Toon posts:

kan ik mijn bestanden nog uit mijn kapote harde schijf halen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo
er is bij mij een harde schijf stuk gegaan en er zitten nog bestanden in waarvan ik geen backup van heb gemaakt.
ik heb partitionmagic gebruik om te kijken wat er fout aan is.
toen ik "check for errors" aanklikte ging hij zoeken en toen stond er dat en een cluster kapot was ..
toen heb ik op fix geklikt .. en daarna was er nog een kapot .. en darop heb ik ook fix geklikt .
maar daarna zij hij "error #1531 Too few clusters " :? .. te weinig clusters dus ..

maar kan ik nog mijn bestanden redden met een programma ofzo ?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:13:
hallo
er is bij mij een harde schijf stuk gegaan en er zitten nog bestanden in waarvan ik geen backup van heb gemaakt.
ik heb partitionmagic gebruik om te kijken wat er fout aan is.
toen ik "check for errors" aanklikte ging hij zoeken en toen stond er dat en een cluster kapot was ..
toen heb ik op fix geklikt .. en daarna was er nog een kapot .. en darop heb ik ook fix geklikt .
maar daarna zij hij "error #1531 Too few clusters " :? .. te weinig clusters dus ..

maar kan ik nog mijn bestanden redden met een programma ofzo ?
1: Je zit in het verkeerde subforum, je moet Opslagmedia & I/O Controllers zijn
2: Je hebt de FAQ niet gelezen: OM FAQ / Beleid

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
ow .. heh sorry .. kdacht Processors, Mobo's & "GEHEUGEN" ..ik zag Opslagmedia & I/O Controllers niet eens staan

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nee? Dan heb je sowieso niet voldaan aan de eisen mbt zelfwerkzaamheid uit de GoT Huisregels. We verwachten namelijk dat je zelf op zoek gaat en o.a. de GoT search gebruikt.

Verder is een harde schijf een Opslagmedium en geen Geheugen. Zie wikipedia of een woordenboek ofzo... :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.