Toon posts:

GeForce 7300GS geschikt voor Flightsim ?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Buurman van mij is een flightsim verslaafde en wil een nieuwe pc kopen. Nu is er een aanbieding van een C2D met een GeForce 7300GS 256mb grafische kaart erin. De cpu is de E6400.

vraag is dus of deze geschikt is om er toch in redelijke resolutie en goede snelheid flightsim mee te spelen.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:43:
Buurman van mij is een flightsim verslaafde en wil een nieuwe pc kopen. Nu is er een aanbieding van een C2D met een GeForce 7300GS 256mb grafische kaart erin. De cpu is de E6400.

vraag is dus of deze geschikt is om er toch in redelijke resolutie en goede snelheid flightsim mee te spelen.
Goh, MS Flightsim '98 zal wel gaan, maar niet X op 1600x1200 @ max hoor.

Geef eens de specs van de pc volledig, en het scherm :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Het is niet echt een hele goede kaart. Dus op hoge res. denk ik dat hij niet echt lekker draaid.

Verwijderd

Volgens de Microsoft site wel (DX9 met 32MB ^_^ voor FSX)
Ik denk zelf dat je iets zwaarder moet gaan halen ervoor, het schijnt een hele zware spel te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft FS9 en besloten om die aanbieding te halen :) wel een vooruitgang gaat van een amd 1800 naar C2D 6400 en de grafische kaart wordt toch maar geupgrade naar de 1950. Dan weten we zeker dat hij kan spelen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Nergens in deze topicstart blijkt dat je de moeite gedaan hebt om zelf op zoek te gaan naar benchmarks of ervaringen van anderen. Dit topic voldoet dus niet bepaald aan de GoT eisen mbt zelfwerkzaamheid.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.