Opnieuw uitbrengen games

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 670 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:09

EMP

Krulloos!

Remakes worden inderdaad al vaak gemaakt, ik lees dat veel mensen civilization geremaked willen zien:

FreeCiv ! (en de al eerder genoemde Colonization, Outcast en transport tycoon remakes natuurlijk).

Leuke initiatieven!

[ Voor 12% gewijzigd door EMP op 06-08-2007 14:00 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Dungeon Keeper mag ook wel een remake van gemaakt worden.
Wat een leuk spel was dat. :)
Jammer dat de geplande deel 3 nooit is uitgebracht. EA moest toen zonodig de deuren van bullfrog sluiten :(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

EquiNox schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:47:
Ik zou Final Fantasy VII wel in een PS2/PS3 jasje willen zien, lijkt mij geweldig. Voor de rest hoeft het van mij niet zo :)
!! En ik zou er nog 300 euro voor neertellen ook.
Ik was al zo blij met de film advent children. O+

Op de Wii kan je trouwens via het Shopping Channel oude NES, SNES, N64 & MegaDrive spellen kopen voor respectievelijk 5 tot 8 euro. Je bedoelt niet precies hetzelfde, maar toch. :)

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al zo verschrikkelijk veel remakes.

Uit m'n hoofd een zooitje:
Metroid: Zero Mission(NES>GBA)
Megaman Powered Up(NES>PSP)
Megaman Maverick Hunter X(SNES>PSP)
Final Fantasy Dawn of Souls(NES>GBA)
Final Fantasy III(NES>GBA)
Final Fantasy IIII(NES>DS)
Sonic Adventure DX(DC>NGC)
Sonic Adventure 2: Battle(DS>NGC)
Resident Evil(PS1>NGC)
Metal Gear Solid: The Twin Snakes(PS1>NGC)
Super Mario Advance(NES>GBA)
Super Mario Advance 2(SNES>GBA)
Super Mario Advance 3(SNES>GBA)
Super Mario Advance 4(NES>GBA)
Tomb Raider Anniversary(PS1/PC>PS2, Xbox)
Mario 64(N64>DS)
Halo(Xbox>PC)
Theme Park(PC>DS)
Sim City(PC>DS)
Bomberman(TurbografX>XboxLive)
Street Fighter II - Super, Turbo, Ultimate, Alpha, Omega, Beta, Hyper Fighting etc. etc. (SNES>[...])

Een paar die er nog aankomen:
Dragon Quest 4(NES>DS)
Dragon Quest 5(SNES>DS)
Dragon Quest 6(PS1>DS)
Rygar(PS2>Wii)
Gears of War (Xbox360>PC)

Daarnaast nog allerlei fighting games met Ultimate en Turbo versies. Natuurlijk de virtual console downloads, XBLA en PSN. Vergeet ook niet de bergen bonusdiscs met OOT en de 300 ports van NES Metroid die je haast op elke console kunt spelen.

Er zijn ook spellen waarbij je klassieke levels en missies kunt herspelen. Denk aan de N64 levels in Smash Bros. Melee, de classic cup's in Mario Kart DS en de steeds terugkerende maps in Quake en Unreal Tournament.

Er zijn genoeg mogelijkheden om de oude klassiekers te spelen, het enige wat echt de moeite waard is zijn volwaardige remakes als Zero Mission en Maverick Hunter X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 23:13
Loona35 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:57:
..die re-make van Sensible world of soccer bijv. is zo volkomen bagger., niet eens een management optie. Evenals die bagger clone van Theme Hospital.
Da's niet waar, jij hebt het waarschijnlijk over Sensible Soccer 2006. Ik heb het over de nieuw te verschijnen Sensible World of Soccer. Dit is precies dezelfde game als destijds, maar dan met fake namen (waarschijnlijk klinkers verwisseld), je kan alles wat je in de oude game met meerderen kon doen nu ook online doen, en ze hebben een optie gemaakt om met nieuwe graphics te spelen. Jammer alleen dat het voorlopig Xbox360 only is, en later voor Vista komt. Je zou zeggen dat XP het ook moet kunnen draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkiej schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:33:
[...]

Da's niet waar, jij hebt het waarschijnlijk over Sensible Soccer 2006. Ik heb het over de nieuw te verschijnen Sensible World of Soccer. Dit is precies dezelfde game als destijds, maar dan met fake namen (waarschijnlijk klinkers verwisseld), je kan alles wat je in de oude game met meerderen kon doen nu ook online doen, en ze hebben een optie gemaakt om met nieuwe graphics te spelen. Jammer alleen dat het voorlopig Xbox360 only is, en later voor Vista komt. Je zou zeggen dat XP het ook moet kunnen draaien ;)
??? meen dat senicble soccer ook voor de pc was want mijn broertje heeft hem voor de pc :+
zal vast al wel een vista patch voor te vinden zijn
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 23:13
Da's knap als die nieuwe versie (nogmaals, zie hier) nog niet uit is. Dat de oude versies het doen weet ik ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 14:18

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Loona35 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:57:
als ik dit topic doorlees denk ik hele tijd "so true! so f*cking true!" haha

..die re-make van Sensible world of soccer bijv. is zo volkomen bagger., niet eens een management optie. Evenals die bagger clone van Theme Hospital.

De Civ serie doet het volgens mij als een van de weinige erg goed. Adventures kunnen trouwens haast niet meer lijkt het wel.. ze verkopen gewoon niet. Je hoort hier op GoT bijna niets over Runaway bijv. terwijl dat echt een top adventure is (op sam & max episodes na imo de enige fatsoenlijke momenteel!?)

/edit
persoonlijk zou ik een fatsoenlijke remake van deze game willen zien
[afbeelding]

..zonder moderne auto's, zonder EA graphics en gameplay.. gewoon zoals het was :P
Street Legal Redline :D Weliswaar met moderne auto's, maar net als in Street Rod kan je elk onderdeel van je auto los trekken en veranderen. (soms iets te veel losse onderdeeltjes zelfs :P)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zou graag een 3d remake willen zien van Commander Keen. Is ook vast wel wat leuks mee te doen :)

Verder lijkt me ook erg leuk om een remake te zien van World of Warcraft, maar dan van 3d naar 2d voor op de mobiele telefoon zodat ik in de bus ook nog kan WoW'en :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik wil wel alle oude Blizzard games Vista compatible willen zien.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Ik een beetje terug denk aan de ene keer dat we een Mac haden vroeger zou Ik de Decent reeks wel in een modern jasje willen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou graag carmageddon 1 in een nieuw grafisch jasje willen zien >:) en nfs3 hot pursuit heb ik wel aan de praat gekregen in xp en vista ;) alleen weet zo niet meer hoe :P , als ik het weer weet post ik het wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

- Commander Keen in sidescrolling 3D Platform versie
- Teen Agent in 3D adventure
- Silverball Pinball in een vernieuwd jasje
- MSX (dat bikespelletje van die MSX racefietsen) in 3D vorm
- Summer- en Winter-games in een vernieuwde 3D versie
- Lost vikings in sidescrolling 3D Platform versie
- Scourge (met die tankjes) in een compleet nieuwe en geupdate 3d Versie met hoogwaardig landschapsgraphics
- One Must Fall in een complete 3D makeover
- Operation Wolf met geupdate 3D engine maar wel nog Sidescrolling actie :P

Owja en een persoonlijke verandering;

Legacy of Kain 1 naar 3D adventure om de hele Legacy of Kain reeks te spelen in 3D.

[ Voor 10% gewijzigd door Auredium op 08-08-2007 08:30 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:27:
- Teen Agent in 3D adventure
- Silverball Pinball in een vernieuwd jasje
- MSX (dat bikespelletje van die MSX racefietsen) in 3D vorm
- Summer- en Winter-games in een vernieuwde 3D versie
- Lost vikings in sidescrolling 3D Platform versie
- Scourge (met die tankjes) in een compleet nieuwe en geupdate 3d Versie met hoogwaardig landschapsgraphics
- One Must Fall in een complete 3D makeover
- Operation Wolf met geupdate 3D engine maar wel nog Sidescrolling actie :P

Owja en een persoonlijke verandering;

Legacy of Kain 1 naar 3D adventure om de hele Legacy of Kain reeks te spelen in 3D.
One Must Fall: Battlegrounds
hierzo een nieuwe versie voor OMF 2097

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:45

Vrijdag

De Zwarte

Auredium schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:27:
Keen op de nieuwe Tomb Raider engine :) Dat zou nog eens wat zijn!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 06:14
Geef mij maar Duck Hunt en Super Mario Bros met CRYENGINE 2 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamsebjorn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-07 18:30
Ik zou de XBox Live Arcade versie van Prince of Persia wel op de PC terug willen zien.

Verder erg goed voor mijn jeugdsentiment als ze remakes maken van Commander Keen en Zeliard... daar wil ik best mijn geld aan uitgeven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou nog wel een versie van Suikoden op de DS willen zien, dat was ook een cool spel :)

grafisch stelde het toen al geen moer voor maar gameplay boven alles :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 13:23 ]

Pagina: 1 2 Laatste