Toon posts:

Xtreme Gamer of Xtreme Music?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen wat nu precies de betere van de 2 is?

Ik zoek een goede kaart, zodat ik goed geluid heb in mijn games, maar ok mijn mp3 en video-filmpjes moeten goed klinken...

- Welke kan ik het beste nemen?

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
De XtremeNusic geeft beter geluid, maar presteert bijna net zo goed als de XtremeGamer in games. Het enige verschil is dat de XtremeGamer Xram heeft (intern geheugen voor geluiden), maar er zijn nog bijna geen spellen die dit ondersteunen. Ik zou dus voor de XtremeMusic gaan.

• Larsie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02 15:06
Ok, dit slaat alles. Kun je soms je oude topic niet meer terug vinden ofzo? :?

Je had rustig de vraag daar kunnen stellen welke nou beter is, of even kunnen vragen of iedereen weer on-topic wilde.....

Waarom wil je trouwens alleen maar een Creative kaart? Er zijn ook nog goede kaarten verkrijgbaar van bijvoorbeeld Terratec die half zoveel kosten :z

Lees eens de GoT FAQ door, het is niet de bedoeling dat je elke nieuwe vraag m,et betrekking van je keuze van geluidskaart in een nieuw topic zet. En je vraagt gewoon uit het niets 'welke is beter', je zegt niet waarom je twijfelt etc.

Een simpele zoekmachine had je het antwoord ook wel kunnen geven 'creative xtreme gamer vs. xtreme music' 8)7

edit: mocht je dan toch persé een Creative willen ga dan voor de Audigy SE, je zal op jouw set toch geen verschil kunnen horen tussen de Audigy's en de Xfi serie

[ Voor 10% gewijzigd door Larsie op 16-07-2007 12:59 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.