Ben nu Bioshock demo aan het downloaden, heb hem als het goed is over een uur binnen, zal dan wel zeggen hoe hij draait.
Edit: Ben hem nu aan het installeren. Shit zeg, 1,84 gigabyte, ik kan me nog herinneren toen een demo net 50mb was. Dat waren de goeie tijden zeg
Edit2: And the results are in. En ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben. In het spel of de laptop, dat weet ik niet.
Dit is het allereerste echte DirectX 10 spel. En op de resolutie 1680x1050 met een T7300,2gig RAM en de 162.18 drivers van nVidia (de beste drivers tot nu toe, geven de beste performance voor spellen) kan het spel
net gespeeld worden (lees: 20 FPS ofzo). Nu weet ik niet of het misschien aan de drivers ligt van mijn kaart, aan slechte optimalizatie van de codering of dat de 8600M GT gewoon echt slecht in DX10 is. Maar ik vind het spel er nog minder mooi uitzien op Medium dan Half Life 2 op High.
Ik kan er jammer genoeg geen plaatjes van maken, dat kan gewoon niet. Als ik op print screen druk, krijg ik gewoon een plaatje van mijn desktop (vaag?). We kunnen dus alleen maar hopen dat nVidia met betere drivers komt, en Windows met betere drivers voor Vista. Anders kan ik jullie nu al vertellen dat we met onze zepto op dit moment Crysis misschien op Low-Medium kunnen spelen. Nu is Crysis misschien beter geoptimaliseerd, en tegen de tijd dat Crysis uitkomt zijn er
misschien betere drivers te vinden. (Ik zeg
misschien omdat ik niet weet of de drivers nu al goed zijn of niet. Aangezien binnenkort de 9xxx serie van nVidia er al weer aan komt, moet de 8xxx serie toch al goed geoptimaliseerd zijn.)
Ik zal nog even kijken hoe het spel draait op 1440x900, om te kijken of hij dan beter is te spelen voor de 6224 gangers hier (ook voor ons 6625 gangers, alleen krijg je dan wel zwarte randen om je scherm heen. Al heb ik in Half Life 2 uitgevonden dat 1600x1024 al een boost van 5 FPS geeft, en dan heb je hele dunne randen die bijna niet opvallen.)
Edit3: Hij draait op 1440x900 iets beter op medium settings. Maar nog steeds niet geweldig.
Voor andere mensen die hem willen proberen, hier is een snelle link (download tussen de 500 en 900 kb/s:
http://chonnom0.filezaru.com/BioShockPCDemo.zip
[
Voor 120% gewijzigd door
Pindanoot op 20-08-2007 16:49
]