Geachte lezers,
Sinds eergisteren kan ik mijn computer niet meer opstarten.
Ik krijg bij het opstarten een BSOD stopfout 0x00000024
Vervolgens heb ik mij windows cd gepakt en geprobeerd te repareren.
Nadat de cd-rom al zijn bestanden heeft geladen krijgt ik de optie voor installeren, repareren of afsluiten.
Als ik dan vervolgens voor repareren kies krijg ik het volgende:
Ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben geweest, en dat jullie me verder kunnen helpen.
Want ik heb de bestanden die erop staan hard nodig want had er nog geen back-up van.
Sinds eergisteren kan ik mijn computer niet meer opstarten.
Ik krijg bij het opstarten een BSOD stopfout 0x00000024
Dit gebeurde zowel als dat ik hem normaal op wou starten als ook dat ik het in veilige modus probeerde.Als dit de eerste keer is dat u dit scherm ziet, dan moet u de computer opnieuw opstarten. Indien de fout nogmaals ontstaat, kunt u het beste het volgende uitvoeren.
Installatie van alle antivirussoftware en hulpprogramma’s voor schijfdefragmentatie en het maken van back-ups ongedaan maken of schakel hulpprogramma’s uit. Controleer configuratie van vaste schijf en controleer of er bijgewerkte stuurprogramma’s zijn. Voer CHKDSK/F uit om te controleren of de vaste schijf beschadigd is en start de pc opnieuw op.”
Vervolgens heb ik mij windows cd gepakt en geprobeerd te repareren.
Nadat de cd-rom al zijn bestanden heeft geladen krijgt ik de optie voor installeren, repareren of afsluiten.
Als ik dan vervolgens voor repareren kies krijg ik het volgende:
Het is windows XP professional SP2, en het is een hardeschijf Sata hardeschijf van Maxtor.Setup kan geen vasteschijfstations vinden in uw computer, zorg ervoor dat de schijven zijn ingeschakeld op de juiste wijze zijn aangesloten en dat de hardwareconfiguratie voor de schijven correct is.
Ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben geweest, en dat jullie me verder kunnen helpen.
Want ik heb de bestanden die erop staan hard nodig want had er nog geen back-up van.