engelbertus schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:04:
ja heb dit al 2 keer gedaan, en ook met een andere type. ik heb juist wel gesynchroniseerd, juist daardoor ben ik dan die AAN en UIT knop kwijt, die er normaal vanuit de database worden ingezet, maar die ik in de software niet erug kan vinden.
Neem even contact op met onze helpdesk, wij kunnen je zonder problemen verder helpen.
Maak een generieke activity aan, kies de xbox, tv, hifi versterker en stel alle knoppen handmatig in.
Even de activity XBOX noemen en klaar.
Smarron schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:12:
Ik gebruik activities als devices door elkaar. Dit werkt naar mijn idee beter dan alleen activities. Ik denk dus ook dat je niet zonder devices kunt. Beetje slecht advies ook van Logitech, maar goed.
Over die teletekst. Zoiets heb ik dus ook. UPC Digital heeft een zeer slechte teletekst functie. Daarom wil ik liever de tekst van analoge TV. Als ik in de watch TV activity zit, zou de text knop naar UPC tekst gaan, ik heb ingesteld dat deze dan de analoge teletekst opent.
Dan heb ik nu de devices knop nodig, TV instellen, om de numpad te activeren van TV, anders werkt tekst nog niet.
Zoals Auke al eerder zei, alle instellingen en functies kun je onder brengen in één of meerdere activities. De device mode is echt een NOOD oplossing! Waarom? Simpel, omdat dit de Syncronisatie van de activities total door elkaar haalt.
JME schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:54:
[...]
WTF?? Als de optie Devices op de AB zit en ik wil die graag gebruiken, waarom zou Logitech dat dan willen ontmoedigen? Sterker nog, als het niet de bedoeling is om Devices te gebruiken, waarom zit het er dan überhaupt op?
Ik beken schuld: ik gebruik geen Activities

Activities werken bij mij niet, mijn apparaten staan achter verschillende kastdeurtjes die niet altijd allemaal open staan. Of niet alle apparaten staan in de juiste beginstand als ik de Activity start, ook zoiets. En zelfs al staan ze goed, dan gaat het wel weer fout als ik een serie commando's wil uitvoeren en er wordt er eentje gemist. Dan snap ik weer niet waar ik in de serie zit. Ik zal wel simpel zijn, maar daar voel ik me prima bij

Als Logitech (of Harman Kardon) zo graag wil dat ik blij word van Activities, dan moeten ze er zelf eerst maar eens een duidelijkere handleiding bij doen.
Nogmaals, ik zal wel simpel zijn, maar ik druk gewoon op Devices, kies het apparaat dat ik wil bedienen, en heb vervolgens de AB voor dat apparaat in handen. In het schermpje heb ik per apparaat 8 (TC30) extra knoppen zitten met functies die niet onder de standaard knoppen vallen (bijvoorbeeld disc-selectie bij mijn CD-wisselaar, of inputkeuze op mijn receiver). Voor sommige apparaten heb ik heel progressief zelfs 2 extra schermpjes gevuld, woehoe!
Ik zal dan misschien niet het uiterste uit mijn AB halen, maar hij werkt nu wel lekker zoals ik het wil en ik snap tenminste hoe hij werkt. En dat vind ik veel meer waard dan het ontmoedigingsbeleid van de firma Logitech. Tsss...

Indien jij tevreden bent met het gebruik van devices is dat prima. Maar wij blijven het nog steeds afraden. Waarom? simpel, omdat activities zoveel sneller en makkelijker kunnen werken NADAT ze goed zijn afgesteld.
Gebruik van devices samen met activities brengen tevens syncronisatie problemen met zich mee.
De
harmony is geen gewone device mode multi functionele AB, daar zijn er al genoeg van! Je hebt dan misschien wel alle functies via 1 AB, maar je moet nog steeds handmatig wisselen tussen devices, wat een gedoe! Zeker met 6 apparaten zoals ik bijv. in de woonkamer heb.
Indien je problemen hebt met de activities kunnen wij dit uiteraard voor je verhelpen, zelfs met behulp van onze programmeurs.
Sommige setups kosten nou eenmaal wat meer tijd om helemaal goed af te stellen. Wanneer dit het alles naar behoren werkt zul je zien dat je nooit meer terug wil naar activities.
Voor de duidelijkheid ik heb 4
harmony remote controls (elke kamer een andere). Zelfs mijn vriendin kan er mee overweg.
Het heeft natuurlijk wat tijd gekost, maar ze werken nu ieder perfect. Eventuele problemen heb ik kunnen verhelpen met handmatige codes of omwegen/alternatieven. Ik heb er natuurlijk wat meer ervaring mee dan jullie, maar met onze hulp komen we er zeker uit!
Ik bedien er zelfs mijn lampen mee + het dimmen daarvan. Kortom, investeer wat meer tijd in de setup, desnoods met onze hulp en je zult nooit meer anders willen dan die "verrekte" activities.
[
Voor 47% gewijzigd door
Workaholic op 06-11-2007 12:50
]