Ok, duidelijk. Maar wat ik me afvraag is of het beeld niet lelijk wordt, wanneer je niet op de native resolutie gamed. Bij mijn monitor ( samsung 225bw ) is dit namelijk wel het geval.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:33:
[...]
het is ook niet zo dat je het met alles op high lekker kan spelen, bij mij gaat het pas lekker spelen als ik op een resolutie van 1024 * 768 met allesop meduim en wind effect on.
het speel ook lekker op 1280 * 800 maar dan krijg je soms frame drops
Misschien een vraag die onlangs al geweest is, en al nieuwe informatie over gekomen is:
Wanneer komen de Zepto's met de HDMI uitgang?
En welke versie zou dat moeten worden?
//edit:
Great.... eerst posten, dan de search bedenken.. Op pag. 13 staat iets over December!?! Is dit definitief en bevestigd?
Uitstel, vooruit... maar tot December wachten
//edit:
Great.... eerst posten, dan de search bedenken.. Op pag. 13 staat iets over December!?! Is dit definitief en bevestigd?

[ Voor 34% gewijzigd door One_Eight_Se7en op 06-08-2007 19:53 ]
Verwijderd
nee hoor de game ziet er nogsteeds prachtig uit en loopt ook lekker soepel.SpX schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:07:
[...]
Ok, duidelijk. Maar wat ik me afvraag is of het beeld niet lelijk wordt, wanneer je niet op de native resolutie gamed. Bij mijn monitor ( samsung 225bw ) is dit namelijk wel het geval.
Ik speel 't op 1280x800 en speelt best hoorSpX schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:27:
[Dirt zal je echt niet `goed` kunnen spelen lijkt me.
Interesseert mij al die eye-candy shizzle nou, gaat om de gameplay en 't ziet er nog goed uit ook!
Hmm geen last van maar heb ook maar 'n uurtje gespeeld tot nu toeVerwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:33:
het speelt ook lekker op 1280 * 800 maar dan krijg je soms frame drops
Op mijn scherm (1440x900) ziet 't er gewoon strak uit, op 'n 1680x1050 scherm lijkt 't me wat minder!SpX schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:07:
Ok, duidelijk. Maar wat ik me afvraag is of het beeld niet lelijk wordt, wanneer je niet op de native resolutie gamed. Bij mijn monitor ( samsung 225bw ) is dit namelijk wel het geval.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
December ten vroegste, dacht ik zelfs. dus kan zelfs nog iets later zijn. Persoonlijk ga ik niet speciaal daarvoor op mijn zepto wachten, ik koop me wel een HTPC als ik ooit iets dergelijks nodig heb.One_Eight_Se7en schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:50:
Misschien een vraag die onlangs al geweest is, en al nieuwe informatie over gekomen is:
//edit:
Great.... eerst posten, dan de search bedenken.. Op pag. 13 staat iets over December!?! Is dit definitief en bevestigd?Uitstel, vooruit... maar tot December wachten
Ik heb toen idd een mailtje gestuurd, en hun zeiden rond December ja. Dus dat wordt weer eventjes wachten, aangezien ik een Samsung 226CW heb en dus HDMI uitgang wil hebbenOne_Eight_Se7en schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:50:
//edit:
Great.... eerst posten, dan de search bedenken.. Op pag. 13 staat iets over December!?! Is dit definitief en bevestigd?Uitstel, vooruit... maar tot December wachten
Verwijderd
Of je kan na verloop van tijd zo'n Asus XG station aan je notebook koppelen
.
Dan heb je naast HDMI ook meteen cutting edge graphics.
Verwijderd
maar voor 600 EUR voor zo'n station mogen ze er wel een 8800 GTS op zen minst bijsteken hoor ^^Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:55:
Of je kan na verloop van tijd zo'n Asus XG station aan je notebook koppelen.
Verwijderd
Bij mij allebei 10 graden hogerCLB schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:22:
[...]
Noopz, geen uitvallers tijdens (zwaar) gamen (heb D!RT erop gezet, speelt lekker zeg)
Processor wordt zo'n 70 graden en HardDisk zo'n 50 graden, dus ik maak me nergens zorgen over!
[...]
Jij hebt wel hele rare interpretaties van mijn woorden
@ Hieronder: Heb ooit ergens gelezen dat DX10 'gehacked' was en ook te draaien op XP![]()
OoooH! En ik maar denken WTF! is dat toch met m'n 6615Pindanoot schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:26:
[...]
6625WD heeft een iets andere indeling:
(FN + ...)
F1: Touchpad lock/unlock

Paar keer gehad... waarschijnlijk dat ik het verkeerde knopje eerst te pakken had bij het inschakelen van bluetooth

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik heb dus een zepto 6625 met een slot in speler hoe the fuck krijg je een cd erin zonder die erin te proppen als het ware
ik wil installen
.. nvm gewoon erin ragge dus

[ Voor 16% gewijzigd door 3DDude op 07-08-2007 12:50 ]
Be nice, You Assholes :)
Verwijderd
Uhm... gewoon er zachtjes induwen 
Grgrrrrrrr pprprpr pruttel!
.
en ik maar ergeren dat de 6625WD geen knopje had om de touchpad uit te zettenF1: Touchpad lock/unlock

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 13:21 ]
ja gedaan hij is halverwege install MAAR, nu zit ie er niet goed in... op een gare manier en hij zit dus gewoon klem en krijg me cd er ook niet meer uit, nog tipsVerwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:16:
Uhm... gewoon er zachtjes induwen
[...]
en ik maar ergeren dat de 6625WD geen knopje had om de touchpad uit te zetten.
[ Voor 9% gewijzigd door 3DDude op 07-08-2007 13:51 ]
Gecontroleerd of er geen andere cd in de drive zit?
uhh nee zit er niet in.. hij zit gewoon klem volgens mij teveel naar boven ofzo op een of andere gare manier, iemand tips hoe te ontmantelezaidoT schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:55:
Gecontroleerd of er geen andere cd in de drive zit?
ah ik heb dat druk puntje zeg maar gevonde
en hij kwam eruit maar dat el cheapo frontje zit er niet goed op
oke op de gare speler na nu ook problemen met windows xp x64...
zijn er dan totaal geen drivers voor ?
[ Voor 26% gewijzigd door 3DDude op 07-08-2007 15:56 ]
Kijk gerust in m'n TS, die ik voor niks heb gemaakt
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
uhh nog niet geprobeerd dacht je zeker, nee helaas ; ik graphic driver not compatible bla bla - wil now terminate setup .. dus ik 0_oCLB schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:28:
[...]
Kijk gerust in m'n TS, die ik voor niks heb gemaakt
ik maar denken dat windows 32 bit drivers overigens ook kunnen op xp 64 ..
Haal je toch 'n driver voor je graka van internet
Als je chipset en dergelijke maar werken

ik heb de x64 driver van internet ook al geprobeerd lolCLB schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:37:
Haal je toch 'n driver voor je graka van internet![]()
ik knal nu wel mijn (gedownloade) windows vista ultimate erop .. kijke hoe dat gaat
Verwijderd
Hoihoihoi! Ik ben dus nu ook druk aan het kijken voor een laptopje voor aan m'n eerste jaar unief. Zepto springt er wel lekker uit moet ik zeggen. Nu het enigste waar ik me wat druk om maak, is die VGA out. Hij zal dus op m'n studentenkamer staan, en ik zal vaak es naar films willen kijken, en ik zal hiervoor m'n dell aansluiten. Is dit een big nono via die VGA? Of valt dat allemaal best wel nog mee?
Daarnaast, ligt het aan mij of zie ik in specs geen verschil tussen 6224W en 6324W?
Daarnaast, ligt het aan mij of zie ik in specs geen verschil tussen 6224W en 6324W?
hmmm, zepto's zijn wel leuk imo maar ik ben op dit moment nog aan het kutte, xp x64 werkte niet lekker mee / nou ging die install ook kut dus ik doe hem nu overnieuw, en in windows vista ziet ie me cd/dvd speler nietVerwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:48:
Hoihoihoi! Ik ben dus nu ook druk aan het kijken voor een laptopje voor aan m'n eerste jaar unief. Zepto springt er wel lekker uit moet ik zeggen. Nu het enigste waar ik me wat druk om maak, is die VGA out. Hij zal dus op m'n studentenkamer staan, en ik zal vaak es naar films willen kijken, en ik zal hiervoor m'n dell aansluiten. Is dit een big nono via die VGA? Of valt dat allemaal best wel nog mee?
Dit is gewoon te doen hoor, weet niet wat voor resolutie je Dell scherm heeft?Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:48:
Is dit een big nono via die VGA? Of valt dat allemaal best wel nog mee?
Klopt, alleen de kleur is andersDaarnaast, ligt het aan mij of zie ik in specs geen verschil tussen 6224W en 6324W?
@ Dude: Gebruik eens normale taal zeg
6324 is de witte variant van de 6224, dus volledig hetzelfde. En VGA (d-sub) betekent digitaal(pc)==>analoog(kabel)==>digitaal(monitor), maar bij omzetten ontstaat kwaliteitsverlies (in welke mate hangt af van de kabel, en de converters) en of je er mee kan leven hangt af van je eigen mening (ik heb er zelf geen problemen mee).Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:48:
(Beetje langzame verbinding vandaag, moet eens wat minder downloaden.)
[ Voor 3% gewijzigd door zaidoT op 07-08-2007 18:38 ]
Verwijderd
Hey CLB ik heb een vraagje, je had een keer gepost dat je Overlord op maximale settings kon spelen. En mijn vraag is hoe je dat heb geflikt want ik kan namelijk Overlord niet eens op low spelen, bij mij ligt de fps rond de 20 frames.
Ook kan ik doom 3 met 1440x900 tweak niet echt vloeiend spelen, mijn settings staan op high met vsync of en ik krijg rond de 50~60 fps maar dan heb ik wel enorm last van screen tearing. Ik oop dat je mij kan helpen. Alvast bedankt.
Ook kan ik doom 3 met 1440x900 tweak niet echt vloeiend spelen, mijn settings staan op high met vsync of en ik krijg rond de 50~60 fps maar dan heb ik wel enorm last van screen tearing. Ik oop dat je mij kan helpen. Alvast bedankt.
Uhm hoe ik dat doeVerwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:57:
Hey CLB ik heb een vraagje, je had een keer gepost dat je Overlord op maximale settings kon spelen. En mijn vraag is hoe je dat heb geflikt want ik kan namelijk Overlord niet eens op low spelen, bij mij ligt de fps rond de 20 frames.
Overlord kopen, Overlord installeren en spelen maar
Geen enkele tweak of iets in die trend voor gebruikt! Waarom heb je V-sync aan? Dat geeft vaak problemen lees ik!
Verwijderd
En alle drivers zijn geinstalleerd (liefst de laatste versies)? Chipset, videokaart, audio, ...?
Verwijderd
Hmmz, dat doe ik dus ook, maar weetje ook toevalig hoeveel fps je krijgt? En bij doom 3 bedoelde ik dat ik vsync uit heb. maar bedankt voor je reply.CLB schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:01:
[...]
Uhm hoe ik dat doe![]()
Overlord kopen, Overlord installeren en spelen maar![]()
Geen enkele tweak of iets in die trend voor gebruikt! Waarom heb je V-sync aan? Dat geeft vaak problemen lees ik!
Dus in feite zou het ook mogelijk moeten zijn om met converters van VGA naar HDMI te gaan?zaidoT schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:35:
[...]
En VGA (d-sub) betekent digitaal(pc)==>analoog(kabel)==>digitaal(monitor), maar bij omzetten ontstaat kwaliteitsverlies (in welke mate hangt af van de kabel, en de converters)
Zoals er vga2dvi-converters, en van dvi2hdmi-converters?
Verwijderd
Nee ik heb de chipset niet geinstalleerd maar wel de laatste vga driver van zepto, ook heb ik de 163.15 laptopvideo2go uitgeprobeerd. Maar maakt dat zoveel uit de driver van de chipset?Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:16:
En alle drivers zijn geinstalleerd (liefst de laatste versies)? Chipset, videokaart, audio, ...?
Ja tuurlijk, dat controleert en bestuurd alles 

Overlord @ 1440x900: 16-18fps
Overlord @ 1280x800: 18-20fps
[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 07-08-2007 20:36 ]
Verwijderd
Ooow ik heb ook rond de 18~20fps maar dat is toch niet vloeiend?? Ik vind boven de 30fps pas normaal en 60 pas vloeiend. Of zijn mijn eisen te hoogCLB schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:35:
[...]
Verwijderd
De driver van de chipset is *nogal* belangrijk ja.
Als ik even visueel mag uitleggen (simpel) (voor Intel-based computers):

met woorden: De CPU en het RAM en de graka worden allemaal met elkaar 'verbonden' en bestuurd dmv de northbridge (een deel van je chipset). Dingen zoals de I/O (input/output) bus (je harde schijf(/-ven), je CD/DVD/HDDVD/BRD drives, ...) worden bestuurd door de southbridge. Je chipset is dus van groot belang.
Voor AMD-based is het net iets anders: daar zit de memorycontroller (voor je werkgeheugen) in de CPU zelf, dus is de processor direct 'verbonden' (om het zo te zeggen) met het geheugen. voor de rest is het hetzelfde
(heb maar vlug iets ineengestoken in photoshop ^^)
off topic: We zijn de helft (500 posts) weer gepasseerd... gaat verdomd snel
@ Hieronder: heb het al zo vaak moeten uitleggen, kan er beter een macro van maken op m'n G15 xD

met woorden: De CPU en het RAM en de graka worden allemaal met elkaar 'verbonden' en bestuurd dmv de northbridge (een deel van je chipset). Dingen zoals de I/O (input/output) bus (je harde schijf(/-ven), je CD/DVD/HDDVD/BRD drives, ...) worden bestuurd door de southbridge. Je chipset is dus van groot belang.
Voor AMD-based is het net iets anders: daar zit de memorycontroller (voor je werkgeheugen) in de CPU zelf, dus is de processor direct 'verbonden' (om het zo te zeggen) met het geheugen. voor de rest is het hetzelfde
off topic: We zijn de helft (500 posts) weer gepasseerd... gaat verdomd snel

@ Hieronder: heb het al zo vaak moeten uitleggen, kan er beter een macro van maken op m'n G15 xD
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 21:32 ]
Verwijderd
Hahah thanks voor je meesterlijke uitleg
, ik ga nu direct m'n chipset driver installeren.
en dan hier de eerste post van mijn nieuwe 6625 
Ik heb Ubuntu Feisty (64bit) erop gezet en e.a. lijkt redelijk te werken.
Ik heb net mijn wifi aan de praat, d.m.v. een upgrade naar de gutsy kernel
Alleen het geluid moet ik nog fixen
Suspend/hibernate moet ik nog verder testen de eeste poging leek helaas niet al te succesvol
Ik heb Ubuntu Feisty (64bit) erop gezet en e.a. lijkt redelijk te werken.
Ik heb net mijn wifi aan de praat, d.m.v. een upgrade naar de gutsy kernel
Alleen het geluid moet ik nog fixen
Suspend/hibernate moet ik nog verder testen de eeste poging leek helaas niet al te succesvol
Assimilate, Graze, Stampede !!
Zou dit dan eventueel ook je FPS in een spel hoger kunnen maken?Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:19:
De driver van de chipset is *nogal* belangrijk ja.
[afbeelding]
off topic: We zijn de helft (500 posts) weer gepasseerd... gaat verdomd snel![]()
Nou ik denk dat dit misschien wel kan op een manier, maar denk maar niet dat als er VGA uit je laptop komt, dat je dan HD kwaliteit op je scherm krijgt te zien. Je krijgt misschien voor elkaar om VGA kwaliteit op je scherm te krijgen (640x480 is dat ofzo? Heb er niet zo veel verstand van) Maar van een slechte kwaliteit, kun je nooit door middel van een paar kabels iets beters maken.One_Eight_Se7en schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:24:
[...]
Dus in feite zou het ook mogelijk moeten zijn om met converters van VGA naar HDMI te gaan?
Zoals er vga2dvi-converters, en van dvi2hdmi-converters?
20 FPS is niet echt bepaald vloeiend hè? Het oog van de mens kan tot 30 frames per seconde zien, alles daaronder en je kunt al merken dat het niet zo vloeiend meer is. Vloeiend is dus pas echt vanaf 30 frames per seconde. Volle snelheid (hoger dan dit maakt echt niet uit, daarvoor heb je ook Vsync) is 60 FPS. Als je dit in een spel kunt behalen, heb je niks te klagen.CLB schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:35:
[...]
Verwijderd
Alleen als je de driver nog niet had geinstalleerd, en je iets haalt van 1 of 2 FPS waar je op een gelijkaardige PC-config (met wel alle drivers op) en met dezelfde instellingen veel hoger haalt.Pindanoot schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:09:
[...]
Zou dit dan eventueel ook je FPS in een spel hoger kunnen maken?
sommige games hebben dit er 'last' van, andere weer niet.
Voor tweaks voor games (zoals o.a de memory tweak voor Need for Speed - Most Wanted en Carbon) en je graka en je Windows, kan je altijd hier terecht. Kan soms een flinke FPSboost geven hoor.
Alles tussen 24 en 30 komt bij (de meeste) mensen wel 'vloeiend' over hoor.20 FPS is niet echt bepaald vloeiend hè? Het oog van de mens kan tot 30 frames per seconde zien, alles daaronder en je kunt al merken dat het niet zo vloeiend meer is. Vloeiend is dus pas echt vanaf 30 frames per seconde. Volle snelheid (hoger dan dit maakt echt niet uit, daarvoor heb je ook Vsync) is 60 FPS. Als je dit in een spel kunt behalen, heb je niks te klagen.
En hier staat nog een 'super XP tweaking guide
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 23:59 ]
Verwijderd
Het is een 20,1 inch breedbeeld dell schermpje, 1680x1050 resolutie. Ergste geval zeker? 
Zijn er geruchten van een uitgave met DVI uitgang? Anders wacht ik ff ^^.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 00:04 ]
Verwijderd
VGA is gewoon D-Sub (=> Die kabel die je vooral op (iets oudere) CRT's aantreft). Dus analoog. De resolutie heeft niets met het soort aansluiting te maken, denk ik. Er zal natuurlijk wel wat kwaliteitsverlies optreden (vanwege de omzetting digitaal - analoog - digitaal), maar in mijn ervaring valt dat serieus mee hoor. (toch bij 1280*1024). Er is naar verluidt ook een TV-out op.
Connections
4 x USB 2.0 Ports - 1 x VGA - 1 x Firewire
1 x Infrared - 1 x Express Card - 1 x S/PDIF
Sound in- and output - TV-Out (S-VHS)
3in1card reader (MMC and SD) - 56K modem
10/100/1000 Mbit network card
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 00:16 ]
Verwijderd
In mijn geval komt 24~30 frames echt niet vloeiend over. Mischien als ik heel rustig de camera heen en weer draai. Maar als ik echt snel door alle kamers heen wil rushen, en daardoor de camera veel van links naar rechts draai, dan zie ik echt wel de scherm verversen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:57:
[...]
Alleen als je de driver nog niet had geinstalleerd, en je iets haalt van 1 of 2 FPS waar je op een gelijkaardige PC-config (met wel alle drivers op) en met dezelfde instellingen veel hoger haalt.
sommige games hebben dit er 'last' van, andere weer niet.
Voor tweaks voor games (zoals o.a de memory tweak voor Need for Speed - Most Wanted en Carbon) en je graka en je Windows, kan je altijd hier terecht. Kan soms een flinke FPSboost geven hoor.
[...]
Alles tussen 24 en 30 komt bij (de meeste) mensen wel 'vloeiend' over hoor.
En hier staat nog een 'super XP tweaking guide
En dan heb ik nog een vraagje komt er mischien nog een nieuwe driver die de meeste spellen een dikke performance boost zal geven? Want ik vind de 8600gt nog niet echt super krachtig ofzo.
Join de club tot DecemberVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:03:
Het is een 20,1 inch breedbeeld dell schermpje, 1680x1050 resolutie. Ergste geval zeker?
yeah!Geachte heer/mevrouw,
Ik kan u hierbij melden dat de bestelde notebook vandaag (07-08) op transport is gegaan via onze transporteur DPD aan uw adres.
De notebook zal in de regel de eerstvolgende werkdag bij u worden aangeleverd, u kunt dit eventueel volgen via www.dpd.nl , het trackingnummer is ***************** (mits dit bij DPD is verwerkt).
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Veel plezier met uw notebook !
Met vriendelijke groeten,
Paul Verheul
N4all Notebooks & Supplies
Ik speel het met plezier met deze framerate... Als ik 't dan al niet meer vloeiend mag noemenPindanoot schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:09:
20 FPS is niet echt bepaald vloeiend hè? Het oog van de mens kan tot 30 frames per seconde zien, alles daaronder en je kunt al merken dat het niet zo vloeiend meer is. Vloeiend is dus pas echt vanaf 30 frames per seconde. Volle snelheid (hoger dan dit maakt echt niet uit, daarvoor heb je ook Vsync) is 60 FPS. Als je dit in een spel kunt behalen, heb je niks te klagen.
VGA gaat toch gewoon zo hoog, naar gelang de resolutie van de monitor die je aansluit?Pindanoot schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:09:
Nou ik denk dat dit misschien wel kan op een manier, maar denk maar niet dat als er VGA uit je laptop komt, dat je dan HD kwaliteit op je scherm krijgt te zien. Je krijgt misschien voor elkaar om VGA kwaliteit op je scherm te krijgen (640x480 is dat ofzo? Heb er niet zo veel verstand van) Maar van een slechte kwaliteit, kun je nooit door middel van een paar kabels iets beters maken.
De kabels kunnen het signaal niet verbeteren, maar goede kabels zorgen er wel voor dat je signaal minder slecht wordt..
Dat dacht ik dus ook... resolutie van HD-ready (13-nogwat * 768 ) moet volgens mij geen probleem zijn. Full-HD signaal is mogelijk wat lastigerVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:14:
VGA is gewoon D-Sub (=> Die kabel die je vooral op (iets oudere) CRT's aantreft). Dus analoog. De resolutie heeft niets met het soort aansluiting te maken, denk ik. Er zal natuurlijk wel wat kwaliteitsverlies optreden (vanwege de omzetting digitaal - analoog - digitaal), maar in mijn ervaring valt dat serieus mee hoor. (toch bij 1280*1024). Er is naar verluidt ook een TV-out op.
Zepto mannen,
kent iemand de foutmelding:
tcg: ma driver function call failed?
Ik krijg deze in me bios bij het opstarten.
kent iemand de foutmelding:
tcg: ma driver function call failed?
Ik krijg deze in me bios bij het opstarten.
[ Voor 65% gewijzigd door Donstil op 08-08-2007 10:34 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
@ Hierboven via google is er ook een deense zepto site met dat probleem...
Via google kun je trouwens best veel van dit soort dingen opzoeken
Ik heb gewoon mijn samsung lcd tv aan mijn 6224 hangen via vga op een iets lagere resolutie dan de 1440x900 maar is echt goed te doen! en gewoon netjes breedbeeld natuurlijk. dus een 20" schermpje zal helemaal wel te doen zijn.
Als ik echt mooi film wil kijken dan gebruik ik gewoon cinema set met gouden scarts etc
Zepto bevalt nog steeds en vista went ook wel
Ik heb gewoon mijn samsung lcd tv aan mijn 6224 hangen via vga op een iets lagere resolutie dan de 1440x900 maar is echt goed te doen! en gewoon netjes breedbeeld natuurlijk. dus een 20" schermpje zal helemaal wel te doen zijn.
Als ik echt mooi film wil kijken dan gebruik ik gewoon cinema set met gouden scarts etc
Ik heb thuis de nieuwe Samsung 226CW staan, en om daar echt lekker strak beeld op te hebben, zal ik toch op die HDMI uitgang moeten wachten lijkt meVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:18:
@ Hierboven via google is er ook een deense zepto site met dat probleem...
Haha, ik normaal ook niet, maarja ik heb die samsung ook deels gekocht om de dvi/hdmi uitgang te gaan gebruiken.. dus dan wacht ik ook maar even heVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:25:
Tuurlijk is het stuk beter maar dan moet je ff geduld hebbenik ben nooit zo geduldig
Woei, net mijn 6324w binnen
. Lekker alles aan het installeren, gaat lekker vlot
. Tot nu toe nergens probs mee gehad.
Ik had Joep vorige week nog gemaild om mij ff te bellen als die zepto eraan kwam... geen respons.
Vanmorgen, net voordat ik wou vertrekken naar uni, staat die koerier (in een normale stationcar??) voor de deur :D!
Helaas nog geen tijd gehad om een OS erop te zetten, maar zo te zien geen deadpixels ^^.
CLB: Die sleeve, ging het inpakken in die sleeve de eerste keer ook best stroef? Ik had bijna het idee alsof het niet paste...
Vanmorgen, net voordat ik wou vertrekken naar uni, staat die koerier (in een normale stationcar??) voor de deur :D!
Helaas nog geen tijd gehad om een OS erop te zetten, maar zo te zien geen deadpixels ^^.
CLB: Die sleeve, ging het inpakken in die sleeve de eerste keer ook best stroef? Ik had bijna het idee alsof het niet paste...
Heeft iemand al geprobeerd hoeveel geheugen er beschikbaar is met 4GB geinstalleerd, (ik verwacht zelf rond de 3GB) in respectievelijk 32/64bits OS ?
Ik ga kijken wat er gebeurt met 4GB i.c.m. 32-bit (verwacht hem over twee weken), maar wat ik er over heb gelezen zou het zo rond de 3GB moeten kunnen uitkomen hoewel ik ook bronnen ben tegengekomen die 2 GB noemen i.cm. bepaalde apparatuur (als twee 512MB videokaarten maar dat geld dus niet voor een laptop). In een 64-bit kan je van de volle 4GB gebruik maken maar dan heb je minder drivers tot je beschikking omdat alle drivers 64-bit signed moeten zijn (wat met enkele apparaten bij mij voor problemen kan zorgen, maar waar ik geen afscheid van wil nemen (mijn trouwe microsoft sidewinder precision pro, al 8 jaar zonder problemen!)).Xanx schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:14:
Heeft iemand al geprobeerd hoeveel geheugen er beschikbaar is met 4GB geinstalleerd, (ik verwacht zelf rond de 3GB) in respectievelijk 32/64bits OS ?
Die geheugenkwestie is eigenlijk heel simpel. Win XP 32bit (x86 dus) gebruikt standaard maximaal 2GB geheugen maximaal per applicatie met een plafond van 4GB voor het hele systeem (theoretisch). Je kunt XP x86 3GB per applicatie laten gebruiken met wat getweak. Als je meer dan 2GB per applicatie wilt gebruiken kun je dus eigenlijk het beste voor een 64bit OS gaan. Driver support is heel fatsoenlijk in Vista 64, ik heb er op mijn desktop totaal geen problemen mee zelfs (Alleen jammer van EAX icm X-fi) Het is sowieso tijd om eens over te stappen als je je bezig houdt met zaken waarvoor je 4GB RAM goed kan gebruiken, voor 8 jaar oude hardware kun je altijd nog een dual bootje draaien toch?zaidoT schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:47:
[...]
Ik ga kijken wat er gebeurt met 4GB i.c.m. 32-bit (verwacht hem over twee weken), maar wat ik er over heb gelezen zou het zo rond de 3GB moeten kunnen uitkomen hoewel ik ook bronnen ben tegengekomen die 2 GB noemen i.cm. bepaalde apparatuur (als twee 512MB videokaarten maar dat geld dus niet voor een laptop). In een 64-bit kan je van de volle 4GB gebruik maken maar dan heb je minder drivers tot je beschikking omdat alle drivers 64-bit signed moeten zijn (wat met enkele apparaten bij mij voor problemen kan zorgen, maar waar ik geen afscheid van wil nemen (mijn trouwe microsoft sidewinder precision pro, al 8 jaar zonder problemen!)).
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
Ik weet van het probleem (er staat hier op GoT ook een interresant artikel: Abbadon in "RAM FAQ" ), het is meer dat ik nu voor 4GB omdat ik niet echt graag onderdelen over hou (er ligt hier ondertussen al een telefoonmoden en paar balmuizen en andere uitgerangeerde apparaten en meters kabels). En ik verwacht toch dat ik er aan het begin van mijn studie (in 2008, TU Delft, hoogstwaarschijnlijk) er een linux-distributie op gooi voor het serieuze werk en ik kies dan voor 64-bit. De 32-bit Windows die ik er nu op zet is voor een beetje gamen (2 uur per dag, weekend/vakantie 4 uur) omdat ik het met de sidewinder heerlijk vindt om BF1942/Vietnam/2 in de lucht te ownen en ik nog steeds geen goede vervanger heb gevonden (vindt de stuurknuppels tegenwoordig een beetje goedkoop aanvoelen in vergelijking tot dezelfde prijsklasse (75 gulden) en heb ondertussen al aardig wat nieuwe apparatuur gekocht (of binnenkort nog ga kopen)).
@Steveman: Nee ik heb de opvolger: precision pro, heeft een ergonomischere knuppel en betere elektronica. En er zijn nieuwere misschien betere, maar aangezien ik op het moment mijn computer budget op nul heb (Koop morgen nog een leuk 22" scherm en een toetsenbord als het op voorraad is (20% korting is altijd leuk
)en wanneer mijn zepto binnen is ook nog wat extra garantie) en bij de meeste knuppels die ik heb bekeken mis ik de throttle (handig bij het hoveren met heli's) of had ik het gevoel dat wanneer ik de knuppel snel links, rechts of boven, onder bewoog dat de voet niet echt stabiel was. Maar het belangrijkst is dat hij nog niet versleten is, hou niet echt van afval.
@Steveman: Nee ik heb de opvolger: precision pro, heeft een ergonomischere knuppel en betere elektronica. En er zijn nieuwere misschien betere, maar aangezien ik op het moment mijn computer budget op nul heb (Koop morgen nog een leuk 22" scherm en een toetsenbord als het op voorraad is (20% korting is altijd leuk
[ Voor 58% gewijzigd door zaidoT op 08-08-2007 17:20 ]
Mwahja viel mee, zit gewoon lekker strak, zoals 't hoort imhofalcon4ever schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:55:
CLB: Die sleeve, ging het inpakken in die sleeve de eerste keer ook best stroef?
Ik had bijna het idee alsof het niet paste...
Sidewinder 3d pro toevallig? überstick is dat, maarja sinds m'n overstap naar laptop ben ik maar overgegaan naar de extreme 3d pro van logitech, is wel even wennen, maar er ís leven ná de sidewinderzaidoT schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:07:
[...]
De 32-bit Windows die ik er nu op zet is voor een beetje gamen (2 uur per dag, weekend/vakantie 4 uur) omdat ik het met de sidewinder heerlijk vindt om BF1942/Vietnam/2 in de lucht te ownen en ik nog steeds geen goede vervanger heb gevonden (vindt de stuurknuppels tegenwoordig een beetje goedkoop aanvoelen in vergelijking tot dezelfde prijsklasse (75 gulden) en heb ondertussen al aardig wat nieuwe apparatuur gekocht (of binnenkort nog ga kopen)).
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik hoop dat de volledige 4GB onder 64bits gebruikt kunnen worden, maar volgens de specificaties van de PM965 chipset zou dat niet het geval zijnzaidoT schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:47:
[...]
Ik ga kijken wat er gebeurt met 4GB i.c.m. 32-bit (verwacht hem over twee weken), maar wat ik er over heb gelezen zou het zo rond de 3GB moeten kunnen uitkomen hoewel ik ook bronnen ben tegengekomen die 2 GB noemen i.cm. bepaalde apparatuur (als twee 512MB videokaarten maar dat geld dus niet voor een laptop). In een 64-bit kan je van de volle 4GB gebruik maken maar dan heb je minder drivers tot je beschikking omdat alle drivers 64-bit signed moeten zijn (wat met enkele apparaten bij mij voor problemen kan zorgen, maar waar ik geen afscheid van wil nemen (mijn trouwe microsoft sidewinder precision pro, al 8 jaar zonder problemen!)).
@Mark-vb:
Dat klopt, maar dat is niet de oorzaak waarom je maximaal 3GB onder XP ziet. Dat is 4GB adresruimte - 3Dkaart (512MB voor Zepto) - PCI etc.
[ Voor 7% gewijzigd door Xan op 08-08-2007 17:16 ]
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Slechts dat het geheugentechnisch gewoon niet meer de moeite is voor een 32 bit besturingssysteem te gaan imo.Xanx schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:14:
[...]
@Mark-vb:
Dat klopt, maar dat is niet de oorzaak waarom je maximaal 3GB onder XP ziet. Dat is 4GB adresruimte - 3Dkaart (512MB voor Zepto) - PCI etc.
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
http://download.intel.com...ile/datashts/31627303.pdf pagina 43:Xanx schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:14:
[...]
Ik hoop dat de volledige 4GB onder 64bits gebruikt kunnen worden, maar volgens de specificaties van de PM965 chipset zou dat niet het geval zijn(ze praten alleen over 4GB adresruimte in de technische details)
@Mark-vb:
"The Chipset supports up to 64 GB of addressable memory space and 64 kB + 3 B of addresable I/O space." (typ fouten voorbehouden, mocht niet kopiëren uit het document.)
Nog even verder gelezen: Er staat dat er net als bij 32-bit systemen de apparaten onder de 4GB geheugen gebied worden geplaatst, is er meer geheugen dan wordt het verder opgeplaatst.
DUS:
code:
1
2
3
| . 4GB 64GB +-----------------------------------------------------------------------------+ geheugen-hardware- overige geheugen |
[ Voor 21% gewijzigd door zaidoT op 08-08-2007 17:39 ]
Heeft iemand hier ook Swat 4 liggen!?
Heb 'm net weer geinstalleerd en op 1600x1200 (jaja je kan 't spel hoger instellen dan je native reso) en alle settings op 'very high' haal ik nog steeds 'n gemiddelde framerate van 100 a 110 per seconde
(je had ook de foto's kunnen bekijken en al 54mm kunnen concluderen)
Nieuwe BIOS van Zepto
z14005
- CPU fan control updated
z14004a
- Thermal algorithm changed for highend CPU's
Zelf ga ik 'm niet installeren, ben er 'n beetje huiverig voor en heb geen fan-problemen meer
Heb 'm net weer geinstalleerd en op 1600x1200 (jaja je kan 't spel hoger instellen dan je native reso) en alle settings op 'very high' haal ik nog steeds 'n gemiddelde framerate van 100 a 110 per seconde
Hij is compitabel met beide maten!abusimbal schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:17:
Dat is een mooie "datasheet", daar staat inderdaad in dat het een Express card is, maar niet welk type, een 34 of een 54 ?
http://en.wikipedia.org/wiki/ExpressCard
Nieuwe BIOS van Zepto
z14005
z14004a
Zelf ga ik 'm niet installeren, ben er 'n beetje huiverig voor en heb geen fan-problemen meer
[ Voor 68% gewijzigd door CLB op 08-08-2007 20:00 ]
mijn zepto 6224w is dus geleverd met z14004a, maar ik moet zeggen dat ik nog niet veel van die fan heb gemerkt, dus vooralsnog zal ik zelf ook niet updaten. Mijn huidige pentium-m 1,5 ghz blaast momenteel veel meer (maar dat komt misschien omdat ie de afgelopen jaren stof heeft lopen opzuigen....).CLB schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:52:
Heeft iemand hier ook Swat 4 liggen!?
[...]
Hij is compitabel met beide maten!
Nieuwe BIOS van Zepto
z14005
z14004a
Daarnaast, gebruiken jullie een tooltje om de cpu snelheid (speedstep) te regelen? Op m'n oude notebook gebruikte ik altijd speedswitchxp ...
Lijkt me wel lekker omdat m'n proc altijd op 2,20GHz draait (volgens NoteBookHardwareControl)falcon4ever schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:07:
Daarnaast, gebruiken jullie een tooltje om de cpu snelheid (speedstep) te regelen?
Maar ik hoor er niks van, m'n batterijtijd is gewoon normaal en ik heb nog geen goed progje gevonden!
@ Hieronder: Ik heb daar niet zo'n behoefte aan en lijkt me ook niet 100% fris, dus I won't do it
EDIT: Voor jou misschien simpel en 'n peuleschil, voor mij als leek die 't niet nodig heeft ga ik 't echt niet doen bij 'n apparaatje van zo'n 1600,- Vind 't kijken in m'n BIOS al heel wat hahaha
[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 08-08-2007 21:05 ]
Verwijderd
Probeer eens te onderclocken en -volten in je BIOS (daar ben ik weer met m'n geunderclock/-volt). Benieuwd hoe lang je dan zonder oplader kan...
@ Hierboven: enige 'gevaar' is dat je te ver undervolt, waardoor je laptop niet meer boot. En dat los je op door je CMOS te clearen... Kan je btw je BIOS op de een of andere manier hardware-matig resetten (dus zoals bij een desktop: Batterijtje eruit, jumpertje verzetten, jumper terugzetten)? Nuja, ik ga het sowieso eens proberen zodra ik op de mijne kan tokkelen. Zou voor eind volgende week zijn, en dan ben ik op vakantie
(Damn Zepto DK... work faster!)
Add-on: Gelukkig dat die (de BIOS) zo 'open' is. Zalig voor de.. uhm... niet-leken die het wel nodig hebben
@ Hierboven: enige 'gevaar' is dat je te ver undervolt, waardoor je laptop niet meer boot. En dat los je op door je CMOS te clearen... Kan je btw je BIOS op de een of andere manier hardware-matig resetten (dus zoals bij een desktop: Batterijtje eruit, jumpertje verzetten, jumper terugzetten)? Nuja, ik ga het sowieso eens proberen zodra ik op de mijne kan tokkelen. Zou voor eind volgende week zijn, en dan ben ik op vakantie

Add-on: Gelukkig dat die (de BIOS) zo 'open' is. Zalig voor de.. uhm... niet-leken die het wel nodig hebben

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 21:20 ]
ben ik weer, terug van weggeweest.Pindanoot schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:59:
[...]
Is die pixel echt dood (lees: zwart) of is het een 'stuck' pixel (lees: geeft nog een kleurtje af, groen, blauw, rood of iets anders). Zo lang hij niet zwart is en dus echt dood is, is er nog iets aan te doen.
Mocht hij nog een leuk kleurtje hebben (neem ik aan, omdat je hem kunt zien als je scherm zwart is) dan raad ik aan om het volgende programma te gebruiken tenzij je je klaptop als kerstboom verlichting wilt gebruiken:
http://www.jscreenfix.com/basic.php
Helemaal naar beneden scrollen, en de grote blauwe knop indrukken (Java programma) Houdt het programma gewoon op de voorgrond precies op de plaats van je dode pixel (of je doet gewoon full screen) en laat het programma 20 minuten tot een uur aan staan (zorg ervoor dat je scherm niet op stand by gaat, anders werkt het natuurlijk niet).
Soms kan dit dode pixels verhelpen.
Edit: Wat mij trouwens net opvalt, op de laptop van persepolis zit een andere DVD speler dan bij mij. Hij heeft er in het groot LABEL FLASH opstaan. Ik niet. Dat vind ik raar.:
http://aycu16.webshots.co...002144024134681636_rs.jpg
die pixel is idd blauw/groen op een zwart scherm. programma heb ik niet gebruikt.. had net denned.nl geemaild erover en hij stuur morgen een rma nummer, want bij denned.nl heb je al na 1 pixelfailure garantie.. netjes hoor! kom je niet vaak tegen.
verder is mij opgevallen, dat wanneer ik een screenshot maak.. ik nog een groot stuk aan de rechterkant heb zitten die ik niet kan zien.... mijn muis kan er ook naartoe verdwijnen waardoor ik em af en toe ff kwijt ben!.. hebben jullie hier ook last van>? bij de 6625WD dan wel he.
en nog 1 ding.. mijn boxjes... als ik em een beetje harder zet gaat ie allemaal kraken.. meestal als je em te hard zet maar het is net alsof er iets boven op trilt. wat is jullie ervaring?
bij de edit zal ik even een screenshot erbij geven
lijkt me geen goede screenshot?
zo ziet mijn dvd drive er trouwens uit.. van de meeste mensen geloof ik.. niet met dat witte erop..
* zo te zien vind dit forum mijn foto's niet goed maar ik weet ook niet direct hoe ze beter moeten:).. zal er volgende keer mijn best op doennnn!!! srryy;)
[ Voor 8% gewijzigd door Jor_den op 08-08-2007 22:40 ]
Verwijderd
Het is algemeen bekend dat je boxjes gaan kraken bij een volume van hoger dan 60.Jor_den schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:23:
[...]
ben ik weer, terug van weggeweest.
die pixel is idd blauw/groen op een zwart scherm. programma heb ik niet gebruikt.. had net denned.nl geemaild erover en hij stuur morgen een rma nummer, want bij denned.nl heb je al na 1 pixelfailure garantie.. netjes hoor! kom je niet vaak tegen.
verder is mij opgevallen, dat wanneer ik een screenshot maak.. ik nog een groot stuk aan de rechterkant heb zitten die ik niet kan zien.... mijn muis kan er ook naartoe verdwijnen waardoor ik em af en toe ff kwijt ben!.. hebben jullie hier ook last van>? bij de 6625WD dan wel he.
en nog 1 ding.. mijn boxjes... als ik em een beetje harder zet gaat ie allemaal kraken.. meestal als je em te hard zet maar het is net alsof er iets boven op trilt. wat is jullie ervaring?
Probeer je dual-screen instellingen eens (FN+[weetikveel]) Je kan normaal kiezen tussen:
-Laptopscherm
-Extern Scherm
-Laptop- én extern scherm
Volgens mij staat die op het laatste.
Maak je foto's in het vervolg wat kleiner, wil je? 1600*1200 is veel te groot[afbeelding]
zo ziet mijn dvd drive er trouwens uit.. van de meeste mensen geloof ik.. niet met dat witte erop..
* zo te zien vind dit forum mijn foto's niet goed maar ik weet ook niet direct hoe ze beter moeten:).. zal er volgende keer mijn best op doennnn!!! srryy;)

Ik zie niets verkeerd aan je drive hoor... dus ik denk dat ja wil zeggen dat je geen lightscribe hebt...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 00:09 ]
Weet iemand hoe je het netwerkboot scherm aan het begin uit kan zetten? Vooral als ik een netwerkkabel in m'n notebook heb laten zitten duurt het booten onnodig lang (dan probeert ie een IP adres op te halen).
Met ctrl-s kom je in zo'n setup scherm maar veel heb je er geloofik niet aan.
Met ctrl-s kom je in zo'n setup scherm maar veel heb je er geloofik niet aan.
Verwijderd
F2 voor de bios toch en dan het zinnetje boven je hdd een naar beneden zetten (hdd naar boven ging niet bij de boel naar beneden wel), weet de namen ff niet, dan is je netwerkboot pas na je hardeschijf.
Als je hardeschijf als 1 hebt kun je moeilijker vanaf cd, usb of wat ook starten als je dat ooit nodig hebt. Dus gewoon hardeschijf boven netwerk zetten en problem solved...
Als je hardeschijf als 1 hebt kun je moeilijker vanaf cd, usb of wat ook starten als je dat ooit nodig hebt. Dus gewoon hardeschijf boven netwerk zetten en problem solved...
Nou ik gebruik zelf liever eerst een programma voor 20 minuten ofzo voordat ik het door een bedrijf laat ophalen waarna ik hem een dag of 2 of zelfs nog langer kwijt ben. Maar ja, dat is dan mijn eigen mening.Jor_den schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:23:
[...]
ben ik weer, terug van weggeweest.
Crysis bleek dus 'n trailer te zijn! Is dit genoeg dan:
Medal of Honour-Airbourne op de Zepto Znote 6625WD I
Medal of Honour-Airbourne op de Zepto Znote 6625WD II
Helaas weet ik niks van de resolutie/ instellingen
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 09-08-2007 15:35 ]
Ik net 3dmark 06 testen, op de zepto site zeggen ze een score van rond de 4100. Haal ik 3500 3d mark, en ik heb wel alle chipset/ vga drivers geinstalleerd vanaf de cd? Ben ik nog wat vergeten?
Heb:
t7300 @ 2ghz
2x 1 gb DDr2 @ 667
100 hb @ 7200 rpm
8600m GT 512 mb
Test was op 1024 alles default settings.
Heb:
t7300 @ 2ghz
2x 1 gb DDr2 @ 667
100 hb @ 7200 rpm
8600m GT 512 mb
Test was op 1024 alles default settings.
[ Voor 24% gewijzigd door knarfyboy op 09-08-2007 16:10 ]
@Knarfyboy:
Die score van 4100 Marks is zo ideaal mogelijk gedaan op een T7700 cpu.
Even wat anders:
Ik zag trouwens dat eergister de 100GB 7200RPM HD nog op groen qua levertijd stond (levertijd 6 dagen), gister was hij geel (nog steeds levertijd 6 dagen) en vandaag was hij rood gekleurd (nog steeds een levertijd van 6 dagen). Beetje raar lijkt me.
Even wat anders:
Ik zag trouwens dat eergister de 100GB 7200RPM HD nog op groen qua levertijd stond (levertijd 6 dagen), gister was hij geel (nog steeds levertijd 6 dagen) en vandaag was hij rood gekleurd (nog steeds een levertijd van 6 dagen). Beetje raar lijkt me.
MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4
Grote vraag waarschijnlijk. Ik zelf zat net op het randje met de hybride, extra week wachten voor mij nu.
@hieronder: 6324 is 6224. En de 6224 kon worden uitgerust met een T7700, maar dat is vervallen door moederbord problemen (gok dat het ergens in deel 1 staat).
@hieronder: 6324 is 6224. En de 6224 kon worden uitgerust met een T7700, maar dat is vervallen door moederbord problemen (gok dat het ergens in deel 1 staat).
[ Voor 43% gewijzigd door zaidoT op 09-08-2007 17:09 ]
Wel raar dat je met de Znote 6324W alleen een T7300 kan bestellen, en geen T7700.mickezzz schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:39:
@Knarfyboy:
Wat is momenteel eigenlijk de levertijd van een zepto notebook? Ik probeer al een maand een compal te krijgen, but so far no good.
www.zepto.nl: Verwachte leveringsdatum: 15.08.2007
Verwijderd
waar op zepto.com kan je deze filpjes vinden, ik kan ze namelijk nergens op zepto.com zienCLB schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:34:
Crysis bleek dus 'n trailer te zijn! Is dit genoeg dan:
Verwijderd
2-4 weken in de meeste gevallenKasj schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:47:
Wat is momenteel eigenlijk de levertijd van een zepto notebook? Ik probeer al een maand een compal te krijgen, but so far no good.
Daarvoor link ik ze toch?Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:57:
waar op zepto.com kan je deze filpjes vinden, ik kan ze namelijk nergens op zepto.com zien
Verwijderd
ik zat net naar drivers voor de 8600M GT te zoeken toen ik op nootbookchech zag dat de 8600 M GT in 3DMark hoger scoort dan de 8700M GT.
hier is de link: http://www.notebookcheck....Benchmark-List.844.0.html
Je moet eens door klikken en dan naar de maxima kijken en niet naar de gemiddelde in de tabel:Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:31:
ik zat net naar drivers voor de 8600M GT te zoeken toen ik op nootbookchech zag dat de 8600 M GT in 3DMark hoger scoort dan de 8700M GT.
8600: 4294
8700: 5200
het gemiddelde klopt niet omdat er een nul wordt meegenomen (zie minimum bij 8700).
Is het enige verschil tussen de 6224W en 6324W enkel de kleur?
Wat search? Heb ik gedaan. Het zou gewoon in TS moeten staan en in de topictitel.
6324 is er later bij gekomen daarom staat hij niet in de titel, en het is 3 pagina's terug al genoemd dat het alleen de kleur is. http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28520971
(Ik heb mijn externe 22" scherm binnen!! Nu nog de zepto!)
(Ik heb mijn externe 22" scherm binnen!! Nu nog de zepto!)
't Zou helemaal niksaval0ne schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:35:
Wat search? Heb ik gedaan. Het zou gewoon in TS moeten staan en in de topictitel.

Verwijderd
Aangezien dat het al meer dan één keer is gezegd, en op verschillende pagina's, betwijfel ik ten zeerste of je echt hebt gezocht. And to quote someone on this board:
't Zou helemaal niks![]()
Hoppatee nieuwe HD's
100GB 7200rpm'er is loesoe maar:

En je kan nu ook Turbo Memory bestellen (niet dat 't werkt maar toch
)
Ook zijn de prijzen verlaagd van de desbetreffende configs
De 'extreme configs' zijn 100,- cheaper!

En je kan nu ook Turbo Memory bestellen (niet dat 't werkt maar toch
Ook zijn de prijzen verlaagd van de desbetreffende configs
[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 10-08-2007 14:41 ]
Als dit in de TS zou staan dan moet je niet 3 topics doorlezen, snappie? Wat is trouwens het probleem met dat even in TS te zetten?Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:42:
Aangezien dat het al meer dan één keer is gezegd, en op verschillende pagina's, betwijfel ik ten zeerste of je echt hebt gezocht. And to quote someone on this board:
[...]
Verwijderd
Doh! Natuurlijk de week nadat ik hem heb besteld en betaaldCLB schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:36:
Hoppatee nieuwe HD's![]()
[afbeelding]
En je kan nu ook Turbo Memory bestellen (niet dat 't werkt maar toch)
Ook zijn de prijzen verlaagd van de desbetreffende configsDe 'extreme configs' zijn 100,- cheaper!

Daar is de search voor, snappie?aval0ne schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:20:
Als dit in de TS zou staan dan moet je niet 3 topics doorlezen, snappie?
De code schrijven met alle plaatjes/ info/ linkjes misschien!? Kost aardig wat tijd namelijkWat is trouwens het probleem met dat even in TS te zetten?
Komt er heus wel in hoor, maar ik werk ook maar full-time'pjes en je had 't gewoon kunnen weten!
De Zepto Znote 6214W was zwart, de Zepto Znote 6314W was wit
Achja heb ik ook altijd johVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:27:
Doh! Natuurlijk de week nadat ik hem heb besteld en betaald
Mijn laptop was zo'n 1500,- Windows kostte me nog eens 100,- ==> 1600,-
Ik heb 2GB en 'n 100GB 7200rpm'er, en nu wil ik zelf upgraden naar 4GB en 200GB 7200rpm'er.
Dat kost me 170,- voor 't geheugen en 270,- voor de harde schijf: 1600 + 440,- = 2040,-
Maar ik kan m'n geheugen nog verkopen dus laten we 't houden op zo'n 1950,- wat die dan totaal kost!
Als ik dat nu bij Zepto bestel (dus 4GB en 200GB 7200 rpm'er) dan betaal ik: 1700,-
Komt er nog 'n OS bij en dan ben ik klaar voor zo'n 1800,- wat dus goedkoper is
Maar:
-Ten eerste geniet ik al weken van m'n laptopje
-Ten tweede heb ik dan 'n externe HD van 100GB 7200rpm die ik nu niet heb
Als 't gaat over 'n 160GB 7200rpm'er dan scheelt 't helemaal geen ene reet
[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 10-08-2007 15:40 ]
Er is dan ook wel wat veranderd. I.p.v. 2 GB zit er nog maar 1GB in. En mijn config met 4GB is helemaal niet in prijs verlaagd (in mijn geval zou het omhoog gaan omdat ik er dan turbo in zou laten zetten, puur voor de toekomst als het echt goed werkt).CLB schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:36:
Hoppatee nieuwe HD's![]()
[afbeelding]
En je kan nu ook Turbo Memory bestellen (niet dat 't werkt maar toch)
Ook zijn de prijzen verlaagd van de desbetreffende configsDe 'extreme configs' zijn 100,- cheaper!
Had ik niet gezien, maar 100,- minder betalen en 1GB minder krijgen is nou geen probleem
Tsjaa 't is ook bekend dat 4GB bij Zepto veel meer kost dan 't gewoon zelf in 'n winkel te halen
En mijn config is ook duurder, want ik zou er 'n 200GB 7200rpm'er in willen hebben
@ Hieronder: Hmm annuleren en op eBay gaan zoeken?
Mwahja 2 dagen is te overzien!
Tsjaa 't is ook bekend dat 4GB bij Zepto veel meer kost dan 't gewoon zelf in 'n winkel te halen
En mijn config is ook duurder, want ik zou er 'n 200GB 7200rpm'er in willen hebben

@ Hieronder: Hmm annuleren en op eBay gaan zoeken?

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 10-08-2007 18:46 ]
Verwijderd
Nou dit is redelijk f*cked up
@ Hierboven: Dat ie pas volgende week wordt ineengestoken valt nog mee te leven. Heb eens 4 maanden op iets moeten wachten. Was het al helemaal vergeten, staat ineens die gast van GLS voor de deur.
edit: Why does it always happen to ME?Beste Tom,
Degene voor U staat ingeplanned voor assemblage volgende week. Afgelopen nacht is er in het distributiecentrum in denemarken ingebroken waardoor de productie van bijna twee dagen opnieuw gedaan moet worden. Ik krijg maandag avond een nieuwe update en zal U dan wederom berichten.
Met vriendelijke groet,
Zepto-Expert,
Josee Pauw
@ Hierboven: Dat ie pas volgende week wordt ineengestoken valt nog mee te leven. Heb eens 4 maanden op iets moeten wachten. Was het al helemaal vergeten, staat ineens die gast van GLS voor de deur.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 20:11 ]
Verwijderd
Even over de nieuwsbrief van Zepto waarover je kan aanmelden, ontvangt iemand die ooit?
Ik heb me er voor aangemeld zowel op mn studenten- (RuG) als mn Gmail account, maar nog nooit iets ontvangen.
Ik heb me er voor aangemeld zowel op mn studenten- (RuG) als mn Gmail account, maar nog nooit iets ontvangen.
Verwijderd
Heh, ze mogen eerst de vertalingen op de site weleens bijwerken voordat ze nieuwsbrieven gaan versturen...
Dit topic is gesloten.