Opnieuw uitbrengen games

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 670 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sempy schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:50:
Het eerste spel wat me zo te binnen schiet is Sid Meier's Pirates. Zelf zou ik Colonization en Carmageddon nog wel eens in een eigentijds jasje willen spelen.
Pirates is een heel mooi voorbeeld vind ik. Graphics zijn gewoon goed, en de gameplay is heerlijk. Ik vond het heerlijk toen ik me realiseerde dat ik mn muis gewoon aan de kant kon gooien en mn bootje kon besturen met het toetsenbord. En het speelde gewoon heerlijk.

Tomb Raider Anniversary heb ik dan bijvoorbeeld weer een gemengd gevoel over. Leuk om de oudere levels weer eens te spelen, maar dat Atlantis level, met die achterlijke sprongen waarbij je gewoon constant genaaid werd door die irritant wegdraaiende camera, waardoor je weer andere knopjes moest indrukken is een goed voorbeeld van hoe het dus _niet_ moet.

Ik zou van Dune 1 nog wel een remake willen zien. De cd-rom versie was al indrukwekkend, als ze daarvan de graphics en het geluid nog eens mooi oppoetsen zou het gewoon weer een topper zijn.

De gemiddelde RTS en FPS heb ik geen remake van nodig, pak gewoon het nieuwste spel uit dat genre, en je hebt je remake (alleen de setting zal wat verschillen, voor de rest zit er toch nauwelijks verschil tussen :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:55

The.Terminator

Un boer met bier

Terw_Dan schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:04:
Transport Tycoon. En dan op de goede manier, dus niet net zoals locomotion, maar gewoon dezelfde gameplay die openttd nu biedt, maar dan met moderne graphics.
Helemaal eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Zo te zien ben ik dus zeker niet de enige die hier iets in ziet.
Nu nog de EA's, UBI's en Codemasters' weten te kietelen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds met spanning te wachten op een opvolger van Wipeout van de ps1. Het liefst op de pc als het ff kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:48

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:58:
Outcast.. Een van de beste pc spellen waarvan Ik heb mogen genieten..
Geef dat spel een beetje next gen graphics, de gameplay was/is al subliem en je hebt een juweeltje.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen :). Helaas draait Outcast alleen in 512x384 (ik geloof dat er ooit een patch/crack voor 640x480 is uitgekomen, maar die deed het bij mij helaas niet).

Geweldig spel, en het zag er al supermooi uit, ondanks lage resolutie. Supermooi water en wijdse landschappen. Een voxellandschap wat m.i. nog steeds een van de mooiste is. Als dat met een hogere polycount en fatsoenlijke resolutie zou kunnen draaien O+.

In principe zou dit door hobbyisten toch gedaan moeten kunnen worden? Iemand hier meer verstand van? Aangezien het zo'n oud spel en Appeal niet meer bestaat kan er misschien broncode verkregen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:21:
Ik zit nog steeds met spanning te wachten op een opvolger van Wipeout van de ps1. Het liefst op de pc als het ff kan.
Daar zijn al 10 opvolgers van. En er komt er binnenkort weer een op de ps3 :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wikipedia :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Wipeout_%28video_game_series%29

:X iets te laat :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 23-07-2007 16:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
Wipeout, Wipeout 2097, Wipeout XL, Wipeout 64 (GC), Wipeout 3, Wipeout Pure..... :)

veel te laat lol

[ Voor 13% gewijzigd door Cardinal op 23-07-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:46
Nog meer aanhangers hier. Verder lijkt mij Rollercoaster tycoon 2 ook wel een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:01
Black mesa source :)

Remake van Half life 1. Zijn ze al ver op weg mee, maar inderdaad. Het is echt een hels karwei.
Het enige is dat je het idee en verhaallijn niet hoeft te verzinnen maar de rest moet je allemaal zelf doen!

www.blackmesasource.com :9

edit: half life 2 mod die zeg maar half life 1 is..

[ Voor 11% gewijzigd door Tomino op 23-07-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Counterstrike en Day of defeat is niet heel veel aan veranderd maar om de een of andere manier vind ik de oude versies leuker dan de source versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

BigBadT schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:44:
Waarom zien we eigenlijk niet oude spellen terugkeren in nieuwe jasjes.

Ik noem bijvoorbeeld een Need For Speed III - Hot Pursuit, volgens mij een van de meest verkochte uit de NFS-reeks.
Een NFS III met de laatste graphics engine, misschien een nieuwe track/auto's etc.

Zou in mijn visie (als leek) toch makkelijker moeten zijn dan het totaal opnieuw maken van een nieuwe game.
Het gaat ze allemaal om commercie/marketing. Hier heb je je antwoord.

Pure uitmelkerij, oa bij de NFS-reeks, maar dit zie je ook sterk terug bij The Sims.

Als het om het uitmelken van games gaat hoort EA daar dik bij.

[ Voor 12% gewijzigd door PcManiaxx op 23-07-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
In principe is een remake ook uitmelken..... laat ze het a.u.b. dan alleen goed doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De opvolgers van wipeout zoals 2097 kende ik al wel. Fusion nog niet. Ga ik zeker naar op zoek. Hopen dat ze ook een keer voor pc uitkomen. Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:57:
[...]

Het gaat ze allemaal om commercie/marketing. Hier heb je je antwoord.

Pure uitmelkerij, oa bij de NFS-reeks, maar dit zie je ook sterk terug bij The Sims.

Als het om het uitmelken van games gaat hoort EA daar dik bij.
Ik persoonlijk vind dat als mensen een spel kopen met de instelling dat ze het spel ook willen kopen, het geen uitmelken is.
En EA melkt niet uit, maar ze maken telkens spellen die niet helemaal voldoen aan de eisen van de tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 16:48

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

handige_harrie schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:23:
[...]

Ik wilde precies hetzelfde zeggen :). Helaas draait Outcast alleen in 512x384 (ik geloof dat er ooit een patch/crack voor 640x480 is uitgekomen, maar die deed het bij mij helaas niet).

Geweldig spel, en het zag er al supermooi uit, ondanks lage resolutie. Supermooi water en wijdse landschappen. Een voxellandschap wat m.i. nog steeds een van de mooiste is. Als dat met een hogere polycount en fatsoenlijke resolutie zou kunnen draaien O+.

In principe zou dit door hobbyisten toch gedaan moeten kunnen worden? Iemand hier meer verstand van? Aangezien het zo'n oud spel en Appeal niet meer bestaat kan er misschien broncode verkregen worden?
Well, what'a ya know:

http://www.openoutcast.org :). Ziet er wel uit alsof dat op z'n minst een langdurig en moeilijk project is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:14:
[...]

3d camera is juist een ontwikkeling die ik maar weinig vind toevoegen. Ik heb hem altijd op de default view staan als ik speel. Alleen in SupCom deed ik nog af en toe in en uitzoomen, maar dat was het wel.
Af en toe in en uitzoomen? Ik zoom me schurft in dat spel :P

Maar supcom FTW! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:58
In de Playstation Store is overigens al de trailer van Wipeout HD te downloaden. Ziet er gewoon meer van hetzelfde uit... (maar dan in HD dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Een Duke 3d of Blood remake zou echt geweldig zijn, de oude sfeer/verhaal maar met next gen graphics / phyiscs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:14

aapelite

Do the kirby!

Trancentral schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:24:
Een Duke 3d of Blood remake zou echt geweldig zijn, de oude sfeer/verhaal maar met next gen graphics / phyiscs :D
Ik vind juist de oude look juist bijdragen aan de sfeer. De originele designers hebben vaak hun uiterste best gedaan daarvan te maken wat ze konden en wat ze bedoelden. Grote kans dat een remaker die persoonlijke input eruit rukt met puur het oog op realisme oid.

Vind het herspelen van een oud spel geweldig, de engine is gewoon onderdeel van die beleving en niet echt een hekelpunt omdat het tegenwoordig beter zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 15:09

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

De originele Doom & Doom 2

Ben zeer ontgoocheld over Doom 3: vind er de sfeer niet in terug als in de 1 & 2.
En mis de muziek van Bobby Prince (componist van o.a. Doom 1 & 2 muziek)

Met 5.1 surround soundeffects & muziek + EAX 5.0 support voor de X-fi kaartjes
Directx 9.0 support (geen DX10, want krijg het schijt van Vista)
High dynamic range lighting, dynamic lighting & shadows, advanced shader effects en normal mapping support
Online coop tot 8 man.
Schermresolutie tot 1680x1050 (voor m'n 22 inch widescreen)
Widescreen support
Phyiscs in game door de Havok 3 physics engine.

[ Voor 19% gewijzigd door Ra_gdd op 01-08-2007 22:07 ]

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-10 18:56

Dani86

AeroGeek

Doom 1&2 zijn Iconen in mijn ogen. Gewoon oldskool. :)

Daar moet je vanaf blijven. Die games zijn geweest, klaar. Geen remake.

Doom 3 is gewoon een ( goede ) sequel. :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

mad_max234 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:53:
Settlers remake. :)

FF3 en FF6 op de DS zijn ook remake.
Settlers is poosje geleden geremaked, erg goed geslaagd!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Ra_gdd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:02:
De originele Doom & Doom 2

Ben zeer ontgoocheld over Doom 3: vind er de sfeer niet in terug als in de 1 & 2.
En mis de muziek van Bobby Prince (componist van o.a. Doom 1 & 2 muziek)

Met 5.1 surround soundeffects & muziek + EAX 5.0 support voor de X-fi kaartjes
Directx 9.0 support (geen DX10, want krijg het schijt van Vista)
High dynamic range lighting, dynamic lighting & shadows, advanced shader effects en normal mapping support
Online coop tot 8 man.
Schermresolutie tot 1680x1050 (voor m'n 22 inch widescreen)
Widescreen support
Phyiscs in game door de Havok 3 physics engine.
Heb je de Classic Doom mod voor Doom 3 al eens geprobeerd? Zelfde levels uit deel 1 in een nieuw jasje met vernieuwde versies van die leuke nostalgische muziek :).

Verder vind ik dat ontwikkelaars van oude games af moeten blijven. Ze zijn ooit zo gemaakt en door die unieke combinatie van gameplay, graphics, etc. zijn het klassiekers geworden. Ik denk dat een remake alleen maar kan tegenvallen... Nee, doe mij maar het origineel O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-10 23:42
Monkey Island 1/2/3, Indiana Jones 4, The Dig (eigenlijk alle LucasArts-adventures uit die tijd) en Dark Forces;
Commander Keen-serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Voor zover het mogelijk is zonder de hele sfeer van het spel te vernaggelen:

Deus Ex _/-\o_

Ze zijn wel bezig met een project om Deus Ex updated graphics te geven met Project HDTP: http://www.offtopicproductions.com/hdtp/index.php
Er is zelfs al een beta uit, en het ziet er goed uit, maar het is allemaal met de limitations van de UT-engine. Als ze dit spel nou eens een remake/opvolger zouden kunnen geven die het waard is de naam Deus Ex te dragen (niet zoals Invisable War, zeker geen slecht spel, maar absoluut niet dezelfde grijpende verhaallijn en sfeer die Deus Ex had)...

Ik zag dat ze bezig waren met Deus Ex 3, maar dit spel wordt gemaakt zonder de vader van Deus Ex, Warren Spector, dus ik ben enigszins sceptisch... Kijk er wel naar uit though!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden:

Afbeeldingslocatie: http://www.ibiblio.org/GameBytes/issue20/misc/stunts1.gif

ze zullen vast wel heel veel moeten verbeteren, maar dan heb je weer ouderwets lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Kenny_NL schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:54:
Monkey Island 1/2/3, Indiana Jones 4, The Dig (eigenlijk alle LucasArts-adventures uit die tijd) en Dark Forces;
Commander Keen-serie
Van de LucasArts spellen blijf je af! Elke resolutie boven 640x480 verziekt de sfeer in die spellen aanzienlijk. Laat ze toch in hun waarde. ;) Al moet het er scherper uitzien, installeer dan ScummVM, speel het spel op een hoge resolutie en/of activeer een aantal filters.

Commander Keen zou op zich een goede remake kunnen zijn voor een aantal portable consoles van vandaag de dag (PSP, DS...). Echter: verander niets aan die graphics.

Wat wel een goede remake zou zijn: Fallout (1 en 2) en X-COM: UFO Defense. Die laatste heeft nu al een spirituele opvolger/clone genaamd UFO: Extraterrestrials. Een remake van het origineel zou echter zeer welkom zijn. Waarschijnlijk zijn ze al bezig met een mod te maken voor UFO:E om X:UD na te maken. In de spirituele opvolger zie je echt dat gameplay nog steeds boven graphics triomfeert (hoewel de systeemeisen helaas niet echt laag zijn).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theme Hospital!
en dan niet zo'n slap aftreksel als Hospital Tycoon, maar gewoon een gedegen opvolger/remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 23:13
Afbeeldingslocatie: http://www.fabricoffolly.co.uk/images/games/swos.gif

Sensible World of Soccer! Ohnee, daar komt al een grafische update van ;) Woohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 12-10 14:29

Twhomp

Stayin' Alive

DopdeDouwer schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:59:
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden:

[afbeelding]

ze zullen vast wel heel veel moeten verbeteren, maar dan heb je weer ouderwets lol.
Download (legaaaaaaal) Trackmania Nations van Nadeo: daar wordt je wel blij van dan.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Laatst online: 14-10 08:17
The Zep Man schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:06:
[...]
Van de LucasArts spellen blijf je af!

Wat wel een goede remake zou zijn: Fallout (1 en 2)
Kijk, en daar zeg ik dus tegen, van de Infinity engine spellen blijf je af! Ik vind het nog steeds jammer dat er geen spellen meer mee worden gemaakt. De sfeer van Icewind Dale, Baldur's Gate en dergelijke was zooooo goed vanwege de 2D engine. Ik kreeg er echt een boek / droom idee bij. Er wordt lekker veel aan je gevoel over gelaten. Sfeer was echt perfect....hmmmmm :9~

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Full Throttle.. wat een gaaf spel was dat, daar zou ik nog wel eens een remake van willen zien. :)

edit:
[url=http://www.rottentomatoes.com/g/xbox/full_throttle_hell_on_wheels/overview.php]Hmm, die is erl al ?
:D[/edit]

[ Voor 40% gewijzigd door Dennahz op 02-08-2007 08:34 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-10 09:54
DopdeDouwer schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:59:
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden: <stunts / 4d drivin foto>
Idd, 4d drivin was helemaal de bom, ik wacht al jaren op een goede remake! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Moeten ze zonder een aanpassing in de gameplay NIET doen...

Kijk voor de grap naar Dune 2000 (Ja al weer wat langer geleden) is een exacte remake van de "oude" Dune 2, alleen de graphics waren iets opgedirkt. Heb hem 1x gespeeld, en daarna getrashed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:32

Standeman

Prutser 1e klasse

Bij Sierra hebben ze ooit een remake van Quest for Glory: So You Want to Be a Hero gemaakt met een nieuwe UI. Echt een drama vond ik dat. Je kon geen commando's meer intiepen :'(

Ik heb het 5 minuten gespeeld, daarna weer de oude versie geinstalleerd.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Laatst online: 14-10 08:17
Dennahz schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 08:33:
Full Throttle.. wat een gaaf spel was dat, daar zou ik nog wel eens een remake van willen zien. :)

edit:
[url=http://www.rottentomatoes.com/g/xbox/full_throttle_hell_on_wheels/overview.php]Hmm, die is erl al ?
Dan zou je wel die oude voiceovers moeten gebruiken want die gozer die "Ben" inspreekt is dood...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Rainbow Six: Rogue Spear zouden ze van mij wel eens opnieuw mogen releasen. Alle Rainbows daarna waren vrij ruk. Vaak gewoon te realistisch gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 14-10 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

juist niet... de eerste 2-3 rainbows waren het beste.. lekker tactisch... daarna was het meer arcade en weinig tactisch meer.. j

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 16:45

Vrijdag

De Zwarte

Een remake van Silent Hill 1. Als ze dat zouden doen zou ik ze heel erg dankbaar zijn. Dus niets veranderen aan de gameplay of verhaallijn maar uitsluitend grafisch oppoetsen.

O+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Weltschmerz schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 08:29:
[...]

Kijk, en daar zeg ik dus tegen, van de Infinity engine spellen blijf je af! Ik vind het nog steeds jammer dat er geen spellen meer mee worden gemaakt. De sfeer van Icewind Dale, Baldur's Gate en dergelijke was zooooo goed vanwege de 2D engine. Ik kreeg er echt een boek / droom idee bij. Er wordt lekker veel aan je gevoel over gelaten. Sfeer was echt perfect....hmmmmm :9~
Ik zeg ook niet dat je de 2D engine moet weghalen. Meer gedetailleerdere sprites/bitmaps, gekoppeld aan een iets hogere resolutie met bijpassend gedetailleerd (2D!) landschap zouden het spel geen kwaad doen. Echter, ik geef toe: ze kunnen beter niet aan een remake beginnen. De kans is namelijk zo hoog dat het fout gaat. Wel ben ik (gematigd) positief over Fallout 3. Ik hou echter mijn enthousiasme (en adem) nog even in. ;_
Twhomp schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 01:50:
[...]

Download (legaaaaaaal) Trackmania Nations van Nadeo: daar wordt je wel blij van dan.
Download (legaaaaaaal) een rootkit van Nadeo: daar wordt je wel blij van dan. :r
Ik weet dat Starforce niet van Nadeo is, maar ze verspreiden het wel en zijn hierom verantwoordelijk.

[ Voor 66% gewijzigd door The Zep Man op 02-08-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

The Zep Man schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:23:
[...]

Download (legaaaaaaal) een rootkit van Nadeo: daar wordt je wel blij van dan. :r
Ik weet dat Starforce niet van Nadeo is, maar ze verspreiden het wel en zijn hierom verantwoordelijk.
En daarom laat je een spel liggen. Je merkt er niks van verder... dat programma doet naast het starten van het spel toch niks?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Dennahz schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:30:
[...]
En daarom laat je een spel liggen. Je merkt er niks van verder... dat programma doet naast het starten van het spel toch niks?
http://www.glop.org/starforce/

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Pannenkoekkie schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 08:34:
Moeten ze zonder een aanpassing in de gameplay NIET doen...

Kijk voor de grap naar Dune 2000 (Ja al weer wat langer geleden) is een exacte remake van de "oude" Dune 2, alleen de graphics waren iets opgedirkt. Heb hem 1x gespeeld, en daarna getrashed...
Helemaal geen exacte remake. Siege Tanks zijn in het origineel zware tanks, en in Dune 2000 zijn het opeens anti-infanterie tanks, om maar 1 voorbeeldje te noemen. Ook de missies zijn veranderd, ipv bouw-basis-sloop-vijand zitten er missies in waarbij je met een handvol units een basis moet kunnen bereiken waarna je de boel pas mag slopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transport Tycoon. En dan op de goede manier, dus niet net zoals locomotion, maar gewoon dezelfde gameplay die openttd nu biedt, maar dan met moderne graphics.
idd wou het net aangeven spel is geloof ik uit 1991 of zo en ik speel het nog regelmatig.
ik hoop dat ze niet de fout maken die vaker wordt gemaakt dat de vernieuwde versie ruk wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die maker van TT, dacht chris sawyer, heeft na TTD gezegt nooit een deel 2 te willen maken, bang dus dat deze niet goed genoeg zou zijn.
* SinergyX knuffelt zijn originele TT en TTD CD's nog een keertje :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:07:
Die maker van TT, dacht chris sawyer, heeft na TTD gezegt nooit een deel 2 te willen maken, bang dus dat deze niet goed genoeg zou zijn.
* SinergyX knuffelt zijn originele TT en TTD CD's nog een keertje :)
Dan noemt ie 'm toch Transport Tycoon 3.
* Gaius wijst naar Larry 4. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dennahz schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:30:
[...]

Jij bent inderdaad de perfecte Starforce klant, aan je reactie te merken. :Y) Jij bent ook zeker van het type 'je mag alles van mij weten, want ik heb niets te verbergen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 16:22
Drakan: Order Of The Flame.
En gelijk de sequel WEL voor de PC releasen als ze toch bezig zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:42

wjv

Een van de opmerkelijkste remake's vond ik die van Another World, helemaal grijs gespeeld op de amiga, en nu vijftien jaar later is er een PC versie met verbeterde graphics, maar dezelfde gameplay ! (en 100 keer meer bytes ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Dennahz schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 08:33:

edit:
Damn, dat was een vet spel... Destijds na jaren weer eens afgestoft en nogmaals uitgespeeld...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

Ik zou graag NFSIII zien, deze werkt niet op XP, ook niet in Vista, ook niet in Wine...

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ok, het is inderdaad dikke bende.
The Zep Man schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:41:
[...]
Jij bent inderdaad de perfecte Starforce klant, aan je reactie te merken. :Y) Jij bent ook zeker van het type 'je mag alles van mij weten, want ik heb niets te verbergen'?
Nee, zeker niet. Ik wist gewoon niet wat Starforce precies was, heb zelf nooit last gehad van problemen namelijk. Maar ja, als je een spel persé wilt spelen... vind het alsnog zonde om het er om te laten.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

The Triad schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:10:
Ik zou graag NFSIII zien, deze werkt niet op XP, ook niet in Vista, ook niet in Wine...
In een Win98/2000 virtual PC image dan...?

Voor linux moet je overigens Cedega hebben, da's de games tak van Wine... Helaasch wel betaald...
Maarrr... NFSIII Hot Pursuit staat gewoon op de supported games list... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

FallenAngel666 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:48:
Drakan: Order Of The Flame.
En gelijk de sequel WEL voor de PC releasen als ze toch bezig zijn :X
Oeh ja, die wil ik ook wel hebben dan! Ik zit nog steeds ergens vast toen ik uit de grotten naar het eilandengebied ging. Hele spel crashte :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Laatst online: 16:10
Colonisation, Lands of Lore, maar ik heb mijn twijfels erbij als je deze op grafisch gebied enorm gaat updaten. Want als ik nu een potje colonisation aanslinger zie ik in het begin nog wat slechte graphics maar na een kwartiertje spelen zie ik de graphics niet meer en ben ik totaal verknocht aan de game zelf. Ik denk toch dat je de sentimentale waarde van een game destructief om zeep helpt met het grafisch updaten van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NFS Porsche Unleashed
Grand Prix Legends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 16:22
TroonStaal schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:40:
[...]

Oeh ja, die wil ik ook wel hebben dan! Ik zit nog steeds ergens vast toen ik uit de grotten naar het eilandengebied ging. Hele spel crashte :(
Ja, dat is een hele bekende bug in het spel.
Zelfs met de laatste patch is die er niet uit, want ik ben er toen ook tegenaan gelopen.
Er zijn wel manieren om er voorbij te komen, maar die kan ik mij niet meer herinneren :X
Hele rare dingen als resolutie/gfx omlaag donderen en freelook uitzetten konden het verschil uitmaken.

[ Voor 9% gewijzigd door Kwistnix op 02-08-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:37
Civilization, grafisch opgepoetst en dan multiplayer. Dus niet de extra opties van 2/3 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:01

Glewellyn

is er ook weer.

Lands of Lore en Loom.

Vooral de laatste vond ik echt een briljant spel.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

FallenAngel666 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:57:
[...]

Ja, dat is een hele bekende bug in het spel.
Zelfs met de laatste patch is die er niet uit, want ik ben er toen ook tegenaan gelopen.
Er zijn wel manieren om er voorbij te komen, maar die kan ik mij niet meer herinneren :X
Hele rare dingen als resolutie/gfx omlaag donderen en freelook uitzetten konden het verschil uitmaken.
Damn :{ Ik ga maar eens hard op zoek naar een oplossing, misschien dat ik het na al die jaren wel eens kan uitspelen. Of ik zoek de PS1 versie ervan, dat kan ook natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

The Zep Man schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:23:

LOL, geniaal: toen ik mijn post postte, wist ik dat deze reactie zou komen. GoT is altijd te vertrouwen op zijn voorspelbaarheid, heerlijk.

Ah joh, er is zoveel "troep" die je moet downloaden: doe ook liever geen ActiveX-braque-componenten, flash, macromedia, quicktime (best goed spul eigenlijk) en realplayer meuk op mijn compu installeren, maar je moet bijna wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Op het moment wordt er gewerkt aan 2 remakes waar ik ontzettend naar uitkijk.

-Super puzzle fighter 2 turbo HD remix
De upgrade naar HD maakt me in eerste instantie niet zo heel veel uit. Tis immers een puzzel spel. Maar de toevoeging van multi-player over internet is voor mij een droom die uitkomt. Ik bedoel dit spel is gemaakt om tegen elkaar te spelen (net als bomberman en worms). Computer tegenstanders zijn te makkelijk en vrienden bieden na veel spelen ook geen echte uitdaging meer. Bovendien zijn er niet altijd vrienden in de buurt om tegen te spelen. Ik zie de online toernooitjes al voor me :).

-Super street fighter 2 turbo HD remix
Alle sprites en achtergronden worden bij deze remake opnieuw getekend op een HD resolutie (wat het de eerste echte HD 2d-fighter maakt). Dit terwijl ze de oude code hanteren omtrent hitboxes etc. zodat als je de game speelt hij precies hetzelfde voelt als het orgineel. Tel daar nog eens multi-player via internet bij op en ik zou niet weten waarom dit geen hit gaat worden. Ik kan iig niet wachten om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 06:47
Ultima Underworld 1 en 2, de eerste en beste RPG-3ds ooit als je het mij vraagt :)

Thief 1 en 2, en dan niet op die lelijke engine van deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Alabama_man schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:01:
Op het moment wordt er gewerkt aan 2 remakes waar ik ontzettend naar uitkijk.

-Super puzzle fighter 2 turbo HD remix
De upgrade naar HD maakt me in eerste instantie niet zo heel veel uit. Tis immers een puzzel spel. Maar de toevoeging van multi-player over internet is voor mij een droom die uitkomt. Ik bedoel dit spel is gemaakt om tegen elkaar te spelen (net als bomberman en worms). Computer tegenstanders zijn te makkelijk en vrienden bieden na veel spelen ook geen echte uitdaging meer. Bovendien zijn er niet altijd vrienden in de buurt om tegen te spelen. Ik zie de online toernooitjes al voor me :).
Dit gaat zo'n GIGANTISCHE hit worden (in een selecte groep). SPF2 is het spel op de MAMEkast op mijn werk en er wordt stiekem al hard naar deze titel uitgekeken. Puzzle fighter heeft zo'n geweldige gameplay. Ik heb dat bij geen enkel ander spel ooit zo gezien. Zo gebalanceerd. Vraag me af of er een spannender spel qua aan-elkaar-gewaagd-zijn bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ja ik denk ook dat het een enorme hit gaat worden. Ken ook niemand die dit spel heeft gespeelt en er niks aan vond. Dus acht de kans zeer groot dat als dit bijv op live arcade komt en mensen proberen de demo, dat deze al gauw zullen inzien hoe briljant dit spel wel niet is. Ook verwacht ik dat de reviews positief zullen uitvallen gezien de extra features welke zijn aangekondigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Twhomp schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:45:
[...]

LOL, geniaal: toen ik mijn post postte, wist ik dat deze reactie zou komen. GoT is altijd te vertrouwen op zijn voorspelbaarheid, heerlijk.
Dat gevoel is wederzijds.
Ah joh, er is zoveel "troep" die je moet downloaden: doe ook liever geen ActiveX-braque-componenten, flash, macromedia, quicktime (best goed spul eigenlijk) en realplayer meuk op mijn compu installeren, maar je moet bijna wel.
Je beseft dat je nu over user mode applicaties praat, welke allemaal (relatief) makkelijk te verwijderen zijn? Ik heb het over een rootkit welke op een zeer laag kernelniveau draait en daarbij de nodige problemen met zich meebrengt. Geen enkel spel (wat in essentie gewoon een user mode applicatie is) heeft iets te zoeken op dat niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Glewellyn schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:39:
Lands of Lore en Loom.

Vooral de laatste vond ik echt een briljant spel.
Ik heb laatst (een maand of twee geleden) nog geprobeerd Loom (CD-ROM versie) onder XP aan de gang te krijgen. Helaas werkte het nooit goed, of geen geluid, of messed up graphics (ook met ScummVM). Helaas, misschien moet ik binnenkort maar eens een oude DOS-pc van de zolder halen!

En Dune2 en Dune2000 zijn heerlijke strategie games, maar zijn er ook nog spelers van Dune (1 - door Cryo / Virgin Interactive) hier? Ik vond het een zeer leuke/frisse mix tussen strategie en adventure. Je moest bijvoorbeeld eerst zorgen dat je de troepen achter je kreeg, daarna kon je ze gebruiken als je leger. Gelukkig kreeg ik deze wel onder XP aan de gang! Zie ook http://www.lemonamiga.com....com/games/votes_list.php

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/42/Dune_cryo.png

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/91/Dune_megacd.png

[ Voor 5% gewijzigd door schaduw op 03-08-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 11:35
Sempy schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:50:
Het eerste spel wat me zo te binnen schiet is Sid Meier's Pirates. Zelf zou ik Colonization en Carmageddon nog wel eens in een eigentijds jasje willen spelen.
Pirates was al een remake van uitgebracht ;) http://www.2kgames.com/pirates/pirates/home.php
Colonization: http://www.freecol.org ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ravenger op 03-08-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 15:18
schaduw schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:54:
[...]

Ik heb laatst (een maand of twee geleden) nog geprobeerd Loom (CD-ROM versie) onder XP aan de gang te krijgen. Helaas werkte het nooit goed, of geen geluid, of messed up graphics (ook met ScummVM). Helaas, misschien moet ik binnenkort maar eens een oude DOS-pc van de zolder halen!

En Dune2 en Dune2000 zijn heerlijke strategie games, maar zijn er ook nog spelers van Dune (1 - door Cryo / Virgin Interactive) hier? Ik vond het een zeer leuke/frisse mix tussen strategie en adventure. Je moest bijvoorbeeld eerst zorgen dat je de troepen achter je kreeg, daarna kon je ze gebruiken als je leger. Gelukkig kreeg ik deze wel onder XP aan de gang! Zie ook http://www.lemonamiga.com....com/games/votes_list.php
Ik denk dat ik Dune (RPG/RTS) gemiddeld 1 x per jaar speel sinds 1994 ofzo. Er zit gewoon iets in dat spel dat het keer op keer leuk maakt. Combinatie van Dune fan en een voor die tijd een uitzonderlijk complex spel. Ik vondt het altijd ontzettend leuk om via ecology te winnen. Steeds meer noordelijk groen bouwen waardoor de Harkonnen steeds minder spice konden produceren en steeds verder in de problemen kwamen. Maar ook op militair vlak was het echt een bijnzonder goede game.

Ik zou zelf graag een remake van mechwarrior 3 of x-com apocalypse zien. Tie fighter zou ook gaaf zijn met modern day graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

http://www.openttd.org , nu nog met semi dezelfde graphics, maar binnenkort met een volledig nieuwe grafisch engine met 32bit support :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-10 17:46
schaduw schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:54:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Me Me !!! , ben nu bezig met dune 1 als maud-dib de harkonnen te verslaan door planten te groeien :D zodat ze vluchten :d

Edit: is dune al freeware geworden ? :) Nee er worden niet ge-PM-d daaromtrent

[ Voor 9% gewijzigd door Fuelke op 03-08-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

prutser001 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:07:
Ik zou Duke Nukem 3D nog wel es willen zien in een nieuw jasje, of Shadow warrior.
Shadow Warrior zou ik nog wel eens willen spelen. Helaas ben ik het spel zoek geraakt :(
Daar mogen ze inderdaad wel eens een remake van maken.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergrover
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 21:20
Ik zou "the Bards tale II" wel eens in een nieuw jasje willen zien.

Door dat spel ben ik helemaal computerverslaafd geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Baldur's Gate serie. En dan hoeft het niet zozeer in een nieuw jasje te zijn maar dat ik het kan spelen in een 1680x1050 resolutie. Want deze saga is echt 1 van de weinige games die me nu nog kan blijven boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
als ik dit topic doorlees denk ik hele tijd "so true! so f*cking true!" haha

..die re-make van Sensible world of soccer bijv. is zo volkomen bagger., niet eens een management optie. Evenals die bagger clone van Theme Hospital.

De Civ serie doet het volgens mij als een van de weinige erg goed. Adventures kunnen trouwens haast niet meer lijkt het wel.. ze verkopen gewoon niet. Je hoort hier op GoT bijna niets over Runaway bijv. terwijl dat echt een top adventure is (op sam & max episodes na imo de enige fatsoenlijke momenteel!?)

/edit
persoonlijk zou ik een fatsoenlijke remake van deze game willen zien
Afbeeldingslocatie: http://free-game-downloads.mosw.com/ss/676_0.png

..zonder moderne auto's, zonder EA graphics en gameplay.. gewoon zoals het was :P

[ Voor 17% gewijzigd door Loona35 op 03-08-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

Rowdy.nl schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:22:
[...]

In een Win98/2000 virtual PC image dan...?

Voor linux moet je overigens Cedega hebben, da's de games tak van Wine... Helaasch wel betaald...
Maarrr... NFSIII Hot Pursuit staat gewoon op de supported games list... ;)
Gaat een beetje moeilijk in een VM. Je moet voor 3D wel hardwarematige acceleratie hebben en die heb je niet in VMWare 5. Zelfs Deus Ex draait niet in een VM zonder hardware acceleratie.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
ik moest in ene denken aan een spel wat ik vroeger veel speelde, "Under a killing moon"

Kent iemand die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Loona35 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:57:

/edit
[afbeelding]

..zonder moderne auto's, zonder EA graphics en gameplay.. gewoon zoals het was :P
Ja, hoe heette dat spel ook alweer? Street Rod toch? Erg gaaf spelletje, vooral met die "cheat" dat je een bepaalde auto kocht en deze weer gestript verkocht o.i.d. voor een dik bedrag.

Veel gespeelt.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Laatst online: 01:09

EMP

Krulloos!

Remakes worden inderdaad al vaak gemaakt, ik lees dat veel mensen civilization geremaked willen zien:

FreeCiv ! (en de al eerder genoemde Colonization, Outcast en transport tycoon remakes natuurlijk).

Leuke initiatieven!

[ Voor 12% gewijzigd door EMP op 06-08-2007 14:00 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Laatst online: 30-10-2020
Dungeon Keeper mag ook wel een remake van gemaakt worden.
Wat een leuk spel was dat. :)
Jammer dat de geplande deel 3 nooit is uitgebracht. EA moest toen zonodig de deuren van bullfrog sluiten :(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

EquiNox schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:47:
Ik zou Final Fantasy VII wel in een PS2/PS3 jasje willen zien, lijkt mij geweldig. Voor de rest hoeft het van mij niet zo :)
!! En ik zou er nog 300 euro voor neertellen ook.
Ik was al zo blij met de film advent children. O+

Op de Wii kan je trouwens via het Shopping Channel oude NES, SNES, N64 & MegaDrive spellen kopen voor respectievelijk 5 tot 8 euro. Je bedoelt niet precies hetzelfde, maar toch. :)

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al zo verschrikkelijk veel remakes.

Uit m'n hoofd een zooitje:
Metroid: Zero Mission(NES>GBA)
Megaman Powered Up(NES>PSP)
Megaman Maverick Hunter X(SNES>PSP)
Final Fantasy Dawn of Souls(NES>GBA)
Final Fantasy III(NES>GBA)
Final Fantasy IIII(NES>DS)
Sonic Adventure DX(DC>NGC)
Sonic Adventure 2: Battle(DS>NGC)
Resident Evil(PS1>NGC)
Metal Gear Solid: The Twin Snakes(PS1>NGC)
Super Mario Advance(NES>GBA)
Super Mario Advance 2(SNES>GBA)
Super Mario Advance 3(SNES>GBA)
Super Mario Advance 4(NES>GBA)
Tomb Raider Anniversary(PS1/PC>PS2, Xbox)
Mario 64(N64>DS)
Halo(Xbox>PC)
Theme Park(PC>DS)
Sim City(PC>DS)
Bomberman(TurbografX>XboxLive)
Street Fighter II - Super, Turbo, Ultimate, Alpha, Omega, Beta, Hyper Fighting etc. etc. (SNES>[...])

Een paar die er nog aankomen:
Dragon Quest 4(NES>DS)
Dragon Quest 5(SNES>DS)
Dragon Quest 6(PS1>DS)
Rygar(PS2>Wii)
Gears of War (Xbox360>PC)

Daarnaast nog allerlei fighting games met Ultimate en Turbo versies. Natuurlijk de virtual console downloads, XBLA en PSN. Vergeet ook niet de bergen bonusdiscs met OOT en de 300 ports van NES Metroid die je haast op elke console kunt spelen.

Er zijn ook spellen waarbij je klassieke levels en missies kunt herspelen. Denk aan de N64 levels in Smash Bros. Melee, de classic cup's in Mario Kart DS en de steeds terugkerende maps in Quake en Unreal Tournament.

Er zijn genoeg mogelijkheden om de oude klassiekers te spelen, het enige wat echt de moeite waard is zijn volwaardige remakes als Zero Mission en Maverick Hunter X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
..die re-make van Sensible world of soccer bijv. is zo volkomen bagger., niet eens een management optie. Evenals die bagger clone van Theme Hospital.
Da's niet waar, jij hebt het waarschijnlijk over Sensible Soccer 2006. Ik heb het over de nieuw te verschijnen Sensible World of Soccer. Dit is precies dezelfde game als destijds, maar dan met fake namen (waarschijnlijk klinkers verwisseld), je kan alles wat je in de oude game met meerderen kon doen nu ook online doen, en ze hebben een optie gemaakt om met nieuwe graphics te spelen. Jammer alleen dat het voorlopig Xbox360 only is, en later voor Vista komt. Je zou zeggen dat XP het ook moet kunnen draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkiej schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:33:
[...]

Da's niet waar, jij hebt het waarschijnlijk over Sensible Soccer 2006. Ik heb het over de nieuw te verschijnen Sensible World of Soccer. Dit is precies dezelfde game als destijds, maar dan met fake namen (waarschijnlijk klinkers verwisseld), je kan alles wat je in de oude game met meerderen kon doen nu ook online doen, en ze hebben een optie gemaakt om met nieuwe graphics te spelen. Jammer alleen dat het voorlopig Xbox360 only is, en later voor Vista komt. Je zou zeggen dat XP het ook moet kunnen draaien ;)
??? meen dat senicble soccer ook voor de pc was want mijn broertje heeft hem voor de pc :+
zal vast al wel een vista patch voor te vinden zijn
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Da's knap als die nieuwe versie (nogmaals, zie hier) nog niet uit is. Dat de oude versies het doen weet ik ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 14:18

Demo

Probleemschietende Tovenaar

als ik dit topic doorlees denk ik hele tijd "so true! so f*cking true!" haha

De Civ serie doet het volgens mij als een van de weinige erg goed. Adventures kunnen trouwens haast niet meer lijkt het wel.. ze verkopen gewoon niet. Je hoort hier op GoT bijna niets over Runaway bijv. terwijl dat echt een top adventure is (op sam & max episodes na imo de enige fatsoenlijke momenteel!?)

/edit
[afbeelding]

Street Legal Redline :D Weliswaar met moderne auto's, maar net als in Street Rod kan je elk onderdeel van je auto los trekken en veranderen. (soms iets te veel losse onderdeeltjes zelfs :P)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zou graag een 3d remake willen zien van Commander Keen. Is ook vast wel wat leuks mee te doen :)

Verder lijkt me ook erg leuk om een remake te zien van World of Warcraft, maar dan van 3d naar 2d voor op de mobiele telefoon zodat ik in de bus ook nog kan WoW'en :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik wil wel alle oude Blizzard games Vista compatible willen zien.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Ik een beetje terug denk aan de ene keer dat we een Mac haden vroeger zou Ik de Decent reeks wel in een modern jasje willen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou graag carmageddon 1 in een nieuw grafisch jasje willen zien >:) en nfs3 hot pursuit heb ik wel aan de praat gekregen in xp en vista ;) alleen weet zo niet meer hoe :P , als ik het weer weet post ik het wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

- Commander Keen in sidescrolling 3D Platform versie
- Teen Agent in 3D adventure
- Silverball Pinball in een vernieuwd jasje
- MSX (dat bikespelletje van die MSX racefietsen) in 3D vorm
- Summer- en Winter-games in een vernieuwde 3D versie
- Lost vikings in sidescrolling 3D Platform versie
- Scourge (met die tankjes) in een compleet nieuwe en geupdate 3d Versie met hoogwaardig landschapsgraphics
- One Must Fall in een complete 3D makeover
- Operation Wolf met geupdate 3D engine maar wel nog Sidescrolling actie :P

Owja en een persoonlijke verandering;

Legacy of Kain 1 naar 3D adventure om de hele Legacy of Kain reeks te spelen in 3D.

[ Voor 10% gewijzigd door Auredium op 08-08-2007 08:30 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:27:
- Teen Agent in 3D adventure
- Silverball Pinball in een vernieuwd jasje
- MSX (dat bikespelletje van die MSX racefietsen) in 3D vorm
- Summer- en Winter-games in een vernieuwde 3D versie
- Lost vikings in sidescrolling 3D Platform versie
- Scourge (met die tankjes) in een compleet nieuwe en geupdate 3d Versie met hoogwaardig landschapsgraphics
- One Must Fall in een complete 3D makeover
- Operation Wolf met geupdate 3D engine maar wel nog Sidescrolling actie :P

Owja en een persoonlijke verandering;

Legacy of Kain 1 naar 3D adventure om de hele Legacy of Kain reeks te spelen in 3D.
One Must Fall: Battlegrounds
hierzo een nieuwe versie voor OMF 2097

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Auredium schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:27:
Keen op de nieuwe Tomb Raider engine :) Dat zou nog eens wat zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 06:14
Geef mij maar Duck Hunt en Super Mario Bros met CRYENGINE 2 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-07 18:30
Ik zou de XBox Live Arcade versie van Prince of Persia wel op de PC terug willen zien.

Verder erg goed voor mijn jeugdsentiment als ze remakes maken van Commander Keen en Zeliard... daar wil ik best mijn geld aan uitgeven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou nog wel een versie van Suikoden op de DS willen zien, dat was ook een cool spel :)

grafisch stelde het toen al geen moer voor maar gameplay boven alles :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 13:23 ]

Pagina: 1 2 Laatste