Twixie schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:16:
[...]
Hangt er van af wat je belangrijk vindt, want de PS3 biedt zeker het meeste waar voor je geld, maar als je niet geïnteresseerd bent in films is het voor een stuk weggegooid geld
omdat je BluRay of Upscaling nooit gaat gebruiken en dan kun je beter
een XBox 360 kopen omdat die goedkoper is en je dan meer geld overhoudt voor games waarbij je op dit moment overigens veel meer keuze hebt dan bij de PS3 en je je geld dus ook bewuster kunt besteden dan bij de PS3, maar op termijn verdwijnt dat voordeel ook weer omdat je dan veel meer PS3 games gaat vinden en je met de XBox 360 ondertussen wel jaarlijks moet betalen om online te gamen.
Voila, dat was 1 zin

.
Blu-ray wordt niet gebruikt voor games? Stel je voor dat de ps2 nog cd's had gebruikt of de ps1 cartridges. De reden dat een game als FF7 op de ps1 en niet op de nintendo64 verscheen was de cd-speler.
Voor mij is de 360 duurder (zie vorige post). Alleen wanneer je niet van plan bent online te gamen op de 360 is ie echt goedkoper.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:19:
Hmmm.... alles aan de PS3 vind ik vet: hardware, games, online-gebeuren... Ik wil echter weten wat jullie ervaring met de console is en hoe deze overkomt. Maakt deze niet te veel herrie na een paar uur gamen? Wordt het niet te heet? Is online-ding een beetje leuk? Speel je er vaak op? Dit soort dingen...
Laatste tijd hoor ik steeds meer mensen klagen dat de PS3 niet datgene is, wat ze ervan verwacht hadden. De console schijnt wat lawaai te maken als je een dvd'tje (film) kijkt wat zeer onprettig is en bezorgt je flinke energierekeningen...
Van die herrie lees ik alleen in dit topic eigenlijk

Het is wel zo dat de fans na een tijdje harder blazen, maar dat merk ik nooit tijdens gamen of films.
Dit jaar wil ik nog kopen: MoH: Airborne, Warhawk, Heavenly Sword, Ratchet & Clank, Folklore, Super Street Fighter II Turbo HD Remix, Guitar Hero 3, Assassin's Creed, CoD4, Haze, Rock Band, Time Crisis 4, Uncharted, UT3. Maar waar ik dat van ga betalen...
Momenteel speel ik NG: Sigma, Crash Bandicoot 1 (gekocht in de ps-store), Motorstorm en Superstardust HD (psn-game).
De PS-Store zelf vind ik niet zo geweldig en nogal langzaam. Het downloaden van demo's ed gaat wel gewoon op full speed. Online gamen werkt gewoon goed.
De firmware updates vind ik altijd wel mooi. Al wordt het nu hoog tijd voor ingame xmb-access ^_^
[
Voor 39% gewijzigd door
Reemster op 03-08-2007 17:25
]