Ontevredenheid na aankoop, Philips 37PF3321

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views sinds 30-01-2008

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-02 18:28
Hai,

Ik ben onlangs naar de mediamarkt geweest, samen met me vader een tv uitzoeken. We kwamen erop uit dat de grootte maximaal 92 of 94 cm mag zijn. Dit ivm dat de tv anders teveel aandacht trekt van de woonkamer :P

De tv die het geworden is, is de Philips 37PF3321/10 . Een 37" tft model, mat zwart.

Nou lees ik hier enthousiaste tweakers over de panasonic plasma, die zoveel beter moet zijn :9 Terwijl deze zich in dezelfde prijsklasse bevindt ( rond €1000,- )

Link onderaan bijgevoegt voor de duidelijkheid :)

Kan iemand mij overtuigen om toch voor de plasma te gaan? Of toch een ander model? Ik twijfel nu heel erg, na het lezen van de tweakers. Had beter eerst goed kunnen oriënteren :'(

De punten waarnaar gekeken zijn,
mat-zwart. Mijn vader vond glanzend niet zo mooi :>
TFT/plasma, geen direct voordeel kunnen vinden
grootte, die staat vast 94 cm :)
Model of merk, geen voorkeur O+

http://www.plasma-discoun...ilips_LCD_tv_37PF5321.htm

Alvast bedankt! _/-\o_

Verwijderd

het nadeel van plasma is dat je er zonnebrand bij nogig hebt.. het wordt heel heet met zoon ding in je woonkamer..

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-02 18:14

_Apache_

For life.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:42

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jens17 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:11:
Hai,

Ik ben onlangs naar de mediamarkt geweest, samen met me vader een tv uitzoeken. We kwamen erop uit dat de grootte maximaal 92 of 94 cm mag zijn. Dit ivm dat de tv anders teveel aandacht trekt van de woonkamer :P
ofwel hij is van je ouders?
De tv die het geworden is, is de Philips 37PF3321/10 . Een 37" tft model, mat zwart.
staat die nu op plek 1 op het verlanglijstje of is hij al aangeschaft?
Nou lees ik hier enthousiaste tweakers over de panasonic plasma, die zoveel beter moet zijn :9 Terwijl deze zich in dezelfde prijsklasse bevindt ( rond €1000,- )

Link onderaan bijgevoegt voor de duidelijkheid :)

Kan iemand mij overtuigen om toch voor de plasma te gaan? Of toch een ander model? Ik twijfel nu heel erg, na het lezen van de tweakers. Had beter eerst goed kunnen oriënteren :'(
klinkt alsof het daar een beetje laat voor is.... als je de TV al hebt, en hij geeft goed beeld, dan is het toch goed? Of een plasma in theorie beter of slechter is boeit dan niet. Als het apparaat voldoet, is hij goed (genoeg)
De punten waarnaar gekeken zijn,
mat-zwart. Mijn vader vond glanzend niet zo mooi :>
TFT/plasma, geen direct voordeel kunnen vinden
grootte, die staat vast 94 cm :)
Model of merk, geen voorkeur O+

http://www.plasma-discoun...ilips_LCD_tv_37PF5321.htm

Alvast bedankt! _/-\o_

• jens17
gwystyl schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:30:
[...]

ofwel hij is van je ouders?

Ja en nee :P Me vader betaald de TV, we zoeken er samen 1 uit. Ik heb ook de cinema set en de pc samengesteld :9 Als ik met degelijke argumenten kom, dat er een andere tv gewoon stukken beter is, gaat deze per direct terug en neem ik een andere :)
(voor de info, het zit allemaal nog keurig in de verpakking en is nog geen 5 dagen oud) :)

[...]

staat die nu op plek 1 op het verlanglijstje of is hij al aangeschaft?

Is reeds aangeschaft, maar ben niet tevreden met het beessie

[...]

klinkt alsof het daar een beetje laat voor is.... als je de TV al hebt, en hij geeft goed beeld, dan is het toch goed? Of een plasma in theorie beter of slechter is boeit dan niet. Als het apparaat voldoet, is hij goed (genoeg)

[...]

Hij's zeker goed, maar als het beter kan voor dezelfde prijs.. Dan weet ik het wel :P

Er is ook een plasma van panasonic, die vond ik ook zeker mooi! Is er iemand met een goed argument om die te nemen?

• silitek
  • Laatst online: 18:45

silitek

Tubes Only

"Je spant het paard achter de wagen".. :+ . Plasma c.q LCD hebben beide voor en nadelen. Philips lcd zijn uitstekend. Draai hier een ambi-light versie met HDTV topfield 7700 HCDI reciever..kwaliteit spetterd van het scherm.

:)

Tubes....It's what make music music!

• jens17
enkele tv's van panasonic

Panasonic TH-37PV45

http://www.panasonic.nl/P...sp?M=3851|603|602|601|4|1

€864

Panasonic TH-37PV7

http://www.panasonic.nl/P...sp?M=4108|603|602|601|4|1

€850

Panasonic TH-37PV70

http://www.panasonic.nl/P...sp?M=3919|603|602|601|4|1

ps hoe maak ik van die keurige linkjes? :o

De TH-37PV7 komt in de aanmerking, keurig zwart schermpje :D

Iemand ervaringen met dit model?

• silitek
  • Laatst online: 18:45

silitek

Tubes Only

Typisch " wat moet ik kopen " verzoek. Echter is dat niet de bedoeling op GoT. Keuze en smaak is relatief. Wat voor de een prachtig mooi is voor de andere weer niks..Just get the point.

Ga zelf op onderzoek uit ;)

Tubes....It's what make music music!

• jens17
silitek schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:55:
Typisch " wat moet ik kopen " verzoek. Echter is dat niet de bedoeling op GoT. Keuze en smaak is relatief. Wat voor de een prachtig mooi is voor de andere weer niks..Just get the point.

Ga zelf op onderzoek uit ;)
Dat klopt idd :P het gaat mij hier meer om de kwaliteit/prijs-verhouding

Als een plasma van 94cm beter word bestempeld als de tft van philips, dan neem ik uiteraard die :P

Kwa design kan natuurlijk niemand voor mij een keuze maken 8)

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-02 22:40

Nik

Luister, er is geen "beter", wat is de definitie van "beter". Iets wat voldoet is goed. Een aankoop kun je never of te nimmer via GoT laten lopen. Iedereen heeft een andere mening. In mijn mening kun je geen goede 94" kopen met dat budget. Voor Jan op de hoek is een 94" van 500 euro al te duur. Kees koopt liever een plasma vanwege de kleuren, Piet pakt een LCD vanwege de scherpte.

Succes met zelf aankopen.

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

jens17 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:11:
[b]Kan iemand mij overtuigen om toch voor de plasma te gaan?
Ja dat kun jij zelf. Zet plasma naast een LCD op een SD signaal.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Je koopt een tv. Vind het op een of andere reden niets. En wilt dan maar weer zomaar een andere kopen waarover mensen zeggen dat die wel "beter" is.

Wat wil je horen. Ik zou zelf gewoon kijken waarom je in eerste instantie al die tv hebt gehaalt. Dan bedenken of die in der daad slecht is aangezien er geheel niets slecht aan is.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

"Wat moet ik kopen"-topics zijn niet toegestaan op GoT. Aangezien je de TV bij de MM gekocht hebt, heb je een behoorlijke tijd om hem zonder opgave van reden terug te brengen. Ik zou die tijd besteden met eens de plasma's bij de MM te bekijken. Kan je zelf zien wat jij het beste vind. Jij moet er immers naar kijken, en niet wij. Tevens zou ik je aanraden even [TV] Plasma of LCD aanschaffen? door te bladeren
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.