Zepto Znote 6224W / 6625WD - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.103 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de idle/load temps @ default clocks? (kan misschien al eens gepost geweest zijn, maar zit atm @ 32 kbps verbinding, en heb weinig tijd ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:24:
Hoe zit het met de idle/load temps @ default clocks? (kan misschien al eens gepost geweest zijn, maar zit atm @ 32 kbps verbinding, en heb weinig tijd ^^)
Nou is heb ff Oblivion op het allerhoogst gespeeld. De temps zijn niet mis.

CPU 70 graden
GPU 80 graden

Na 5 minuten Oblivion @ stock speeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik begin nu heel erg te twijfelen de aankoop te annuleren/retouren... ik vind 1350 euro toch wel HEEL ERG VEEL.. en kan voor 900 euro ook degelijk laptopje halen .. wel met slechtere graka maar toch :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 00:21:
hmm ik begin nu heel erg te twijfelen de aankoop te annuleren/retouren... ik vind 1350 euro toch wel HEEL ERG VEEL.. en kan voor 900 euro ook degelijk laptopje halen .. wel met slechtere graka maar toch :|
Een Wijs man zei ooit eens: “bij twijfel altijd doen”

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 00:21:
Wat is de reden dat je twijfelt (naast het geld)? En wat was de reden dat je een Zepto in eerste instantie had besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in eerste instantie met het oog op gamen in toekomst, alleen als ik realistisch nadenk.. vraag ik me af of ik het wel volledig ga benutten :( en om nou honderden euros neer te leggen voor "mogelijk" gamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 00:56:
in eerste instantie met het oog op gamen in toekomst, alleen als ik realistisch nadenk.. vraag ik me af of ik het wel volledig ga benutten :( en om nou honderden euros neer te leggen voor "mogelijk" gamen..
Daar heb je idd een punt. Ik game wel op die lapto hier, maar echt veel gamen doe ik toch op desktop, daar vind ik n laptop op de een of andere manier niet meeslepend genoeg voor, ls je begrijpt wat ik bedoel, maar dat boeit ook niet.

Het gaat erom dat ik ook zat te twijfelen eraan. Maar ik heb dus een laptop gehad van Acer van rond de 800 euro. Dikke prul 2 the max en het ding was al zeer ouderwets toen ik em kocht.

Dus ik vind dat een goede degelijke laptop met potentie voor de toekomst (hoeft dus niet perse op gaming gebied) begint rond de 1000 euro. En als ik dan zie wat ik voor ongeveer 350 euro meer krijg van Zepto...dan vnid ik het dat dan weer waard. Maargoed dat is persoonlijk natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 00:56:
Bedoel je met "mogelijk gamen" het feit dat je nu veel gamed en in de toekomst dan (mogelijk) ook directx 10 games erop kan spelen?
Of bedoel je met "mogelijk gamen" het feit dat je nu helemaal niet veel gamed en je ook niet weet of je veel gaat gamen in de toekomst? Als dit zo is, dan dan zou ik echt geen game laptop kopen. Dan heb je al meer dan voldoende aan een core duo laptop van 600-800 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Als je al een game desktop hebt zou ik in iedergeval geen extra geld uittrekken voor een game laptop. Bedoel tis leuk als het ermee kan, maar gamen op schoot gaat toch niet werken (hot hot hot :p). Ik gebruik mijn laptop als desktop vervanger en speel ook zo nu en dan games dus dan is de keuze snel gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand met zo'n apperaat zo lief zijn even onder Control Panel > System > Devicemanager > kijken wat er staat onder IEEE 1394. Ik wil wellicht ook voor de laptop gaan mits deze over een Firewire chipset van Texas Instruments beschikt (heb zo me redenen). Dank dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.SPE
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 17:36
ja is van Texas instruments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er eignelijk nog aanraders hier van mensen? laptops waar jullie eerst aan dachten voor deze te halen? ik ben bijv best geinteresseerd in de asus a8sc maar niks over te vinden :( en of er mensen zijn die zowel 15 als 14 inch hebben gehad en mij kunnen vertellen of het erg scheelt qua grootte/meesleuren..

vast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Ik twijfelde eerst tussen een Apple Macbook en de 6224W. Toch maar voor het laatste gegaan omdat ik af en toe wel een keertje wil gamen wanneer ik elders ben. En de prijs scheelde nou ook niet geweldig veel.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Voor de mensen die ook op de HDMI update wachten:
Misschien is het een idee om met zo veel mogelijk mensen naar Zepto DK te mailen om te laten zien dat er veel interesse is. Misschien laten ze dan wat meer info los dan alleen ''in augustus/september komt er een update'' en versnellen ze de update wel.

Ik heb vandaag een nieuw 20" tft gekocht (Samsung Syncmaster 206BW), die zowel over VGA/DVI/HDCP beschikt. Het zou wel leuk zijn als ik mijn Zepto 6224W dan met HDMI zou kunnen gebruiken >:) .
Afbeeldingslocatie: http://www.vtr-hardware.com/media/images/news/1/9137.jpg

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Je heb op dit moment een Zepto 6224 laptop? Een HDMI update zal jouw laptop echt geen HDMI geven hoor... Dat is alleen voor de nieuwere 6224 versies bestemd dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
silmaril8 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:18:
Je heb op dit moment een Zepto 6224 laptop? Een HDMI update zal jouw laptop echt geen HDMI geven hoor... Dat is alleen voor de nieuwere 6224 versies bestemd dan...
Nee, bedoelde toekomstige 6224W :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

mickezzz schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:22:
[...]

Nee, bedoelde toekomstige 6224W :Y)
Dan denk ik dat ik nog even wacht met het bestellen van mijn 6224W..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

in hoeverre is VGA dan beter als HDMI ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 23:43:
[...]

Nou is heb ff Oblivion op het allerhoogst gespeeld. De temps zijn niet mis.

CPU 70 graden
GPU 80 graden

Na 5 minuten Oblivion @ stock speeds
kon je oblivion makelijk op zijn allerhoogst spelen en wat voor specs heb je en als laatst kun je ook wat pics posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:26:
[...]

kon je oblivion makelijk op zijn allerhoogst spelen en wat voor specs heb je en als laatst kun je ook wat pics posten
Specs van mijn 6225wd

CPU: T7300
RAM: 2x 1024 Kingston
GPU: 8600M GT 512 DDR3

Is het belangrijkste denk ik.

Ja ik vrbaas me over de kracht van dit spul.

Op mijn desktop (AMD4600+ 2GB DDR en 7800gt SLI) speel ik Oblivion op allerhoogst met als laagste 20-25fps in het gras.

Op de Zepto heb ik ook alles op hoogst staan, behalve gras schaduw staat uit: 20-23 fps in het gras.
Resolutie op beide: 1680x1050

Ik stond op mn kop van verbazing hoe krachtig die 8600m gt is. In Oblivion ongeveer even sterk als 2 stroomvretende 7800gt's met dikke koelers en alles erop en eraan.

Qua pics, ik kan er wel wat maken, maar de vraag is of je er wat aan hebt. Ik heb mijn been gebroken dus ik kan niet echt staand foto's maken. Dus echt mooi worden ze dan niet. Ik hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:59:
[...]

Specs van mijn 6225wd

CPU: T7300
RAM: 2x 1024 Kingston
GPU: 8600M GT 512 DDR3

Op mijn desktop (AMD4600+ 2GB DDR en 7800gt SLI) speel ik Oblivion op allerhoogst met als laagste 20-25fps in het gras.

Op de Zepto heb ik ook alles op hoogst staan, behalve gras schaduw staat uit: 20-23 fps in het gras.

Ik stond op mn kop van verbazing hoe krachtig die 8600m gt is. In Oblivion ongeveer even sterk als 2 stroomvretende 7800gt's met dikke koelers en alles erop en eraan.

Qua pics, ik kan er wel wat maken, maar de vraag is of je er wat aan hebt. Ik heb mijn been gebroken dus ik kan niet echt staand foto's maken. Dus echt mooi worden ze dan niet. Ik hoor het wel
super, maakt niet uit of ze mooi worden of niet als je het kan doen maak je mij heel blij alvast bedank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
  • Laatst online: 16-05-2024
Wat voor een drivers gebruik jij op je laptop? Misschien draait Half Life 2 ook wel wat hoger als ik andere drivers gebruik.

Vind het trouwens wel raar van je lage FPS op je desktop. Ik had een AMD 3800+, 2gb ram, 7800gt. En kon bijna alles op allerhoogste zetten (ook gras) en haalde midden in het gras nog een FPS van 30, daarbuiten nog veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net mail van annulering verzonden :(... *zucht* klotezooi...

weinig geld enzo is naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindanoot schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:22:
Wat voor een drivers gebruik jij op je laptop? Misschien draait Half Life 2 ook wel wat hoger als ik andere drivers gebruik.

Vind het trouwens wel raar van je lage FPS op je desktop. Ik had een AMD 3800+, 2gb ram, 7800gt. En kon bijna alles op allerhoogste zetten (ook gras) en haalde midden in het gras nog een FPS van 30, daarbuiten nog veel hoger.
Ja ik vond en vind het ook laag, vooral als ik nu vergelijk met jouw en mijn zepto, want in 3dmark is er toch wel nog een enorm verschil tussen mn desktop en deze.

Ik had eerst 165.01 maar dat ging niet goed, had diverse problemen. Nu heb ik 162.xx. Doet het goed op 1 heel belangrijk ding na. Ik kan niet overklokken en dat vind ik jammer. Zowel in Ntune als in Rivatuner springen de settings altijd terug naar default. Weet niet wat ik hieraan kan en moet doen.

foto's vind je dadelijk op http://members.home.nl/hjmdegens/Zepto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:43
Zou je die foto's niet nog een keer kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:59:

Een 8600M GT sneller dan 7800GT SLI? :+
Een enkele 7800GT is al veeel sneller dan een 8600GT mobile. De 4600+ is trouwens ook sneller dan de T7300 en het geheugen van je AMD is beter dan die in je notebook zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
silmaril8 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:10:
[...]

Een 8600M GT sneller dan 7800GT SLI? :+
Een enkele 7800GT is al veeel sneller dan een 8600GT mobile. De 4600+ is trouwens ook sneller dan de T7300 en het geheugen van je AMD is beter dan die in je notebook zit!
Precies ja :')
Al zal het verschil onder de CPU's nog niet weer ZO groot zijn. Aan de GPU kant echter...
Mijn 7800GTX 256MB blaast de 8600M GT toch echt weg in o.a. Anno 1701 en Hitman: Blood Money, zoals ik ook al verwacht had.

[ Voor 23% gewijzigd door shuogg op 23-07-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
MethodP schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:58:
in hoeverre is VGA dan beter als HDMI ? :?
HDMI is juist beter als VGA (D-sub connector). HDMI staat voor High-Definition Multi-media Interface. Dit is een soort van nieuwe S-video kabel, alleen brengt het data digitaal over (zelfde als DVI) plus 8 kanaals geluid. Als je nog een beetje met de ouderwetse monitoren thuis zit is de VGA aansluiting die er nu in zit prima. Maar wanneer je bijvoorbeeld High Definition video wil gaan afspelen is DVI/ HDMI toch wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg al een tijd dit topic met veel intresse, omdat ik binnenkort een laptop ga aanschaffen vanwege een studie. Nu zit ik sterk te twijfelen tussen 2 laptops (Znote 6625wd en inNote 154-GTX90). De inNote is ongeveer 200 euro goedkoper met ongeveer gelijke specificaties. Een belangrijkere vraag op dit moment van mij is echter of ik mijn 5.1 surround setje gewoon op een Znote 6625wd kan inpluggen. Dit is namelijk met de inNote niet het geval, en ik heb zo op de foto's ook nog niet gezien of dit mogelijk is. Kan een 6625wd user dit misschien aangegeven of het mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:37:
[...]

Precies ja :')
Al zal het verschil onder de CPU's nog niet weer ZO groot zijn. Aan de GPU kant echter...
Mijn 7800GTX 256MB blaast de 8600M GT toch echt weg in o.a. Anno 1701 en Hitman: Blood Money, zoals ik ook al verwacht had.
Ja, dat is ook wel duidelijk te zien, behalve in Oblivion niet zo zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl_umpire schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:01:
[...]

Zou je die foto's niet nog een keer kunnen maken :)
Ja sorry, ik kan niet staan, ik heb mn ben gebroken, maar ik maak wel ens nieuwe als ik aan n tafel zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:35:
[...]

Ja ik vond en vind het ook laag, vooral als ik nu vergelijk met jouw en mijn zepto, want in 3dmark is er toch wel nog een enorm verschil tussen mn desktop en deze.

Ik had eerst 165.01 maar dat ging niet goed, had diverse problemen. Nu heb ik 162.xx. Doet het goed op 1 heel belangrijk ding na. Ik kan niet overklokken en dat vind ik jammer. Zowel in Ntune als in Rivatuner springen de settings altijd terug naar default. Weet niet wat ik hieraan kan en moet doen.

foto's vind je dadelijk op http://members.home.nl/hjmdegens/Zepto.
Trouwens wat zijn je settings dan in Oblivion? Ik draai dan wel HDR en 1680x1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Wat me opviel dat de laatste tijd steeds meer keuze artikelen op een van de Zepto bestel website's om groen springen en dus op voorraad zijn. Dus als je nu bestelt lijkt me dat het sneller gaat dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
Hmmm, Ik vraag me iets af. Volgens Notebook Hardware Control geeft hij een waarschuwing als mijn HDD een temperatuur van 55 graden bereikt. Alleen een spel opstarten zorgt er al voor dat mijn HDD een temperatuur van 51 graden bereikt. En als hij niks aan het doen is (of aan het surfen op internet ofzo) is mijn HDD ongeveer 44 graden. Er gaat ook geen fannetje draaien ofzo. Is dit een normale temperatuur voor een HDD in een Zepto? Of moet ik me toch zorgen gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, ik haat wachten. Heb vorige week woensdag een mailtje gekregen dat hij die dag geproduceerd zou worden, waarna een 24-urentest volgde. Zepto-computers.be zou me mailen wanneer hij klaar is voor verzending, maar dat is nog steeds niet gebeurd.

Zepto heeft écht een deftig tracking systeem nodig, als je 't mij vraagt. Dit is gewoon tijdverspilling voor hun medewerkers en vervelend voor de klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindanoot schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:46:
Hmmm, Ik vraag me iets af. Volgens Notebook Hardware Control geeft hij een waarschuwing als mijn HDD een temperatuur van 55 graden bereikt. Alleen een spel opstarten zorgt er al voor dat mijn HDD een temperatuur van 51 graden bereikt. En als hij niks aan het doen is (of aan het surfen op internet ofzo) is mijn HDD ongeveer 44 graden. Er gaat ook geen fannetje draaien ofzo. Is dit een normale temperatuur voor een HDD in een Zepto? Of moet ik me toch zorgen gaan maken?
Mijn desktop HDD's zijn normaal een stuk warmer, en daar draaien de fans altijd. Ik zou me er dus geen zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ontvang over 2 dagen mijn 6625WD en ik wil nu een draadloze muis (waar ik voornamelijk games mee ga spelen) kopen maar ik weet niet welke beter is de logitech VX revolution of de MX revolution, de prijsverschil is wel 30 euro.
weet iemand hier welke beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:14:
ik ontvang over 2 dagen mijn 6625WD en ik wil nu een draadloze muis (waar ik voornamelijk games mee ga spelen) kopen maar ik weet niet welke beter is de logitech VX revolution of de MX revolution, de prijsverschil is wel 30 euro.
weet iemand hier welke beter is.
MX Revolution zal qua prestaties beter zijn, maar dat is geen laptop muis natuurlijk. De VX Revolution is dat wel, en hij bevalt hier iig geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Maakt het wat uit dat het geen laptop muis is? Je wilt juist een gewone muis hebben (in plaats van een kleine versie daarvan) - veel relaxter gamen/internetten.
Alleen als je RSI wilt, moet je een laptop muis nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar is de MX revolution wel goed om games mee te spelen of zijn er betere muisen voor games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:30
Dat ligt aan je hand, is de muis ergonomisch voor jou. Dat varieert per persoon, maar de mx is een goede muis volgens enkele (als dit: pricewatch: Logitech Mouse MX Revolution Laser Cordless over dezelfde muis gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:34:
maar is de MX revolution wel goed om games mee te spelen of zijn er betere muisen voor games
Je kan ook eerst zelf wel informatie zoeken hierover. Daar komt bij dat dit topic niet bedoelt is voor muis besprekingen ;)

@hieronder: kom op zeg. Het zal hoogstens 25-50 gram schelen en misschien 1 cm in lengte! Dus makkelijker meenemen gaat dus niet op. Notebook muizen zijn nou eenmaal geen ergonomische muizen en als je voor lange tijd aan het gamen ben, wil je echt wel een goede ergonomische muis hebben!

[ Voor 30% gewijzigd door silmaril8 op 24-07-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
silmaril8 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:57:
Maakt het wat uit dat het geen laptop muis is? Je wilt juist een gewone muis hebben (in plaats van een kleine versie daarvan) - veel relaxter gamen/internetten.
Alleen als je RSI wilt, moet je een laptop muis nemen :)
Misschien omdat een laptop muis stukken makkelijker meenemen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meenemen = touchpad :P Gamen = goeie muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook gewoon een muis van normale grootte :), ik vind zo'm mini ding maar niks en lomp. Makkelijker mee te nemen natuurlijk, maar ik neem mijn laptop nooit ergens anders heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
@hierboven, Precies dat wou ik ook net posten

Ik werk zelf met een VX en MX revolution (mx van me desktop)

en moet zeggen dat als ik weg ga ik me MX meestal toch meeneem, vind ik persoonlijk een lekkerdere muis, en past ook makkelijk in je tas

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
Ze zeggen dat de beste draadloze gamemuis, Logitech G7 is. Aangezien je binnen 2 seconden van batterij kan verwisselen, aanpasbaar gewicht heeft en vrij snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindanoot schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:28:
Ze zeggen dat de beste draadloze gamemuis, Logitech G7 is. Aangezien je binnen 2 seconden van batterij kan verwisselen, aanpasbaar gewicht heeft en vrij snel is.
QFT. Heb zelf zo'n muis (zalig ding). Zoals Pindanoot ook zei: je kan echt zeer snel van batterij(pack) verwisselen. (je krijgt er 2). Muis ligt ook goed (voor mij bijna zalig) in de hand en glijdt fantastisch. Met een tikje kan ik ze aan de andere kant van het blad van mijn tafel doen glijden. (IKEA _/-\o_ ). Met een 2000 DPI (de resolutie is direct instelbaar met 2 knoppen onder je scrollwieltje, en je kan tot 5 'presets' instellen.) Je kan ook het aantal reports per seconde en de afzonderlijke resolutie voor de X- (links & rechts) en de Y- (boven en onder) assen instellen. Je moet de muis ook nooit 'wakkerschudden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel raar hele dag nog geen reply gehad van Joep.. terwijl ik wel snel replies kreeg toen ik interesse had/ging kopen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:49

3DDude

I void warranty's

sinds kort ook een Zepto 6625WD besteld kan niet wachten tot ie binnen is :D
ohja specs
Znote 6625WD- 8600M GT 15,4" - Power
15,4" WSXGA+ (1680x1050)-6625WD
Intel C2Duo T7300 2,00Ghz 800Mhz 4MB
2GB (2x1024) DDR2 PC6400 - 800MHZ (tot 15% sneller)
80GB 5400omdr. SATA Hitachi
Samsung DVDRW-DL Slot-in 6xx4W/6xx5WD/2xx5W
Zepto Wpro 300Mbit draadloos netwerk (ABGN)
US (United States) 6xx5WD
6 Cell Standaard Batterij
24 maanden gar. (6 maanden op batterij)

--> reden voor de hd, kan ik later altijd nog upgraden, ben ik van plan volgend jaar te doen als die hybride schijven verder ontwikkeld zijn en meer flash geheugen erop hebben.
Vista Ultimate heb ik via andere wegen gefixt dus zonde om daarvoor te betalen ^^

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Weet iemand wanneer ongeveer die HDMI op de Zepto komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Blanco88 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 00:31:
Weet iemand wanneer ongeveer die HDMI op de Zepto komt?
Dit is een vraag die al lang gesteld en beantwoord is. Gebruik de search eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 18:26
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:35:
[...]

Jama wat zou je dan moeten instellen om te "mogen" overklokken van je driver?
Windows XP gebruiken i.p.v. Fietstas...

@ Hieronder: Ja, en het antwoord is nee. Zepto werkt enkel met Intel en nVidia.

Over die muizen... Als je een gaming muis wilt hebben, neem je geen draadloze he 8)7. Die G7 mag dan wel 'goed' zijn, maar ik vind het maar een lelijk ding (nja persoonlijke smaak he) en als je naar tests kijkt, dan komt de MX518 vaak nog beter uit de bus.

Klik hier om eens te kijken welke muizen nou echt goed uit de bus komen. Let op: Dit is een gloednieuw programma, en de nieuwe muizen zijn hier ook mee getest!

Ik ben zelf een voorstander van Razer, maar je moet wel van 'universele' muizen houden. Anders zou ik toch voor een Logitech G5/MX518 of een Razer DeathAdder gaan.

[ Voor 60% gewijzigd door Rob Krauts op 25-07-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 13:08

Pubbert

random gestoord

Weet iemand of Zepto nog gaat komen met de Mobility Radeon HD2600?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robkrauts schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:22:
[...]

Windows XP gebruiken i.p.v. Fietstas...
Zowel bij Xp als bij Vista lukt het me niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
Heeft iemand al een idee hoe gemakkelijk de harddisk te vervangen is? Kan op ftp.zepto.dk geen handleiding vinden van de 6625 (wel van de 6224/6324 maar daar staat ook niks over de hdd upgraden). En ik heb geen zin om moeilijk te gaan doen wanneer ik over een maand een zepto bestel met een kleine hdd die ik dan vervang door een grotere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n laptop (6224) binnen alleen heb ik wat probleempjes. Mijn eerste probleem is dat mijn dvdrom een beetje uitsteekt. En mijn tweede probleem is dat mijn laptop restart wanneer ik op shut down klik, ik kan dus alleen afsluiten met de uitknop. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Als je Vista gebruikt moet je dus niet op dat rode knopje drukken he, dan moet je dat pijltje daar rechts onderin het startmenu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat doe ik ook (shut down) onder hibernate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
En gaat hij wel op hibernate (slaapstand) of schakelt hij gelijk weer in? Schakelt hij weer in dan is powermanegment verkeerd, opnieuw installeren is de oplossing (in ieder geval in windows xp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn zepto znote 6224W nu een week en bevalt goed!

Ik heb wel vista business opnieuw geinstalleerd, leek wel of mijn hardeschijf continue aan het werken was heel irritant. Vista is wel erg wennen opzich, al die bevestigingen...
Paar tools geinstalleerd, van Intel kun je je processor checken en van Hitachi je harde schijf aanpassen en temperatuur meten etc. (moest nu zelf de drivers installeren, toen ik hem kreeg had zepto het gedaan) Mm zat toen ook een MS office trial op, toen ik zelf installeerde niet meer... maar heb toch office 2007 enterprise ;)

Wist trouwens niet dat er een dual layer, lightscribe DVD brander inzat wel kicke! (een van de betere)

Valt me op dat er nog niemand iets heeft gevraagd over de melding:
PXE-E53: No boot filename received
PXE-M0F: Exiting Broadcom PXE ROM. of iets in die trant, heeft met het opstarten vanaf een netwerk te maken. In de bios de volgorde van opstart volgorde wijzigen, hardeschijf treedje naar boven en het is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:29:
Ik heb m'n laptop (6224) binnen alleen heb ik wat probleempjes. Mijn eerste probleem is dat mijn dvdrom een beetje uitsteekt. En mijn tweede probleem is dat mijn laptop restart wanneer ik op shut down klik, ik kan dus alleen afsluiten met de uitknop. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Wel vaag, maar in Vista moet je ook in het energie schema aanpassen wat er allemaal gebeurt met welke knop, ook software. Bij mij was de uitknop standaard slaapstand, heel irritant.
Misschien kun je hier wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:28:
Heb mijn zepto znote 6224W nu een week en bevalt goed!

Ik heb wel vista business opnieuw geinstalleerd, leek wel of mijn hardeschijf continue aan het werken was heel irritant. Vista is wel erg wennen opzich, al die bevestigingen...
Paar tools geinstalleerd, van Intel kun je je processor checken en van Hitachi je harde schijf aanpassen en temperatuur meten etc. (moest nu zelf de drivers installeren, toen ik hem kreeg had zepto het gedaan) Mm zat toen ook een MS office trial op, toen ik zelf installeerde niet meer... maar heb toch office 2007 enterprise ;)

Wist trouwens niet dat er een dual layer, lightscribe DVD brander inzat wel kicke! (een van de betere)

Valt me op dat er nog niemand iets heeft gevraagd over de melding:
PXE-E53: No boot filename received
PXE-M0F: Exiting Broadcom PXE ROM. of iets in die trant, heeft met het opstarten vanaf een netwerk te maken. In de bios de volgorde van opstart volgorde wijzigen, hardeschijf treedje naar boven en het is opgelost.
Al die bevestigingen voor alles wat je wilt doen in Vista, doet UAC. Kun je makkelijk uitzetten en raad ik ook echt aan. Ga naar Start, klik rechtsboven op je foto. Ga dan naar Gebruikersaccountbeheer in en uitschakelen helemaal onder in en schakel dat dan uit. Dan moet je ff je klaptop opnieuw opstarten en dan krijg je nooit meer van die vage bevestigingen en mag je eindelijk ook iets in Program Files zetten.

Waar lees jij trouwens dat er een lightscribe brander in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:31:
[...]

Wel vaag, maar in Vista moet je ook in het energie schema aanpassen wat er allemaal gebeurt met welke knop, ook software. Bij mij was de uitknop standaard slaapstand, heel irritant.
Daar heb ik ook al mee gekloot maar hij blijft opnieuw opstarten, maar bedankt voor je reply.
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:31:
[...]

Bedankt voor je reply, hij gaat inderdaad na 5seconden slaapstand weer opnieuw opstarten. Ik heb al 2 keer Vista opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. '(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ontvang later vandaag mijn zepto 6625WD en ik wil na het instaleren van vista paar HD filpjes erop draaien, weet iemand hoe ik van mijn desktop bestanden naar mijn laptop kan verzenden, kan dat via usb en is dat wel snel.
de bestanden zijn ongeveer 4 tot 8 GB.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:13:
ik ontvang later vandaag mijn zepto 6625WD en ik wil na het instaleren van vista paar HD filpjes erop draaien, weet iemand hoe ik van mijn desktop bestanden naar mijn laptop kan verzenden, kan dat via usb en is dat wel snel.

alvast bedankt
Haal de harde schijf uit de laptop en hang hem aan een sata poort op je desktop.

[ Voor 71% gewijzigd door silmaril8 op 26-07-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:24:
[...]

Haal de harde schijf uit de laptop en hang hem aan een sata poort op je desktop.
is er geen makelijkere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Dat lijkt mij de makkelijkste manier... aangezien je dan het allersnelst kan kopieren. Harde schijf eruit halen is gewoon 2 schroefjes losschroeven, hdd eruit trekken en dan aan je desktop hangen.

Je kan ook een cross netwerkkabel (met een gewone netwerkkabel lukt dit niet) kopen en dan die er tussen hangen. Maar dan moet je dus een kabel kopen, en allerlei netwerk/firewall instellingen omzeilen (vista verbinding met xp is kut)

Met een USB kabel gaat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts

alvast bedankt
Zoals jij bedoelt kan dat niet via USB. Dan zou je een netwerkkabel tussen de laptop en de PC moeten doen, en dan bestanden kopieren.

Er zit geen Lightscribe DVD brander in de Zepto hoor. En anders wil ik wel weten hoe je daarbij komt?

[ Voor 8% gewijzigd door Rob Krauts op 26-07-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
robkrauts schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:53:
Zoals jij bedoelt kan dat niet via USB. Dan zou je een netwerkkabel tussen de laptop en de PC moeten doen, en dan bestanden kopieren.
Niet met een gewone netwerkkabel, je moet een cross netwerkkabel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit geen Lightscribe DVD brander in de Zepto hoor. En anders wil ik wel weten hoe je daarbij komt?
Type nummer googlen, SN-T082L bij samsung vind je hem niet maar hardware winkels wel. Daarnaast herkent zo`n lightscribe programma hem wel, heb alleen een juiste dvd`s dus kan niet testen. (heb de slot-in drive)

Van die gebruikers accounts (UAC) wist ik, die zet ik uit als ik veel ga installeren enz, daarna zet ik het maar weer aan, zal wel ergens goed voor zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Laatst online: 01-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:38:
[...]

Van die gebruikers accounts (UAC) wist ik, die zet ik uit als ik veel ga installeren enz, daarna zet ik het maar weer aan, zal wel ergens goed voor zijn...
Ja is ook ergens goed voor.. om je helemaal de klote te irriteren.

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UAC is vooral voor secuirity freaks of mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn \;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04

alvast bedankt
Met winrar gewoon de boel inpakken in pakketjes van 4GB en die op dvd branden en overzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Dat duurt nog langer! Gewoon de hdd eruit halen en aan je desktop hangen. Dat is echt de makkelijkste EN snelste manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
makkelijkste manier is: externe usb harddisk, heb je gelijk een back-up. Maar snelheid is laag.

[ Voor 13% gewijzigd door zaidoT op 26-07-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
Ja makkelijkste en snelste is eruit halen en aan je pc hangen. Slimste is een externe hardeschijf kopen en daar alles op zetten (Kun je ook gelijk voor backups en downloads gebruiken, extra ruimte is altijd handig). Ik raad niet aan om alles op DVD's te zetten. Koop gewoon een externe hardeschijf, je bent wel iets duurder uit, maar uiteindelijk haal je er meer uit dan DVD's of aan je PC hangen.

Ik vraag me nou toch echt af of er een lightscribe DVD writer in zit. Ik denk dat de standaard DVD writers in de zepto dat niet zijn hoor. Misschien die Slot In well, maar dat lijkt me sterk. Zoiets zouden ze denk ik toch wel op de website zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
Als het type nummer klopt dan zal het wel kloppen (yahoo) want je vindt aardig wat verwijzingen naar lightscibe. En meestal adverteren ze niet zo erg groot met lightscibe, bijna niemand gebruikt het omdat het duurder is dan normale (3 keer zo duur) en langzaam aan te brengen is. Ik gebruik ze alleen bij belangrijke bestanden (presentaties, live-linux distributies en back-ups van belangrijke 8)7 bestanden ), omdat ik dan een duidelijk label er op kan branden voor het geval dat ik mijn handschrift niet meer kan lezen. Maar als het klopt dan is het dom dat het niet op de website staat aangezien het voor enkele mensen de doorslag kan geven (zoals bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
Hmm, volgens de volgende website, heeft deze Samsung brander inderdaad LightScribe.

http://www.alternate-b2b....chData=true&artno=CEAU42&

Vind het apart dat ze dit dan niet op de website zette. Misschien even een mailtje naar iemand bij zepto sturen om te vragen of zij hier meer informatie over hebben. of hiemand vragen bij notebookreview.com? Wie weet weten zij er meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:39:
UAC is vooral voor secuirity freaks of mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn \;p
En ook voor mensen die wél weten waar ze mee bezig zijn, maar toch graag een filmpje vanaf een externe hdd willen draaien. |:( Vraag me niet waarom, maar alleen met UAC aan kan ik films afspelen vanaf mn externe freecom 500gb hdd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
silmaril8 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:59:
[...]

Niet met een gewone netwerkkabel, je moet een cross netwerkkabel hebben.
Nouja, als ik naar een winkel ga waar ze die kabels verkopen zijn de meeste wel cross, puur vanwege het feit dat de meeste mensen zo'n kabel kopen voor hun router.

En wat versta jij onder een 'gewone' netwerkkabel dan :+

[ Voor 7% gewijzigd door Rob Krauts op 27-07-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit me nu al een tijdje te orienteren op de laptop markt en Zepto heeft wel wat. Ik heb alleen een vraag, is het meer crap als Compal en BTO, is het gewoon goed spul voor een goede prijs zoals Toshiba en Asus of is het overpriced crap als Apple en Sony?

Verder vroeg ik me ook af bij welke groep Ahtec thuishoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
robkrauts schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:27:
[...]

Nouja, als ik naar een winkel ga waar ze die kabels verkopen zijn de meeste wel cross, puur vanwege het feit dat de meeste mensen zo'n kabel kopen voor hun router.

En wat versta jij onder een 'gewone' netwerkkabel dan :+
Uhm, je gebruikt een "normale" netwerkkabel voor router/pc/netwerk etc. Als je een verbinding wilt maken tussen 2 PC's (zonder tussenkomst van een ander apparaat) gebruik je een cross netwerkkabel.
En nee, de meeste kabels zijn geen cross kabels.

Aangezien je een beetje betweterig/brutaal doet, mag je zelf in de FAQ van Netwerken opzoeken wat een cross netwerkkabel nou precies is en waarom deze verschilt met een normale netwerkkabel :>

En daarna mag je dat hier komen vertellen :)

[ Voor 6% gewijzigd door silmaril8 op 27-07-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 09:29
Je kunt software voor LightScribe hier gratis downloaden:
http://www.lightscribe.com/
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:33:
Ik zit me nu al een tijdje te orienteren op de laptop markt en Zepto heeft wel wat. Ik heb alleen een vraag, is het meer crap als Compal en BTO, is het gewoon goed spul voor een goede prijs zoals Toshiba en Asus of is het overpriced crap als Apple en Sony?

Verder vroeg ik me ook af bij welke groep Ahtec thuishoort ;)
Wij weten niet wat jouw criteria voor "crap" precies zijn. Waarom zijn Compal en BTO "crap"? Waarom zijn Apple en Sony "crap"?

[ Voor 76% gewijzigd door jj71 op 27-07-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje aan Henri06522,
ik heb vandaag ook mijn 6625WD ontvangen en net als jouw heb ik dezelfde probleem, ik kan mijn drivers niet in deze computer zien.

heb jij het al kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zepto 6224W gekocht in Duitsland (Duitse firma betaald, wordt m'n werklaptop zeg maar), maar dat ging toch niet helemaal goed. De eerste bestelling kwam niet aan, kwam gewoon geen bevestiging terug. Bij de 2e bestelling kregen we een verkeerde nota, bijna 100.- teveel (wel de goede onderdelen). Toen hierover gebeld werd was zepto echter niet al te vriendelijk.

Goed 18 dagen wachten, maar voor zo'n laptop vind ik dat best :) komt niks....bellen. Ja er staat vooruitbetaling op de bon. Ja ehm, er staat ook betaling bij aflevering op de bon. Jamaar op dat stuk bon kijken wij niet.

Goed ok, dan wachten we nog even. Vrijdag een laptop ipv maandag moet nog kunnen....

Komt het ding vanochtend 9.00, aangezet, geen beeld.......bios reset op aanraden van zepto, nog steeds niks.....Nu wordt het ding weer opgehaald op maandag, en hoop ik maar dat ik 'm toch nog weer een beetje snel terugkrijg.

Krijg je je speelgoed, is het stuk :'( Tis dat ik weet dat Zepto's goed moeten zijn, anders had ik nu toch wel een andere gehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:21:
een vraagje aan Henri06522,
ik heb vandaag ook mijn 6625WD ontvangen en net als jouw heb ik dezelfde probleem, ik kan mijn drivers niet in deze computer zien.

heb jij het al kunnen oplossen?
Je bedoelt dus dat je je DVD-drive niet ziet?

Ja dat hij ik opgelost d.m.v. XP te hebben geinstalleerd. Ik werd er gek van. BIOS updates, intel chipset driver update, 3 verschillende versies van Vista geinstalleerd...........

Niets hielp. Dusja, dan maar XP.

Nu is nog 1 probleem over. Het overclock probleem. Het gaat gewoon niet, de speeds gaan vanzelf terg naar de standaardwaarden als ik Apply. Heb je hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:11:
[...]

Je bedoelt dus dat je je DVD-drive niet ziet?

Ja dat hij ik opgelost d.m.v. XP te hebben geinstalleerd. Ik werd er gek van. BIOS updates, intel chipset driver update, 3 verschillende versies van Vista geinstalleerd...........

Niets hielp. Dusja, dan maar XP.

Nu is nog 1 probleem over. Het overclock probleem. Het gaat gewoon niet, de speeds gaan vanzelf terg naar de standaardwaarden als ik Apply. Heb je hier ook last van?
ik ben noch niet van plan om mijn laptop te overklocken.
ik heb alleen widows vista en geen XP, is er echt geen manier om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier of de zepto met hdmi automatisch dvd's gaat upscalen naar 1080i/p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:15:
[...]

ik ben noch niet van plan om mijn laptop te overklocken.
ik heb alleen widows vista en geen XP, is er echt geen manier om dit op te lossen?
Staan ze wel bij apparaatbeheer? (Zo ja kijk dan naar de foutmelding.)
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:36:
Weet iemand hier of de zepto met hdmi automatisch dvd's gaat upscalen naar 1080i/p?
Moeilijk te zeggen als de fabrikant nog niks heeft vrijgegeven over een opvolger.

[ Voor 38% gewijzigd door zaidoT op 27-07-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jj71 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:18:
Je kunt software voor LightScribe hier gratis downloaden:
http://www.lightscribe.com/

[...]

Wij weten niet wat jouw criteria voor "crap" precies zijn. Waarom zijn Compal en BTO "crap"? Waarom zijn Apple en Sony "crap"?
Compal en BTO hebben nogal slechte kwaliteit behuizing en onderdelen enzo, slechte service, dat soort dingen. Bij Apple en Sony betaal je alleen maar meer om met het merkje te mogen pronken. Nou wilde ik graag weten of Zepto daartussen in zit of juist bij Apple en Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:54:
[...]

Compal en BTO hebben nogal slechte kwaliteit behuizing en onderdelen enzo, slechte service, dat soort dingen. Bij Apple en Sony betaal je alleen maar meer om met het merkje te mogen pronken. Nou wilde ik graag weten of Zepto daartussen in zit of juist bij Apple en Sony.
Haha... hoe kom je daar nou weer bij? Heb je uberhaupt wel reviews gelezen? Mag ik anders van jou een link hoe jij erbij komt dat de compal en bto laptops slechte kwaliteit/onderdelen/service hebben?

Edit: weet je eigenlijk wel dat Asus laptops zijn gebouwd met Compal barebones? En dat alle onderdelen in verschillende merken laptops tegenwoordig vrijwel allemaal hetzelfde zijn? Intel processor+chipset, samsung/toshiba/lg DVD brander, kingston/transcend/corsair geheugen, schermen die van dezelfde fabrikant komen? Als je in dit topic kijkt, zul je zien hoe stevig en goed de laptops van Compal en BTO zijn. En qua garantie? Als je bij Informatique een Compal laptop besteld gaat de garantie gewoon via hen en Informatique is een van de beste winkels waar je iets kan bestellen (trouwens ook een van de oudste webwinkels).

[ Voor 36% gewijzigd door silmaril8 op 27-07-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik windows vista weer van mijn laptop kan verwijderen, ik heb geen windows xp en mijn dvd drive doet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:35:
weet iemand hoe ik windows vista weer van mijn laptop kan verwijderen, ik heb geen windows xp en mijn dvd drive doet het ook niet.
format C: /x /a:512 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat bedoel je precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je je PC moet booten in DOS en dan je schijf moet formattteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de probleem met de vd in vista opgelost en nu heb ik een nieuwe probleem.
ik heb geprobeert een hd filpje af te spelen maar de beelp hapert heel erg en ik hot alleen de gluid, het is alsof hij het niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
Welke driver versie van Nvidia? En hoe staat de load op je processor (CTRL-ALT-DEL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de driver van zepto.com en mijn cpu gebruik is als ik niets doe 4 procent
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.