• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Het schijnt dat je Kane en lynch in co-op mode kunt spelen met een XBOX controller..
Het probleem is dat ik geen XBOX controller heb maar wel een andere controller (axis pad)
Nu is mijn vraag of het mogelijk is dat met een alternative controler ook in multiplayer mode kan worden gespeelt ? Ik heb al gegoogled maar ik kan hier niets over vinden maar wellicht is hier iets van een converter/emulator/hack voor..

Alvast bedankt!

Edit: En voor alle duidelijkheid het gaat om de PC versie

[ Voor 6% gewijzigd door freestyler2 op 21-08-2008 13:43 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb Kane & Lynch uit de budgetbak (10 euro) gevist toen ik op vakantie was in Duitsland. Toen het spel uitkwam wilde ik het eigenlijk meteen kopen alleen de vele negatieve reacties lieten me wachten tot het spel in de budgetbak terecht kwam.

Ik heb net de Cuba missies volbracht en ben nu in de jungle onderweg dus ik heb er al een stukje opzitten. Mijn observaties tot nu toe:

- prima verhaal, goede sfeer
- karakters zijn wel goed uitgewerkt, tis weer es wat anders dan het typische "good guy vs bad army"
- heerlijke actie scenes, alsof je gewoon in HEAT aan het meespelen bent ofzo. :)
- AI is niet perfect maar zo vreselijk slecht vind ik het ook niet. Heb het wel slechter gezien (maar inderdaad ook veel beter)
- controls zijn even wennen maar er valt daarna prima mee te spelen
- grafisch is het misschien geen "3D grafisch geweld showcase" maar ik vind de graphics prima te pruimen eigenlijk. Doet me denken aan HL2 eigenlijk.

Een paar dingen die mij erg mee gevallen zijn:

De Duitse DVD (ik vreesde al weer het ergste) laat je gewoon het spel compleet in het Engels installeren compleet met menu, speech, subtitles etc. Gewoon het complete Engelse spel! _/-\o_

Wellicht omdat het spel geen gebruik maakt van een super graphics engine kan ik het prima op 1920x1200 spelen op mijn oude PC: P4 2.8 Ghz, 3GB RAM, X1950 Turbo 512MB AGP, SB Live, HP 2335 23" TFT @ 1920x1200. Ook loopt het spel prima onder 32-bits XP Pro SP3.

Het is geen Half Life 2 ofzo maar al met al vind ik het spel prima te pruimen. Ik vind het beter dan FEAR (wat ik nog steeds moet uitspelen) omdat dat spel mij gewoon echt te eentonig werd. Voor 10 euro hoor je mij niet klagen over Kane & Lynch. Voor de volle 50 euro had ik mij wellicht iets bekocht gevoeld.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had de game gratis, maar mijn god. Wat een debacle, ik was ook wel gehyped wat een waardeloos stuk software.

Ach ben blij dat jij het leuk vind, post ook maar wat je van het einde vindt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Een debacle zou ik het echt niet noemen maar smaken verschillen. Het einde had wel beter gekunt, vooral het einde van de extra/bonus level is niet wat ik er van verwacht had. Maar achteraf kan ik beide einden wel plaatsen met de zwarte "humor" van het spel.... damned if you do, damned if you don't.

Enig idee hoe je dit online speelt eigenlijk? Ik heb een live account aangemaakt, maar zodra ik online wil gaan ofzo vraagt hij om een product key. Da's allemaal mooi maar zowel op de DVD, dan wel in het boekje, dan wel binnen de doos staat geen product key - d.w.z geen Microsoft style product key.

Moet ik een Live account kopen om dit spel online te kunnen spelen ofzo? :?

[ Voor 39% gewijzigd door tazzman op 09-01-2009 13:42 ]

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:53
Ik wil het graag wel een debacle noemen. Waarom kan je coop niet met muis en toetsenbord spelen, en alleen maar met de Xbox360 controllers... wat een slechte port, echt een debacle!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Topic-kick.

Ik wil dit spel aanschaffen en ben benieuwd of er nog mensen het spel online spelen.
Daarnaast wil ik graag weten of het spel beter is op de ps3 of op de xbox 360. Ik bezit beiden, en wil natuurlijk het meeste waar voor mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan kan je beter een andere game kopen. :'(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Soms kom je op een zondag als deze via youtube erachter dat deel 1 van dit spel ook vet is ..... vandaag aangeschaft. Kan ik mooi deel 2 daarna spelen .... heb ik nog liggen.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Alleen leuk in co-op!

Maar dan ook wel erg leuk, goed verhaal. Jammer genoeg brak cover systeem en veel bugs. Maar als je de moeilijkheidsgraad niet te hoog zet frustreert dat niet zo.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Ik heb er behoorlijk van genoten, vooral het 2e deel was visueel zeer creatief.

Heb een tijd terug voor een klein prijsje het kunnen aanschaffen op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Visueel zeer creatief. Werk jij toevallig in de marketing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

MrVegeta schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:24:
Visueel zeer creatief. Werk jij toevallig in de marketing?
Waarschijnlijk de marketing afdeling van IO Interactive. Dit waren toch wel erg matige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Ik heb de demon laatst gespeeld en deze game is voor zijn prijs het kopen waard! Ik heb nu deel 1 en 2 in bezit dus deze week maar eens flink aan de slag ......... even alan wake laatste hoofdstuk afmaken vannacht!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Pagina: 1 2 Laatste