Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.723 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harlekein schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:57:
[...]

Je wilt gewoon overgehaald worden. Dus dat zegt genoeg. Doen!

Zelf wacht ik nog even op Heavenly Sword zodat ik in de winkel een leuke prijs kan afdingen door het in een keer te kopen.
Yup... ik wil overgehaald worden... :)

Kanus, ik ben ook echt moe om mijn PC steeds te updaten wat enorm veel geld kost.
PS3 lijkt me een geweldige console waarop ik mijn lievelingsserie van Tekken kan gamen... Ik ben dol op fightings en vooral op Tekken dus?

Het enige waar ik bang voor ben, is het feit dat de PS3 bij sommigen die 15-fan i.p.v. 19-fan in de console hebben, veel lawaai maakt. Deze 15-fan schijnt in alle nieuwe consoles te zitten...

Hoor je je PS3 constant als je speelt? Is het erg irritant? Bij de MM in Eindhoven kon ik echt niets horen maar daar is de PS3 afgeschermd en geisoleerd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:03:
[...]

Nee! Je weet toch dat je moet wachten op een 15 nm revisie voor sub zero temperatures en geluidsabsorberende eigenschappen? 8)7 |:( Duh
Haha... alvi weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:01
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:49:
PS3-bezitters, kunnen jullie me kort en krachtig zeggen of ik deze console MOET kopen? In een zin! :)
Neen, geef beter je geld aan een goed doel. 8)7 Beetje absurd om op een PS3 forum te vragen of je er een moet kopen en zonder ook maar één argument pro/contra te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:05:
[...]
Dan was je vraagstelling verkeerd :p. Dan moet je niet vragen *of* je er een moet kopen (en daarop moeten we zelfs niet met 1 zin maar met 1 woord antwoorden :p) maar *waarom* :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3-bezitters, kunnen jullie me kort en krachtig zeggen of ik deze console MOET kopen? In een zin! :)
Ik ga geen verkooppraatje houden :)

Ik ben er tevreden mee, lees reviews, lees de 7 topics desnoods of ga de PS3 zelf ook proberen in de winkel. Als je niet overtuigd bent dan heb je altijd nog de mogelijkheid om vragen te stellen of voor iets anders te gaan. Niemand houd je tegen.
Het enige waar ik bang voor ben, is het feit dat de PS3 bij sommigen die 15-fan i.p.v. 19-fan in de console hebben, veel lawaai maakt. Deze 15-fan schijnt in alle nieuwe consoles te zitten...

Hoor je je PS3 constant als je speelt? Is het erg irritant? Bij de MM in Eindhoven kon ik echt niets horen maar daar is de PS3 afgeschermd en geisoleerd...
Maak je niet druk over de fan, die staat het grootste deel van de tijd niet aan en spint soms even een tijdje maar hij is stiller dan m'n macbook fan die al vrij stil is. Als je zit te gamen met geluid aan hoor je 'm niet eens.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:07:
[...]

Neen, geef beter je geld aan een goed doel. 8)7 Beetje absurd om op een PS3 forum te vragen of je er een moet kopen en zonder ook maar één argument pro/contra te willen.
Ik wil in een zin horen wat jullie uiteindelijke mening is over de PS3 nadat jullie deze eindelijk naast de televisie hebben staan. Zijn jullie: tevreden, teleurgesteld (door lawaai, hitte), erg blij en happy? Ik ben zeer benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Goedkoper dan de 360*, stil, mooi design, durf bijna met zekerheid te zeggen dat de ps3 een langere levensduur heeft, blu-ray speler, ps3-games spreken mij het meest aan.

*5jaar online gamen kost 300euro, kosten voor draadloos internet. En als de ps3 ook nog eens langer meegaat dan zijn de gemiddelde kosten per jaar een stuk lager :) ondanks dat ie ook een grotere hd en blu-ray speler heeft.

edit: shit, dit zijn 3 zinnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:10:
[...]

Ik ga geen verkooppraatje houden :)

Ik ben er tevreden mee, lees reviews, lees de 7 topics desnoods of ga de PS3 zelf ook proberen in de winkel. Als je niet overtuigd bent dan heb je altijd nog de mogelijkheid om vragen te stellen of voor iets anders te gaan. Niemand houd je tegen.
Ik vraag ook niet om verkooppraatjes :) Ik wil alleen je mening weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:13:
[...]

Goedkoper dan de 360*, stil, mooi design, durf bijna met zekerheid te zeggen dat de ps3 een langere levensduur heeft, blu-ray speler, ps3-games spreken mij het meest aan.

*5jaar online gamen kost 300euro, kosten voor draadloos internet. En als de ps3 ook nog eens langer meegaat dan zijn de gemiddelde kosten per jaar een stuk lager :) ondanks dat ie ook een grotere hd en blu-ray speler heeft.

edit: shit, dit zijn 3 zinnen :X
:) dat bedoel ik... Dank je... maar dat je hier 3 zinnen voor nodig had, vind ik wel minder :( :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik wil in een zin horen wat jullie uiteindelijke mening is over de PS3 nadat jullie deze eindelijk naast de televisie hebben staan. Zijn jullie: tevreden, teleurgesteld (door lawaai, hitte), erg blij en happy? Ik ben zeer benieuwd...
Hangt er van af wat je belangrijk vindt, want de PS3 biedt zeker het meeste waar voor je geld, maar als je niet geïnteresseerd bent in films is het voor een stuk weggegooid geld omdat je BluRay of Upscaling nooit gaat gebruiken en dan kun je beter een XBox 360 kopen omdat die goedkoper is en je dan meer geld overhoudt voor games waarbij je op dit moment overigens veel meer keuze hebt dan bij de PS3 en je je geld dus ook bewuster kunt besteden dan bij de PS3, maar op termijn verdwijnt dat voordeel ook weer omdat je dan veel meer PS3 games gaat vinden en je met de XBox 360 ondertussen wel jaarlijks moet betalen om online te gamen.

Voila, dat was 1 zin :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm.... alles aan de PS3 vind ik vet: hardware, games, online-gebeuren... Ik wil echter weten wat jullie ervaring met de console is en hoe deze overkomt. Maakt deze niet te veel herrie na een paar uur gamen? Wordt het niet te heet? Is online-ding een beetje leuk? Speel je er vaak op? Dit soort dingen...

Laatste tijd hoor ik steeds meer mensen klagen dat de PS3 niet datgene is, wat ze ervan verwacht hadden. De console schijnt wat lawaai te maken als je een dvd'tje (film) kijkt wat zeer onprettig is en bezorgt je flinke energierekeningen...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Twixie schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:16:
[...]

Hangt er van af wat je belangrijk vindt, want de PS3 biedt zeker het meeste waar voor je geld, maar als je niet geïnteresseerd bent in films is het voor een stuk weggegooid geld omdat je BluRay of Upscaling nooit gaat gebruiken en dan kun je beter een XBox 360 kopen omdat die goedkoper is en je dan meer geld overhoudt voor games waarbij je op dit moment overigens veel meer keuze hebt dan bij de PS3 en je je geld dus ook bewuster kunt besteden dan bij de PS3, maar op termijn verdwijnt dat voordeel ook weer omdat je dan veel meer PS3 games gaat vinden en je met de XBox 360 ondertussen wel jaarlijks moet betalen om online te gamen.

Voila, dat was 1 zin :p.
Blu-ray wordt niet gebruikt voor games? Stel je voor dat de ps2 nog cd's had gebruikt of de ps1 cartridges. De reden dat een game als FF7 op de ps1 en niet op de nintendo64 verscheen was de cd-speler.

Voor mij is de 360 duurder (zie vorige post). Alleen wanneer je niet van plan bent online te gamen op de 360 is ie echt goedkoper.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:19:
Hmmm.... alles aan de PS3 vind ik vet: hardware, games, online-gebeuren... Ik wil echter weten wat jullie ervaring met de console is en hoe deze overkomt. Maakt deze niet te veel herrie na een paar uur gamen? Wordt het niet te heet? Is online-ding een beetje leuk? Speel je er vaak op? Dit soort dingen...

Laatste tijd hoor ik steeds meer mensen klagen dat de PS3 niet datgene is, wat ze ervan verwacht hadden. De console schijnt wat lawaai te maken als je een dvd'tje (film) kijkt wat zeer onprettig is en bezorgt je flinke energierekeningen...
Van die herrie lees ik alleen in dit topic eigenlijk :P Het is wel zo dat de fans na een tijdje harder blazen, maar dat merk ik nooit tijdens gamen of films.

Dit jaar wil ik nog kopen: MoH: Airborne, Warhawk, Heavenly Sword, Ratchet & Clank, Folklore, Super Street Fighter II Turbo HD Remix, Guitar Hero 3, Assassin's Creed, CoD4, Haze, Rock Band, Time Crisis 4, Uncharted, UT3. Maar waar ik dat van ga betalen...

Momenteel speel ik NG: Sigma, Crash Bandicoot 1 (gekocht in de ps-store), Motorstorm en Superstardust HD (psn-game).

De PS-Store zelf vind ik niet zo geweldig en nogal langzaam. Het downloaden van demo's ed gaat wel gewoon op full speed. Online gamen werkt gewoon goed.

De firmware updates vind ik altijd wel mooi. Al wordt het nu hoog tijd voor ingame xmb-access ^_^

[ Voor 39% gewijzigd door Reemster op 03-08-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zei eerder dat ik geen verkoopargumenten ging gebruiken, doe ik ook niet. Maar ik kan wel een paar argumenten geven waarom 'ik' 'm genomen heb. Maar goed, dat zal niet voor iedereen gelden natuurlijk dus het is misschien wat zinloos. En ook al langer dan 1 zin zoals je kunt lezen :P

- Vervanger voor PC gaming
- Je kunt er PS1 en PS2 spellen op spelen
- Het gebruik van het netwerk is (nog) gratis
- Gran Turismo
- Design

Over dat te heet worden, zodra je bij een spelcomputer merkt dat er framedrops plaatsvinden in de combinatie met het heet worden van de console kan het foute boel zijn maar m'n PS3 heeft daar nog geen last van gehad. Hij doet wat hij moet doen, dwz geen aandacht opeisen tijdens het spelen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:22:
[...]

Ik zei eerder dat ik geen verkoopargumenten ging gebruiken, doe ik ook niet. Maar ik kan wel een paar argumenten geven waarom 'ik' 'm genomen heb. Maar goed, dat zal niet voor iedereen gelden natuurlijk dus het is misschien wat zinloos. En ook al langer dan 1 zin zoals je kunt lezen :P

- Vervanger voor PC gaming
- Je kunt er PS1 en PS2 spellen op spelen
- Het gebruik van het netwerk is (nog) gratis
- Gran Turismo
- Design
het is duidelijk... bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:19:

Aangezien je ook negatieve dingen vraagt...
* hij maakt sinds firmware 1.80 idd teveel lawaai naar mijn goesting, zeker voor DVDs en BluRay films storend.
* de Online Store is belachelijk traag en ongebruiksvriendelijk. Ik verkies hier de XBox Live Marketplace.
* beperkt game-aanbod (voorlopig).
* geen rumble in de controllers (schijnt in najaar eraan te komen).
* CDs die op een Windows server staan kunnen niet in volgorde afgespeeld worden. De tracks krijg je in willekeurige volgorde te zien/afgespeeld.
* controllers laden alleen op als het toestel zelf aan staat, niet in standby.
* misschien nog een paar kleine dingen waar ik niet direct op kan komen...

Al de rest is positief :p.
Als je het geld hebt, zou ik niet twijfelen eigenlijk, en gewoon asap kopen. Je leeft maar één keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:21:
[...]

Blu-ray wordt niet gebruikt voor games? Stel je voor dat de ps2 nog cd's had gebruikt of de ps1 cartridges. De reden dat een game als FF7 op de ps1 en niet op de nintendo64 verscheen was de cd-speler.

Voor mij is de 360 duurder (zie vorige post). Alleen wanneer je niet van plan bent online te gamen op de 360 is ie echt goedkoper.

[...]

Van die herrie lees ik alleen in dit topic eigenlijk :P Het is wel zo dat de fans na een tijdje harder blazen, maar dat merk ik nooit tijdens gamen of films.

Dit jaar wil ik nog kopen: MoH: Airborne, Warhawk, Heavenly Sword, Ratchet & Clank, Folklore, Super Street Fighter II Turbo HD Remix, Guitar Hero 3, Assassin's Creed, CoD4, Haze, Rock Band, Time Crisis 4, Uncharted, UT3. Maar waar ik dat van ga betalen...

Momenteel speel ik NG: Sigma, Crash Bandicoot 1 (gekocht in de ps-store), Motorstorm en Superstardust HD (psn-game).

De PS-Store zelf vind ik niet zo geweldig en nogal langzaam. Het downloaden van demo's ed gaat wel gewoon op full speed. Online gamen werkt gewoon goed.

De firmware updates vind ik altijd wel mooi. Al wordt het nu hoog tijd voor ingame xmb-access ^_^
Ik ben blij dat er iemand is die het geluid dat de fans maken, niet storend vindt. Leuk...

Super Street Fighter II Turbo HD Remix? Komt die op de PS3 uit? Ik wist het niet... het is geweldig... MK,Street fighter, Tekken, Soul Blade - ik kan niet leven zonder deze series! wat een goed nieuws dat SF op de PS3 verschijnt.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:30:
[...]

Aangezien je ook negatieve dingen vraagt...
* hij maakt sinds firmware 1.80 idd teveel lawaai naar mijn goesting, zeker voor DVDs en BluRay films storend.
* de Online Store is belachelijk traag en ongebruiksvriendelijk. Ik verkies hier de XBox Live Marketplace.
* beperkt game-aanbod (voorlopig).
* geen rumble in de controllers (schijnt in najaar eraan te komen).
* CDs die op een Windows server staan kunnen niet in volgorde afgespeeld worden. De tracks krijg je in willekeurige volgorde te zien/afgespeeld.
* controllers laden alleen op als het toestel zelf aan staat, niet in standby.
* misschien nog een paar kleine dingen waar ik niet direct op kan komen...

Al de rest is positief :p.
Als je het geld hebt, zou ik niet twijfelen eigenlijk, en gewoon asap kopen. Je leeft maar één keer.
:( dit is jammer... ik ben iemand die zich best snel aan een lawaairige PC of console kan ergeren... Met alle andere negatieve dingen kan ik wel leven en vind ze helemaal niet zo erg... Maar de loeiende fans... het is verschrikkelijk...
http://asklandd.dk/ps3/ps3-fan-noise.html Een verhaal van iemand wiens PS3 constant herrie maakt... niet zo prettig om te lezen :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.playb3yond.com/

hier word je wel beter overtuigd :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

-RazieL- schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:21:
[...]
De reden dat een game als FF7 op de ps1 en niet op de nintendo64 verscheen was de cd-speler.
Neen! Dat was omdat na jaren van onderdrukking op de Nintendo systemen met relatief hoge licentiekosten Square blij was dat ze een alternatief hadden...
Ach weet je wat, zuig maar een eind weg uit die duim.. *rolls eyes*

Anyway, Maxap, je bent al een hele tijd aan het leuren of je een PS3 moet nemen of niet. Nu moet iedereen een dansje voor je doen in het topic. Zou het niet eens tijd worden dat je probeert een eigen mening te hebben? ;)
Anyhoe, het is duidelijk dat je er nog niet aan toe bent, anders had je hem al gekocht. Dat je je maar vast blijft bijten in het te warm worden, te lawaaierig, zegt genoeg. Ik heb nu alleen een 360 en zelfs ik denk dat de PS3 kwalitatief beter gebouwd is en dat je daar geen zorgen over hoeft te maken, omdat de service ook prima schijnt te zijn als er toch wat mis blijkt te zijn.

Tegelijkertijd besef ik wel, het spijt me PS3-eigenaren, dat voor mij persoonlijk de PS3 nog niet ver genoeg in zijn levenscyclus zit. Ik stond een week of anderhalf geleden op het punt om de 360 te verkopen en over te stappen op de PS3, maar bedacht me toch. De 360 heeft gewoon nog te goede spellen op het moment en die op het punt van uitkomen staan tot aan de kerst. En dat zie ik nog niet voor de PS3. Dat hoogtepunt zal pas over een jaar zitten verwacht ik (en tot die tijd van alleen BD films en PSN/PS2 titels te genieten, dat zie ik niet erg zitten). En over een jaar zijn die toptitles die voor de PS3 uitkomen leuke platinum-titels). Misschien even goed als tegengeluid, haal er uit wat voor jou relevant is.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:33:
Maar de loeiende fans... het is verschrikkelijk...
Je moet het nu ook niet dramatizeren. Ik zou ze zeker niet 'loeiend' noemen maar eerder 'zoevend' ;). Hoedanook heb ik liever dat een DVD/BluRay speler muisstil is. Hij blijft nog altijd stiller dan onze 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:05:
[...]

Kanus, ik ben ook echt moe om mijn PC steeds te updaten wat enorm veel geld kost.
PS3 lijkt me een geweldige console waarop ik mijn lievelingsserie van Tekken kan gamen... Ik ben dol op fightings en vooral op Tekken dus?

Hoor je je PS3 constant als je speelt? Is het erg irritant? Bij de MM in Eindhoven kon ik echt niets horen maar daar is de PS3 afgeschermd en geisoleerd... :(
Ik heb die van mij in de kast staan en als ik het deurtje openlaat gaat het nooit blazen. Het gaat wel hard blazen wanneer het deurtje dicht doe. Persoonlijk vind ik dat wel een veilige gedachten omdat ik ruim van te voren word gewaarschuwd met lawaai voordat het overhit raakt.

Het is amper hoorbaar zelfs wanneer ik games speel of Blueray disc bekijk. Echt warme dagen zijn er nog niet geweest maar met 26 graden gaat het in ieder geval bij mij niet blazen.

Het apparaat heeft alleen veel ruimte nodig om zijn warmte kwijt te kunnen. Zorg er voor dat genoeg ruimte naast, achter en BOVEN!! vrijlaat. Dan is er niets aan de hand. Als het even kan, zet hem dan helemaal vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Armada schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:48:Neen! Dat was omdat na jaren van onderdrukking op de Nintendo systemen met relatief hoge licentiekosten Square blij was dat ze een alternatief hadden...
Ook dat. Maar je snapt toch wel dat de final fantasy reeks op de ps1 (7, 8 en 9) er op de n64 nooit zo hadden uitgezien zoals we ze kennen. En dan doel ik met name op de pre-rendered backgrounds en de fmv's. En dat geldt voor een heleboel games. Nu is de overstap naar de blu-ray net als hiervoor met de overstap naar dvd niet zo revolutionair als toendertijd met de cd (ja, ik weet dat sega er eerder mee was), maar mijns inziens is het wel nodig.

edit: Ik zei het idd ook verkeerd. Wat jij zegt was de reden om over te stappen. Ik doelde meer op hoe de games zijn geworden.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:30:Super Street Fighter II Turbo HD Remix? Komt die op de PS3 uit? Ik wist het niet... het is geweldig... MK,Street fighter, Tekken, Soul Blade - ik kan niet leven zonder deze series! wat een goed nieuws dat SF op de PS3 verschijnt.... :)
Ik ook niet, maar die kwam ik een keer in een release lijst tegen. En ik wil 'm wel hebben. Een mooie 2d fighter met hd-gfx. musthave ^^

Ff opgezocht: http://ps3.ign.com/objects/900/900199.html
1080p, online-functies. I like it :D

[ Voor 31% gewijzigd door Reemster op 03-08-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Armada schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:48:
[...]

Neen! Dat was omdat na jaren van onderdrukking op de Nintendo systemen met relatief hoge licentiekosten Square blij was dat ze een alternatief hadden...

Anyway, Maxap, je bent al een hele tijd aan het leuren of je een PS3 moet nemen of niet. Nu moet iedereen een dansje voor je doen in het topic. Zou het niet eens tijd worden dat je probeert een eigen mening te hebben? ;)
Anyhoe, het is duidelijk dat je er nog niet aan toe bent, anders had je hem al gekocht. Dat je je maar vast blijft bijten in het te warm worden, te lawaaierig, zegt genoeg. Ik heb nu alleen een 360 en zelfs ik denk dat de PS3 kwalitatief beter gebouwd is en dat je daar geen zorgen over hoeft te maken, omdat de service ook prima schijnt te zijn als er toch wat mis blijkt te zijn.

Tegelijkertijd besef ik wel, het spijt me PS3-eigenaren, dat voor mij persoonlijk de PS3 nog niet ver genoeg in zijn levenscyclus zit. Ik stond een week of anderhalf geleden op het punt om de 360 te verkopen en over te stappen op de PS3, maar bedacht me toch. De 360 heeft gewoon nog te goede spellen op het moment en die op het punt van uitkomen staan tot aan de kerst. En dat zie ik nog niet voor de PS3. Dat hoogtepunt zal pas over een jaar zitten verwacht ik (en tot die tijd van alleen BD films en PSN/PS2 titels te genieten, dat zie ik niet erg zitten). En over een jaar zijn die toptitles die voor de PS3 uitkomen leuke platinum-titels). Misschien even goed als tegengeluid, haal er uit wat voor jou relevant is.
En zo denk ik er exact over. Behalve dan dat ik mijn 360 niet ga verkopen wanneer ik de PS3 aanschaf.
Naar mijn mening is het simpel:
De 360 heeft NU de (veel) betere lineup en NU de (marginaal) betere graphics en zal het eerste naar verwachting nog minimaal een jaar vasthouden
De PS3 heeft in de toekomst waarschijnlijk de marginaal betere graphics en wellicht de betere lineup krijgen (ik gok zelf van niet trouwens).
Verder is de 360 wat betrouwbaarheid betreft NU niet in order en maakt relatief veel herrie. Dit zal wellicht in de toekomst verbeteren.
De PS3 is NU betrouwbaarder en maakt gemiddeld minder herrie. Verder krijg je meer waar voor je geld, maar alleen als je van plan bent hem voor meer dan gamen te gebruiken.
De 360 heeft verder zijn online gedeelte NU bijhoorlijk veel beter voor elkaar maar dit is wel betaald.

Zelf ben ik heel blij de 360 bij launch te hebben gekocht omdat ik er nu al lang plezier van heb en de lineup in elk geval tot eind dit jaar simpelweg beter is (sorry). Als ik echter NU zou moeten kiezen zou ik het niet weten, aangezin voor beide consoles veel te zeggen is. Vandaar ook dat de consolewar zo hevig is denk ik. Het feit dat men er nog steeds zo mee bezig is zegt mijnsinziens genoeg over hoe dicht het allemaal bij elkaar zit.

Verder raad ik aan als je herrie e.d echt zo belangrijk vind vooral te wachten de nieuwe revisie van de PS3/360. Of anders voor de PS3 gaan omdat je blijkbaar voor jezelf toch al hebt besloten een PS3 te willen :)

Ik heb verder geen enkele relatie met NU.nl trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vind de PS3 vooral een heel complete console. Je kunt er op gamen (duh), maar als je daar geen zin in hebt dan kun je er een film op kijken of even het internet op. Ik moet zeggen dat ik de internet browser echt vaak gebruik en dat had ik vantevoren eigenlijk niet verwacht :)
Ook vind ik het een enorm voordeel dat online gamen gratis is. Ik heb ook een 360 en ik ben niet iemand die veel online gamed, heel onregelmatig eigenlijk, soms weken niet en dan weer wat meer. Met XBox Live heb ik dan ook meerdere malen gehad dat ik voor 3 maanden betaalde en het dan amper gebruikte en dat vind ik zonde van mijn geld. Ik koop daarom ook geen XBox Live abo meer. Bij de PS3 kun je wel gratis online gamen wanneer je wilt en dat is echt ideaal :)

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 03-08-2007 20:06 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Hoe zijn de on-line mogelijkheden van de PS3 nu?

Ik vind persoonlijk de 360 erg makkelijk en intuitief werken... Hoe zit dit bij de PS3?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Armada schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:48:
[...]

Niemand die zegt dat je je 360 moet verkopen. Deze generatie van consoles is een stuk interesanter dan de vorige omdat dit de eerste keer is dat er twee consoles zijn die zo aan elkaar gewaagd zijn. De 360 en de PS3 hebben allebij voordelen ten opzichte van elkaar. PS3 heeft BD en kan dus grotere spellen aan terwijl de 360 een betere GPU heeft en een geweldig online platform.

Dan komt daar ook nog bij dat beide consoles geweldige spellen hebben. Spellen als Heavenly Sword, Bioshock, Little Big Planet en Halo 3 zijn allemaal toppertjes en het is de eerste keer dat toptitels zo gelijkmatig verspreid zijn over consoles. In de vorige generatie was PS2 gewoon duidelijke winnaar omdat andere consoles bijna geen spellen hadden waarmee ze zichzelf echt konden diferentieeren en dat is compleet verandert.

Ik weet dat ik ook nog een 360 ga kopen. Ik wacht alleen totdat ik zeker weet dat ik een falcon koop (ja ik vind 65nm wel belangrijk bij de 360). Pas als ik zeker weet dat ik een 360 kan kopen die bewijs van spreke voor altijd mee zal gaan (zoals mijn N64 en PS2) koop ik er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik snap werkelijk niet waarom de mening van een of andere tweaker-sjaaq er toe doet of een console nu wel of niet gaaf is. Ik vermaak me opperbest met mn PS3 die tenminste niet klinkt als een opspinnende dvd drive in een pc en als iemand anders daar anders over denkt, lekker belangrijk.

@Maxap: kap nou es met deze thread te vern**ken met je geneuzel. Als je een console wilt kopen, koop dan een console. En nee, het is echt niet zo dat als je nu een PS3 koopt dat je dan geen games kunt kopen. Maar je hoeft ook niet NU te kopen. Je kunt ook een paar maanden wachten en nu lekker in de zon gaan zitten :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
SToRM666 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:43:
[...]

Ik weet niet of het waar is, maar het klinkt wel zeer aannemelijk...
Ach voor ieder bericht is een tegenbericht:
Take-Two's green light process labelled a "failure"
Analyst Michael Pachter believes Rockstar has delayed the release of Grand Theft Auto IV because it is struggling with development on the PlayStation 3.
And the Xbox 360 version of the game has suffered at least a six month delay as a result, due to contractual obligations that will have prevented the publisher from releasing the game first on Microsoft's machine, says the analyst.
"We think it is likely that the Rockstar team had difficulty in building an exceptionally complicated game for the PS3, and failed to recognise how far away from completion the game truly was until recently," said Pachter.
"We think it is also likely that Take-Two had a contractual commitment to Sony that it would not favour competitor Microsoft by launching the Xbox 360 version of GTA IV prior to launching the PS3 version, and believe that any delay of the PS3 version necessitated a delay of the Xbox 360 version," he added.
This failure to recognise development problems could dent investor confidence in the publisher, even after it has taken steps to improve the green light process for software development.
"Take-Two management stumbled badly for the first time during their tenure," commented Pachter.
"While the delay of GTA IV was clearly not the fault of new management, we believe that it should have been better understood several months ago, and should have been communicated to investors much earlier than today.
"The company has begun an initiative to improve the green light process for new projects, but given the delays of Manhunt and GTA, its process for monitoring projects under development appears to be a failure," he said.
Ik weet niet of het waar is maar het klinkt zeer aannemelijk. ;)

Maar even zonder ongein, zo lang Take2 niet eerlijk zegt wat er aan de hand is zullen we het nooit weten.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
't blijft allemaal marketing-praat.. terwijl Rockstar helemaal niets durft te zeggen.

*shrugs*

het spel komt gewoon een paar maanden later, dus later we maar hopen dat ze er wat leuks/leukers van maken op elk platform.
Volgens mij kwam The Getaway ook ergens rond die tijd uit. Misschien is die deze keer wel te spelen ;)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry23 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:08:
'
Volgens mij kwam The Getaway ook ergens rond die tijd uit. Misschien is die deze keer wel te spelen ;)
A bold claim :p . Als je één voorbeeld moet geven van een game met potentie die niet ingelost werd... :s

Heel lang geleden is er wel eens een smaakmaker verschenen van hoe the getaway er zou moeten uit zien (een scene in londen ergens, massa's mensen op straat, prachtige belichting, veel detail, veel voertuigen)

Zag er veelbelovend uit in elk geval, maar sindsdien niets meer over gehoord eigenlijk, als iemand nog wat up to date info heeft... be my guest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

EfBe schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:51:
Ik snap werkelijk niet waarom de mening van een of andere tweaker-sjaaq er toe doet of een console nu wel of niet gaaf is. Ik vermaak me opperbest met mn PS3
Hier idem. Ik vind het in alle opzichten een apparaat waar over nagedacht is, en zeker met de laatste firmware updates is valt er weinig meer te wensen Overigens had ik er niet meer op gerekend dat die actie nog zou gelden maar ik ontving vandaag zomaar ineens Casino Royal op Blueray van Sony :Y)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit gezeik zal jaren duren denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Moet kopen? Nee..
Is de PS3 het waard? Ja!
Sony is als een stoomtrein, heeft ons vele langdurende franchises opgelevert en het is niet de snelste om van start te gaan. Maar naar een paar jaar is het als een zware stoomtrein!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:52:
dit gezeik zal jaren duren denk ik :)
Binnenkort is de komkommertijd achter de rug en zal er weer wat meer over games gepraat worden denk ik. Verder is de consolewar voor de vakbladen en de betere sites al bijna geen hot issue meer. Alleen de mindere sites berichten nog over elk wissewasje puur om zoveel mogelijk nieuws te posten (alles voor de hits). Zo heeft fok-games nu toch ongeveer wel een dieptepunt bereikt in hun berichtgeving. Daar zitten mensen 24 uur per dag naar bewijs te zoeken dat de ene of andere console een gebrek heeft. Als soort sites ook eindelijk eens een beetje normaal doen komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Sentry23 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:08:
't blijft allemaal marketing-praat.. terwijl Rockstar helemaal niets durft te zeggen.

*shrugs*

het spel komt gewoon een paar maanden later, dus later we maar hopen dat ze er wat leuks/leukers van maken op elk platform.
Mij maakt het weinig uit als ze nog een paar maanden nodig hebben. Het is niet Duke Nukem Forever, we praten hier over Rockstar! Het komt uiteindelijk wel uit en zal goed zijn...niet perfect..maar goed! Dat is altijd zo geweest en als ze meer tijd in de game kunnen steken is dat goed voor de game zelf.

Zie het wel als het uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Volgens blog.us.playstation is Warhawk gold gegaan en komt zowel de blu-ray als psn versie op 28 Augustus uit :)

Zelf heb ik maar een paar dagen de beta versie kunnen spelen, maar door die ervaring zit ik er echt op dit spel te wachten :9 en nu is het bijna zover!!

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1436/1002090006_f0e318e111.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Ik zag dat er meerdere mensen waren met een Amerikaanse account, zodat ze meer gratis konden dl-en. Nu vraag ik mij af: Mag/kan je meerdere accounts aanmaken of moet je kiezen tussen een Europese en Amerikaanse?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

DCFreak schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 10:39:
Volgens blog.us.playstation is Warhawk gold gegaan en komt zowel de blu-ray als psn versie op 28 Augustus uit :)

Zelf heb ik maar een paar dagen de beta versie kunnen spelen, maar door die ervaring zit ik er echt op dit spel te wachten :9 en nu is het bijna zover!!

[afbeelding]
Maar goedkoop is anders (IMO):
Zaterdag 04 augustus 2007 - Sony Computer Entertainment America heeft de prijs van de PlayStation Network versie van Warhawk aangekondigd. Voor $39.99 zal de game in de virtuele schappen komen te liggen. De winkel versie, waar ook een headset bij komt, blijft $59.99.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Het is wel gewoon een volwaardige game he. Alleen omdat er geen singleplayer is, is er 20euro van de prijs afgehaald. Ik vind het alleen jammer dat er geen versie zonder headset in de winkel ligt. Want ik wil toch liever een game op een schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
zAo schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 11:23:
[...]

[...]

Bron
Standaard prijs toch? :? Het is toch gewoon een volledige game?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk heb ik de PS3 gekocht voor zijn veelzijdigheid. Ik zal ook mijn ervaringen met de PS3 eens posten:

Wat het lawaai van de ventilator(en) betreft:
Ik ervaar totaal geen hinder van het lawaai van de ventilator(en), je hoort het nauwelijks ( ik heb hem wel zo staan dat hij zijn warmte heel gemakkelijk kwijt kan ).

Dan de hitte:
Wat maakt het nu uit hoe heet hij wordt? Zolang je geen vastlopers, framedrops of iets dergelijks krijgt, is er toch niets aan de hand?

Vervolgens de algehele stilte van de console:
Wat je er ook insteekt: een spel, DVD, blu-ray, ... --> De drive hoor je gewoon praktisch niet.

De controllers:
ik heb voorheen een xbox gehad en ik vind de controllers van de PS3 fijner in de hand liggen dan die van de xbox( maar dit kan natuurlijk ook komen door gewenning )

Het beeld:
De grafische kwaliteiten spreken voor zich. Maar ik moet toch ook zeggen dat ik een positieve ervaring heb met het afspelen van DVD's. Bij mij zien de DVD's op de PS3 er beter uit dan op mijn (dure) DVD-speler.

Ten slotte mijn algemene conclusie:
Ik heb er totaal geen spijt van dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan deze console.
Naar mijn mening is hij het geld helemaal waard. Zeker als je kijkt naar wat je er allemaal voor in de plaats krijgt.

EDIT:
Deze post is niet bedoeld als ophemeling van de PS3, maar slechts als info voor diegenen die misschien nog twijfelen om hem aan te kopen. Ik heb namelijk geen xbox360, dus daar kan ik dan ook niet over oordelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

zAo schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 11:23:
[...]

[...]

Bron
Tja.. US $40.00 is ongeveer 27 euro, persoonlijk vind ik dat wel meevallen voor een leuk online multiplayer spel. De blu-ray versie is inclusief een BT headset, dus voor mensen die nog niet zo'n headset hebben is dat ook wel redelijk dacht ik zo?

Maargoed, goedkoper is altijd beter natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

40dollar is waarschijnlijk 40euro. Net als dat een ps3 van 600dollar hier 600euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 12:41:
40dollar is waarschijnlijk 40euro. Net als dat een ps3 van 600dollar hier 600euro kost.
Niet als je naar de Amerikaanse store prijzen gaat kijken en de Europese, de meeste store games zijn hier goedkoper als in Amerika.

Ik denk dat ie 30euro gaat kosten wat een mooi prijsje is. Maar ach anders download je hem toch gewoon uit de US store voor 29euro.

In ander nieuws:
While id maintained its typical stance that the title will ship "when it's done," the company did reveal that the PlayStation 3 edition of Rage will arrive on one Blu-ray disc, whereas the other three versions--PC, Mac, Xbox 360--will come on two DVDs with a potential Blu-ray distribution for compatible systems.
Eindelijk beginnen we wat aan blu-ray games te hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Blu-ray ftw ^_^

Maar ff afwachten op het officiele bericht. Het is een psn-game, maar toch wel weer anders dan de kleine arcade-games. En ik weet niet of je wel van de us-store kan kopen. Moet je dan geen amerikaanse credit card hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er aan, een buitenlandse mastercard word wel gepakt door de Amerikaanse store. Een buitenlandse visa card word niet gepakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

-RazieL- schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 12:59:
Blu-ray ftw ^_^

Maar ff afwachten op het officiele bericht. Het is een psn-game, maar toch wel weer anders dan de kleine arcade-games. En ik weet niet of je wel van de us-store kan kopen. Moet je dan geen amerikaanse credit card hebben?
Nope.. je kan gewoon een europese credit card aan je amerikaanse psn account koppelen. Ik heb zelf met mijn ing card al meerdere spellen in de US store gekocht, dus in dit geval is 40 dollar voor Warhawk wel degelijk 27 euro (bron gwk koersconverter), ongeacht wat hij in de europese psn stores gaat kosten.

edit: ik lees dat alleen mastercard werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door DCFreak op 04-08-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je alleen met creditcard betalen in die online store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:37:
Kan je alleen met creditcard betalen in die online store?
nog wel... er komen binnenkort kraskaarten ala 360/wii pointcards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
freekweb schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:47:
[...]
nog wel... er komen binnenkort kraskaarten ala 360/wii pointcards
Kraskaarten? En dan kun je wel of niet punten winnen? :+

Btw, die nederlandse gamesites... daar reageren op een post, het blijft wel humor. Gister werd ik versleten voor een 14 jarige. LOL :D. (ik vond nl. GTA4 overhyped, mja, volgens mij is er geen 14 jarige te vinden die die game NIET wil hebben ;)).

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
zo, eindelijk mijn hdmi kabel binnen. nu kan ik kiezen uit 720p en 1080i. wat raden jullie mij aan met mijn 32" HD ready lcd tv?. bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie wel mensen praten over MoH: Airborne maar niemand over BiA: Hell's Highway..

*klein voorproefje*

dit moet toch zeker een topgame worden + het speelt ook nog eens in Nederland.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Aangezien ik BiA 1 echt een slechte game vond, heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Blijkbaar ben ik niet de enige^^ Ik vond het iig nogal sfeerloos, statisch, saai, eentonig, slaapverwekkend. En de graphics waren, zeker vergeleken met de systeemeisen, niet eens zo bijzonder. Dus doe mij maar cod4 en moh 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkieNL schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:04:
zo, eindelijk mijn hdmi kabel binnen. nu kan ik kiezen uit 720p en 1080i. wat raden jullie mij aan met mijn 32" HD ready lcd tv?. bvd!
720p, 1080i loopt niet lekker vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
-RazieL- schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:10:
Aangezien ik BiA 1 echt een slechte game vond, heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Blijkbaar ben ik niet de enige^^ Ik vond het iig nogal sfeerloos, statisch, saai, eentonig, slaapverwekkend. En de graphics waren, zeker vergeleken met de systeemeisen, niet eens zo bijzonder. Dus doe mij maar cod4 en moh 8)
CoD4 is in een andere klasse, maar vergeleken met MOH is de nieuwe BIA naar mijn mening echt wel beter. Bekijk de E3 Gameplay Walktrhough maar een keer. You'll be pleasantly surprised.

Plus het blijft leuk dat er eens een WW2-game is die zich afspeelt in NL. Het voegt voor mij absoluut iets toe aan het spel.

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 04-08-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad je aan om ze beiden te proberen en lekker te gebruiken wat je zelf het beste vind. Lijkt me niet zo lastig als je 2 dingen hebt om uit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:18:
[...]

Ik raad je aan om ze beiden te proberen en lekker te gebruiken wat je zelf het beste vind. Lijkt me niet zo lastig als je 2 dingen hebt om uit te kiezen.
Ik raad gewoon 720p aan.Dat is in feite de resolutie van de TV zelf. Het lijkt me een beetje onzin om de PS3 van een 720p-game een 1080i-signaal te laten upsamplen dat door je TV zelf weer naar 720p wordt gedownsampled. Dat is een volledig onnodige conversieslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

:)

Ik werd vandaag aangenaam verrast met een BRD van Casino Royale die bij de post zat. Ik had niet verwacht dat ik deze nog zou krijgen voor het aanmelden bij PSN. Ik heb mijn PS3 gekocht op 13 juli (1e dag van het nieuwe pack).
Op een HD ready tv (720P) is het logisch om voor de resolutie te gaan waarvoor hij bedoeld is, 720P dus. Maar als je 1080i toch lekkerder vind dan moet je dat natuurlijk zelf weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaz0r schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:12:
Ik werd vandaag aangenaam verrast met een BRD van Casino Royale die bij de post zat. Ik had niet verwacht dat ik deze nog zou krijgen voor het aanmelden bij PSN. Ik heb mijn PS3 gekocht op 13 juli (1e dag van het nieuwe pack).
Ik heb 'm ook gekregen.. de eerste 20 krijgen 'm waarschijnlijk :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em gister ook ontvangen.. had het niet verwacht eerlijk gezegd
altijd mooi meegenomen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:19:
[...]

Ik heb 'm ook gekregen.. de eerste 20 krijgen 'm waarschijnlijk :P :+
ik heb al 2 stuks ontvangen.. en de eerste 20 ? lol |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 11:21:
Even een vraagje. Ik zag dat er meerdere mensen waren met een Amerikaanse account, zodat ze meer gratis konden dl-en. Nu vraag ik mij af: Mag/kan je meerdere accounts aanmaken of moet je kiezen tussen een Europese en Amerikaanse?

Bedankt!
Je kan zoveel master accounts aanmaken. Enige wat je nodig hebt, zijn de adresgegevens geldende voor het land, maar die kan je gewoon googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

DCFreak schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:23:
[...]

Nope.. je kan gewoon een europese credit card aan je amerikaanse psn account koppelen. Ik heb zelf met mijn ing card al meerdere spellen in de US store gekocht, dus in dit geval is 40 dollar voor Warhawk wel degelijk 27 euro (bron gwk koersconverter), ongeacht wat hij in de europese psn stores gaat kosten.

edit: ik lees dat alleen mastercard werkt.
Ben je vervolgens niet gebonden tot het spelen op US servers only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Shiverzz schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 23:50:
[...]

Moeilijk te beoordelen, je kan de software gewoon opstarten via je Europese account en aangezien de meeste spellen world-wide servers gebruiken, werkt het prima. Bij regio gesplitste online gaming is het afhankelijk van de hardware (de regio waar je PS3 vandaan komt).

Ik heb zelf een Japanse PS3 en ik speelde een amerikaanse versie van RFoM, dus voor de server join zat ik altijd met/tegen japanners te spelen, geen idee of er meer spellen zijn die op dit moment nog verschillende online regio's hanteren.

Ik zal wel meer duidelijkheid krijgen als straks de online update van tekken 5 DR te krijgen is, op dit moment heb ik de US versie en dus ga ik ook de US update downloaden omdat ik geen idee heb wat er gebeurd als ik de Europese update installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 23:50:
[...]

In Warhawk kan je kiezen of je op de US servers gaat spelen of de EU server. In de beta was dat iig wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 00:55:
[...]

In Warhawk kan je kiezen of je op de US servers gaat spelen of de EU server. In de beta was dat iig wel zo.
Volgens mij kon je kiezen tussen "own region" en "worldwide" wat in het geval van een Europese PS3 wel jou server selectie opleverde omdat er geen andere servers waren dan Amerikaanse. Of zag je ook servers als je de eigen regio selecteerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Eurm dit is al eerder gepost, maar verdient wat meer erkenning als andere berichten. Random cutscene bij Heavenly Sword, catagorie heavenly.

Ongelovelijk, werkelijk surreal, die gezichtsuitdrukkingen, sfeer etc. 10x beter als de gemiddelde hollywood film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Beste gamers

Ik heb nu een Xbox360 met een 40inch Samsung scherm.
Mijn xbox360 geeft wat problemen en daarom wil ik naar een ps3 over.

De games van me 360 zijn of niet boeiend meer of ook op de ps3 dus dat is allenmaal wel inorde,
maar nu had ik 1 vraag,

Ik speel veel XVID/DIVX films (met .srt subs) af via media extender 360. en heel veel .WMV (HD) films.
Zijn deze 2 formaten af te spelen op de ps3 ? (en zoja hoe, netwerk of externe drive bv)

ALvast bedankt

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik weet niet precies welke bestanden je af kan spelen via de media server. Maar is een vga-kabel mss een optie? Zo speel ik bestanden op mn pc af en die kijk ik dan op mn tv. Werkt perfect en je ps3 hoeft niet eens aan te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 01:05:
[...]

Volgens mij kon je kiezen tussen "own region" en "worldwide" wat in het geval van een Europese PS3 wel jou server selectie opleverde omdat er geen andere servers waren dan Amerikaanse. Of zag je ook servers als je de eigen regio selecteerde?
Als ik own region koos zag ik alleen Europese server,bij worldwide amerikaanse en Europese.
Donstil schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 01:27:
Beste gamers

Ik heb nu een Xbox360 met een 40inch Samsung scherm.
Mijn xbox360 geeft wat problemen en daarom wil ik naar een ps3 over.

De games van me 360 zijn of niet boeiend meer of ook op de ps3 dus dat is allenmaal wel inorde,
maar nu had ik 1 vraag,

Ik speel veel XVID/DIVX films (met .srt subs) af via media extender 360. en heel veel .WMV (HD) films.
Zijn deze 2 formaten af te spelen op de ps3 ? (en zoja hoe, netwerk of externe drive bv)

ALvast bedankt
Bij die formaten kan je het beste een programma gebruiken als neromediahome of tversity. Die zetten tijdens het kijken de film om naar mpeg formaat.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2007 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

EfBe schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:28:
[...]

Kraskaarten? En dan kun je wel of niet punten winnen? :+

Btw, die nederlandse gamesites... daar reageren op een post, het blijft wel humor. Gister werd ik versleten voor een 14 jarige. LOL :D. (ik vond nl. GTA4 overhyped, mja, volgens mij is er geen 14 jarige te vinden die die game NIET wil hebben ;)).
grapjas.. je snapt hoop ik wel wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 01:54:

Bij die formaten kan je het beste een programma gebruiken als neromediahome of tversity. Die zetten tijdens het kijken de film om naar mpeg formaat.
Bedankt voor je reactie .

de 360 kan WMV direct afspelen en in HD is dat een stuk mooier als dat het omgevormd wordt naar mpeg

Er is dus geen directe Xvid en WMV ondersteuning,
mag via een externe schijf zijn, hoefd niet via het netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Donstil schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 02:09:
[...]

Bedankt voor je reactie .

de 360 kan WMV direct afspelen en in HD is dat een stuk mooier als dat het omgevormd wordt naar mpeg

Dat is puur afhankelijk van de gekozen bitrates/settings :)

WMV is net als MPEG2 een compressiemethode. Hoe hoger de bitrate, des te beter de beeldkwaliteit.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 02:09:
[...]

WMV: Windows Media Video. hmm, wild guess... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 01:54:
[...]

Als ik own region koos zag ik alleen Europese server,bij worldwide amerikaanse en Europese.
Oke, ik zag bij own region niets (Japanse PS3) en bij worldwide, Amerikaanse en een paar Europese servers. Het is wel duidelijk dat het dus allemaal afhangt van de regio waar je PS3 vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ymmv schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 19:18:
Ik raad gewoon 720p aan.Dat is in feite de resolutie van de TV zelf. Het lijkt me een beetje onzin om de PS3 van een 720p-game een 1080i-signaal te laten upsamplen dat door je TV zelf weer naar 720p wordt gedownsampled. Dat is een volledig onnodige conversieslag.
In principe heb je gelijk, maar toch heb ik 'm op 1080i draaien. Simpelweg omdat mijn TV 720p 1:1 weergeeft en dus zwarte balken weergeeft rondom het beeld. In 1080i mode geeft ie gewoon fullscreen weer dus werkt dat beter. En de kwaliteit is nogsteeds prima :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 04:13:
[...]

WMV: Windows Media Video. hmm, wild guess... ;)
Ach ze willen toch zograag dat de PS3 een Media Machine is, dus dan maar voor WMV ondersteuning kiezen dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Donstil schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:55:
[...]

Ach ze willen toch zograag dat de PS3 een Media Machine is, dus dan maar voor WMV ondersteuning kiezen dacht ik
Daar ben ik het niet mee eens ;)
WMV is een erg gesloten formaat, in tegenstelling tot MPEG4 (sp en avc), wat de PS3 ook prima afspeelt.
mpeg 4 asp (het formaat waar vooral Divx en Xvid in lopen) doet het (nog) niet helaas. Maar wie weet komt dat ook nog (gezien de grote vraag er naar).

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Sentry23 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:19:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens ;)
WMV is een erg gesloten formaat, in tegenstelling tot MPEG4 (sp en avc), wat de PS3 ook prima afspeelt.
mpeg 4 asp (het formaat waar vooral Divx en Xvid in lopen) doet het (nog) niet helaas. Maar wie weet komt dat ook nog (gezien de grote vraag er naar).
Met Nero werkt ook dit formaat :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Donstil schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:55:
[...]

WMV = geen MP4 formaat, het is een gesloten formaat van microsoft en "partners" en je 360 kan het wel afspelen ( DUH ) maar de PS3 niet. Je zal dus van te voren je wmv's bevrijden van de microsoft container ( WMV file ) en omzetten naar het vrije MP4. MP4 is zoals je al weet soort DivX formaat maar dan meer officieel ;) De PS3 can die MP4's afspelen maar heeft gelieve wel het in bepaalde profielen omgezet. Gelukkig hebben we daar software voor van bijvoorbeeld Red Kawa.

Tja het is niet de meest makkelijke manier, net zoals met een ipod moet je eerst wat dingen omzetten maar het werkt wel! Je kan ook een streaming server opzetten die hopelijk sterk en snel genoeg is om de media te streamen en tegelijkertijd om te zetten.

Zo daar heb je de waarheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaz0r schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:12:

[...]

Op een HD ready tv (720P) is het logisch om voor de resolutie te gaan waarvoor hij bedoeld is, 720P dus. Maar als je 1080i toch lekkerder vind dan moet je dat natuurlijk zelf weten :D
Die HD-Ready TV's hebben vaak zo'n afwijkende resolutie (dus geen 1280x720), betekend dat dat je nooit fullscreen hebt dan als je HD content (games, blu/ray) bekijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

:)

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 14:38:
[...]

Die HD-Ready TV's hebben vaak zo'n afwijkende resolutie (dus geen 1280x720), betekend dat dat je nooit fullscreen hebt dan als je HD content (games, blu/ray) bekijkt?
Bij games heb je gewoon fullscreen, je tv schaalt die resolutie, en meestal schaalt 720P beter op 1366x768 dan 1080i, bij mij is dat iig zo. Bij films ligt het aan de ratio van de film zelf. Casino Royale is bijvoorbeeld widescreen, dan heb je dus balken boven en onder, maar dat zal bij de dvd ook zo zijn, of ze moeten daar de zijkanten hebben afgeknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
bedankt voor de reacties, ik laat hem lekker op 720p staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em op 1080i en eerlijk gezegd vindt ik da mooier dan 720p , omdat bij 720p de schuine lijne niet echt mooi schuin zijn en bij 1080i wel gek genoeg dus is gewoon een meningsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 14:38:
[...]

Gaat om de verhouding lengte breedte. 1280/720=1,77 en 1366/768=1,77

Dit is wel afgerond, maar het zijn niet zichtbare verschillen. Dus je hebt geen zwarte balken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Persoonlijk denk ik dat 1080i en 720p verschillen erg persoonlijk zijn.,

mijn 360 (ps3 komt er ook aan) staat op 720p en me samsung pakt dan keurig 1280x720
hij maakt er dus geen 1366x768 van

maar bij films zet ik hem altijd op 1080i (1920x1080)
heb altijd het idee dat ik het bij films 1080i mooier is, en bij games 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 00:12:
[...]

Moeilijk te beoordelen, je kan de software gewoon opstarten via je Europese account en aangezien de meeste spellen world-wide servers gebruiken, werkt het prima. Bij regio gesplitste online gaming is het afhankelijk van de hardware (de regio waar je PS3 vandaan komt).

Ik heb zelf een Japanse PS3 en ik speelde een amerikaanse versie van RFoM, dus voor de server join zat ik altijd met/tegen japanners te spelen, geen idee of er meer spellen zijn die op dit moment nog verschillende online regio's hanteren.

Ik zal wel meer duidelijkheid krijgen als straks de online update van tekken 5 DR te krijgen is, op dit moment heb ik de US versie en dus ga ik ook de US update downloaden omdat ik geen idee heb wat er gebeurd als ik de Europese update installeer.
Nou ik denk dat je ongelijk hebt want volgens Playstation Network word Warhawk... worldwide :) dus US/JAP/EU...

Ga gewoon naar psn en dan download de interview van PSN networks daar leggen ze alles uit.. Over Home.Warhawk.Little big planet Singstar en een arcade spelletje..

Als er een optie is van EU/US/JAP... .dan zou ik niet zeggen dat het aan de regio ligt.. het moet gewoon geprogrameerd worden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 05:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Donstil schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 00:58:
heb altijd het idee dat ik het bij films 1080i mooier is, en bij games 720p
Dat 1080i bij films mooier is zou goed kunnen hoor :) Heeft met de kwaliteit van de deinterlacer te maken. Blijkbaar doet je TV dat beter dan de PS3, en met een relatief dure TV is dat niet gek. Ik heb dezelfde ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik ben al een tijdje aan t twijfelen om een PS3 te kopen. En toen ik hoorde dat je er nu MotorStorm en Resistance bij krijgt + twee controllers, was ik bijna over de streep. Bijna, want toen las ik dat MotoStorm niet met zn tweeen kan (alleen online). En dat valt me toch wel erg tegen.

Zijn er eigenlijk wel leuke twee speler games uit nu? Want dat is voor mij toch wel essentieel bij het kopen van een console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
majoh schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:26:
Ik ben al een tijdje aan t twijfelen om een PS3 te kopen. En toen ik hoorde dat je er nu MotorStorm en Resistance bij krijgt + twee controllers, was ik bijna over de streep. Bijna, want toen las ik dat MotoStorm niet met zn tweeen kan (alleen online). En dat valt me toch wel erg tegen.

Zijn er eigenlijk wel leuke twee speler games uit nu? Want dat is voor mij toch wel essentieel bij het kopen van een console...
Super Stardust HD :9~

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Resistance kan dacht ik ook splitscreen en binnenkort Warhawk die hele goeie splitscreen mode heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
zerokill schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:32:
Resistance kan dacht ik ook splitscreen
Klopt (werkt uitstekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majoh schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:26:

Tekken DR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

Nieuws: Meer over GT 5: Prologue

Bron: Gamers-Creed

Famitsu kreeg de kans om met Kazunori Yamauchi aan de tafel te gaan zitten, de lead developer van Gran Turismo 5: Prologue.

In het gesprek kwam de volgende informatie naar voren:

- De game kan weleens uitgebracht gaan worden op 24 oktober, dit is namelijk de datum dat de 2007 Tokyo Motor Show plaats zal vinden.

- Enkele nieuwe online features zullen niet alleen aangekondigd worden tijdens de Games Convention in Leipzig, ze zullen ook nog eens speelbaar zijn.

- Op het moment dat GT 5: Prologue verschijnt zal GT: HD Concept van het PSN network af worden gehaald.

- GT 5: Prologue is compatible met Home.

- In de titel zit een "My Page" screen, alhier kun je je friendslist bekijken, een kalender, diverse rankings, etc. Het online component moet een community worden, te vergelijken met sites als "My Space" en "Mixi" (de Japanse versie van MySpace).

- Het spel zal minder lijken op een arcaderacer, maar dichterbij een simpelere versie van "Gran Turismo Mode" liggen uit de andere Gran Turismo games. Denk hierbij aan geld verdienen, auto's kopen, etc.

- In de finale versie moet er een echte Gran Turismo wereld worden neergezet waarbij mensen door een stand kunnen lopen en naar auto's kunnen kijken. De steden moeten hierbij veel detail gaan krijgen.

- Prologue heeft veertig auto's en vier race tracks, inclusief tracks die we nog niet eerder gezien hebben.

- Op de vraag of er downloadable content komt werd de reactie gegeven dat dit er nu nog niet is, maar wellicht later wel.

- De cockpit view is aanwezig, als je een stuurwiel gebruikt kun je met de D-pad rondkijken in deze cockpit. Stel dat je de Ferrari F430 neemt dan zullen vooral het schijnende carbon fiber en de kwaliteit van de lederen stoelen je opvallen. Je kunt hierbij daadwerkelijk het verschil zien tussen het leer van de Ferrari en die van andere auto's.

- In Gran Turismo 5 kunnen we het interieur van de auto zelf veranderen.

- Afhankelijk van de auto waarin je rijdt zal ook de kleding anders zijn, zo verandert bijvoorbeeld ook de helm als de auto van een andere fabrikant komt.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met de PS3 op een DTS surround systeem? Ik ben van plan om een DTS systeempje te kopen, maar deze moet wel goed passen op de PS3.

Heb er niet al te veel verstand van, maar iemand raadde deze setup aan:

PS3 <---HDMI--> Receiver <--HDMI--> HD TV

Zo gaat dan de beeld en geluid informatie naar de receiver, welke dan het geluid in DTS weergeeft en het beeld door stuurt naar de TV. Iemand ervaring met een dergelijk setup (en met welke set)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Donstil schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 00:58:
Persoonlijk denk ik dat 1080i en 720p verschillen erg persoonlijk zijn.,

mijn 360 (ps3 komt er ook aan) staat op 720p en me samsung pakt dan keurig 1280x720
hij maakt er dus geen 1366x768 van
Waarom zou je een lagere resolutie willen gebruiken? En hoe weet je dat ie op 1280*720 staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:52:
Heeft iemand hier ervaring met de PS3 op een DTS surround systeem? Ik ben van plan om een DTS systeempje te kopen, maar deze moet wel goed passen op de PS3.

Heb er niet al te veel verstand van, maar iemand raadde deze setup aan:

PS3 <---HDMI--> Receiver <--HDMI--> HD TV

Zo gaat dan de beeld en geluid informatie naar de receiver, welke dan het geluid in DTS weergeeft en het beeld door stuurt naar de TV. Iemand ervaring met een dergelijk setup (en met welke set)?
Ik zou kiezen voor een zo direct mogelijke aansluiting voor het beeld (meer kabels en tussenliggende apparatuur is meer signaalverlies, al zal het meevallen met een digitaal signaal), m.a.w. PS3 met HDMI op de TV. Vervolgens dan een optical kabel van de PS3 naar de receiver voor het geluid.

De aansluiting zoals jij die voorstelt is alleen nuttig als je meerdere HD bronnen hebt en je TV maar één HDMI input heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-08-2007 11:07 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

-RazieL- schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:02:
[...]

En hoe weet je dat ie op 1280*720 staat?
Zie je terug bij beeldscherminstellingen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Maximus schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:21:
Nieuws: Meer over GT 5: Prologue
... veel tekst..
- In Gran Turismo 5 kunnen we het interieur van de auto zelf veranderen.
Woohoo :D
Downloadable content ?
http://x-tra.de/bilder/artikel/24804-g.jpg

maareh.. hier kan ik me echt verder niet veel bij voorstellen, tenzij het net zo gaat als de kleur van de auto. Maar goed, over een paar weken weten we meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.