Prrrrrrima, maar dan is er wel zoiets als LA of FG-feedback, en níet dit topic.
Een echt botte houding van Floor-is!! Als moderator van zo'n forum kun je ook vriendelijker zijn dan zo'n arrogante toon aanslaan.
Arrogant? onvriendelijk? hij biedt ze zelfs aan te hosten! sorry, maar ik vind de eis zeker niet onredelijk, wat is er nou moeilijk aan een batchje waarbij je je foto's even doorbeukt naar 600px width? Dat duurt, inclusief uploaden én mapjes aanmaken, 2 minuten. Daar moet niet zo kinderachtig over gedaan worden, en dat Floor-is geen zin heeft om daar ellenlange reply's over te typen, kan ik volledig inkomen.
Je zou als moderator iets met de kritiek kunnen doen, bijv. vragen om regels aan te passen.
Als je een béétje bekend bent met het forum, weet je dat dat al besproken is, maar dat dat, vanwege de GoT-brede layout (pssst, stiekem zijn er meer fora op GoT dan enkel FG), niet zomaar doorgevoerd kon worden en ook een uitzondering voor FGS niet mogelijk was.
Foto's zijn om te bekijken, hoe groter de toegestane afmeting, hoe prettiger het kijken is.
Prima, dan maak je 600px brede 'thumbnails' en link je die door naar de grotere formaten. Dat kan iedereen hier, dus de TS ook.
En nu weer ontopic en liev aub, ik verzoek een ieder, even user-break-doende, deze discussie voort te zetten in
FGS feedback topic