Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.722 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Dr. Strangelove schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:06:
[...]

Ik zou kiezen voor een zo direct mogelijke aansluiting voor het beeld (meer kabels en tussenliggende apparatuur is meer signaalverlies, al zal het meevallen met een digitaal signaal), m.a.w. PS3 met HDMI op de TV. Vervolgens dan een optical kabel van de PS3 naar de receiver voor het geluid.

De aansluiting zoals jij die voorstelt is alleen nuttig als je meerdere HD bronnen hebt en je TV maar één HDMI input heeft.
Er zit wel een nadeel aan het gebruik van de optische SPDIF-kabel: je kunt dan niet meerkanaals SACD over je versterker laten horen. 7-kanaalsgeluid is ook niet mogelijk. Voor de meesten zal dat wel niet zo'n probleem zijn, maar toch nuttig om te weten.

Zie http://manuals.playstatio...settings/audiooutput.html

Ik heb de PS3 daarom via HDMI op een Denon AVR-4306 aangesloten en die weer via HDMI op mijn Phillips 32PF9830 aangesloten. Ik heb een aantal SACDs (Genesis/Depeche Mode remasters FTW) en die kan ik zo met maximale geluidskwaliteit afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
ymmv schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:48:
[...]

Er zit wel een nadeel aan het gebruik van de optische SPDIF-kabel: je kunt dan niet meerkanaals SACD over je versterker laten horen. 7-kanaalsgeluid is ook niet mogelijk. Voor de meesten zal dat wel niet zo'n probleem zijn, maar toch nuttig om te weten.

Zie http://manuals.playstatio...settings/audiooutput.html

Ik heb de PS3 daarom via HDMI op een Denon AVR-4306 aangesloten en die weer via HDMI op mijn Phillips 32PF9830 aangesloten. Ik heb een aantal SACDs (Genesis/Depeche Mode remasters FTW) en die kan ik zo met maximale geluidskwaliteit afspelen.
Dat SACD niet met S/PDIF werkt heeft waarschijnlijk iets met de beveiliging te maken. Maar waarom zou 7.1 niet werken over S/PDIF? :?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:52:
Heeft iemand hier ervaring met de PS3 op een DTS surround systeem? Ik ben van plan om een DTS systeempje te kopen, maar deze moet wel goed passen op de PS3.

Heb er niet al te veel verstand van, maar iemand raadde deze setup aan:

PS3 <---HDMI--> Receiver <--HDMI--> HD TV

Zo gaat dan de beeld en geluid informatie naar de receiver, welke dan het geluid in DTS weergeeft en het beeld door stuurt naar de TV. Iemand ervaring met een dergelijk setup (en met welke set)?
Wat is er mis met de Optical Out, je kan HDMI + Optical Out gewoon beide gebruiken tegelijkertijd. Dat zal het beste beeld en geluidskwaliteit geven.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
swampy schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:12:
[...]

Wat is er mis met de Optical Out, je kan HDMI + Optical Out gewoon beide gebruiken tegelijkertijd. Dat zal het beste beeld en geluidskwaliteit geven.
Beide gebruiken? Het is toch of HDMI of Optical Out?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die geen starterspack willen en geen €599 voor een 'kale' PS3 willen betalen....maar €525

Check: http://www.joeromcompanie...p?p=artikel&artikel_id=12

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42

TDB

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:14:
Voor diegene die geen starterspack willen en geen €599 voor een 'kale' PS3 willen betalen....maar €525

:? Voor €74 krijg ik een extra controller én 2 spellen..... dan zou ik persoonlijk niet voor deze actie gaan......

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

TDB schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:17: :? Voor €74 krijg ik een extra controller én 2 spellen..... dan zou ik persoonlijk niet voor deze actie gaan......
Mocht je die 2 games niets vinden, dan ist wel een goede actie.
Arx schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:14:
Ik gebruik zelf hdmi voor het beeld en optical voor 't geluid. Ik gebruik mn tv-speakers zowiezo nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zit ik ook nog met een nieuwe HDTV voor mijn PS3.

Ik twijfel erg tussen een Full HD en een HD Ready. Ik neig eigenlijk naar een HD Ready omdat ik toch een niet al te groot scherm wil kopen (tussen de 32-40inch), en omdat de meeste games op de PS3 dacht ik in 720p zijn.

Weet iemand toevallig of games als Metal Gear, Tekken en Final Fantasy in 720p zijn of in 1080p? Zijn er meer redenen te bedenken om voor een Full HD te gaan ipv een HD Ready?

Voor een HD Ready scherm heb ik de Sony KDL32D3000 op het oog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

-RazieL- schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:27:
[...]

Mocht je die 2 games niets vinden, dan ist wel een goede actie.
Die 2 spellen krijgen je er samen omgerekend voor 3 tientjes bij. Dan kun je ze beter via marktplaats of iets dergelijks verkopen, dan ben je toch nog goedkoper uit.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Arx schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:14:
[...]

Dat bedoel ik dan ook :) Video via HDMI en audio via Optical Out, zou moeten werken..heb nooit goed spul terdege gehad waarop ik dat kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:35:
Dan zit ik ook nog met een nieuwe HDTV voor mijn PS3.

Ik twijfel erg tussen een Full HD en een HD Ready. Ik neig eigenlijk naar een HD Ready omdat ik toch een niet al te groot scherm wil kopen (tussen de 32-40inch), en omdat de meeste games op de PS3 dacht ik in 720p zijn.

Weet iemand toevallig of games als Metal Gear, Tekken en Final Fantasy in 720p zijn of in 1080p? Zijn er meer redenen te bedenken om voor een Full HD te gaan ipv een HD Ready?

Voor een HD Ready scherm heb ik de Sony KDL32D3000 op het oog...
Beide zijn 720p. :) En met een Sony LCD kun je bijna geen foute keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:09:
heb nooit goed spul terdege gehad waarop ik dat kan proberen.
Ik wel, en het werkt ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Maar niet tegelijk toch (voor alle duidelijkheid: ik heb het over het geluid)?

[ Voor 13% gewijzigd door Arx op 06-08-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Nope, je moet selecteren welke aansluiting je gebruikt. Maar je wilt ze ook niet tegelijk gebruiken. Zeker niet als er vertraging in 1 van de 2 zit. Het geluid wordt er iig nooit beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:24:
[...]

Maar niet tegelijk toch (voor alle duidelijkheid: ik heb het over het geluid)?
Niet tegelijk maar je kan wel HDMI voor beeld en MultiAV of optisch gebruiken voor geluid.

Je hebt dan beeld over HDMI en geluid over optisch.Beeld en geluid over hdmi + optisch kan inderdaad niet en dat wil je ook niet.

Je moet van te voren aangeven welke audiouitgang je wilt gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:35:
[...]

Niet tegelijk maar je kan wel HDMI voor beeld en MultiAV of optisch gebruiken voor geluid.

Je hebt dan beeld over HDMI en geluid over optisch.Beeld en geluid over hdmi + optisch kan inderdaad niet en dat wil je ook niet.

Je moet van te voren aangeven welke audiouitgang je wilt gebruiken.
Ik wil het juist wel tegelijk. HDMI + geluid via de TV. Optisch voor als ik het over de Marantz wil. Je zou toch zeggen dat dit geen probleem moet zijn? Ik vind het gewoon jammer dat het niet tegelijk kan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:13:
[...]

Ik wil het juist wel tegelijk. HDMI + geluid via de TV. Optisch voor als ik het over de Marantz wil. Je zou toch zeggen dat dit geen probleem moet zijn? Ik vind het gewoon jammer dat het niet tegelijk kan. :|
Dan moet je dus telkens switchen. In het menu van je PS3 is dat in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:32:
[...]

Klopt..
video-> HDMI
audio-> composite oid.

zo heb ik het ook, werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:32:
[...]

Schijt een beer in bos? :+ Daarom wil ik juist dat het tegelijk kan werken en dus niet hoef te switchen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok maar het kan niet :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
-RazieL- schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:02:
[...]

Waarom zou je een lagere resolutie willen gebruiken? En hoe weet je dat ie op 1280*720 staat?
Je gebruikt geen lagere resolutie,
als een console 720p uitgeeft is dat altijd 1280x720(p) als je tv hier 1366x768 van maakt is het dus niet mooier, maar uit vergroot.

en ik kan dat zien door op me Remote op Info te drukken (alle niet te oude samsungs kunnen dat)
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:14:

Ik was gister bij de media markt,
heb je voor 589 een normale ps3, met 2titels naar keuze (sony titels) en een extra remote.
en er stond een kerel en die pingelde er nog een Blue-Ray afstandsbediening bij ook,

dus 589 2controlers-2games(sony)-remote
is niet duur

(ook het pakket wat ik ga halen, maar eind deze week eerst op vakantie)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Heeft iemand hier ervaring met de PS3 op een DTS surround systeem? Ik ben van plan om een DTS systeempje te kopen, maar deze moet wel goed passen op de PS3.

Zo gaat dan de beeld en geluid informatie naar de receiver, welke dan het geluid in DTS weergeeft en het beeld door stuurt naar de TV. Iemand ervaring met een dergelijk setup (en met welke set)?
Er zullen maar weinig mensen ervaring hebben met een dergelijke setup want receivers met HDMI poort zijn er nog niet zo lang.

Ik heb het wel vaker goed werkend gezien met component.

Het grote voordeel van een dergelijke setup is dat je de receiver als switch gebruikt, en meerdere HDMI apperatuur (PS3, Xbox360, Decoder en DVD speler) allemaal via de receiver kan laten lopen.
En via de receiver kan schakelen. Afhankelijk van je opstelling scheelt dat een hoop kabels naar TV.

Een ander voordeel is ook de mogelijkheid van het weergeven van HD-audio. Dat kan via optisch niet.

Het feit dat de verbinding via een extra apparaat gaat zou theoretis niet uit mogen maken want het is immers digitaal dus geen verlies. (Aldus de HDMI fans)

Persoonlijk zou ik ook voor de door jouw voorgestelde verbinding gaan.
Mijn LCD hangt aan de muur en op dit moment lopen daar 1 HMDI, 1 Component en 2 scartkabels naar toe, en geen goede mogelijkheid om ze weg te werken. Mijn DTS-ES versterker sowieso altijd aan bij het gamen en films kijken, en het scheelt ook nog eens 2 optische en 1 coax geluidskabel achter mijn kastje.

[ Voor 12% gewijzigd door yzf1kr op 06-08-2007 20:04 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53

Ik heb zelf een Sony 6.1 DTS Surround setje met een HDMI switch erop. Ik kan je nu al vertellen dat ik nog geen enkele receiver ben tegengekomen die het 7.1/6.1 DTS geluid van de HDMI afsnoept en het daarna doorlust naar de TV middels HDMI (het video signaal).

HDMI Switches of HDMI In+Out op receivers dienen enkel als een extra HDMI aansluiting zodat je niet in het geval je HDMI connectors te kort komt kabels hoeft te swappen.

Ik heb gewoon m'n PS3 met HDMI op m'n receiver en dan nog een HDMI kabel naar mn Sony KDL32V2000 (heeft maar 1x HDMI, en 2e is ingebruik voor mn PC verbinding) en dan geluid middels optisch naar mn receiver. Dan plak je gewoon beide ingangen aan elkaar, geef een labeltje Playstation3 voor mn receiver en pang hij plakt alles bij elkaar en stuurt het door.

Hope it helps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
No offence, maar Sony valt bij mij niet echt in de merken die ik zou kopen als ik een receiver zou kopen. Net zo min als dat er ooit Sony speakers in mijn woonkamer komen.
En inderdaad, Sony heeft op dit moment alleen receivers met HDMI switches, en geen echte HDMI ingang.

Er zijn genoeg receivers die HDMI geluid kunnen verwerken. Al vallen ze wel in de hogere prijsklassen en ondersteunen tot nu to maximaal HDMI 1.2.

Een voorbeeld is de DENON AVR-4306 (HDMI 1.1 en een prijskaartje van €1999).
http://www.denon.co.uk/si...b=1&action=detail&Pid=263
Deze versterker bevat ook nog eens een Faroudja FLI-2310 scalerchip die alle analoge bronnen kan upscalen naar 1080p HDMI.

Als ik het geld had....

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 05:36:
[...]

Nou ik denk dat je ongelijk hebt want volgens Playstation Network word Warhawk... worldwide :) dus US/JAP/EU...

Ga gewoon naar psn en dan download de interview van PSN networks daar leggen ze alles uit.. Over Home.Warhawk.Little big planet Singstar en een arcade spelletje..

Als er een optie is van EU/US/JAP... .dan zou ik niet zeggen dat het aan de regio ligt.. het moet gewoon geprogrameerd worden :)
Ik snap helemaal niets van je verhaal, waar heb ik ongelijk in? En waarom moet ik naar een interview luisteren? Dat Warhawk worldwide servers gebruikt kan best zo zijn, maar daar had ik het niet over 8)7

In ieder geval blijkt in praktijk dat elk spel, dat regio gesplitste online functies heeft, default naar de regio waar de hardware oorspronkelijk vandaan komt (dus ongeacht uit welke regio de software komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:52
No offence, maar Sony valt bij mij niet echt in de merken die ik zou kopen als ik een receiver zou kopen.
Dat is dan erg kortzichtig, want juist in de populaire prijsklasse tot 500 euro is Sony op dit moment de beste keus, de STR-DA1200 ES is gewoon een erg mooi apparaat. Ook in de duurdere prijsklasses (tot 1500 euro) doet Sony goed mee met sommige modellen. Ik heb zelf een Denon 3806 voor mijn HT, maar de 1200 maakt een goede kans om mijn 'game' receiver te worden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Ik heb gisteren mijn PS3 starterspack gehaald bij de MM in Maastricht voor 555euro, nu heb ik hem aangesloten op mijn Samsung 225BW met een HDMI--->DVI-kabel , op 1080i , met gamen is het geen probleem (mits de game het ondersteund natuurlijk) maar toen ik gisteravond een dvdtje wilde kijken kwam ik tot de ontdekking dat hij deze niet afspeelt, hij ziet hem wel in de XMB als ik het schijfje erin doe, maar na 1sec begint ie dan met 'laden' alleen wordt het scherm dan zwart of roze , en springt mijn scherm terug naar me pc-modus (heb ze alle twee erop aangesloten namelijk, en als ie geen signaal vind springt ie automatisch naar het kanaal waar wel signaal is)

Ik heb al rond gezocht op google en op wat forums, maar hier heb ik nog niks over kunnen vinden, ik heb al allerlei aanpassingen gedaan bij de BD/DVD-settings maar niks helpt hierbij.

Heeft iemand hier nog meer last van? Of zou het dan toch eraan liggen dan ik de ps3 via een HDMI --> DVI kabel heb aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:52:
Beste Mensen,

Ik heb gisteren mijn PS3 starterspack gehaald bij de MM in Maastricht voor 555euro, nu heb ik hem aangesloten op mijn Samsung 225BW met een HDMI--->DVI-kabel , op 1080i , met gamen is het geen probleem (mits de game het ondersteund natuurlijk) maar toen ik gisteravond een dvdtje wilde kijken kwam ik tot de ontdekking dat hij deze niet afspeelt, hij ziet hem wel in de XMB als ik het schijfje erin doe, maar na 1sec begint ie dan met 'laden' alleen wordt het scherm dan zwart of roze , en springt mijn scherm terug naar me pc-modus (heb ze alle twee erop aangesloten namelijk, en als ie geen signaal vind springt ie automatisch naar het kanaal waar wel signaal is)

Ik heb al rond gezocht op google en op wat forums, maar hier heb ik nog niks over kunnen vinden, ik heb al allerlei aanpassingen gedaan bij de BD/DVD-settings maar niks helpt hierbij.

Heeft iemand hier nog meer last van? Of zou het dan toch eraan liggen dan ik de ps3 via een HDMI --> DVI kabel heb aangesloten?
raar bij mij geeft een dvd 0 problemen

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 08:40
Als je een receiver voor je PS3 zoekt ga lekker luisteren. Er zijn echt genoeg merken die in die prijsklasse prachtige receivers hebben. Marantz, Pioneer, Onkyo en ook Sony.

Maar nu mijn vraag ik ben van plan een PS3 aan te schaffen omdat er ook voor dat platform schitterende games uitkomen. o.a. Ratchet and Clank, GT5: Prologue, Tekken 6, Heavenly Sword, Lair.

Nu ben ik ook al ruim een jaar in het bezit van een XBOX360 maar die maakt zo'n ongelooflijk irritant stofzuiger geluid bij het gamen. Hoe zit dat met de PS3 is die stil in verhouding tot de 360. Ik erger me er behoorlijk aan vooral als het geluid in de avond niet hard kan.

Maar erger is dat hij al 3x ter reparatie bij Microsoft is aangeboden. Dit viel wel binnen de garantie maar, als dit nog eens gebeurd gaat hij zo de container in. Dat is wel de belangrijkte reden dat ik graag een PS3 zou aanschaffen.

En klopt het dat je bij een aantal winkels zelf je games bij het starterspack mag kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@junkievirus : Heb jij hem ook via HDMI-->DVI aangesloten?? denk dat ik anders eens naar de helpdesk ga bellen, als ik toch een dvd erin duw moet ie hem toch gewoon afspelen zou je denken? iig bedankt voor de snelle reactie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik vind het geluid niet storend, hij heeft zeg maar 3 standen :

1: als ie opstart, hoor je hem nauwelijks
2: Na een minuut of 2 begint ie al wat harder te blazen
3: Na een tijdje Folden of Gamen maakt ie toch een flink lawaai, meer dan mij pc en dat zegt best veel , want die vond ik altijd al vervelend, gelukkig staat het geluid hier altijd redelijk hard (natuurlijk niet in de avond, maar dan gebruik ik me headset, werkt perfect en je hoort niks)

Alleen tijdens een film weet ik het niet, aangezien die het (nog) niet bij mij doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Laat je de DVD upscalen naar 1080i of niet? Anders schakelt de PS3 terug naar 576p en als je monitor dat niet aankan dan heb je inderdaad geen beeld. Hier met een 226BW in beide gevallen gewoon beeld (en inderdaad met een HDMI -> DVI kabel aangesloten).

[ Voor 11% gewijzigd door Creepy op 07-08-2007 14:40 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb het upscalen al aan en uit gezet, maar maakt geen verschil , hij start wel op maar ik krijg geen beeld, of roze beeld , ik wilde eigenlijk ff een blueray-film halen om te checke of die het wel doen, dalijk maar ff naar de stad gaan, wilde sowieso eens een HD film kijken maar DVD`s zouden het toch ook gewoon moeten doen? Ik heb ook al een aantal verschillende films geprobeerd, maar ook tevergeefs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwas net bij Videoinstellingen het kijken, als je daar HDMI kiest, zie je 4 opties namelijk:

576p
720p
1080i
1080p

Bij mij wordt alleen de eerste grijs weergegeven, wat idd erop duidt dat mijn scherm deze resolutie niet kan weergeven, maar ik heb het upscalen wel aanstaan en dan doet ie het ook niet :(

Dan toch maar ff verder googlen enzo, ik houd jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:21:
Kheb het upscalen al aan en uit gezet, maar maakt geen verschil , hij start wel op maar ik krijg geen beeld, of roze beeld , ik wilde eigenlijk ff een blueray-film halen om te checke of die het wel doen, dalijk maar ff naar de stad gaan, wilde sowieso eens een HD film kijken maar DVD`s zouden het toch ook gewoon moeten doen? Ik heb ook al een aantal verschillende films geprobeerd, maar ook tevergeefs
Heb je al een andere resolutie geprobeert?
Ik heb een Samsung 206BW en ik weet dat mijn scherm 1080i niet leuk vind dus mss kan je hem proberen op 1080P of op 720P te zetten om te kijken of dat verschil uitmaakt

Zijn de dvd's trouwens wel de juiste regio code? Of zijn het gedownloade dvd's en vervolgens gebrand? Want gebrande dvd's spelen bij mij ook niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
et36s schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:03:
Nu ben ik ook al ruim een jaar in het bezit van een XBOX360 maar die maakt zo'n ongelooflijk irritant stofzuiger geluid bij het gamen. Hoe zit dat met de PS3 is die stil in verhouding tot de 360. Ik erger me er behoorlijk aan vooral als het geluid in de avond niet hard kan.
De ps3 maakt het geluid van een CPU koeler, de xbox maakt het geluid van een opspinnende DVD drive in een PC, dat is ong. het verschil. De PS3 maakt wel geluid, maar daar worden mensen echt niet wakker van en je geluid hoeft ook niet hard om het te overstemmen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb net nog een aantal instellingen veranderd,

het roze beeld kwam door Y Pb/Cb Pr/CR, deze stond op Automatisch, heb ik nu op RGB staan en het roze beeld is weg, 1080i vond ie idd niet zo leuk, maar pas toen ik de instelling DVD-Upscalen op Normaal had gezet, werkte alles weer :D Heb ik daar gister de hele avond mee zitte kloten, kwam zeker nog door me ps3-roes :P Het zijn gewoon legale dvd-tjes, maar omdat ik helemaal geen beeld kreeg en niks meer werkte (PS-knop ook niet) kwam ik er gister niet echt wijs uit, en moest ik steeds de PS2 uitzetten, aan zetten , disc eruit , en weer proberen, vandaar dat ik denk ik wat over het hoofd heb gezien!! Bedankt iig , kan ik eindelijk weer dvdtjes kijken op een speler en niet op me pc (dvd-speler van me ps2 deed het ook niet meer namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
voor mensen die nog geen PS3 hebben:

Ik zag vandaag bij de Bart Smit in Houten de PS3 inclusief 2 controllers en 2 spellen voor 550 euro weggaan. Voor zover ik weet had alleen de Mediamarkt in Utrecht deze aanbieding maar nu dus ook de Bart Smit

Zou dit dan misschien toch een prijsverlaging voor de EU kunnen betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat pakket ook gekregen bij de MM in Maastricht, een beetje pingelen kan geen kwaad ;);) kan je toch alweer een leuke game voor derbij halen (of wachten op UT3 natuurlijk ) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand ervaringen met een groene zeem over het beeld bij DVD's? Beter gezegt: ik heb alleen nog maar zwart/wit/groen beeld. Het was een regiovrije DVD (origineel), mijn PS3 staat op RGB-576i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Iemand uit België die geen graten ziet in een iets luidere PS3 en zijn stille versie zou willen ruilen? Ik doe nog mooie opleg in geld of games dan, maar wil absoluut een stille versie (19 blade fan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
lapino schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:51:
Iemand uit België die geen graten ziet in een iets luidere PS3 en zijn stille versie zou willen ruilen? Ik doe nog mooie opleg in geld of games dan, maar wil absoluut een stille versie (19 blade fan).
niemand op 9lives die je kan helpen? Ik zou je graag willen helpen maar ben nu eenmaal erg gehecht aan mijn stille ps3 dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
zAo schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:42:
Heeft iemand ervaringen met een groene zeem over het beeld bij DVD's? Beter gezegt: ik heb alleen nog maar zwart/wit/groen beeld. Het was een regiovrije DVD (origineel), mijn PS3 staat op RGB-576i.
Klinkt als Macro Plus. Een beveiling die het copieren naar de VHS voorkomt. Heb je de PS3 doorgelust via de videorecorder naar de TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Arx schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:01:
[...]

Klinkt als Macro Plus. Een beveiling die het copieren naar de VHS voorkomt. Heb je de PS3 doorgelust via de videorecorder naar de TV?
Thanks, maar hij zit direct op mijn TV met een RGB kabel. (uiteraard gekeken of de stekkers goedzaten.)

[ Voor 7% gewijzigd door zAo op 07-08-2007 17:14 . Reden: Tussen haakjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Bij de PS2 heb je dit ook. Je kan normale DVD op een PS2 niet in RGB kijken via een Scart-RGB kabel. Via composite gaat het wel goed. Ik heb er zelf een scart kabel met switch voor gekocht om zo te kunnen schakelen via RGB en composite.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

lapino schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:51:
Je hebt nog gewoon garantie. Dus als je vindt dat je PS3 een niet normaal geluid produceert, kun je toch gewoon terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:01
Arx schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:01:
Je verwart met MacroVision. Van een copieerbeveiliging mag je immers wel verwachten dat je wél kan kijken maar niet copiëren. In dit geval is het dus blijkbaar ook niet kijken ;).
Het probleem van de PS2 (en blijkbaar dus ook PS3) zou zijn dat ze voor DVDs altijd YPbPr over de SCART sturen ipv RGB wanneer dit in het setup menu zo ingesteld staat.

[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 07-08-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:17:
[...]

Ik snap helemaal niets van je verhaal, waar heb ik ongelijk in? En waarom moet ik naar een interview luisteren? Dat Warhawk worldwide servers gebruikt kan best zo zijn, maar daar had ik het niet over 8)7

In ieder geval blijkt in praktijk dat elk spel, dat regio gesplitste online functies heeft, default naar de regio waar de hardware oorspronkelijk vandaan komt (dus ongeacht uit welke regio de software komt).
Toch is dit niet helemaal waar. Ik heb Motorstrom uit de US en een ps3 uit Europa. Als ik online met Motorstorm wil, kan ik alleen maar gebruik maken van US West, US (nog iets), Australia. Best rare combinatie maar het is echt zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:31:
[...]

Toch is dit niet helemaal waar. Ik heb Motorstrom uit de US en een ps3 uit Europa. Als ik online met Motorstorm wil, kan ik alleen maar gebruik maken van US West, US (nog iets), Australia. Best rare combinatie maar het is echt zo!
!? Wat gek ik kan US of Europe gewoon kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
Sandyman538 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:52:
[...]

Je hebt nog gewoon garantie. Dus als je vindt dat je PS3 een niet normaal geluid produceert, kun je toch gewoon terug naar de winkel?
Die winkel stuurt 'm dan ook terug naar Sony, en dan kan je het beter zélf doen. Maar is niet zeker of Sony hem dan wel ruilt voor een stiller model, want blijkbaar ben ik allesbehalve alleen die een luidere PS3 in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
550euro voor de ps3 starterpack ?

ik zie hem nog gewoon voor 599 en 589 staan hiet bij MM R'dam en bartsmit enz

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Twixie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:13:
[...]

Je verwart met MacroVision. Van een copieerbeveiliging mag je immers wel verwachten dat je wél kan kijken maar niet copiëren. In dit geval is het dus blijkbaar ook niet kijken ;).
Het probleem van de PS2 (en blijkbaar dus ook PS3) zou zijn dat ze voor DVDs altijd YPbPr over de SCART sturen ipv RGB wanneer dit in het setup menu zo ingesteld staat.
Thanks, je hebt gelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:45:
[...]

!? Wat gek ik kan US of Europe gewoon kiezen :?
MotorStorm in Online regio gebonden. Met de EU versie kun je EU + Austalie kiezen, geen US!

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

lapino schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:58:
[...]

Die winkel stuurt 'm dan ook terug naar Sony, en dan kan je het beter zélf doen. Maar is niet zeker of Sony hem dan wel ruilt voor een stiller model, want blijkbaar ben ik allesbehalve alleen die een luidere PS3 in huis heeft.
Voor 600 euro kun je gewoon een deugdelijk product verwachten, dus als jij denkt dat jou PS3 veel meer herrie maakt dan een 'regular' PS3, moet je hem gewoon omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers ;) Persbericht van Konami:
Hideo Kojima comes to Leipzig!

Legendary Metal Gear Solid creator heads to Games Convention to show playable version of METAL GEAR SOLID 4: GUNS OF THE PATRIOTS

Konami Digital Entertainment GmbH has announced that Hideo Kojima, head of its Kojima Productions studio and creator of METAL GEAR SOLID 4: GUNS OF THE PATRIOTS, will be appearing at this year's Games Convention show in Leipzig to demonstrate a playable version of Solid Snake's latest adventure.

With interest in the game growing at a phenomenal rate, Kojima will be presenting an early build of the game on the Konami stand (Hall 4, Booth B11). It will mark the first time that METAL GEAR SOLID 4: GUNS OF THE PATRIOTS has been shown in playable form in Europe, and Hideo Kojima will be using the presentation to disclose key gameplay secrets and highlight major additions to the Metal Gear universe. The latest trailer for the game will also be shown, with Kojima using it to detail key plot points while also revealing exciting news about forthcoming Metal Gear projects from Kojima Productions.

Due for a simultaneous worldwide release early in 2008, METAL GEAR SOLID 4: GUNS OF THE PATRIOTS is set in a war-torn future where huge conglomerates fight for supremacy using armies of hand-picked mercenaries. This battle-scarred arena is seen through the eyes of an older Solid Snake who has been charged with infiltrating a number of key locations across the globe, including the Middle East and South America.

"When I last came to Leipzig, I promised fans of Metal Gear Solid they would be able to see a playable version of MGS4 - and, to celebrate the special nature of the occasion, I can confirm, that I will bring a special guest with me," commented Hideo Kojima, Director of Kojima Productions. "I love the enthusiasm European games players constantly show towards our titles, and look forward to showing METAL GEAR SOLID 4: GUNS OF THE PATRIOTS at the most important European gaming event of the year."

"METAL GEAR SOLID" and "GUNS OF THE PATRIOTS" are registered trademarks of Konami Digital Entertainment Co., Ltd.

METAL GEAR SOLID 4: GUNS OF THE PATRIOTS will be released for PLAYSTATION®3 early 2008 and shown at the 2007 Games Convention in Leipzig between 22nd-26th August.
Nieuwe trailer en (hopelijk nieuwe) gameplay footage! :9~ (zou ook dezelfde demo kunnen zijn die op het Metal Gear 20th Anniversary Event getoond werd, ik hoop van niet natuurlijk)
Kan iig al niet wachten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Paar weken geleden heb ik gemeld dat ik mijn PS3 zou omruilen vanwege het extreme lawaai. Kreeg toen vrij makkelijk een nieuwe mee, maar helaas ....geen verschil.
Gelukkig heb ik naast mijn tv-stereo opstelling een voorraadkast.
Even wat gaten geboord en daar de PS3 geplaatst met als resultaat dat ik echt niks meer hoor...perfect.
Speler is trouwens ook geweldig met gewone dvd's. Speelde gisteren Batman (versie 1989) en ik vroeg mij echt af of het geen blueray was, zo goed was het beeld.
Spellen speel ik niet veel, alleen de 2 meegeleverde, maar dat is dan ook een ware belevenis. Twee kennissen van mij zijn hier ook niet meer weg te slaan. ;)
Kortom ben toch zeer tevreden over de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tim45 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 07:52:
Paar weken geleden heb ik gemeld dat ik mijn PS3 zou omruilen vanwege het extreme lawaai. Kreeg toen vrij makkelijk een nieuwe mee, maar helaas ....geen verschil.
Gelukkig heb ik naast mijn tv-stereo opstelling een voorraadkast.
Even wat gaten geboord en daar de PS3 geplaatst met als resultaat dat ik echt niks meer hoor...perfect.
Speler is trouwens ook geweldig met gewone dvd's. Speelde gisteren Batman (versie 1989) en ik vroeg mij echt af of het geen blueray was, zo goed was het beeld.
Spellen speel ik niet veel, alleen de 2 meegeleverde, maar dat is dan ook een ware belevenis. Twee kennissen van mij zijn hier ook niet meer weg te slaan. ;)
Kortom ben toch zeer tevreden over de PS3.
De nieuwe editie van Batman `89 is dan ook extreem goed geremasterd. _/-\o_
Dat mocht ook wel, aangezien de eerste dvd-versie rechtstreeks van VHS leek te komen (verspringend beeld, storing..).

Als je een goede dvd9-release bekijkt met behulp van upscaling zal het beeldresultaat zeker niet tegenvallen ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
nu sony bekent heeft gemaakt dat het starters pack een blijvertje is in europa
heb ik ze nog maar eens gewezen op het feit dat ik die 2 games en extra controller ook wil
als vroege koper. _/-\o_

heb binnen 48 uur respons gevraagd anders plan b

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:30:
heb ik ze nog maar eens gewezen op het feit dat ik die 2 games en extra controller ook wil
als vroege koper. _/-\o_

Denk maar niet dat Sony elke early-adaptor tegemoet gaat komen met 2 games en een extra controller. Dat is gewoon het risico dat je loopt, dat er later een aantrekkelijke bundel wordt uitgebracht of dat de prijs wordt verlaagd. Betekent niet dat iedereen die daarvoor het product heeft gekocht alsnog aanspraak kan maken op die actie of korting. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Dutchzilla schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:30:
Lol, met spandoek op de Dam? ;)
Ik vind ook dat Sony wel tegemoet kan komen, dat heeft MS ook immers keurig netjes gedaan met de eerste Xbox.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Ik vind van niet. MS had besloten om binnen 3 weken de prijs te verlagen. Dat kan je tegenover je klanten gewoon niet maken. Speciaal als je nieuw bent in de console sector.

Sony heeft ruim 3 maanden ps3 verkocht voor 600 euro en ik denk dat iedereen die in deze tijd een ps3 had gekocht wel had kunnen aanzien komen dat de prijs wel verlaagt zou worden. Mensen die lopen te klagen hadden heus wel even tot de E3 kunnen wachten op een aankondiging.

En voor de rest is het gewoon eigen risico. Vind het beetje triest dat mensen nu lopen te klagen dat ze ook extra's willen. Je had zeker ook geld terug willen hebben als ze de prijs zouden verlagen? Laat me niet lachen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

Quote:

Denk maar niet dat Sony elke early-adaptor tegemoet gaat komen met 2 games en een extra controller. Dat is gewoon het risico dat je loopt, dat er later een aantrekkelijke bundel wordt uitgebracht of dat de prijs wordt verlaagd. Betekent niet dat iedereen die daarvoor het product heeft gekocht alsnog aanspraak kan maken op die actie of korting. 8)7
[/quote]

Nee, dat is wel zo...ik verwacht dat ook niet.

Maar het feit blijft dat amper 4 maanden na de introductie hier ruim €150,= "korting" wordt gegeven.
Ik vind dat toch té veel en té vroeg.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

zerokill schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:54:
Ik vind van niet. MS had besloten om binnen 3 weken de prijs te verlagen. Dat kan je tegenover je klanten gewoon niet maken. Speciaal als je nieuw bent in de console sector.

Sony heeft ruim 3 maanden ps3 verkocht voor 600 euro en ik denk dat iedereen die in deze tijd een ps3 had gekocht wel had kunnen aanzien komen dat de prijs wel verlaagt zou worden. Mensen die lopen te klagen hadden heus wel even tot de E3 kunnen wachten op een aankondiging.

En voor de rest is het gewoon eigen risico. Vind het beetje triest dat mensen nu lopen te klagen dat ze ook extra's willen. Je had zeker ook geld terug willen hebben als ze de prijs zouden verlagen? Laat me niet lachen...
Hier lees ik dus uit dat bedrijven die niet nieuw zijn in de consolemarkt, dit wel kunnen maken? En het spijt me, maar 1 kwartaal kan ik niet een lange tijd vinden (en de tijd van introductie vd Xbox tot prijsverlaging was 6 weken, van 14 maart tot 26 april). Die tegemoetkoming is dan wel niet verplicht, maar het zou ze zeker wel sieren. Al was het maar door bijvoorbeeld een bedrag beschikbaar te maken op PSN. Dat kost ze minder dan het bedrag zelf en laat een stukje coulance zien.
En natuurlijk is dit iets wat verwacht werd, ik verwacht de volgende daling alweer. Maar wanneer, tja.
Jan met de Pet weet niet dat er zoiets is als een E3 hoor. Maar als hij zich zeker weet door een tegemoetkoming dat hij niet de hoofdprijs betaalt, dan zal hij ook sneller tot de aanschaf overgaan.

[ Voor 2% gewijzigd door Armada op 08-08-2007 14:09 . Reden: tijdperiode xbox + verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:00:
[...]

Hier lees ik dus uit dat bedrijven die niet nieuw zijn in de consolemarkt, dit wel kunnen maken? En het spijt me, maar 1 kwartaal kan ik niet een lange tijd vinden (en de tijd van introductie tot prijsverlaging was 6 weken, van 14 maart tot 26 april). Die tegemoetkoming is dan wel niet verplicht, maar het zou ze zeker wel sieren. Al was het maar door bijvoorbeeld een bedrag beschikbaar te maken op PSN. Dat kost ze minder dan het bedrag zelf en laat een stukje coulance zien.
En natuurlijk is dit iets wat verwacht werd, ik verwacht de volgende daling alweer. Maar wanneer, tja.
Jan met de Pet weet niet dat er zoiets is als een E3 hoor. Maar als hij zich zeker weet door een tegemoetkoming dat hij niet de hoofdprijs betaalt, dan zal hij ook sneller tot de aanschaf overgaan.
26april? Nee toen was de prijsverlaging dus niet. Anders had ik wel 2 spellen + 2 controllers hier liggen aangezien ik op 26 april mijn ps3 heb gekocht... Die starters pack is hier amper een maand geintroduceert. No offense maar get your facts straight.

Wat ik zei over Microsoft: Het zou een enorme PR blunder zijn van MS om met een splinter nieuwe console die 4 weken oud de prijs met 180 euro te verlagen. Ik denk dat MS na zo'n blunder beter direct uit de console markt zou kunnen stappen.

En voor de rest: Er zal altijd wel iemand zijn die net de dag voor een prijsverlaging een concole heeft gekocht. Das altijd lullig. Als je dat wilt voorkomen dan doe je een beetje research en dan kom je er al snel achter dat er een redelijke kans is dat er aankondigingen worden gemaakt rond de E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

zerokill schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:12:
[...]

26april? Nee toen was de prijsverlaging dus niet. Anders had ik wel 2 spellen + 2 controllers hier liggen aangezien ik op 26 april mijn ps3 heb gekocht... Die starters pack is hier amper een maand geintroduceert. No offense maar get your facts straight.
I do. Wrong system, clarified in the post above.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lees ik hier nou weer voor een onzin. Als je een product koopt voor een bepaalde prijs = gekocht. Als jij vond dat het product voor minder geld of met extra's had willen hebben had je het niet moeten kopen danwel onderhandelen. Al verlagen ze de prijs de dag nadat jij je PS3 hebt aangeschaft.. jammer dan. Moet je maar geduld hebben. Het is algemeen bekend dat prijzen van lcd tv's consoles, computers etc zakken naar verloop van tijd. Met of zonder aankondiging.

Als jij de volle prijs betaald voor een verse peer moet je dat doen. Maar zodra de peer ouder wordt gaat hij in de 'bonus'. Maar dan moet je niet bij de supermarkt gaan zeuren dat je de verse peer die je laatst had gekocht voor de prijs van een oudere 'bonus' peer wil hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:23:

Als jij de volle prijs betaald voor een verse peer moet je dat doen. Maar zodra de peer ouder wordt gaat hij in de 'bonus'. Maar dan moet je niet bij de supermarkt gaan zeuren dat je de verse peer die je laatst had gekocht voor de prijs van een oudere 'bonus' peer wil hebben.
En je gelooft dat dit een goede analogie is? Rottend fruit?
Ach, ik ben al blij dat je de algemene auto-analogieën niet uit de kast hebt getrokken! :Y)
De vergelijking tussen MS en Sony is blijkbaar niet ter zake doende, want 1,5 maand is veeeel korter dan 1 kwartaal.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Krijgt men nog steeds de blu-ray van James Bond gratis bij de PS3? Ook bij het nieuwe starter pack? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:33:
[...]

Ach, ik ben al blij dat je de algemene auto-analogieën niet uit de kast hebt getrokken! :Y)
De vergelijking tussen MS en Sony is blijkbaar niet ter zake doende, want 1,5 maand is veeeel korter dan 1 kwartaal.. :')
Mischien geen goede analogie maar je begrijpt mijn punt nu ongetwijfeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:33:
[...]

Nou ik vind 1.5 maand idd wat anders dan 1 kwartaal. Speciaal als je bedenkt dat het niet eens een prijsverlaging is maar een starterspack. En trouwens als ik even op wikipedia kijk dan zie ik dat de prijs van de xbox binnen 3 weken was verlaagd... Niet de beste bron natuurlijk maar ik kan me ook herinneren dat hij echt binnen een paar weken al was afgeprijst omdat een paar vrienden van mij zich nogal genaaid voelden.

Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo triest doen over de prijs. Ja de PS3 was de duurste console ooit en het was wel heel duidelijk dat een "prijsverlaging" snel zou komen. Ook al is dit niet eens een echte prijsverlaging. Ieg is de PS3 opeens een slechte product? Heeft sony je genaaid? Ben jij onredelijk achtergesteld? 3X nee. PS3 koste 600 Euro en iedereen die er een heeft gekocht heeft dat gevoeld. Voor de mensen die de "prijsverlaging" net hebben gemist is het echt kut maar voor de andere: doe niet zo zielig en get a life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, niet meer. Dat was alleen tijdens de launch.

Echter, 2 games en een extra controler is wel een stuk beter dan een blu-ray film ;)

Ik heb zelf net een PS3 starter-pack gekocht, weet iemand of de 1.9 versie WPA2 ondersteunt? Anders moet ik alle comps hier opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff 1 opmerking van mijn kant. Moeten ze voortaan maar geen prijsverlagingen/aanbiedingen doorvoeren? De eerder de beter lijkt me. Wees blij dat ze een starterspack bieden als het ff kan zo snel mogelijk. In mijn ogen lijkt het me alleen maar positief voor de consument als er sneller prijsverlagingen zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:03:
[...]

Mischien geen goede analogie maar je begrijpt mijn punt nu ongetwijfeld.
Nee hoor, dat deed ik al eerder. Ik ben het er gewoon niet mee eens, dat is iets anders.
zerokill schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:04:
[...]

Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo triest doen over de prijs. Ja de PS3 was de duurste console ooit en het was wel heel duidelijk dat een "prijsverlaging" snel zou komen. Ook al is dit niet eens een echte prijsverlaging. Ieg is de PS3 opeens een slechte product? Heeft sony je genaaid? Ben jij onredelijk achtergesteld? 3X nee. PS3 koste 600 Euro en iedereen die er een heeft gekocht heeft dat gevoeld. Voor de mensen die de "prijsverlaging" net hebben gemist is het echt kut maar voor de andere: doe niet zo zielig en get a life.
Ik vind dat het logisch is dat men daar over klaagt. En jij vindt het triest, zielig en 'get a life'. Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:12:
Nog ff 1 opmerking van mijn kant. Moeten ze voortaan maar geen prijsverlagingen/aanbiedingen doorvoeren? De eerder de beter lijkt me. Wees blij dat ze een starterspack bieden als het ff kan zo snel mogelijk.
Niemand heeft iets tegen de prijsverlagingen an sich. En natuurlijk kan je het zo zwart-wit zien dat je zegt: gekocht = gekocht.

Maar een bedrijf mag best coulance laten zien, vooral als ze met de actie de eerste kopers achterstellen. Dat zijn toch de consumenten waar ze het in eerste instantie van moeten hebben. Dat ze in zo'n korte tijd het mes er in zetten (en fors ook) of een actie houden, is een bittere pil voor mensen die dat in hun enthousiasme vroeg hebben gekocht. En het zorgt ervoor dat mensen hun aankopen toch zullen gaan uitstellen, is het niet deze generatie, dan de volgende wel. Een vriendelijk gebaar doet veel voor merktrouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:14:
[...]

Ik vind dat het logisch is dat men daar over klaagt. En jij vindt het triest, zielig en 'get a life'. Tja...
Nee het is gewoon weer hoe je het nieuws draait. PS3 is idioot duur zoals al vaker gezegd in dit topic. Sony voert een "prijsverlaging" door wat misschien nog niet eens een echte prijsverlaging is maar wel erg netjes na alle klachten over de prijs.

Vervolgens krijg je weer een groepje klanten die na hun gratis BD weer niet tevreden is omdat zij nu op een of ander banaale manier genaaid worden. Als jij 600 euro teveel vind dan had je het niet moeten kopen maar ga ieg niet klagen op een bedrijf dat inziet dat 600 euro mss teveel van het goede was. En als je dan nog steeds ontevreden bent dan is er altijd eBay nog waar je ieg een deel van je aankoop prijs terug kan krijgen. En anders ga je lekker van je ps3 genieten?

edit: zoals al gezegd eerder gezegd: eerste kopers kregen BD van Casino Royale.

[ Voor 6% gewijzigd door zerokill op 08-08-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42

TDB

Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:20:
[...]
Maar een bedrijf mag best coulance laten zien, vooral als ze met de actie de eerste kopers achterstellen. Dat zijn toch de consumenten waar ze het in eerste instantie van moeten hebben. Dat ze in zo'n korte tijd het mes er in zetten (en fors ook) of een actie houden, is een bittere pil voor mensen die dat in hun enthousiasme vroeg hebben gekocht. En het zorgt ervoor dat mensen hun aankopen toch zullen gaan uitstellen, is het niet deze generatie, dan de volgende wel. Een vriendelijk gebaar doet veel voor merktrouw...
De allereerste PS2 kostte in het begin 500 à 600 euries (met één controller). Tegenwoordig krijg je hem al "gratis" bij een mobiel abo......
Dit is precies met de PS3 aan de hand: duurder aan het begin van haar lifecycle, vervolgens een echte melkkoe om vervolgens weer goedkoop te worden verkocht zodra de PS4 op de markt wordt gebracht.....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
heeft iemand hier iets vernomen van F1 07? normaal komen die rond deze tijd wel uit, maar het is angstvallig stil omtrend die titel.

Zou de licentie dan toch dit jaar zijn afgelopen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

TDB schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:09:
[...]

De allereerste PS2 kostte in het begin 500 à 600 euries (met één controller). Tegenwoordig krijg je hem al "gratis" bij een mobiel abo......
Dit is precies met de PS3 aan de hand: duurder aan het begin van haar lifecycle, vervolgens een echte melkkoe om vervolgens weer goedkoop te worden verkocht zodra de PS4 op de markt wordt gebracht.....
Duh.. gratis bij een abonnement? Je betaalt in die gevallen gewoon 600 euro, net zoals in de winkel, alleen dan verspreid over 1 of meestal 2 jaar.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

TDB schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:09:
[...]

De PS2 kostte bij de launch fl.1250,- op de 'aanbiedingen' na. De PS1 was fl.1150,-.
De PS2 kon je na de launch ook bij een mobieltje krijgen; vervolgens kreeg je `m niet, omdat er leveringsproblemen waren van Sony uit (met goed zoeken in de searh nog te vinden op GoT)

BIj beiden dropte de prijs enorm na ongeveer 1 jaar (naar fl.850/899).

Zodra die prijsverlaging bij de PS3 inzet, haal ik `m meteen. 499,- bv. voor het huidige starterspack vind ik goed te doen :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

BladeRacer schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:55:

Nee, dat is wel zo...ik verwacht dat ook niet.

Maar het feit blijft dat amper 4 maanden na de introductie hier ruim €150,= "korting" wordt gegeven.
Ik vind dat toch té veel en té vroeg.
Komop zeg.. eerst staan al die early adopters te patsen met hun gepreorderde PS3 en maanden laten beginnen ze te huilen dat ze opeens zoveel goedkoper zijn. Ik heb nu ook een PS3 gekocht, en simpelweg gewacht op de eerste actie of prijsverlaging. Hadden die early adopters ook maar zo slim moeten zijn (of nu niet moeten klagen). Ik ga bij de volgende prijsverlaging ook echt niet lopen janken bij Sony hoor.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 18:08
FaceDown schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:48:
[...]

Komop zeg.. eerst staan al die early adopters te patsen met hun gepreorderde PS3 en maanden laten beginnen ze te huilen dat ze opeens zoveel goedkoper zijn. Ik heb nu ook een PS3 gekocht, en simpelweg gewacht op de eerste actie of prijsverlaging. Hadden die early adopters ook maar zo slim moeten zijn (of nu niet moeten klagen). Ik ga bij de volgende prijsverlaging ook echt niet lopen janken bij Sony hoor.
Inderdaad, bovendien is dit de 3e versie(qua pack dan). De eerste had een 20gb drive zonder wireless. 2e versie 60gb met wireless(en andere aanpassingen?) en dan nu de 2e versie met extra controler en spelen.

Dan blijven ze coulance geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Laatst online: 23-07-2024
als vroege koper. _/-\o_

Ik hoor graag wat de respons van Sony is JunkieVirus. Britse klagers kregen namelijk bericht dat Starters Pack toch een tijdelijke aanbieding is, ook in Europa.

Sony Nederland laat niks los, iig niet aan mij :X

Nevermind, ze hebben gereageerd: Starter Pack is een blijvertje volgens Sony

[ Voor 6% gewijzigd door Olaf op 08-08-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

:)

KS1987 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:01:
Krijgt men nog steeds de blu-ray van James Bond gratis bij de PS3? Ook bij het nieuwe starter pack? Bij voorbaat dank!
Ik heb op de eerste dag van het starterspack 13 juli een ps3 gekocht en ik kreeg dit weekend een BRD van James bond binnen. Toen nog wel dus, ik weet niet of er nu nog over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Blaz0r schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:19:
[...]

Ik heb op de eerste dag van het starterspack 13 juli een ps3 gekocht en ik kreeg dit weekend een BRD van James bond binnen. Toen nog wel dus, ik weet niet of er nu nog over zijn.
En ik volgens mij een week later ofzo (zoek even op in dit topic) en ik kreeg hem zo'n week geleden. Dus het zou erg toevallig zijn als ze nu opeens op waren. Erg mooie (en goede) film trouwens.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:24:
[...]
edit: zoals al gezegd eerder gezegd: eerste kopers kregen BD van Casino Royale.
Ik mocht bij aanschaf bij Bart Smit zelfs ter plekke een BD film uitzoeken. (gekocht 2-4-'07)
Ik heb toen sterk getwijfeld tussen een Xbox360 en PS3. uiteindelijk was de PS3 "goedkoper"
Mijn eisen:

1. Draadloos netwerk
2. HD films kunnen afspelen.
3. Draadloze controller.
4. Harde schijf.
5. Online gamen.

Xbox360:
1. Wifi adapter €70,-
2. HD DVD €199,-
3. In Premium €399,-
4. (zie boven)
5. Per jaar €60,-
------------------------------
TOTAAL: €728,-

PS3:
1. Standaard €599,-
2. (zie boven)
3. (zie boven)
4. (zie boven)
5. Gratis
-------------------------------
TOTAAL: €599,-

En zoals eerder gemeld bij de PS3 gratis 2 BD films.
Mij hoor je niet klagen, tuurlijk krijg je meer waar voor je geld op het moment.
Maar feit blijft dat de PS3 op dat moment de "goedkoopste" keuze was. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:04:

Echter, 2 games en een extra controler is wel een stuk beter dan een blu-ray film ;)

Ik heb zelf net een PS3 starter-pack gekocht, weet iemand of de 1.9 versie WPA2 ondersteunt? Anders moet ik alle comps hier opnieuw instellen.
Bedankt! Komen de games in hun doosje zoals je ze in de winkel kan kopen of enkel met disc en handleiding? Bij mijn oude xbox was dat het geval en vond ik het maar balen dat ik geen deftige storage had voor die games... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:04:

WPA2 kan je selecteren, ik geraak in ieder geval draadloos op internet met men ps3 en wpa2 beveiligde router ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

FaceDown schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:48:Hadden die early adopters ook maar zo slim moeten zijn (of nu niet moeten klagen). Ik ga bij de volgende prijsverlaging ook echt niet lopen janken bij Sony hoor.
Ik kies zelf voor optie2. Ik heb er ook totaal geen problemen mee. Met mn tv had ik wel weer wat moeite, omdat die toch sterk zijn gedaalt de afgelopen maanden. Maar dat weet je van tevoren dus zelfs dan zeik ik niet. En bovendien heb ik er al heel lang plezier van.
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:42:Xbox360:
1. Wifi adapter €70,-
2. HD DVD €199,-
3. In Premium €399,-
4. (zie boven)
5. Per jaar €60,-
------------------------------
TOTAAL: €728,-
En weer iemand die maar 1 jaar met een console doet ;) Je mag er toch vanuit gaan dat je zo'n 5jaar met een console doet end an kost live dus 300euro. Dat is het voordeel wat microsoft met de 360 heeft. Mensen kijken alleen naar de initiele prijs en dan lijkt de 360 veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FaceDown schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:48:
[...]

Ik heb hem gekocht in europe toen hij uitkwam, zo wat dat ik meer betaal en moet wachten op games en spul. had mijn keuze gemaakt en ach..er zijn altijd redenen om te wachten als je het echt zoekt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den_John schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:26:
[...]

WPA2 kan je selecteren, ik geraak in ieder geval draadloos op internet met men ps3 en wpa2 beveiligde router ;)
Mooi, hoef ik dan tenminste niet te veranderen :)

Iemand hier die ervaring heeft met een RGB/s-video kabel? Die standaard meegeleverde kabel is crap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

-RazieL- schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:29:

En weer iemand die maar 1 jaar met een console doet ;) Je mag er toch vanuit gaan dat je zo'n 5jaar met een console doet end an kost live dus 300euro. Dat is het voordeel wat microsoft met de 360 heeft. Mensen kijken alleen naar de initiele prijs en dan lijkt de 360 veel goedkoper.
60 EUR per jaar is ook weer overdreven, beetje rondneuzen op Ebay levert je al veel op. Blijft 40 EUR/ jaar though. Krijg je natuurlijk ook wel wereldservice voor, het werkt echt prima.
Nee, weet je wat pas echt bespaard? Dat je tot aan kerstmis bijna geen toppers hebt, dat bespaart al weer lekker in de gamekosten! 8)

Geintje! Niet slaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:33:
[...]

60 EUR per jaar is ook weer overdreven, beetje rondneuzen op Ebay levert je al veel op. Blijft 40 EUR/ jaar though. Krijg je natuurlijk ook wel wereldservice voor, het werkt echt prima.
PS Netwerk werkt ook prima en daar hoeft je zelfs na heel lang zoeken op Ebay en marktplaats nog steeds niks voor te betalen.
Nee, weet je wat pas echt bespaard? Dat je tot aan kerstmis bijna geen toppers hebt, dat bespaart al weer lekker in de gamekosten! 8)
Geen toppers tot aan kerst? Ik ga het standaard lijstje niet weer herhalen + komen alle multiplatform games nu (bijna) gelijktijdig uit op 360 en PS3. Het jaartje solo voor de 360 heeft zeker vruchten afgeworpen gezien de ervaring die devs met het systeem hebben en de installed base. Vanaf maart echter heeft de 360 echte next gen concurrentie. GRAW stak bijvoorbeeld behoorlijk af op de PS2 vs 360 maar nu met de PS3 is dit gat veel minder zichtbaar.
Geintje! Niet slaan! ;)
Een kleine bitch-slap zou wel op zijn plaats zijn na dit leugenachtige geintje om je voorkeur duidelijk te maken. O-)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:33:
[...]

Geintje! Niet slaan! ;)
Hmm, blijft toch betalen voor iets dat op de PS3/PSN gratis is. Wereldservice of niet, het gaat om het online gamen en dat werkt prima op die gratis PSN ;)

En die iets latere release datums worden meer dan goedgemaakt door de enorme diversiteit van de PS3 lineup, dus een beetje geduld en je bent met de PS3 veel beter af als met de 360 (moet je wel een PS3 hebben natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:29:
Het spijt me zeer, maar langer dan de 3 jaar garantie gaat hij echt niet mee! :+
Volgens mij had ik al een rekensommetje gemaakt waaruit blijkt dat de PS3 goedkoper is voor mij, en noem jij het een voordeel voor Microsoft, noem ik het een nadeel voor de gebruiker. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Is nog altijd 180euro en geen 60 :+ En dan is de 360 eigenlijk nog duurder. Er vanuitgaande dat je na deze console weer een nieuwe koopt moet je kijken naar de gemiddelde kosten per jaar. 3 jaar een 360 is dan al duurder dan 5jaar een ps3.

Zijn er btw nog mensen die naar Leipzig gaan? Ik ben er iig 8dagen en ga alle 4 de dagen naar de Games Convention. Kijken of ik Kojima de hand kan schudden en wat persconferenties binnen kan glippen :P En uiteraard ff drummen met Rock Band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:42:
[...]

En zoals eerder gemeld bij de PS3 gratis 2 BD films.
Ik krijg zo gauw niet gevonden waar dit eerder gezegd is, 2 gratis Blu-Ray films? ik wist van de gratis Casino Royale actie maar, een tweede blu-ray film ?? Kan iemand hier wat meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Check deze gozert, hij speeld Ridge Racer 7 op een 200" scherm met een HD projector op 1080p... dikke sjit...
http://arena.nikkeibp.co....special/20070607/1000599/

Een nieuwe horror game van Sega exclusive voor PS3:
http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-57702.aspx#C353435
lijkt een beetje op The Grudge maar als je die film gezien heb dan weet je dat dat geen slecht ding is.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 01:04:
Check deze gozert, hij speeld Ridge Racer 7 op een 200" scherm met een HD projector op 1080p... dikke sjit...
http://arena.nikkeibp.co....special/20070607/1000599/

Een nieuwe horror game van Sega exclusive voor PS3:
http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-57702.aspx#C353435
lijkt een beetje op The Grudge maar als je die film gezien heb dan weet je dat dat geen slecht ding is.
valt wel mee :) in Belgie kan je gewoon bioscoop zelf huren en ps3 erop spelen.. Ook HD projector.

http://www.hdtvnieuws.nl/...op-formaat-met-xl-gaming/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mclercx schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 01:03:
Ik krijg zo gauw niet gevonden waar dit eerder gezegd is, 2 gratis Blu-Ray films? ik wist van de gratis Casino Royale actie maar, een tweede blu-ray film ?? Kan iemand hier wat meer over vertellen?
Was een actie van Bart Smit, op het moment dat ik m'n PS3 ging afrekenen werd mij verteld dat ik een gratis BD film mocht uitzoeken. Deze actie loopt volgens mij niet meer, maar erom vragen kan geen kwaad. Ik heb voor Kingdom of Heaven gekozen, 8 weken later kreeg ik Casino royale opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg paar weken terug weer een BR film van casino royal op de post..
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.