UT99 - Wie speelt het nog

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:04

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Hoi,

Ik was benieuwd wie er nog UT99 speelt? In mijn ogen de beste uit de serie :) Instagib CTF is super :9

Helaas is het spel oud en kom niet meer zoveel mensen tegen :/

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:28

-ET-

Phone Home

Toevallig heb ik het van de week geinstalleerd. Echter nog geen tijd gehad om te spelen. (of te testen of het wel op Vista werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:04

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Ja , ik heb het ook weer geinstalleerd, er zijn nog wel spelers aanwezig.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

[UT] uttweakers.net -> niemand? deel 10 loopt al een tijdje.

Ik speelde regelmatig single-player, gewoon lekker simpel fraggen tegen 23 simpele bots op een groot veld (2nd Space Beacon) op Excessive >:)

Ik moet weer eens de cd's afstoffen, sinds herinstall van computer is daar nog niets van gekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Resistor op 25-07-2007 10:27 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 21:15

jbr

Right back @ ya

Ja hoor, nog steeds.

Het is een spel dat qua dynamiek en speelbaarheid nog niet is overtroffen. Waar nieuwe games zich voornamelijk op de grafische aspecten richten (UT2003/2004 incluis), leveren zij ook automatisch in aan speelbaarheid, vind ik.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-10 19:00
Ik speel het ook nog steeds, wat mij betreft het beste in de serie. Ik speel vaak op een Duitse server met alleen de sniper riffle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
jbr schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:42:
Ja hoor, nog steeds.

Het is een spel dat qua dynamiek en speelbaarheid nog niet is overtroffen. Waar nieuwe games zich voornamelijk op de grafische aspecten richten (UT2003/2004 incluis), leveren zij ook automatisch in aan speelbaarheid, vind ik.
Het was al overtroffen voordat het uit was, namelijk door quakeworld :) (http://nquake.sourceforge.net)

Heb laatst ut gold weer eens geinstalleerd, singleplayer campaigns waren toen nog van redelijk niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op lanpartys met vrienden is dit nog altijd ons meest gespeeld schietspel, het loopt gewoon allemaal lekker en schiet fijn :9 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Jah echt veel gespeeld.. vooral de flag cannon was mijn favoriet :) Hoeveel spelers zijn er nog online meestal?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:42

Woohooo

Smilie, James Smilie

UT99 heel af en toe, speel nog wel wekelijks een paar uur de Tactical Ops mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
UT99 is een spel dat op iedere pc geïnstalleerd zou moeten zijn. Er gaat weinig boven een flink robbetje InstaGib CTF in FacingWorlds. Met dezelfde muziek als in SpaceNoxx absoluut m'n favoriete map.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Hier loopt het spel nogal traag; onder DirectX reageert de muis als een dweil, en onder OpenGL schokkerig. Iemand een oplossing?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:27

iop

wij spelen het nog, hier een movie voor de echte liefhebber:

http://www.own-age.com/vids/11608

#macloud

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

speel het zo nu en dan ook nog wel es :)

vraagje tussendoor ;) , ondersteund 99 (a.k.a. goty?) 5.1?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ET- schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:23:
Toevallig heb ik het van de week geinstalleerd. Echter nog geen tijd gehad om te spelen. (of te testen of het wel op Vista werkt)
Hier werkt het probleemloos op Vista Ultimate 64 bit. Had het toevallig van de week maar weer eens uit de kast getrokken. Hoe fijn is het om alles op de hoogste instellingen te spelen (drivermatig 16x AA, triple buffer, etc...) en dan continue op hoge fps te zitten op een GeForce 8600 GTS. Dat was in de tijd dat het spel nieuw was met mijn 200 MMX en een Voodoo 1 wel anders. Toen kreeg ik het amper speelbaar met de laagste instellingen in 512x384, geloof ik. Voor de leeftijd van het spel vind ik dat het er nog zeer goed uit ziet.

Ik heb het altijd een heerlijk spel gevonden. UT2003 en 2004 konden me nooit zo boeien. Vooral de rare electrosniper vind ik maar niets. Je moet gewoon een kogel schieten en de huls op de grond horen kletteren. Geweldig met EAX en A3D aan! _/-\o_

Edit:
vraagje tussendoor ;) , ondersteund 99 (a.k.a. goty?) 5.1?
Of 5.1 ondersteund wordt, weet ik niet. Er is wel een 'surround' optie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:27

iop

http://gla.soth.sk/?pg=s3tc
en nog een linkje voor de liefhebbers van mooiere graphics^^

Iemand filmpje gezien btw?

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 11:08
ik heb em pas op m'n laptot gezet maar mijn laptop speelt em te snel af lijkt wel. Echt alles gaat in turbo mode ook al staat gamespeed op zn laagst. Weet iemand hier iets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rpol schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:44:
ik heb em pas op m'n laptot gezet maar mijn laptop speelt em te snel af lijkt wel. Echt alles gaat in turbo mode ook al staat gamespeed op zn laagst. Weet iemand hier iets op?
Powersavings. Je moet je laptop even op 'Always on' (altijd aan) zetten, of anders opstarten met -CPUSPEED 1234 (je kloksnelheid). UT is namelijk CPU afhangkelijk, en als die ineens omhoogklokt dan krijg je die rare kuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreG
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:16
Het het vroeger veel gespeeld maar 'k was het spel de laatste jaren wat vergeten. Maar een paar maanden terug heb ik de cd toevallig teruggevonden en dan hebben we enkele weken op het netwerk op school zitten spelen. De goeie oude tijd kwam terug en we hebben ons weer super geamuseerd. Ik vind het ook nog altijd de beste in de UT serie. Er had ook iemand UT 2004 mee maar we zijn bij 99 gebleven. Dit is echt een super game om in lan te spelen als je allemaal samen aan een tafel zit. Het was lang geleden dat ik mij nog zo geamuseert had met een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe dat eigenlijk zit met die S3TC graphics? Destijds kreeg ik het niet aan de praat, daarna nooit meer naar gekeken. Of werkt dat alleen op een S3 videokaart?

Edit: Ik had de link van iop tha man al wel geopend maar nog niet gelezen... Mijn fout. |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij alleen op S3 gebaseerde kaarten.... S3 was een bepaalde techniek wat alleen op S3 kaarten draaien kon, net zoals Glide op Voodoo.

Maar ik denk dat dit topic hier beter voor geschikt is.. anders zijn we met 2 bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 15:07

Comgenie

Soms heb je dat

Ook ik speel het zeker nog met regelmaat, Vind het gewoon veel fijner dan de nieuwere UT versies. =), maar toch ben ik wel benieuwd naar UT3

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:51 ]

Pagina: 1