Toon posts:

Samsung Syncmaster 226BW

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb gister een Samsung Syncmaster 226BW aangeschaft bij PCL computers te den haag voor 359,- euries. Dit deed ik aan de hand van de reviews die ik hier op tweakers heb gelezen, integendeel tot deze reviews heeft mijn versie geen letter (A , S of C) hij is uit Slowakije en gemaakt in mei 2007..

Service Function info
Monitor On Time : 0Hr
Pane Ch. No. : 0
On Time : 0hr
Cycle : 16

Auto Auto : On
Pixelshift : off
Scaler-MCU : Genesis

Version : M-ME22W0BDA - 1003
Checksum : C329

Mijn vraag is waarom deze versie geen letter heeft?

gr,
fiko

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 11:14 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

In [TFT] Samsung SyncMaster 931BW / 206BW / 226BW - Deel 4 kwamen mensen er al een tijdje geleden achter dat nieuwe exemplaren geen paneel aanduiding meer hebben. Het is dus nu niet meer mogelijk om te achterhalen welk paneel er in je scherm zit zonder 'm open te schroeven.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
AtleX schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:02:
In [TFT] Samsung SyncMaster 931BW / 206BW / 226BW - Deel 4 kwamen mensen er al een tijdje geleden achter dat nieuwe exemplaren geen paneel aanduiding meer hebben. Het is dus nu niet meer mogelijk om te achterhalen welk paneel er in je scherm zit zonder 'm open te schroeven.
wat is volgens jou et beste om nu te doen ? kmoet dat echt ff achterhalen anders breng ik em gewn terug :?

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:58
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:18:
[...]

wat is volgens jou et beste om nu te doen ? kmoet dat echt ff achterhalen anders breng ik em gewn terug :?
openschroeven of terugbrengen dus..

Of je bent gewoon tevreden over het scherm, en je houdt hem!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-06 12:31

Jabba

Firkan

Als je nu een scherm krijgt waar wel een type opstaat is het dus een ouder model. vind je het beeld goed? gewoon houden.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:18:
[...]
Ik zou 'm gewoon houden, met wat afregelen kan je bij alledrie de types ongeveer dezelfde beeldkwaliteit halen. Zelf heb ik een 206BW C, en na een uurtje of 2 proberen had ik de voor mij prettigste instellingen al gevonden.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
het beeld is redelijk goed alhoewel ik hiervoor een nec multisync LCD2080UX had en deze hardwarematig was gecalibreerd..ik zie overal op inet verschillende instellingen staan. ik heb hem wel ff handmatig ingesteld en dast is nu redelijk tot goed moet ik toegeven.

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-07 11:23
Omdat je niet weet welk panel erin zit breng je hem maar terug?
Kijk gewoon naar het kwaliteit en bepaal dan dan.
Pagina: 1