Ej, jij begon over het aanpakken in de templates

Maar goed, ik weet verder niet hoe uitgebreid het template systeem van React is. Daarnaast is er niets mis met een hack. Hell, het hele topic alias systeem is een grote hack. Maar goed, het was verder sowieso maar een suggestie, volgens mij heb je ook toegang tot de sourcecode zelf dus daar zou je het evt ook kunnen aanpakken.
Did you miss something:
plan: Tweakers.net neemt ontwikkeling React in eigen handen ?

Ik wilde alleen maar even aangeven dat het niet erg is om het niet op databaseniveau aan te pakken als dat het daadwerkelijke probleem is.
Het is wel aan te pakken op databaseniveau, maar voor zover ik nu kan inschatten enkel op een zeer omslachtige manier wat performance technisch gewoon niet wenselijk is.
[...]
Ja maar dat argument gaat dus nergens over he

. Wil je daadwerkelijk beweren dat het gegeven dat het aantal topics in je AT lijst vast staat belangrijker is dan het feit dat er mogelijk topics niet tussen staan die er wel tussen zouden moeten staan? Kom nou

Wel voor views waar maar een relatief weinig aantal topics getoond worden zoals in myReact; het valt wel op als je lijstje daar ineens 3 items korter is omdat bijvoorbeeld
Feedback op moderatie binnen de Devschuur een nieuw bericht heeft, en de 3 aliassen er nadien in de template uitgefiltert worden omdat het originele topic ook al in de listing staat...
Overigens kan je AT wel opvragen inclusief aliassen:
http://gathering.tweakers...pics?data[show_aliases]=1
Anyway, ik heb ondertussen gefixed dat een update op een topic met aliassen ook de fora-data waar die aliassen in staan updaten zodat die ook meekleuren op de index.
Het wel of niet opnemen van (een) alias(sen) indien in de AT het forum van het oorspronkelijke topic gefiltert is is feitelijk een ander request en hoort dus thuis in een ander topic, maar dan moeten er wel sterke argumenten zijn om mijn huidige wontfix standpunt te kunnen veranderen