn. ik speel nog steeds Hitman: Blood Money gewoon het sneaken is leuk! Splintercell vind ik iets minder... (ziet er wel leuk uit) maar damn wat loopt die gast traag.. weet niet vind de bediening niet echt top.

Kane & Lynch lijkt me een erg leuke game!! en ik denk velen met mij :)

je moet er wel van houden...! (dat is 1) maar tis gewoon is een keer wat anders dan standaard shooters e.d. 8)

Afbeeldingslocatie: http://media2.playstadium.dk/img/etnad/diverse/kane&lynch_deadmen/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Damn... Het blijft er goed uitzien vind ik. Hoop dat er toch iets meer informatie loskomt van deze game. Vind het tot nu toe nog iets te mager. Misschien omdat ze bang zijn dat ze moeten gaan concurreren met Crysis o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Acid__Burn schreef:
[...]
Damn... Het blijft er goed uitzien vind ik. Hoop dat er toch iets meer informatie loskomt van deze game. Vind het tot nu toe nog iets te mager. Misschien omdat ze bang zijn dat ze moeten gaan concurreren met Crysis o.i.d.
Ja inderdaad, vind ook wel dat ze wat meer info mogen geven (ingame trailers/demo) ofzo :9
staat gepland voor 4e kwartaal 2007 dus nog eventjes dus,

hier nog wat PC-screens:
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/63595.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/63596.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/63597.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/63598.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/63599.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/63601.jpg
en nog wat (ingame) X360 plaatjes..
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/62836.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/49174.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/62822.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/62833.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/62826.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/62827.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/62829.jpg

Heerlijke game lijkt me! (als je van dit genre houdt) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
MauSS schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:16:
[...]
Ja inderdaad, vind ook wel dat ze wat meer info mogen geven (ingame trailers/demo) ofzo :9
staat gepland voor 4e kwartaal 2007 dus nog eventjes dus,
Zoals ik al eerder zei: Misschien omdat ze bang zijn dat ze moeten gaan concurreren met Crysis o.i.d.

Dat blijkt dus zo te zijn. 4e kwartaal van dit jaar komen er gigantisch veel games uit, waaronder ook Crysis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Acid__Burn schreef:
[...]
Zoals ik al eerder zei: Misschien omdat ze bang zijn dat ze moeten gaan concurreren met Crysis o.i.d.

Dat blijkt dus zo te zijn. 4e kwartaal van dit jaar komen er gigantisch veel games uit, waaronder ook Crysis...
Ajaj Kapitein _/-\o_ maar Crysis is geen regelrechte concurrent voor Kane & Lynch het is een heel ander soort game.. ;) Als het een K&L een FPS was, was ik het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
MauSS schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:03:
[...]

Ajaj Kapitein _/-\o_ maar Crysis is geen regelrechte concurrent voor Kane & Lynch het is een heel ander soort game.. ;) Als het een K&L een FPS was, was ik het met je eens.
Je hebt gelijk. Maar iedereen is op dit moment tocht games aan het vergelijken met Crysis. Lettende op de grafics, gameplay, enzovoort. Dat gebeurd ongemerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Gespeeld | 23 augustus 2007 -

Vandaag precies een jaar geleden zagen Remco en Theo op de Games Convention voor het eerst Kane & Lynch: Dead Men. Waar het toen bij een videopresentatie bleef, stond de nieuwe actie-game van IO Interactive dit jaar zomaar bij uitgever Eidos op de stand en kon ik uitgebreid aan de slag met de Xbox 360-versie.

Zoals je vast eerder hebt gelezen, zit er een heel verhaal achter de twee hoofdpersonages Kane & Lynch. Om het kort samen te vatten: de één is een huurmoordenaar, de ander een regelrechte psychopaat. Hoe het precies zit moet je maar in onze impressie van vorig jaar lezen, want ik weet het eerlijk gezegd ook niet precies meer. De demo van vandaag hielp daar ook niet echt bij, aangezien die niet bij het begin begint. In plaats daarvan start je ergens op het dak van een immens kantorencomplex waar een helikopter staat.

Tot mijn verbazing zag ik daar niet alleen mijn buddy Lynch staan, maar nog drie knapen met glimmende geweren. Als Kane zijnde kun je hen a lá Freedom Fighters heel eenvoudig ergens heen laten lopen of op laten vuren. In totaal ben je dus met z’n vijven en moet je een koffertje van een of ander crimineel zakenmannetje terughalen en afrekenen met de rest van zijn aanhang. Voor het zover is speel je trouwens een van de twee scènes die Eidos vooral in haar screenshots heeft laten zien: het abseilen van een groot gebouw. We dachten altijd dat dit een beetje zoals Rainbow Six: Vegas zou zijn maar dit viel flink tegen. Je glijdt gewoon een paar verdiepingen naar beneden, koppelt je op een richeltje los en blaast met een explosief de ramen op. Ziet er dus leuk uit, maar uiteindelijk is het meer een cut-scene dan dat het echt iets toevoegt aan de gameplay. Het is te hopen dat de rest van de levels er wél echt toe doen.

Wat me verder opviel is dat dit een ´typische´ Eidos-game is. Je ziet dit bijvoorbeeld aan de manier waarop je schiet, aan de ´looks´ van de game en hoe vijanden neergaan. Of dit positief is ligt er aan wat je van Hitman en Freedom Fighters vindt. Ik ben er persoonlijk wel fan van en had dan ook al snel door hoe alles werkt. Wel moet je rustig kijken hoe alle controls werken en hoe je omgaat met je teamgenoten. Eigenlijk werkt het heel standaard. Door met je cursor ergens heen te wijzen en vervolgens op B te drukken stuur je een teamgenoot ergens heen. Je moet dit wel één voor één tegen ze zeggen, maar met de D-pad gaat dit heel snel. Met Y kun je ze trouwens ergens op laten schieten en met X volgen ze jou.

Maargoed, waar het in de demo absoluut om draaide waren de dikke shoot-outs. De mooiste vond plaats in een kantoorruimte die wel wat weg heeft van de beroemde liftscène van The Matrix, waarin de hal finaal aan gort wordt geschoten en er niks overblijft van de stenen pilaren. De eerste keer was ik binnen twee seconden down, maar daarna ging het al een stuk beter. Toen ontdekte ik namelijk dat je vrij eenvoudig dekking kunt zoeken achter allerlei objecten zoals pilaren en bureau’s. Dit werkt op dezelfde manier als in Stranglehold. Dus gewoon ergens tegenaan lopen: zo simpel is het.

Vanuit die dekking kun je vervolgens langs alle kanten schieten, ook zonder zelf tevoorschijn te komen. Je kogels wijken op die manier natuurlijk wel weer meer af van hun doel maar toch is het af en toe erg handig. Niet dat het altijd goed werkt trouwens, want de vijanden zoeken zelf ook goed dekking. Gelukkig ben je niet alleen en kun je je teamgenoten ook wat werk laten doen. Meestal liet ik ze op een groepje schieten en sloop ik zelf naar de andere kant om ze vandaar rustig neer te knallen. Die shoot-outs waren het mooiste van de hele demo. Ontploffingen zagen er tof uit en vijanden vielen spectaculair neer.

Als je zélf doodgaat is het niet meteen einde verhaal. Er komt dan namelijk een teamgenoot naar je toe met een spuit adrenaline waarna je enigszins verward weer opkrabbelt en vrolijk verder kunt. Natuurlijk kun je wel dood gaan want een aantal van die shots zorgen voor een overdosis die je niet meer te boven komt. Mocht een van je teamgenoten tegen de vlakte gaan dan kun je hem uiteraard ook een spuitje geven.

Dat alles zag er heel stoer uit en ook erg gedetailleerd. Toch ben ik nog niet helemaal overtuigd van de grafische kwaliteiten. Kane & Lynch en z’n matties zien er erg strak uit en hebben zeer gedetailleerde gezichten. Dit in tegenstelling tot de vijanden overigens, die er allemaal veel hetzelfde uitzien en lang niet zo gedetailleerd als jouw teamgenoten. Ook de omgevingen waren wisselvallig. Het tweede deel van de demo (Tokyo Streets) buiten op straat zag er een stuk eenvoudiger en minder gedetailleerd uit en hier en daar zelfs kartelig.

Ondanks dat denk ik wel dat Kane & Lynch een goede game gaat worden. De actie heeft me overtuigd en de samenwerking met teamgenoten werkt ook goed. Toch durf ik het nog niet met zekerheid te zeggen dat Kane & Lynch gaat scoren. Speltechnisch is er nog wel het een en ander te verbeteren en grafisch kan het ook nog wat worden opgekrikt. Ik hoop dat dit lukt, want het zou zonde zijn als de game hier de mist in gaat.

bron: www.insidegamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Nieuwe gameplay trailers van KANE & LYNCH

---> klik <---

heb er zelf vanmiddag wat bekeken, en ik moet zeggen het lijkt me wel een leuke game om te spelen! niet echt heel erg bijzonder maar wel een leuke opzet en sfeer...! :)

• Acid__Burn
Er is begin deze week een trailer vrijgegeven van Kane & Lynch, maar nu wel wat bijzonders:

"Vandaag werd bekend dat de game hier uitkomt op 23 november. De 'Yanks' kunnen drie dagen eerder met het duo aan de slag."

Dus de game heeft eindelijk een release date :P

bron: http://www.nu.nl/news/125...ch_krijgen_een_datum.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Goed nieuws! :) ook al is het niet zo'n mega populaire game! ik hou wel van dit soort games! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Niet om iemand te beledigen maar ik volgde dit spel ook vanwege intresse. Maar het word gewoon beetje de zoveelste 3rd person action game. Ze proberen het wel leuk te brengen enzo, maar ik wacht toch de reviews af voordat ik lyrisch ga doen etc. Vond juist die trailers en ingame filmpjes behoorlijke afknappers eigelijk. Ben ik de enige die dit had? Ze roepen een hoop maar dat doen ze altijd in game land. Het word volgens mij een goede 3rd action game. Met een eigen smaak. Mijn gok word dat ie tussen de 8&8,5 gaat scoren. Maar wie weet zit ik er zwaar naast :-p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mja, ik heb de afgelopen tijd toch niet veel 3rd person actiespellen gezien, laat staan iets met een duo, en een verhaallijn als dit. Jij? :P

De graphics zien er gelukkig in de laatste shots al wat beter uit, want dat was vreselijk bij die eerste. Dit spel lijkt me wel tof, al ben ik normaal meer van het 1st person schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Postius schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:09:
Niet om iemand te beledigen maar ik volgde dit spel ook vanwege intresse. Maar het word gewoon beetje de zoveelste 3rd person action game. Ze proberen het wel leuk te brengen enzo, maar ik wacht toch de reviews af voordat ik lyrisch ga doen etc. Vond juist die trailers en ingame filmpjes behoorlijke afknappers eigelijk. Ben ik de enige die dit had? Ze roepen een hoop maar dat doen ze altijd in game land. Het word volgens mij een goede 3rd action game. Met een eigen smaak. Mijn gok word dat ie tussen de 8&8,5 gaat scoren. Maar wie weet zit ik er zwaar naast :-p
je beledigd niemand hoor ;) iedereen heeft een eigen smaak!
snap wel wat je bedoeld,.. het spel lijkt me "leuk" maar niet zo gaaf als Far Cry 2 en Crysis het moet denk ik meer hitman achtige fans aanspreken, en dat doet het bij mij wel. maar ik ben er ook niet lyrisch over. maar hou 'm wel in de gaten. (op dit moment zijn er niet echt heel veel leuke games) dus ja elke game die een beetje leuk lijkt is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
MauSS schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:35:
Goed nieuws! :) ook al is het niet zo'n mega populaire game! ik hou wel van dit soort games! :*)
Jep. Het spel wordt niet echt ge-promoot helaas. Denk dat dit weer een underground titel gaat worden, en alleen voor mensen die het spel kennen. Ben helaas bang dat dit spel heeeeel snel in de budget-bak terecht gaat komen als er niet meer over gesproken zal gaan worden de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Je bent BANG dat dat daar gaat komen? Leuk toch, als je het legaal wilt, om wat voor reden dan ook? ;)

(Tenzij natuurlijk, als je dit wilt om on-line te spelen, wat ontetwijfeld tof zal zijn, maar dan heb je wel medespelers nodig...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
The_Zeroorez schreef:
Je bent BANG dat dat daar gaat komen? Leuk toch, als je het legaal wilt, om wat voor reden dan ook? ;)
Nee Acid__Burn bedoeld: dat hij het jammer vind dat zo'n opzich "leuke" game al zo snel in die bakken terecht zal komen.. omdat dit spel niet zo aso veel aandacht krijgt als bv "Crysis" (doe mij maar FarCry 2 maar dat terzijde) ;)

en van dit soort games moet je houden,.. beetje Hitman achtige game-play je moet 't leuk vinden. :)
en ik hou er wel van. 8)
Acid__Burn schreef:
Denk dat dit weer een underground titel gaat worden, en alleen voor mensen die het spel kennen.
Dat denk ik ook.. en ik vind de screens en filmpjes er best heel goed uitzien! :) ben geen type Crysis-is-tha-bomb gamer... (mensen die alleen Crysis geweldig vinden en al het andere ermee vergelijken) O-)

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
MauSS schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:57:
[...]

Nee Acid__Burn bedoeld: dat hij het jammer vind dat zo'n opzich "leuke" game al zo snel in die bakken terecht zal komen.. omdat dit spel niet zo aso veel aandacht krijgt als bv "Crysis" (doe mij maar FarCry 2 maar dat terzijde) ;)

Klopt. Dit ligt ook aan het marketing budget van de ontwikkelaar natuurlijk. Maar een beetje meer aandacht in de game-media zou geen kwaad kunnen.

[...]

Dat denk ik ook.. en ik vind de screens en filmpjes er best heel goed uitzien! :) ben geen type Crysis-is-tha-bomb gamer... (mensen die alleen Crysis geweldig vinden en al het andere ermee vergelijken) O-)

Ben erg benieuwd!
Ik ben ook zeer benieuwd wat Crysis voor gameplay biedt. Ben eigenlijk een appart slag gamer. Alles wat er leuk uit ziet, en waar de gameplay interessant lijkt speel ik. Kane & Lynch is hier 1 van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Hier nog een leuk filmpje van Kane & Lynch

moet eerlijk zeggen dat het er wel erg mooi uit ziet allemaal! :) ook de intro met:

"from the creators of Hitman" erg leuk! (Voor hitman fans) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Postius schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:09:
Ik heb precies hetzelfde. Het spel komt in de gameplay filmpjes nogal statisch bij mij over. Kreeg ook een been-there-done-that gevoel toen ik het keek. Dit in tegenstelling tot Army of two. Een titel die mij voorheen vrij weinig zei, maar enorm veel intresse heeft gewekt na het zien van wat gameplay filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer onderbouwd en constructief i.p.v. een one-liner te dumpen ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 03-10-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Alsof EA geen leuke games uit kan brengen. Ik vond het er iig zowel grafisch als gameplay technisch er beter uitzien.

Bovendien zal Army of Two online co-op ondersteunen. Iets waar ik bij Kane & Lynch nog niks over gelezen heb. Sterker nog, volgens de wikipedia zal Kane & Lynch slechts offline co-op ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
wou net zeggen Army of Two lijkt me juist vet gaaf! (als je dat stukje ziet hij hij z'n collega mee sleept die geraakt is.. erg leuk bedacht en gemaakt)

maar Kane & Lynch zal geen kaskraker worden maar zeker een leuke game voor mensen die ervan houden, die zijn al lang blij dat er zo'n soort game uitkomt.. (alsof je zelf in een film speelt) de critici onder ons zullen er toch wel veel op aan te merken hebben, maar mijn zegen krijgt Edios! :) de game lijkt me zeker leuk! (tuurlijk geen droom-titel) maar de filmpjes spreken me wel aan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
NEWS FLASH!

"...Vervolg Kane & Lynch nu al in de maak..."

Terwijl Kane & Lynch: Dead Men nog niet eens in de winkelrekken ligt laat uitgever Eidos vandaag weten dat er op dit moment al een vervolg in de maak is. Volgens de studio zit er veel potentieel in Kane & Lynch, dat blijkt onder andere uit het feit dat Eidos ondertussen al meer geld in de marketing rond de aankomende shooter gepompt heeft dan in eender welk deel uit de Tomb Raider-serie.

Jane Cavanagh, de CEO bij Eidos laat bovendien weten dat hij van Kane & Lynch een francise wilt maken die op dezelfde manier als de Hitman-reeks eerder volwassen gamers zal aanspreken. Wanneer we het tweede deel precies mogen verwachten is uiteraard nog een groot vraagteken, maar Kane & Lynch: Dead Men zal op 23 november in de winkelrekken te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

MauSS schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 01:31:
NEWS FLASH!

"...Vervolg Kane & Lynch nu al in de maak..."
Betekend alleen maar dat ze even snel een deel twee willen maken met dezelfd engine die ze al hebben en daar maar even snel wat geld uit willen trekken om de kosten voor de eerste game uit willen halen. Dus het is maar weer een snelle franchise die ze willen uitmelken.

Nu maar hopen dat het en leuk spellentje word :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
disjfa schreef:
Betekend alleen maar dat ze even snel een deel twee willen maken met dezelfd engine die ze al hebben en daar maar even snel wat geld uit willen trekken om de kosten voor de eerste game uit willen halen.

Nu maar hopen dat het en leuk spellentje word :)
Ja kan kloppen,.. maarja zou jij misschien ook doen als game-maker ;) en dat mogen ze best doen, en ik kan je dan ook wel vertellen dat het spel dan ook wel enigzins leuk zou zijn en geen bagger-titel anders maken ze geen deeltje 2.. ze zullen heus wel wat kritische (Crysis-mensjes) hebben laten kennis-maken met deze game voordat ze een deeltje 2 gaan maken. snap wel je opmerking, maar why not? Far Cry krijgt toch ook een vervolg? (wellis waar minder snel.. euh veel later... ) maar toch ;) ik zou het niet zo somber in met deze game... :) (keertje wat anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

MauSS schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 01:40:
[...]
Far Cry krijgt toch ook een vervolg?
En van wie. De developers. Nee, de uitgevers. Woei.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
disjfa schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 01:43:
[...]

En van wie. De developers. Nee, de uitgevers. Woei.
offtopic: Je zult er nog wel achterkomen hoe goed die game wordt! wat maakt het uit wie de game maakt? (zolang die goed wordt?!) who cares!

dus het 2e deeltje van Kane & Lynch zal netzoals de hitman reeks best leuk zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Newsflash:

" Kane & Lynch bereiken hun goldstatus"

Eidos heeft bekend gemaakt dat Kane & Lynch: Dead Men, de third-person shooter van Hitman-ontwikkelaar IO Interactive, zijn zogeheten goldstatus bereikt heeft. Dit houdt in dat het spel klaar is om in productie genomen te worden. In het persbericht rept men eveneens over een vervroegde releasedatum, maar zover bekend heeft deze vooralsnog alleen betrekking op de Verenigde Staten. Daar zal het spel vanaf 13 november te koop zijn. De Europese releasedatum staat vooralsnog op 23 november, maar wie weet dat een Europees persbericht morgenvroeg, wanneer de kantoren weer open gaan, opheldering brengt.

bron: http://www.gamer.nl/doc/42681/Kane-en-Lynch-bereiken-hun-goldstatus

Leuk nieuws lijkt me zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
MauSS schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:39:
Newsflash:

" Kane & Lynch bereiken hun goldstatus"

*knip*

bron: http://www.gamer.nl/doc/42681/Kane-en-Lynch-bereiken-hun-goldstatus

Leuk nieuws lijkt me zo! :)
Idd goed nieuws. Nu wachten op demo, of de uiteindelijke versie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
Acid__Burn schreef:
Idd goed nieuws. Nu wachten op demo, of de uiteindelijke versie!!!
Daar wacht ik ook op :9 Demo-tje binnenkort zou wel op z'n plaats zijn... ben erg benieuwd naar deze game! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
MauSS schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:05:
[...]

Daar wacht ik ook op :9 Demo-tje binnenkort zou wel op z'n plaats zijn... ben erg benieuwd naar deze game! 8)
Jij en vele anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

er is een multiplayer preview verschenen op bit-tech.net, ziet er interessant uit :) en nog maar een paar weekjes tot de release, ik ben erg benieuwd naar (de PC versie van) deze game!

Verwijderd

Next gen, next gen, mwah. Ze gebruiken een ge-update versie van de laatste hitman engine. Gametrailers.com heeft een review die goed alle aspecten van de game bespreekt. Hij lijkt me wel leuk maar wellicht ook wat simpel als ik de filmpjes bekijk.

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:35
Heb het spel al gezien en even gespeeld

mijn advies : Laat liggen, hele matige game

De sfeer van heat en andere michael mann films word lange na niet gehaald

• TheZeroorez
  • Niet online
Ga je ons ook nog iets vertellen waar we iets aan hebben, of zullen we het alleen met je 'advies' moeten doen?

• FulmeN
Besturing om mee te beginnen is echt te lomp je kan niet lekker mikken.

Grafisch valt het ook erg tegen vond zelfsde laatste hitman mooier, terwijl dit opgepoetste engine moet zijn.

Animaties zijn heel houterig.

Het voelt ook heel erg nep en goedkoop (erg jammer want keek heel erg uit naar deze game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het spel al uit dan? Zo ja, op welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

De game is vooralsnog niet officieel uit, maar wel verschenen in het ''illegale circuit'' voor de X360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
PcManiaxx schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:15:
De game is vooralsnog niet officieel uit, maar wel verschenen in het ''illegale circuit'' voor de X360.
Klopt

Dacht laat ik hem eerst zo proberen (na het slechte filmpje van laatst), maar deze laat ik zeker liggen.
Zat andere leuke games op moment :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag ook op de PC
Als ik een menu voor m'n neus krijg waar ik zie "Press (A) or (B)"
sluit ik het spel af en gooi ik het meteen weg of breng ik het terug, neppe ports altijd.. verschrikkelijk :(

Het is in de game zelf anders, er word zelfs gezegd "Press M to show you current objectives" dus dat vind ik persoonlijk al een stuk beter dan geheimzinnige Xbox360 knopjes.
Nog steeds heb ik problemen met het spelen van het spel, na het verhogen van het virtueel geheugen van 0MB naar 3070MB *Foutje van mezelf* kon ik wel het eerste level een stukje spelen, je zit in een bus krijgt een ongeluk en staat tussen 20 of 30 terroristen, het kapot schieten van pilaren is leuk, je kunt elke steen kapot schieten.
Ik krijg nog steeds dezelfde foutmeldingen die ik zometeen gedetailleerd ga posten!

In kaneandlynch.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak (Een standaard Windows fout zeg maar).
Na het klikken op sluiten krijg ik de volgende foutmelding ;

---------------------------
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!

Program: C:\Games\Kane and Lynch Dead Men\kaneandlynch.exe

R6025

- pure virtual function call

OK

Na het klikken op OK krijg ik ;

kaneandlynch.exe - Toepassingsfout
De uitzondering unknown software exception (0x40000015) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x00440fc3.

Klik op OK om het programma te beëindigen.
OK

Weet iemand hier raad mee?

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Volgens mij heb jij nog niet de originele exe, want maandag kwam 'ie toch voor de PC pas? Anyway, als je geen originele exe hebt kun je beter voor fixes blijven kijken, want wij kunnen je daar niet mee helpen.

Ik verwacht trouwens wel veel, dit spel is bijna een volle DVD9, terwijl dingen als Crysis ( :r ), CoD4, en NFSPS het in 5 of 6 gigabyte konden fixen. Veel textures en verschillende objecten verwacht ik dus wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
TheZeroorez schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:23:
Volgens mij heb jij nog niet de originele exe, want maandag kwam 'ie toch voor de PC pas? Anyway, als je geen originele exe hebt kun je beter voor fixes blijven kijken, want wij kunnen je daar niet mee helpen.

Ik verwacht trouwens wel veel, dit spel is bijna een volle DVD9, terwijl dingen als Crysis ( :r ), CoD4, en NFSPS het in 5 of 6 gigabyte konden fixen. Veel textures en verschillende objecten verwacht ik dus wel :P
Ik ben benieuwd. Al hoewel dit niet het meest groots aangekondigde spel is, wil ik het toch wel graag in het echt zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
voor de Hitman fans is dit ten eerste weer zo'n heerlijke game

en los van dat, nog steeds

dit is sowiezo geen miskoop, want dit is echt kwaliteit, voor zowel uiterlijk als innerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
deTuinman schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:08:
voor de Hitman fans is dit ten eerste weer zo'n heerlijke game

en los van dat, nog steeds

dit is sowiezo geen miskoop, want dit is echt kwaliteit, voor zowel uiterlijk als innerlijk
Ik hoop het echt voor je dat het je niet telleursteld.

Ik ben echt telleurgesteld, hitman speelt zoveel lekkerder en is een veel betere game (kwalitatief gezien).

Het concept is super het pakt alleen niet zo uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
het is wat beperkter qua gameplay,, maar zeker geen telleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:50
Net een half uurtje gespeeld, maar weet niet of ik dr nog mee verder ga. Graphics zijn erg matig, gameplay redelijk, maar speelt naar mijn mening niet echt lekker weg.
Opzich is het wel leuk, maar het spel is enorm kaal vergeleken met huidige games. Hopelijk wordt 't beter naarmate je meer in het verhaal komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:56

rCk

Even vraagje aan de mensen die al verder zijn met de PC versie.
Is de aim overal zo indirect zoals aant begin als je bijv. in dat pakhuis staat.
Want als dat wel zo is dan gaat ie direct de prullenbak in want dat haat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb de game ook maar ik krijg een crash na ~30 sec dat ik het heb opgestart, zijn er al paches oid?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk, heb je al de rechtermuisknop gebruikt om te aimen? Dan gaat het namelijk als een zonnetje. Het normale aimen wordt volgens mij ook 'blind aim' genoemd in de tutorial.

Overigens vind ik het wel een ontzettend gaaf spel, de sfeer zit er wat mij betreft zeer goed in. Alles is lekker grauw, en het feit dat je partner een borderliner is die je absoluut niet kunt uitstaan, geeft ook wat fijne spanningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 16:02

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik heb het spel ook voor de pc alleen ik heb iets vaags, nu weet ik dus niet of dit zo hoort

is het normaal dat je door objecten heen kunt kijken ? (soort van wallhack oid lijkt het wel)

ik heb alle mogelijke settings veranderd en geprobeerd maar niks helpt
(ik heb verder geen last van crashes maar zo veel heb ik dan ook nog niet gespeeld, ik vind het beeld zo te irri om te spelen)

[ Voor 19% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-11-2007 21:26 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 19:25
Net eventjes een tijdje gespeeld, maar toch valt het me weer een beetje tegen.

Had echt een lekker sneak and shoot met wat lugubere dingen verwacht. (vergelijking met hitman hierboven is verre van waar!!) Maar alles behalve dat. Verhaal is matig wat mij betreft, (misschien wordt het nog beter) en gameplay en graphics zijn ook van hetzelfde. matig.. (wat betreft de gameplay kan dit aan mij liggen, want ik ben niet zo'n fan van 3'th person shooters.) Tot nu toe is het enige wat ik heb gedaan lopen, even wachten, alles neerknallen en maar weer verder. (AI is ronduit slecht. van een afstandje zijn alle enemies gewoon neer te knallen zonder dat ze gaan bewegen.)

Het is wel een spel om even lekker in te knallen, maar mijn verwachtingen lagen toch iets te hoog blijkbaar. jammer, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
MrVegeta schreef:
Ik heb de game ook maar ik krijg een crash na ~30 sec dat ik het heb opgestart, zijn er al paches oid?
Had ik eerst ook maar na een paar keer reboot deed hij het je moet er volgens mij beetje tactisch mee omgaan omdat hij meteen vraagt om dat live gedoe dan moet je direct de b in toetsen.. ik heb hier ook wat probleempjes mee gehad...

verder vind ik het spel leuk! :) maar niet bere goed! het is gewoon een keertje wat anders en speelt opzich best lekker (het is wel even wennen ook dat automatisch dekking zoeken enzo...)

maar nee wel leuke game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat er een Coop multiplayer inzat? Kan iemand dit confirmen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:58:
Ik las dat er een Coop multiplayer inzat? Kan iemand dit confirmen ? :)
ja, dat klopt, ik zag de mogelijkheid iig in het menu maar heb het niet zelf uitgeprobeerd.

Ik heb de game inmiddels alweer in de kast gezet, graphics zijn goed, maar de gameplay is me net iets te knullig. Zoals hierboven ook al beweerd wordt is de game even leuk om te knallen, maar gaat vrij snel vervelen, vind ik.
In het begin schrok ik wel van de controls in het menu, het is volgens mij een vrijwel directe port van de Xbox360. Er is gelukkig wel mee te leven, de besturing is verder vrij goed.
Wel een interessante game voor de niet-veeleisende FPS gamer denk ik, want er zitten echt wel leuke actiescenes in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
De game is totaal niet te vergelijken met Hitman, dit is gewoon pure actie.
Het word imo pas leuk als je met meerdere teammates op pad ben.

De actiemomenten zijn best goed gedaan, lijkt net een film:)En de tegenstanders duiken ook goed weg ipv uit kansloze positie terug te gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kane & Lynch: Dead Men , 33 euro bij play-asia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan mij niet voorstellen dat hier over een next generation game wordt gesproken, de kwaliteit van hitman blood money word niet eens hier gehaald...
Game doet mij meer aan freedom fighters denken, net als de graphics...
Imo niks bijzonders.
Toegevoegd, met freedom fighters had ik wel veel meer plezier..

Edit: Het draait nu allemaal om keuzes maken, met de kwaliteit games die nu uitgebracht zijn, en mijn keuze is dan ook Gears of war , dan deze slappe aftreksel..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:20:
Kan mij niet voorstellen dat hier over een next generation game wordt gesproken, de kwaliteit van hitman blood money word niet eens hier gehaald...
Game doet mij meer aan freedom fighters denken, net als de graphics...
Imo niks bijzonders.
Toegevoegd, met freedom fighters had ik wel veel meer plezier..

Edit: Het draait nu allemaal om keuzes maken, met de kwaliteit games die nu uitgebracht zijn, en mijn keuze is dan ook Gears of war , dan deze slappe aftreksel..
De gameplay is stukken beter dan die van Gears of War,tenminste als ik de pc versies vergelijk.
Maar de graphics zijn dan weer niet top, en speelduur is ook best kort.

Verder kun je dit totaal niet vergelijken met hitman, dit is pure actie game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hasib schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:46:
[...]

De gameplay is stukken beter dan die van Gears of War,tenminste als ik de pc versies vergelijk.
Maar de graphics zijn dan weer niet top, en speelduur is ook best kort.

Verder kun je dit totaal niet vergelijken met hitman, dit is pure actie game.
Ha, de gameplay van Kane& lynch deugt van geen meter. De automatische cover systeem werkt averechts, juist op de belangerijkste momenten als je wilt coveren, dan gaat dat niet.. Dan op het moment wanneer je in actie gaat, gaat de cover opeens in..
Erg frusterend, GOW heb je teminste de keuze om in cover te gaan, en dat werkt nou eenmaal perfect.

Volgend punt ; de accuratie van de wapens is ook labiel, in tegenstelling tot die van de vijand.
De wapens voelen dus ook niet goed aan.
Om maar te zwijgen over de stommiteiten van je teammates , behoorlijk slecht geprogrammeerd dus
de AI.
Pluspunt de locaties, die zijn wel goed uitgewerkt.
Daarentegen bedenk ik mij weer een minpunt: als je teammates je adrenline shot geven, zie je dat niet eens.

En zo kan ik wel doorgaan met de minpunten, afgeraffelde game dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Weet iemand misschien hoe je kan opslaan heb nu een aantal keer op over nieuw moeten beginnen op de pc maar kan niet echt vinden waar een Save optie zit

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Heerlijk spel, in 1 dag doorheen gespeeld, maar me geen minuut verveeld of gefrustreerd. De graphics zijn niet super maar goed genoeg, ik vond het erg mooi om te zien dat als je bijvoorbeeld dicht bij een vuur komt, dat het beeld wazig word alsof je het ook echt warm hebt. Ik heb me nooit gestoord aan de animaties, en ook het richten werkte voor mij ook perfect (alhoewel dat blind schieten, waarmee je niet naar je target kijkt niet echt goed werkt, het is nogal nutteloos imo). Het verhaal vond ik niet echt spannend, leek een beetje op een standaard actie film verhaal, hoewel het misschien iets donkerder is dan de gemiddelde actiefilm. Het einde vond ik ronduit slecht, heb totaal niet het idee dat het verhaal af is, maar ook is er weinig ruimte meer voor een goede opvolger.

Overal heb ik me wel vermaakt, sommige stukken waren beter als andere,
spoiler:
bijvoorbeeld het stuk in de nachtclub in japan, ik had echt het gevoel dat er chaos was, en was echt goed aan het zoeken naar de medewerkers
. Het automatische coversysteem werkte opzich niet slecht, maar had inderdaad wel beter gekund.

Ik vind het geen slechte game, aan sommige dingen kun je wel zien dat de makers wat meer tijd hadden moeten krijgen, maar ik heb me wel vermaakt. De adrenaline shots maken de game iets te makkelijk, hoewel je ze niet te vaak kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Heb 'm van het weekend in 1 ruk uitgespeeld in co-op mode. Om 1700 begonnen en om 3.00 's ochtends genokt. 2 uurtjes pauze tussendoor, dus dat betekent dat we 'm binnen 8 uur (op de middelste difficulty modus) hadden uitgespeeld.

'k Vind dat persoonlijk iets te snel voor een game die 65 euro moet kosten.

Ik heb me wel erg vermaakt, want het verhaal is best leuk. De diversiteit in de omgevingen is ook super. Je komt echt in een heleboel soorten omgevingen terecht.

Maar het aim-mechanisme en het cover-mechanism vond ik echt ronduit slecht. Ik heb bijna niet under cover gestaan, geloof ik. Ik denk 30% van de tijd. Het automatisch in dekking gaan werkt gewoon heel erg slecht.

Ook een paar bugjes gezien (split-screen tijdens een cut-scene, game die vastliep bij een van de laatste scenes: moesten we het hele level opnieuw spelen). Niet heel erg storend, maar wel slordig.

Daarnaast 2x 'vast'gelopen en ff moeten zoeken hoe we het moesten oplossen.

Maar al met al wel vermaakt, alleen betwijfel ik of ie het geld waard is, gezien de slechts controls...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 00:44:
[...]

Ha, de gameplay van Kane& lynch deugt van geen meter. De automatische cover systeem werkt averechts, juist op de belangerijkste momenten als je wilt coveren, dan gaat dat niet.. Dan op het moment wanneer je in actie gaat, gaat de cover opeens in..
Erg frusterend, GOW heb je teminste de keuze om in cover te gaan, en dat werkt nou eenmaal perfect.

Volgend punt ; de accuratie van de wapens is ook labiel, in tegenstelling tot die van de vijand.
De wapens voelen dus ook niet goed aan.
Om maar te zwijgen over de stommiteiten van je teammates , behoorlijk slecht geprogrammeerd dus
de AI.
Pluspunt de locaties, die zijn wel goed uitgewerkt.
Daarentegen bedenk ik mij weer een minpunt: als je teammates je adrenline shot geven, zie je dat niet eens.

En zo kan ik wel doorgaan met de minpunten, afgeraffelde game dus..
Ik weet niet hoe je de game hebt gespeeld, maar ik heb de game zojuist uitgespeeld maar heb totaal geen last van minpunten waar jij het over hebt.

AI is best goed en de wapens zijn ook prima.Natuurlijk kunnen de effecten en graphics beter, zo moet je bv een rocketlauncher niet vergelijken met die van Crysis oid.

Je kan zien dat ze veel tijd hebben geinvesteerd in de gameplay en de diversiteit, met wat betere graphics had deze game de kwaliteit van max payne kunnen evenaren.

Ik weet dat iedereen tegenwoordig graphics wilt, maar gameplay is voor mij persoonlijk belangrijker.
Verder is de game geen enkele gecrashed en ben ik geen rare bugs tegengekomen, zoiets zie je tegenwoordig niet vaak meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hasib schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:44:
[...]

Ik weet niet hoe je de game hebt gespeeld, maar ik heb de game zojuist uitgespeeld maar heb totaal geen last van minpunten waar jij het over hebt.

AI is best goed en de wapens zijn ook prima.Natuurlijk kunnen de effecten en graphics beter, zo moet je bv een rocketlauncher niet vergelijken met die van Crysis oid.

Je kan zien dat ze veel tijd hebben geinvesteerd in de gameplay en de diversiteit, met wat betere graphics had deze game de kwaliteit van max payne kunnen evenaren.

Ik weet dat iedereen tegenwoordig graphics wilt, maar gameplay is voor mij persoonlijk belangrijker.
Verder is de game geen enkele gecrashed en ben ik geen rare bugs tegengekomen, zoiets zie je tegenwoordig niet vaak meer :)
Het is net alsof je totaal over mij verhaal heen leest, of het gewoonweg niet wil lezen.
Ik heb nergens een vergelijking gemaakt met crysis, crysis en K&L zijn 2 totaal verschillende games.
Je blijft maar op graphics hameren, ik heb dat simpelweg maar 1 x in mij verhaal genoemd, maar je komt er maar elke keer op terug, blijkbaar ben jij degene die de graphics te min vindt.. ;)

Je prijst de gameplay de hemel in, ik weetniet of K&L de enige game is die je gespeeld hebt, het komt namelijk wel zo over, want het is allemaal ouwe koek.Er is geen sprake van innovatieviteit. Nogmaals je leest helemaal over mij verhaal heen, misschien is het beter om naar andere comments te kijken aangezien de andere ook op de gameplay neerkomen die gewoonweg niet deugt.
Gebruik die term maar niet, dat doet de discussie weinig goeds

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:55:
[...]

Het is net alsof je totaal over mij verhaal heen leest, of het gewoonweg niet wil lezen.
Ik heb nergens een vergelijking gemaakt met crysis, crysis en K&L zijn 2 totaal verschillende games.
Je blijft maar op graphics hameren, ik heb dat simpelweg maar 1 x in mij verhaal genoemd, maar je komt er maar elke keer op terug, blijkbaar ben jij degene die de graphics te min vindt.. ;)

Je prijst de gameplay de hemel in, ik weetniet of K&L de enige game is die je gespeeld hebt, het komt namelijk wel zo over, want het is allemaal ouwe koek.Er is geen sprake van innovatieviteit. Nogmaals je leest helemaal over mij verhaal heen, misschien is het beter om naar andere comments te kijken aangezien de andere ook op de gameplay neerkomen die gewoonweg niet deugt.
[mbr]Gebruik die term maar niet, dat doet de discussie weinig goeds[/]
Ik heb je verhaal gelezen, maar ik ben er totaal niet mee eens.Dingen zoals AI of de wapens vind ik gewoon goed.En idd dat me cover is niet optimaal gedaan, maar ik vind het totaal niet storend verder.
Jij hebt het ook steeds over innovatieviteit, maar hoezo moet iets innovatief zijn?Verder heb je volgens mij niet veel 3rd person shooters op de pc.
Hoezo vergelijk je deze game met Hitman blood money?Zijn toch imo totaal verschillende games.

Verder zijn er in deze game niet echt dingen die heel goed of heel vernieuwend zijn, maar als geheel speelt het lekker weg.Net zoals bv met Half life ep1 en ep2, zelfde feeling.Natuurlijk ligt de kwaliteit van die hl2 episodes iets hoger, maar de genre van Kane en Lynch ligt mij meer.

Ik ga verder niet zeggen hoe goed/slecht de game is, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Maar als ik moest kiezen tussen GOW of KaneLynch, zou ik voor de laatste gaan.Op pc dan, op xbox weet ik niet hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game komt bij mij ook echt afgeraffeld over. Het komt niet eens in de buurt van Hitman Blood money, wat echt een topgame was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Dat is inderdaad offtopic. Googke e.d. kunnen je evenveel vertellen als ieder willekeurig persoon hier

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort, ik zag onlangs nog een reclame voor de film op tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik ben nu uit de mall, en moet gaan ontsnappen met die gast (dat lukte niet en toen ben ik gestopt, mooi moment :P ), en moet zeggen dat het tot nu toe best een leuk spelletje is.

Echter, er is nog wel veel XBOX te proeven, dat spel heeft bijna een volle DVD9 nodig, het gebruikt die Windows live zooi, de cutscenes zijn widescreen, en de controls zijn héél fout geport.

De performance echter, voelt goed aan. Wat nog wel erg wennen is is dat Kane links in beeld loopt, dat voelt een beetje vreemd aan (wáárom ook is het dan ook?).

Wat minder vind ik de physics enzo, nu ik van CoD4 gewend ben dat ik door betonnen muren kan schieten geloof ik ook niet meer in die hooibaal waar meneer agent met z'n hoofd achter zit..
Wapens wisselen gaat à la 1999, en als ik een clip P90 op Lynch leeg buigt 'ie alleen wat naar achter...

En ja.. P90!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
@ the_zeroorez: anders zet je er ff geen spoiler tags omheen |:(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 19:33
Ik word helemaal gek van dit spel (PC):

m'n wapens blijven maar wisselen alsof mn scrollknop op hol is geslagen. Zo af en toe stopt ie (na heel wat gekloot met de scrollknop) maar het is vlak erna weer terug.

Iemand enig idee wat te doen?

//edit: andere pc geen problemen.

[ Voor 7% gewijzigd door creator1988 op 29-11-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
FireFoz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:25:
@ the_zeroorez: anders zet je er ff geen spoiler tags omheen |:(
Wat wilde je niet weten dan? Dat je na de mall moet ontsnappen? In dat geval denk ik toch dat je beter even heel je internetverbinding op kunt zeggen totdat je de game uitgespeeld hebt, want stel je maar voor dat je al weet dat je ergens waar je opgesloten zit weg moet!!!

Of vind je het niet leuk dat ik vertel dat het performancetechnisch goed geport is, maar in andere aspecten niet zo?

Kortom, ik zie je probleem niet zo, als je _echt_helemaal_niets_ over het spel wil weten kun je beter ook niet in het topic lezen.

Verder zijn de dialogen geweldig trouwens :D

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 19:33
na honderdduizendmiljoen keer dood gegaan te zijn toch maar stiekem een vraag (nu geinstalleerd op andere pc, werkt het wel):

spoiler:
In het level dat je met Jenny in een kuil zit vlak nadat dr moeder is vermoord, komt er een truck aanrijden waarvan je de bestuurder moet doden. Ik heb vanuit alle mogelijke posities geschoten maar dat werkt gewoon niet :( naar de truck lopen en heel hard op E drukken bij het laddertje helpt me ook niet verder. Iemand?

• Hasib
creator1988 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:39:
na honderdduizendmiljoen keer dood gegaan te zijn toch maar stiekem een vraag (nu geinstalleerd op andere pc, werkt het wel):

spoiler:
In het level dat je met Jenny in een kuil zit vlak nadat dr moeder is vermoord, komt er een truck aanrijden waarvan je de bestuurder moet doden. Ik heb vanuit alle mogelijke posities geschoten maar dat werkt gewoon niet :( naar de truck lopen en heel hard op E drukken bij het laddertje helpt me ook niet verder. Iemand?
Laddertje kunnen je idd niet gebruiken.Ga ergens staan(zijkant) zodat je de chauffeur kan zien en dan schieten en op 2 drukken, zodat lynch ook meeschiet.

@post hierboven over scrolltoets, gewoon bij optie controls andere toets selecteren ipv mouse3

• TheZeroorez
  • Niet online
Blijft gaaf dat spelletje :D

spoiler:
Ik ben nu op het dak, m'n legertje heeft me verlaten, en samen met lynch moet ik twee tanks en een heli kapot schieten. Die tanks gaan welk, met AT4's, maar.. Die heli, ik kan erop blijven schieten met dat mounted ding en een losse die ergens anders ligt, maar het meest wat eruit komt is lichtgrijze rook. Als ik dan tig keer gehealed ben ga ik dood aan een overdosis, en kan ik weer opnieuw beginnen.
Hoe moet die heli uit de lucht gehaald worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 21:16
TheZeroorez schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:42:
Blijft gaaf dat spelletje :D

spoiler:
Ik ben nu op het dak, m'n legertje heeft me verlaten, en samen met lynch moet ik twee tanks en een heli kapot schieten. Die tanks gaan welk, met AT4's, maar.. Die heli, ik kan erop blijven schieten met dat mounted ding en een losse die ergens anders ligt, maar het meest wat eruit komt is lichtgrijze rook. Als ik dan tig keer gehealed ben ga ik dood aan een overdosis, en kan ik weer opnieuw beginnen.
Hoe moet die heli uit de lucht gehaald worden?
ik vind het zelf ook wel weer een lekkere game hoor, beetje wennen idd de gameplay van dat je Kane niet in het midden loopt, maar dat went al snel. vervolg is zeker welkom...
spoiler:
gebruik voor de tanks zo min mogelijk van die rocket launchers, en gebruik op die heli die rocketlaunchers, het beste kan je even wachten op het moment dat ie voor het gebouw stil hangt ( doet hij af en toe ongeveer om de 20 sec ) en dan met die rocket launcher er op schieten, hou dat 3o f 4 keer vol en hij gaat down, voor de rest als ie telkens komt overvliegen, Veel rennen ( met spatie ! ) succes !

[ Voor 7% gewijzigd door _trickster_ op 30-11-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Yes, bedankt :)

Het spel is trouwens, in tegenstelling tot CoD4 bijvoorbeeld écht kort, ipv kort..

spoiler:
Toen ik eenmaal door had dat ik die Jenny nu wel te pakken zou krijgen dacht ik.. hè? Dit is het toch niet? Ik zal vast nog wel echt moeten ontsnappen ofzo.. Not :/

Tweakers.net nieuws: 'GameSpot-redacteur ontslagen na kritische review'

Links genoeg te vinden op het net als je er nu al over wil lezen en het bericht niet af gaat wachten :)

[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 01-12-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Hmm, ik vraag het toch maar even, alleen lezen als je het al hebt uitgespeeld:

spoiler: Einde van spel
Goed, op het airportje, Jenny uit het vliegtuig gehaald, en dan. Óf in de helicopter, óf met het paadje naar beneden. Ik dacht, leuk, lekker met de heli schieten, dus ik neem de heli. Hup, Jenny die je een f*cking traitor noemt, en Lynch die zegt dat hij wel wist dat Kane dit ging doen. En floep, de credits! Naja, die heli moet ik dus niet kiezen. Ik me game loaden, vliegveld, blabla, en kies om het stadje in te gaan. Die ene dood, Shelly is er nog, enzovoorts enzovoorts. Eindelijk bij die boten, wordt Jenny ineens doodgeschoten :? Shelly smeert hem, en met Lynch ga je een boot op, waarna je een dode Jenny in Kane ze handen ziet die weer over die brief zeurt en ja hoor, het spel is weer afgelopen...
Zijn dit de eindes zoals ze horen, of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:58

marapuru

db.

Man wat een gaaf spel in singleplayer zeg! Speelt heerlijk weg
Nu zit ik alleen met een probleem, ik wil coop doen met mn huisgenoot. Maar hij vraagt om een xbox260 controller... wtf die heb ik niet? Heb net een mooie logitech rumblepad gekregen voor sinterklaas, daar moet het toch ook wel mee te doen zijn?

Weet iemand of dit mogelijk is, of dat ik bijvoorbeeld de logitech als xbox360 controller kan laten detecten? Iemand een appje ofzo?

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:58

marapuru

db.

niemand? :|
Sorry voor vroege kick, had dit topic wel iets actiever verwacht...

edit: wat een timing, 24 uur en 1 minuut later :)

[ Voor 31% gewijzigd door marapuru op 20-12-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu op de PC maar als ik het opstart krijg ik een mooie loading balk te zien en dat ik inlog voor Windows live maar het beeld blijft verder zwart, als ik een paar keer enter start hij waarschijnlijk het spel zelf dan zie ik weer een loading balk en hoor ik mensen praten en zie ik meer tekst voorbijkomen maar verder blijft het beeld weer zwart, ik heb een:
AMD 3700+
GeForce 6800GT (laatste drivers)
2GB memory
Windows XP
DirectX9.0C
Iemand enig idee, naar mijn mening zou het gewoon moeten werken maar krijg het dus niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Had ik dus ook, ik heb Vista geinstalled en nu kan ik het wel spelen. Nou wat een plezier. Ik had goede verwachtingen van deze game maar het gaat weer nergens over.

Het verhaal is best okay (weet niet precies hoe ver ik ben), alleen wanneer gaat er iemand een goede AI maken in games, mijn god man. Je team staat maar wat om zich heen te kijken als er iemand een spuitje nodig heeft. Ze roepen constant "Stay out of the open!" maar zelf dekking zoeken, welnee!

En de AI van de tegenstanders is nog kanslozer, die komen uit dekking om op je te schieten en dan bedoel ik, ze doen 3 stappen achter die bettonnen muur weg en gaan er niet meer achter staan. En nog iets, sinds wanneer schiet je lekker door als je zelf in je nek bent geschoten? Of ergens anders, man maak eens een realistische game!

Ik ben geen GFX hoer, op momenten ziet het er goed uit maar voor het grootste gedeelte is het lelijk. Er wonen ongeveer 10 verschillende mensen op de planeet en die worden flink gekloont door de levels heen. De exlposies zijn gewoon lachwekkend ook is er veel te weinig detail in de gezichten (behalve van de hoofdpersonen).

De game krijgt aardige revieuws, nou van mij niet hoger dan een 7, wat een domme game.

Je kan co-op alleen met een XBOX360 controller spelen, XBOX live etc.

Net uitgespeeld , er zijn 2 eindes whoohoo! vet!
spoiler:
De ene gaat jenny dood en de andere vlieg je weg met haar naast je "I HATE YOU" wauw wat een einde.

Fucking waste of time.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 24-12-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo hoor kan ik beter geen moeite doen om het werkend te krijgen maar gewoon een ander spel gaan spelen en deze inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Naar mijn mening kan je je geld beter in een andere game stoppen. Maar ik weet zo niet welke game je dan kan kopen weet niet wat je leuk vindt natuurlijk :p.

Als je de game wil spelen moet je gewoon ff Vista installeren. Volgens mij komt het door XP en Windows Live Games oid.

Nou zal ik dan ook maar even een positief puntje geven aan de game? De relatie tussen Kane en Lynch zit best leuk in elkaar alleen heb je er niets op in te brengen en Kane is wel erg dominant tegen al zijn maatjes..

De gameplay is ook best aardig hoor, de guns schieten lekker (ook al hebben ze allemaal het zelfde effect) je maatjes staan nooit in de weg (maar zoeken ook niet echt dekking) en ze schieten aardig raak, tja verder is er niet zoveel. Geen puzzels, geen minigames (om het zo te noemen). Het is alleen schieten... en schieten...

[ Voor 76% gewijzigd door MrVegeta op 24-12-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan ga ik wel ff kijken bij de mediamarkt, shoppen voor wat anders want ik heb geen Vista en ook geen zin om dat te gaan installeren voor 1 spel.
Koop K&L dan misschien nog wel voor PS3.

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Het schijnt dat je Kane en lynch in co-op mode kunt spelen met een XBOX controller..
Het probleem is dat ik geen XBOX controller heb maar wel een andere controller (axis pad)
Nu is mijn vraag of het mogelijk is dat met een alternative controler ook in multiplayer mode kan worden gespeelt ? Ik heb al gegoogled maar ik kan hier niets over vinden maar wellicht is hier iets van een converter/emulator/hack voor..

Alvast bedankt!

Edit: En voor alle duidelijkheid het gaat om de PC versie

[ Voor 6% gewijzigd door freestyler2 op 21-08-2008 13:43 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb Kane & Lynch uit de budgetbak (10 euro) gevist toen ik op vakantie was in Duitsland. Toen het spel uitkwam wilde ik het eigenlijk meteen kopen alleen de vele negatieve reacties lieten me wachten tot het spel in de budgetbak terecht kwam.

Ik heb net de Cuba missies volbracht en ben nu in de jungle onderweg dus ik heb er al een stukje opzitten. Mijn observaties tot nu toe:

- prima verhaal, goede sfeer
- karakters zijn wel goed uitgewerkt, tis weer es wat anders dan het typische "good guy vs bad army"
- heerlijke actie scenes, alsof je gewoon in HEAT aan het meespelen bent ofzo. :)
- AI is niet perfect maar zo vreselijk slecht vind ik het ook niet. Heb het wel slechter gezien (maar inderdaad ook veel beter)
- controls zijn even wennen maar er valt daarna prima mee te spelen
- grafisch is het misschien geen "3D grafisch geweld showcase" maar ik vind de graphics prima te pruimen eigenlijk. Doet me denken aan HL2 eigenlijk.

Een paar dingen die mij erg mee gevallen zijn:

De Duitse DVD (ik vreesde al weer het ergste) laat je gewoon het spel compleet in het Engels installeren compleet met menu, speech, subtitles etc. Gewoon het complete Engelse spel! _/-\o_

Wellicht omdat het spel geen gebruik maakt van een super graphics engine kan ik het prima op 1920x1200 spelen op mijn oude PC: P4 2.8 Ghz, 3GB RAM, X1950 Turbo 512MB AGP, SB Live, HP 2335 23" TFT @ 1920x1200. Ook loopt het spel prima onder 32-bits XP Pro SP3.

Het is geen Half Life 2 ofzo maar al met al vind ik het spel prima te pruimen. Ik vind het beter dan FEAR (wat ik nog steeds moet uitspelen) omdat dat spel mij gewoon echt te eentonig werd. Voor 10 euro hoor je mij niet klagen over Kane & Lynch. Voor de volle 50 euro had ik mij wellicht iets bekocht gevoeld.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had de game gratis, maar mijn god. Wat een debacle, ik was ook wel gehyped wat een waardeloos stuk software.

Ach ben blij dat jij het leuk vind, post ook maar wat je van het einde vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Een debacle zou ik het echt niet noemen maar smaken verschillen. Het einde had wel beter gekunt, vooral het einde van de extra/bonus level is niet wat ik er van verwacht had. Maar achteraf kan ik beide einden wel plaatsen met de zwarte "humor" van het spel.... damned if you do, damned if you don't.

Enig idee hoe je dit online speelt eigenlijk? Ik heb een live account aangemaakt, maar zodra ik online wil gaan ofzo vraagt hij om een product key. Da's allemaal mooi maar zowel op de DVD, dan wel in het boekje, dan wel binnen de doos staat geen product key - d.w.z geen Microsoft style product key.

Moet ik een Live account kopen om dit spel online te kunnen spelen ofzo? :?

[ Voor 39% gewijzigd door tazzman op 09-01-2009 13:42 ]

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:53
Ik wil het graag wel een debacle noemen. Waarom kan je coop niet met muis en toetsenbord spelen, en alleen maar met de Xbox360 controllers... wat een slechte port, echt een debacle!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Topic-kick.

Ik wil dit spel aanschaffen en ben benieuwd of er nog mensen het spel online spelen.
Daarnaast wil ik graag weten of het spel beter is op de ps3 of op de xbox 360. Ik bezit beiden, en wil natuurlijk het meeste waar voor mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan kan je beter een andere game kopen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Soms kom je op een zondag als deze via youtube erachter dat deel 1 van dit spel ook vet is ..... vandaag aangeschaft. Kan ik mooi deel 2 daarna spelen .... heb ik nog liggen.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Alleen leuk in co-op!

Maar dan ook wel erg leuk, goed verhaal. Jammer genoeg brak cover systeem en veel bugs. Maar als je de moeilijkheidsgraad niet te hoog zet frustreert dat niet zo.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Ik heb er behoorlijk van genoten, vooral het 2e deel was visueel zeer creatief.

Heb een tijd terug voor een klein prijsje het kunnen aanschaffen op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Visueel zeer creatief. Werk jij toevallig in de marketing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

MrVegeta schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:24:
Visueel zeer creatief. Werk jij toevallig in de marketing?
Waarschijnlijk de marketing afdeling van IO Interactive. Dit waren toch wel erg matige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Ik heb de demon laatst gespeeld en deze game is voor zijn prijs het kopen waard! Ik heb nu deel 1 en 2 in bezit dus deze week maar eens flink aan de slag ......... even alan wake laatste hoofdstuk afmaken vannacht!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Pagina: 1 2 Laatste