Toon posts:

Type geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Op computergebied ben ik niet zo goed. Daarom vraag ik hier even wat voor type+merk geheugen ik in deze pc erbij kan stoppen:

Het systeem is een Pentium IV 3000MHzVorig jaar (rep.opdr. 20060599 dd 21-9-2006) vorig jaar is het moederbord vervangen door een MSI PM8M-V S478 m-ATX, VGA, LAN, Audio, AGP en tevens 1x Kingston 512MB DDR400 geplaatst.

Mvg,
Jasper

Verwijderd

Daar kan je dus DDR1 400 bij stoppen (Ik dacht dat dit PC3200 was). Merk maakt niet echt uit.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de PMG FAQ. Gewoon de informatie van het moederbord nakijken en de QVL-lijst opzoeken. Dat is het geheugen dat getest en goedgekeurd is door de moederbord fabrikant. Als je er hetzelfde geheugen bijstopt zal het wel goed gaan, dus DDR400 (PC3200).
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:01:
Op computergebied ben ik niet zo goed. Daarom vraag ik hier even wat voor type+merk geheugen ik in deze pc erbij kan stoppen:
Tip: lees Het algemeen beleid #voorgot door. Er wordt hier van je verwacht dat je zelf op onderzoek uitgaat :)
Mvg,
Jasper
offtopic:
Apart groeten doen we niet, zie Het algemeen beleid #groeten

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 21-07-2007 13:06 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, sorry dan heh.. maar bedankt voor het snelle antwoord, als ik nog meer vragen mbt de computer heb zal ik het hier vragen nadat ik het op heb gezocht :9

Verwijderd

Topicstarter
Nog even voor de zekerheid.
Dus deze module zou moeten passen in mijn pc:
Kingston ValueRAM 1 GB DDR-400 (Retail, KVR400X64C3A/1G)

Gr en alvast bedankt. Jasper

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 20:56:
Nog even voor de zekerheid.
Dus deze module zou moeten passen in mijn pc:
Kingston ValueRAM 1 GB DDR-400 (Retail, KVR400X64C3A/1G)

Gr en alvast bedankt. Jasper
ja die past, maar eigenlijk horen dit soort vragen niet thuis op tweakers. Dit soort antwoorden zijn prima te vinden met google of anders op beginnersweb.

Enne, dat groeten was niet nodig he? ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok;p bedankt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat dus gewoon beantwoord in het Geheugen gedeelte van de PMG FAQ :)

Gebrek aan aantoonbare inzet en research, topic dicht dus. Neem ook eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door voor een uitleg over de werking van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.