Zepto Znote 6224W / 6625WD - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Hoe zit t eigenlijk met de levering van de zepto? Krijg je een paar dagen van te voren bericht wanneer ie klaar is of staat er gewoon opeens een mannetje op de stoep? Heb hem btw bestelt bij zepto.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:40
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 12:54:
ik heb de driver van zepto.com en mijn cpu gebruik is als ik niets doe 4 procent
Ik bedoel met cpu gebruik het gebruik tijdens de film kijken (kijk welk programma je cpu belast). Het kan misschien namelijk liggen aan de driver van de videokaart (8600 ondersteunt namelijk hardwarematige decoding van hd-films) waardoor alles op je cpu komt. Trouwens de zepto driver (101.08) is beduidend lager dan de driver op http://www.laptopvideo2go.com/drivers/vista (165.01).(Ik weet niet welke driver versie hier nu de voorkeur (mogelijk een lagere versie), aangezien ik me nu nog oriënteer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 12:54:
ik heb de driver van zepto.com en mijn cpu gebruik is als ik niets doe 4 procent
mijn desktop geeft zo goed als altijd 4 - 7 % bij beide cores...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:07:
Even een vraagje. Hoe zit t eigenlijk met de levering van de zepto? Krijg je een paar dagen van te voren bericht wanneer ie klaar is of staat er gewoon opeens een mannetje op de stoep? Heb hem btw bestelt bij zepto.nl.
Bij mij het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de probleem met media player is nu ook opgelost.
ik heb net hl2 epsode one gespeeld met alles op zijn hoogst en het liep als een trein, ik ben zo trots.

weet iemand hoe je de icoontjes op je scherm kunt verkleinen, ik had het ergens gelezen maar ik kan het niet meer terug vinden.

edit: is directX 10 al te downloaden, zo niet welke directX kan ik het best downloaden?

alvast bedankt en welkom terug CLB, ik begon je al te missen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik ben weer terug en zal morgen alles doornemen.... Week geen GoT :'(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:38:
de probleem met media player is nu ook opgelost.
ik heb net hl2 epsode one gespeeld met alles op zijn hoogst en het liep als een trein, ik ben zo trots.

weet iemand hoe je de icoontjes op je scherm kunt verkleinen, ik had het ergens gelezen maar ik kan het niet meer terug vinden.

edit: is directX 10 al te downloaden, zo niet welke directX kan ik het best downloaden?

alvast bedankt en welkom terug CLB, ik begon je al te missen ;)
Welke drivers en hoeveel AA/AF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
CLB schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:36:
Ik ben weer terug en zal morgen alles doornemen.... Week geen GoT :'(
aanstellert! :P
(ik zat bijna 2 weken zonder, gelukkig had ik enkele dagen een hotel met gratis hotel wifi en m'n psp met browser)

Afgelopen woensdag eindelijk de zepto besteld ^^, volgens de zepto.nl site staat nu het merendeel van de onderdelen op groen, dus hopelijk heb ik 'm spoedig :).

Heeft iemand eigenlijk al een vergelijking gemaakt tussen 32b vs 64b op dit systeem?

[ Voor 13% gewijzigd door falcon4ever op 28-07-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindanoot schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:15:
[...]

Welke drivers en hoeveel AA/AF?
ik heb gewoon de standaars drivers van zepto en sry ik weet niet hoe ik de AA/AF kan zien, als je mij zecht hoe ik het kan zien ga ik het voor je chekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
In Half Life 2, ga je naar opties > Video, en kijk je in het onderste gedeelte bij Anti Aliasing en Antistophic Filtering. Ik vraag me namelijk af of ik de eneige ben die nou niet echt geweldig HL2 prestaties heeft.

By the way, DirectX 10 is nog niet verkrijgbaar. De nieuwste DX9C versie is van Juli volgens mij. Gewoon op de microsoft website kijken, hebben ze altijd de nieuwste klaar staan voor je.

[ Voor 30% gewijzigd door Pindanoot op 28-07-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Shit man, heel bericht getypt met 20 antwoorden en troepjes, bericht weg... :'(
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:38:
weet iemand hoe je de icoontjes op je scherm kunt verkleinen,
ik had het ergens gelezen maar ik kan het niet meer terug vinden.
Op je desktop control ingedrukt houden en scrollen met je muiswieltje
welkom terug CLB, ik begon je al te missen ;)
:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Pindanoot schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:14:
By the way, DirectX 10 is nog niet verkrijgbaar. De nieuwste DX9C versie is van Juli volgens mij. Gewoon op de microsoft website kijken, hebben ze altijd de nieuwste klaar staan voor je.
DirectX10 zit voorlopig alleen in Vista.
Als het van Microsoft afhangt blijf dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TankiEEE
  • Laatst online: 18-09 09:45
Ik zit momenteel zelf ook te kijken naar een leuke 14,1" laptop en moet zeggen dat vooral zepto mij aantrekt. Maar ik zit nu een beetje te kijken naar de prijzen ervan en ik moet zeggen dat er toch wel een groot verschil zit tussen een zepto bestellen hier in Nederland of in Duitsland.

Een zepto Znote 6224W- 8600M GT Gamer:
Nederland:
14,1" WXGA+Anti Reflectie 1440x900
Intel C2Duo T7100 1,80Ghz 800Mhz 2MB
2GB (2x1024) DDR2 PC6400 - 800MHZ
120GB SATA 2,5" 5400rpm -
Samsung DVDRW-DL
Intel Pro/Wireless 4965AGN
24 maanden pick up & return
Duitsland:
120GB SATA 2,5" 5400RPM
Intel Pro/Wireless 4965AGN
Tastatur Znote 6x14W schwarz DE
14,1" WXGA+ 1440x900 - 6224W
NVIDIA® GeForce 8600M GT 512MB
1.80 GHz Intel® Core2 Duo T7100 800MHz
2048MB (2x1024) DDR2 667/PC5300 SODIMM, Zepto
Samsung DVDRW-DL
Bij beide configs zit nog geen OS, maar in Nederland betaal je voor die config ruim €1300,- terwijl je in Duitsland nog geen €1100,- kwijt bent ervoor ?
Zie ik hier iets over het hoofd ? Of wordt er misschien bij de Duitse versie geen adapter oid meegeleverd ? Anders weet ik al waar ik mijn laptop ga bestellen :D

[ Voor 5% gewijzigd door TankiEEE op 29-07-2007 00:07 . Reden: typo ]

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
Je zult ook verzendkosten moeten betalen (tenzij je hem zelf gaat halen) dus ik zou dan wel even kijken hoe hoog die dan zijn om nar Nederland te sturen, want die kunnen misschien nog vies tegen vallen.

Ook weet ik niet wat je van plan bent om te gaan doen met je laptop. Maar als je echt wilt gaan gamen, zou ik een krachtigere processor nemen en een 7200rpm'er.

Verder zijn ze zo te zien vrijwel het zelfde. Nederlandse zepto heeft sneller geheugen, maar volgens mij wordt dat sneller geheugen niet ondersteund dus dat maakt verder op zich niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TankiEEE
  • Laatst online: 18-09 09:45
Ik heb wel eens vaker wat besteld uit duitsland maar meestal zit je rond de 2 tientjes voor een pakketje van een paar kilo. Dus dat is ansich nog wel te doen. Zal idd nog even kijken naar de harde schijf + processor :)

Edit:
Hmm zie dat je bij bestellen alleen duitsland of oostenrijk kunt selecteren :/

[ Voor 17% gewijzigd door TankiEEE op 29-07-2007 00:12 ]

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 12:28:
ik heb de probleem met de vd in vista opgelost en nu heb ik een nieuwe probleem.
ik heb geprobeert een hd filpje af te spelen maar de beelp hapert heel erg en ik hot alleen de gluid, het is alsof hij het niet aankan.
Hey,

Als je wilt kun je hier ff de oplossing van de cd-drive geven :9~ Tenminste dat bedoel je toch he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K weet niet of meer van jullie dit hebben... maar bij het gamen schijt mn Driver er steeds mee uit (heb verschillende versies geprobeerd). Ik krijg Display Driver nvlddmkm Stopped Responding and Has Recovered of hetzelfde waarbij hij níet recovered. Iemand een idee waar dit vandaan kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindanoot schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:14:
In Half Life 2, ga je naar opties > Video, en kijk je in het onderste gedeelte bij Anti Aliasing en Antistophic Filtering. Ik vraag me namelijk af of ik de eneige ben die nou niet echt geweldig HL2 prestaties heeft.

Anti Aliasing en Antistophic Filtering staan ook op het hoogste stand en de resulutie is ook op het hoogst wat ik kon zetten ( 1280*1024 LCD)
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 00:22:
[...]

Hey,

Als je wilt kun je hier ff de oplossing van de cd-drive geven :9~ Tenminste dat bedoel je toch he?
ik heb een andere vista erop gezet, de probleem was dat de eerste versie die ik erop had een dell versie was en niet een gewone versie die ze in de winkel verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
TankiEEE schreef op zondag 29 juli 2007 @ 00:09:
Ik heb wel eens vaker wat besteld uit duitsland maar meestal zit je rond de 2 tientjes voor een pakketje van een paar kilo. Dus dat is ansich nog wel te doen. Zal idd nog even kijken naar de harde schijf + processor :)

Edit:
Hmm zie dat je bij bestellen alleen duitsland of oostenrijk kunt selecteren :/
Telefoneren naar de Nederlandse verkoper met de vraag waar het prijs verschil in zit en anders naar de Duitse verkoper bellen en vragen of er geen qwerty/azerty-toetsenbord in kan i.p.v. het Duitse met al die extra tekens. (Dat is in ieder geval wat ik ga doen want de upgrade 2GB naar 4 GB kost in Duitsland €62.30 (excl.) en in Nederland €260.00 (excl.) en dat vindt ik een beetje buitensporig veel.)

@CLB:
Dat van de auto's komt omdat we hier in Nederland ook nog bpm moeten betalen bij een nieuwe in Duitsland niet. Trouwens ik kan voor het geld dat ik hier in Nederland kwijt zou zijn aan die upgrade gewoon nieuwe 2 * 2 GB (800 MHz) (kost €260,= + verzend kosten) kopen en dan het oude verkopen op E-bay, ben ik als nog goedkoper uit. En over die hele pc scheelt het €400,= wat ik nogal veel vindt voor 2 aangrezende landen met dezelfde BTW-tarieven.

[ Voor 21% gewijzigd door zaidoT op 29-07-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Prijzen zijn gewoon anders... Dat is ook zo met auto's... 8)7

EDIT: Toch zijn de prijzen anders... Misschien koopt Duitsland wel groter in of weet ik veel wat...
In Duitsland is 'n PS III 99,- goedkoper bij de Bart Smit dan bij de Bart Smit in Nederland, dan ga je toch ook niet vragen of je 99,- minder mag betalen aangezien die in Duitsland goedkoper is... :|

Ik begrijp dat 't prijsverschil bizar is, maarja imho heb je je daar gewoon bij neer te leggen :)

Ik heb nu 2 x 1GB 800MHz RAM en voor 170,- kan ik 2 x 2GB 667MHz RAM kopen...
Mocht ik in de toekomst willen upgraden verkoop ik m'n 2 x 1GB latjes en heb ik toch 4GB RAM :)

[ Voor 82% gewijzigd door CLB op 29-07-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
Dan zou ik het misschien toch vragen of er geen korting vanaf kan , vooral in de grensstreek aangezien je zo de grens over kan (jammer genoeg ligt Zeeland beetje ver van de grens) of zelfs kennissen hebt wonen (familie banden aan halen) die het voor je kunnen bestellen. Maar zelf heb ik nog wel een tijdje (wil eerst nog even HP 9500EA/EU-serie zien in augustus/september) voordat ik mijn definitieve keuze maak (na een jaar vergelijken en budget vergroten).

@Gryx:
BTW in Duitsland is hetzelfde als in Nederland namelijk 19% (dit weet ik zeker), in België is het volgens mij hoger (21%, ik vermoed dat laptops in de hoogste categorie vallen). En ja mailen kan, maar telefoontjes zijn persoonlijker en leveren een meestal een grotere kans op succes.

[ Voor 24% gewijzigd door zaidoT op 29-07-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zepto Duitsland levert enkel in Duitsland en in Oostenrijk en btw in Duitsland is volgens mij nog altijd 16%. En er zijn wel meerdere dinges goedkoper in Duitsland, daar is nu eenmaal veel zaken goedkoper dan in Nederland en vooral in België.

Maar het lijkt mij of die website van zepto nederland niet echt up to date is en zich er niets van aantrekken omdat ze toch verkopen. Misschien dat een aantal mailtjes wonderen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw in Duitsland is volgens mij nog altijd 16%.
Fout, ook 19%

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, en vroeger (tot februari '07 dacht ik, of was het '06) was het maar 6%. Hier in België is het 21%.... just to give you the heads up.

Nu, een paar vraagjes aan de trotse eigenaars van een Zepto 6224/6625, die de beslissende doorslag gaan geven of ik er eentje zou kopen of niet:

Na enkele weken gebruiken, wat vinden jullie er nu van? Nu de 'euforie' wat minder is, zijn er wat 'nadelen' die je eerst niet hebt opgemerkt?

Wat is de batterylifetime (ongeveer he :D) bij 'normaal' gebruik (surfen, chatten, Office) en wat is deze als je een beetje undervolt en underclocked?

Wat is de batterylifetime bij games (default clocks & voltage) (Splinter Cell: Double Agent, bijvoorbeeld, of Company of Heroes, of Oblivion)?

Werkt Ubuntu of Fedora er lekker op?

Krijg komende vrijdag mijn loon gestort, en wil dan ook weten of het zeker de moeite waard is. De batterijduur doet er eigenlijk niet zoveel toe, aangezien ik zoveel mogelijk bij een stopcontact ga zitten, en later koop ik misschien nog een 12 cell batterij, maar toch ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 17:57:
Na enkele weken gebruiken, wat vinden jullie er nu van?
Nu de 'euforie' wat minder is, zijn er wat 'nadelen' die je eerst niet hebt opgemerkt?
Precies 't zelfde als bij m'n 6214W! Alles werkt goed en nog even snel als in 't begin :)

Batterijtijden enzo zijn hier al meerdere malen besproken dus gebruik de search even :)

en hier vind je mijn ProductSurvey wat betreffende de Zepto Znote 6224W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist, de search |:(

Maar ik lees juist dat je een twee-tal uurtjes doet met je 6224 bij gewone kantoortoepassingen... dit krijg ik nog wel omhoog als ik zit te knoeien met het voltage ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 17:57:
Na enkele weken gebruiken, wat vinden jullie er nu van? Nu de 'euforie' wat minder is, zijn er wat 'nadelen' die je eerst niet hebt opgemerkt?
Hij bevalt nog steeds prima, enige mankement, wat ik me kan bedenken is er eentje die er altijd al was. Het toetsenbord steekt wat ver uit en golf ietsje (al wel minder dan bij mensen die foto's plaatsten eerder), dit doet mij toch niet echt heel positief denken over de bouwkwaliteit.
Wat is de batterylifetime (ongeveer he :D) bij 'normaal' gebruik (surfen, chatten, Office) en wat is deze als je een beetje undervolt en underclocked?
Ik haal dan een 2 uur, undervolted/underclocked weet ik niet

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog zeer tevreden met mijn 6625wd die ik al een aantal weken heb. Ik heb er zeker geen spijt van dat ik deze heb gekocht. Zelf heb geen mankementen gevonden, alleen heb ik 1 keer gehad dat mijn videokaart een beetje flipte. Maar dat kwam denk ik doordat ik de klep open en dicht had gedaan toen ik een zwaar spel spelde.
Zelf heb ik geen golvende toetsenbord, ik vond het erg vreemd dat anderen dat wel hadden.
De batterijduur heb ik nog niet getest, ik gebruik altijd de stekker.

Dit is precies wat ik wilde hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:26:
Zelf heb ik geen golvende toetsenbord
Just like me, geen problemen met m'n tobo... zit gewoon lekker strak in de behuizing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[cartman mode]sweet[/cartman mode]

En zijn er klachten over de slot-in (buiten eventueel lawaai, wat me niet stoort)? Want als er geen zijn, neem ik er zo een, aangezien ik 6 mensen ken wiens drive (verschillende merken) al is afgebroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij met mijn slot-in, het maakt tenminste minder laawaai dan de drive van mijn desktop PC. Het het lawaai valt echt mee, ik vind het zelfs stilletjes. Heb er verder geen klachten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
ter info voor linux users:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=490187

schijnt dus aardig te werken met ubuntu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan ik me nu al verheugen om me binnekort een trotse eigenaar van een Znote 6625WD te noemen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:07:
Dan kan ik me nu al verheugen om me binnekort een trotse eigenaar van een Znote 6625WD te noemen. :p
Je weet dat een Compal met dezelfde specs minstens 200 euro goedkoper is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Ik wacht nog lekker een paar weekjes totdat er HDMI op zit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:50

Xan

Ik zit ook erover na te denken om een Zepto te halen, maar ik vindt het een beetje raar (en jammer) dat de Nederlandse site geen mogelijkheid biedt voor de Intel 4965 AGN Wireless chipset.

Als requirement om met Santa Rosa te adverteren zou je denken dat het standaard ook in NL in de laptop zou zitten.

Iemand hier al een email over verstuurd? (Zo nee, dan denk ik dat ik even navraag ga doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 09:29
silmaril8 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:18:
Je weet dat een Compal met dezelfde specs minstens 200 euro goedkoper is? ;)
Maar de Compal is méér dan 200 euro lelijker dan de Zepto! ;)
Xanx schreef op maandag 30 juli 2007 @ 09:57:
Ik zit ook erover na te denken om een Zepto te halen, maar ik vindt het een beetje raar (en jammer) dat de Nederlandse site geen mogelijkheid biedt voor de Intel 4965 AGN Wireless chipset.
Over welk model heb je het precies en hoe kom je daarbij? Ik heb het zojuist even gecheckt voor de 6625WD en de 6224W en bij beide heb je gewoon de optie om te kiezen tussen de Intel 4965 AGN of de Zepto Wpro 300 mbit.

[ Voor 50% gewijzigd door jj71 op 30-07-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
jj71 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:03:
Maar de Compal is méér dan 200 euro lelijker dan de Zepto! ;)
Natuurlijk is smaak erg persoonlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand 200 euro (minstens) meer over heeft voor de onderste laptop!
Laptop1
Afbeeldingslocatie: http://www.laptopspirit.fr/wp-content/uploads/new/compal-ifl90.jpg

Laptop2
Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/15448/2003237728866947367_rs.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door silmaril8 op 30-07-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
Ja, ja, dat was natuurlijk niet zo serieus bedoeld, welke er mooier is, is natuurlijk uiterst subjectief. Ik vind zelf het witte toetsenbord van de Zepto mooi. Ik vind de Compal er zo "standaard" uitzien, er is niets opvallends aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:24:
K weet niet of meer van jullie dit hebben... maar bij het gamen schijt mn Driver er steeds mee uit (heb verschillende versies geprobeerd). Ik krijg Display Driver nvlddmkm Stopped Responding and Has Recovered of hetzelfde waarbij hij níet recovered. Iemand een idee waar dit vandaan kan komen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@silmaril8 Kan je die Compals ook zelf samenstellen. ik vind het design wel mooi en idd 200 euro goedkoper maakt wel degelijk een verschil (voor mij dan toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xan

Xan

Mijn excuses, ik had het over de 6324W (De witte versie van 6224W, specs etc zijn precies hetzelfde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
@Assaro: ja hoor, Compal en Zepto zijn allebei laptops die kunnen worden samengesteld. Er zijn verscheidene winkels die Compals (bv type FL90) verkopen. Check bijvoorbeeld: Informatique
Zepto en Compal zijn allebei van uitmuntende kwaliteit (net zoals vele andere laptopfabrikanten trouwens - tegenwoordig is er qua kwaliteit niet zo veel verschil meer tussen de verschillende fabrikanten), alleen Compal is nou eenmaal veel goedkoper.Dit komt onder andere omdat er meerdere winkels zijn die de laptops verkopen (competitie --> prijzen lager). Ik denk dat als er meer winkels waren die Zepto's verkochten, dat de prijs van een Zepto omlaag zal gaan. Nu zie je dat de Zepto's in Nederland duurder zijn dan bijvoorbeeld die van Global Zepto (o.a. geheugen upgrades). Dat verschil in prijs steekt Zepto Nederland in hun eigen zak :)

Edit:
En Zepto gebruikt trouwens voor hun Znote 3215W/3415W/3414W modellen een Compal laptopbarebone. Dus ik denk dat Zepto zelf die Compal barebone ook niet zo lelijk vinden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door silmaril8 op 30-07-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraag voor de mensen die hun 8600M GT hebben overklokt naar de waarden van de 8700M GT.

hebben jullie het met 3dMark 06 al tegest want ik heb de waarde van de 8700M GT op 3DMark gevonden en ik ben heel benieuwd of de 8600M GT overklokt naar de waarde van de 8700 ook dezelfde waarden haalt.

de waarden van de 8700M GT in 3DMark 06 is: min: 5200, avg: 5200, max: 5200 points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat zepto zijn bb zelf maakt maar waarschijnlijk zorgt compal hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zijn toch Inventecs!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Maakt het wat uit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nee tuurlijk niet :) Maar even voor de goede orde zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de 6625WD er eerlijk gezegt wat gelikter uitzien :). En 200 EUR meerbetalen voor dat design... in vergelijking met de mensen die tig keer zoveel bijbetalen om een Sony VAIO, oid, wel..you get the point. Maar ik ga toch eens kijken naar Compal. Misschien dat ik er dan 4 GiB insteek ipv 'maar' 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
Xanx schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:02:
Mijn excuses, ik had het over de 6324W (De witte versie van 6224W, specs etc zijn precies hetzelfde).
Hmmm, inderdaad erg vreemd dat precies bij de 6324W op de Zepto NL site ze de oude Intel 3965 als optie erbij hebben in plaats van de nieuwe 4965. Het lijkt me een fout, op de Zepto DK site hebben ze zelfs de 4965 als enige keuze voor de 6324W. Neem contact op met Zepto NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is idd 'n foutje, zoals er helaasch wel (veel) meer op de site staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen of overmorgen komt mijn Zepto 6224W eindelijk toe (kleine vier weken levertijd, best lang, maar altijd keurig op de hoogte gehouden door zepto-computers.be), de computer is net gescand in de hub van Eindhoven.
Is er nog interesse in foto's, of hebben jullie er ondertussen al genoeg gezien? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@b0rt:

heb je bij je gegevens (die je moest invullen bij 'nieuwe klant') ook ergens 'België' moeten invullen of vermelden? En was het een nationaal rekeningnummer of een internationaal?

over die foto's: Ik heb wel genoeg 6224 gezien... misschien iets meer 6625 mag wel ^^

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Laatst online: 28-03 14:30
laat maar zien die fotos!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de compal ietsje mooier, nuja das smaak natuurlijk. Maar voor zover ik weet is er maar een winkel(in België) die hem aanbiedt (www.tones.be) Het probleem is dat de res "maar" 1280*800 is. En ik had liever 1680*1050 gehad (grafische toepassingen etc). Een mailtje gestuurd, eens kijken of het lang duurt.

Edit:@bOrt Nooit genoeg!

Edit2: Kan iemand eens een filmpje maken van zijn 6625wd?

Edit3:@ CLB Ik wist niet dat je een 6625wd had. Of is het niet de jouwe dan?
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=138675

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind augusts komt de hogere resolutie bij tones.be en tm-solutions.be ook dacht ik.
Tm-solutions is trouwens goedkoper, via mail kun je een offerte aanvragen. Jaha.be verkoopt ze ook.

En vergeet niet dat zei de compals verkpoen ZONDER pianolak en ZONDER touchsensitive buttons.
Deze dus: http://marasst.com/product-1-IFL90%20MA.htm

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 00:55:
Edit3:@ CLB Ik wist niet dat je een 6625wd had. Of is het niet de jouwe dan?
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=138675
I haven't got a Zepto Znote 6625WD myself, so I can't take more pictures!
These are the reallife pictures I've had from my own started topics at tweakers.net!

That's why the Thread-title isn't named 'my personal...'
@ Hieronder: Doesn't matter :)

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 31-07-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB My mistake ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 15:20

nlboy

Alles kitz?

Ik zit er over na te denken om een Zepto te gaan kopen ipv Compal (omdat ik er redelijk lang op zit te wachten en ik moet deze vakantie een laptop hebben voor school).

Klopt het dat de 6624W een mat scherm heeft en de 6625WD een glans scherm heeft?
Is de "2GB DDR2 PC6400 Orginal Zepto RAM" gewoon 1 geheugen bankje?
Wat is het verschil tussen Zepto en Denned? En via welke pakketservice verzenden ze? :)

[ Voor 38% gewijzigd door nlboy op 31-07-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xan

Xan

De original Zepto is 1 reepje (Bij degene die geen 1 reep zijn is ook 2x1024 of 2x2048 bij gezet, etc).
Echter ik raad aan om gewoon voor de 1024 intern geheugen te gaan en 2x2048 ofzo bij te kopen, maar dat ligt er geheel aan wat jij van plan bent natuurlijk ;)

-Edit: -
Ik heb 15minuten geleden een email verstuurd over die Intel 4965 wireless kaart dus en meteen antwoord op gekregen (lekker snel), ze hebben de website aangepast.

Het is nu mogelijk om de 4965 te kiezen (en het is zelfs 1 euro goedkoper dan de 3965, welke langzamer is en standaard aangevinkt staat).

Ook kreeg ik te horen dat de levertijd tussen de 2-3weken bedraagt (ik ben van plan om over 1 a 2 weken de bestelling te plaatsen.

[ Voor 89% gewijzigd door Xan op 31-07-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Xanx schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:35:
De original Zepto is 1 reepje (Bij degene die geen 1 reep zijn is ook 2x1024 of 2x2048 bij gezet, etc).
Echter ik raad aan om gewoon voor de 1024 intern geheugen te gaan en 2x2048 ofzo bij te kopen, maar dat ligt er geheel aan wat jij van plan bent natuurlijk ;)
Ik dacht om gewoon bij Zepto 1x 2GB te nemen en dan later nog een 2GB erbij kopen. Of is het beter als je 2x 2GB van hetzelfde merk koopt er in propt? :)

@hieronder. Oké ik ga even daar naar zoeken...

[ Voor 4% gewijzigd door nlboy op 31-07-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Daar zijn al hele discussies over geweest dus gebruik de search even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xan

Xan

Offtopic:
CLB schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:19:
Daar zijn al hele discussies over geweest dus gebruik de search even :)
Inderdaad.

Maar als jij 141euro wilt uitgeven voor een 1x2GB reepje (dat 800mhz is en een beetje onzin is om erin te doen, de huidige Santa Rosa ondersteunt maar tot 667mhz geheugen. FSB is wel 800 maar geheugen niet), dat je voor 93euro ergens anders kan halen (pricewatch, zzz) moet jij weten :)

Ontopic:
Heeft iemand al geprobeerd hoe lang de batterij tijd is met het scherm op lage brightness (de gewoonlijke benchmarks zijn met scherm op full etc) en filmpje (avi) kijken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xan op 31-07-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Dan heb ik het volgende:

Via Zepto:
15,4" WSXGA+ (1680x1050)-6625WD
Intel C2Duo T7500 2,20Ghz 800Mhz 4MB
1GB DDR2 PC6400 - 800MHZ (tot 15% sneller) *
80GB 5400omdr. SATA Hitachi *
Samsung DVDRW-DL 6xx4W/6xx5WD/2xx5W
Zepto Wpro 300Mbit draadloos netwerk (ABGN)
6 Cell Standaard Batterij
( * = gaat in de verkoop)

Via pricewatch:
2GB PC4200 DDR2 SODIMM CL4 (Kingston, KVR533D2S4/2G) x2
Seagate Momentus 7200.2, 160GB (7200rpm, SATA300, 8MB)

Wat vinden jullie er van? Is het geheugen goed voor de Zepto of raden jullie iets anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Xanx schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:32:
Heeft iemand al geprobeerd hoe lang de batterij tijd is met het scherm op lage brightness (de gewoonlijke benchmarks zijn met scherm op full etc) en filmpje (avi) kijken :)
Heb ik ook al een keer gemeld :)
Allemaal leuk en aardig uiteraard, maar als 'n vraag 5x gesteld wordt gaat 't lekker snel :X
PC 4200 :/

Deze moet je hebben!

HD is wel goed, ikzelf wacht even op 'n prijs van zo'n 200,- voor de 200GB versie :)
En ik zou gewoon de Intel Wi-Fi shit nemen, bespaart je weer 15,- euro

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 31-07-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
nlboy schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:34:
Dan heb ik het volgende:

Via Zepto:
15,4" WSXGA+ (1680x1050)-6625WD
Intel C2Duo T7500 2,20Ghz 800Mhz 4MB
1GB DDR2 PC6400 - 800MHZ (tot 15% sneller) *
80GB 5400omdr. SATA Hitachi *
Samsung DVDRW-DL 6xx4W/6xx5WD/2xx5W
Zepto Wpro 300Mbit draadloos netwerk (ABGN)
6 Cell Standaard Batterij
( * = gaat in de verkoop)

Via pricewatch:
2GB PC4200 DDR2 SODIMM CL4 (Kingston, KVR533D2S4/2G) x2
Seagate Momentus 7200.2, 160GB (7200rpm, SATA300, 8MB)

Wat vinden jullie er van? Is het geheugen goed voor de Zepto of raden jullie iets anders aan?
Ik zou die 80GB zelf houden en in een kleine 2,5 inch externe behuizing stoppen. Heb je gelijk een goede backup schijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:22:
@b0rt:

heb je bij je gegevens (die je moest invullen bij 'nieuwe klant') ook ergens 'België' moeten invullen of vermelden? En was het een nationaal rekeningnummer of een internationaal?

over die foto's: Ik heb wel genoeg 6224 gezien... misschien iets meer 6625 mag wel ^^
Het is een internationaal rekeningnummer, reken dus maar een viertal werkdagen vooraleer je bank het geld overgeschreven heeft. Ik heb niks speciaals toegevoegd aan Nieuwe Klant, voor zover ik me kan herinneren, maar kwaad zal het ook niet kunnen.

Mijn laptop is overigens deze ochtend toegekomen, wel snel van DPD, aangezien hij gisteren in de namiddag nog in Hamburg zat. Ik ben nu alles aan het overzetten van mijn oude pc en hem volledig in aan het stellen, kan best nog even duren... Hij is wel schitterend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou die 80GB zelf houden en in een kleine 2,5 inch externe behuizing stoppen. Heb je gelijk een goede backup schijf!
Heb je misschien een linkje waar je kunt lezen hoe je dit kunt doen? Ik heb er vaker over gehoord en wil het eens zelf proberen =). Ik bedoel, de HD uit mijn oude pc slopen waarna ik het als een externe HD kan gebruiken

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:41:
[...]

Heb je misschien een linkje waar je kunt lezen hoe je dit kunt doen? Ik heb er vaker over gehoord en wil het eens zelf proberen =). Ik bedoel, de HD uit mijn oude pc slopen waarna ik het als een externe HD kan gebruiken
je koopt een externe behuizing (of enclosure) (2.5" of 3.5" en SATA of IDE, afhankelijk van je harde schijf), je doet die enclosure open, je pleurt je harddrive erin, je sluit de enclosure en je koppelt hem dmv een netwerk-/USB-/IEEE1394-kabel aan je laptop/andere PC.. en Kees is klaargekomen!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
[...]

Heb je misschien een linkje waar je kunt lezen hoe je dit kunt doen? Ik heb er vaker over gehoord en wil het eens zelf proberen =).
Koop een behuizing (2.5" voor laptop schijven) > pak een schroevendraaier > schijf uit laptop > schijf in behuizing > aansluiten via usb (of firewire in luxere uitvoeringen). Zo simpel is het.

Ik mag ook ondertussen uitkijken naar een 6625. Ben benieuwd hoe de overstap gaat zijn, mijn huidige laptop is een Thinkpad R40 (met gebroken contact op het moederbord, bij oppakken hangt ie, dus tijd voor een nieuwe) Heb een tijdje lopen twijfelen tussen 6224W en 6625WD, dus eigenlijk het afwegen van extra portable tegen hogere schermresolutie. Uiteindelijk is het de 6625 geworden vanwege veelvuldig gebruik van resolutiehongerige software (Maya, Photoshop, Nuke) en het feit dat hij ongeveer overeenkwam qua grootte met mijn Thinkpad (2cm langer, iets minder hoog) en zelfs iets lichter is. Ik heb die TP altijd als goed portable beschouwd, dus wat dat betreft verwacht ik geen problemen. Heb overigens besteld bij DenneD, benieuwd naar de service daar.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paraiko
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 12:27

paraiko

We are the Cow

Ik weet niet of je budget het toelaat, maar je zou ook de 7k200 (200Gb) hitachi travelstar kunnen overwegen.
Die is toch al gauw weer 15 - 20% sneller. Ik heb hem vorig week bij OWC besteld, omdat de leverdatum van mijn order voor een seagate 7200.2 ondertussen al uitgesteld was naar half augustus. Ik had deze schijf 3 dagen nadat ik hem besteld had in huis (vanuit Amerika) 8)
Nu alleen mijn Zepto nog :+ ...

Ik heb hem ondertussen even een beetje getest in een externe enclosure en de schijf is idd erg snel!

Assimilate, Graze, Stampede !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm klinkt leuk... 275 dollar.... Hier is die zo'n 270 euro :o
275 dollar is zo'n 200 euro momenteel, maarja importkosten en taxes :9

200,- vind ik wel 'n goede prijs, 4GB RAM erbij voor 180,- ==> 380,-
M'n 2 x 1 GB RAM verkopen voor 80,- en ik heb voor 300,- extra 'n uuuber-upgrade :9 mja dat komt wel!

[ Voor 77% gewijzigd door CLB op 31-07-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

CLB schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:40:
[...]

PC 4200 :/

Deze moet je hebben!

HD is wel goed, ikzelf wacht even op 'n prijs van zo'n 200,- voor de 200GB versie :)
En ik zou gewoon de Intel Wi-Fi shit nemen, bespaart je weer 15,- euro
Dat CL5 maakt niet zoveel uit (ipv 4)? Ondersteunt het Intel Wi-Fi geval wel B wireless netwerken? Want soms ben ik bij mensen die nog een router uit het jaar 0 hebben.

Waar kan je shops vinden met 200GB 7200rpm? Want bij pricewatch staat die er niet tussen. :)
silmaril8 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:41:
[...]

Dank je voor de tip, maar ik heb liever een grote HD zodat ik er veel games op kan zetten en natuurlijk voor het downloaden zodat ik niet elke keer/dag de externe HD er op aan moet sluiten
paraiko schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:17:
[...]

Ik weet niet of je budget het toelaat, maar je zou ook de 7k200 (200Gb) hitachi travelstar kunnen overwegen.
Die is toch al gauw weer 15 - 20% sneller. Ik heb hem vorig week bij OWC besteld, omdat de leverdatum van mijn order voor een seagate 7200.2 ondertussen al uitgesteld was naar half augustus. Ik had deze schijf 3 dagen nadat ik hem besteld had in huis (vanuit Amerika) 8)
Nu alleen mijn Zepto nog :+ ...

Ik heb hem ondertussen even een beetje getest in een externe enclosure en de schijf is idd erg snel!
En moest je voor de HD invoerrechten betalen? Als ik toch bezig ben met upgraden heb ik liever meteen een goede HD zodat ik er lang mee kan doen. :)

Trouwens als je gaat knutselen aan de configuratie van de Zepto vervalt je garantie? (niet toch?)

offtopic:
Misschien moet ik maar mijn Compal bestelling annuleren, want ik zie toch een paar voordelen. Alleen het prijsverschil is/was de reden dat ik voor Compal ga, maar een digitale audio uitgang en hogere resolutie scherm is natuurlijk wel relaxt.

[ Voor 63% gewijzigd door nlboy op 31-07-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Ik ben zelf van plan deze te nemen:
http://sallandautomatiser...productinfo.php?pid=31953
Afbeeldingslocatie: http://www.sallandautomatisering.nl/files/31309.gif
Dan kan je ook gelijk heel makkelijk (en heel snel vanwege eSata) je data naar je desktop pc schrijven.
Je hebt bij deze ook geen voedings kabel nodig (dat is het voordeel van 2,5 inch - voeding gaat via USB) en je krijgt er ook nog een hoesje bij.
En om hem in te bouwen is hoef je alleen maar de externe behuizing open te schroeven, de sata laptop hdd erin doen en weer dichtschroeven :)

[ Voor 3% gewijzigd door silmaril8 op 31-07-2007 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, ik dacht dat er veel bij kwam kijken. Wist niet dat het zo simpel was :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je soms nog van verschieten hoe gemakkelijk het eigenlijk allemaal is... Ik heb meer moeite met het aansluiten van mijn powerled/IDE-led/powerknop/resetknop van mijn kast op mijn moederbord, om maar een voorbeeld te geven

:OFF-TOPIC!!!: 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paraiko

paraiko

We are the Cow

nlboy schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:13:
[...}

En moest je voor de HD invoerrechten betalen? Als ik toch bezig ben met upgraden heb ik liever meteen een goede HD zodat ik er lang mee kan doen. :)
In principe moet je volgens mij invoerrechten + BTW betalen, maar dan moet de doane je pakketje er natuurlijk wel uitpikken. O-)

Ik heb inderdaad wel eens een pakketje uit amerika gehad met een mooie enveloppe met daarin een dikke acceptgiro, maar ik geloof dat ik mazzel heb gehad met deze schijf.
[...]
Trouwens als je gaat knutselen aan de configuratie van de Zepto vervalt je garantie? (niet toch?)
Volgens punt 10.4 in de algemene voorwaarden van DenneD leidt het zelf upgraden van je schijf/geheugen niet tot het vervallen van de garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xan

Xan

Offtopic:
Zolang je het koopt binnen de EU hoef je niet opnieuw belasting te betalen of invoerrechten (Free movement of goods, linkje).

En ja het ondersteunt 801.11B (Aangezien G eigenlijk B+G is).

Ontopic:
Kan niet wachten tot ik weer in NL ben om mijn laptop te bestellen :Y)
Het enigste wat ik jammer vindt zijn die boxjes onder het scherm (vooral omdat het geluid niet super zou zijn door interferentie van het beeldscherm, las ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

paraiko schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 06:37:
[...]

Volgens punt 10.4 in de algemene voorwaarden van DenneD leidt het zelf upgraden van je schijf/geheugen niet tot het vervallen van de garantie...
Dat is mooi, alleen wat is het verschil tussen DenneD en Zepto.nl?
Xanx schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 07:56:
Offtopic:
Zolang je het koopt binnen de EU hoef je niet opnieuw belasting te betalen of invoerrechten (Free movement of goods, linkje).

En ja het ondersteunt 801.11B (Aangezien G eigenlijk B+G is).
Ja dat wist ik dat binnen de EU geen invoerrechten hoeft worden betaald. :) Misschien dan even kijken in Duitsland voor de HD. Dat scheelt een paar euro's weer dat G+B is.

Wat voor Carbus (PCMCIA, Express 34/35) heeft de Zepto? Ik kan het nergens vinden op zepto.nl

[ Voor 57% gewijzigd door nlboy op 01-08-2007 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
[...]
Dat CL5 maakt niet zoveel uit (ipv 4)?
Nee dat niet maar PC4200 versus PC5300 geheugen wel
Ondersteunt het Intel Wi-Fi geval wel B wireless netwerken?
Search --> JA
Waar kan je shops vinden met 200GB 7200rpm? Want bij pricewatch staat die er niet tussen. :)
200GB 7200rpm 2,5" voor 263,-
Xanx schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 07:56:
Ontopic:
Kan niet wachten tot ik weer in NL ben om mijn laptop te bestellen :Y)
Het enigste wat ik jammer vindt zijn die boxjes onder het scherm (vooral omdat het geluid niet super zou zijn door interferentie van het beeldscherm, las ik).
Neehoor! Tot en met volume 60 is 't goed geluid hoor, daarna wordt 't scheller/ blikkerig :)
nlboy schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:14:
Wat voor Carbus (PCMCIA, Express 34/35) heeft de Zepto? Ik kan het nergens vinden op zepto.nl
Datasheet

[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 01-08-2007 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paraiko

paraiko

We are the Cow

[...]
Dat is mooi, alleen wat is het verschil tussen DenneD en Zepto.nl?
DenneD zit in Nieuwe Pekela en achter Zepto.nl zit het bedrijf N4All uit Geldrop.
Beide doen aan laptop verkoop en reparatie en zijn dealer van Zepto in Nederland.

Ik neem aan dat het bij N4all ook niet zo`n probleem zou moeten zijn om een hdd of geheugenupgrade zelf te doen, maar dan zou je hun algemene voorwaarden even moeten doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
Voordeel van denned is dat je er ook een langere garantie kan afsluiten (3 jaar garantie) en ongelukjes kan verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
Een vraag over de aansluitingen, zit er op de notebook een mogelijkheid voor een "Kensington Slot"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
falcon4ever schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:18:
Een vraag over de aansluitingen, zit er op de notebook een mogelijkheid voor een "Kensington Slot"?
als ik op deze foto kijk lijkt dat er wel te zitten (rechts). Maar de snelste manier om daar achter te komen is toch zepto of denned mailen lijkt me.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:52

Nakebod

Nope.

Inmiddels alweer augustus. Ben nu al sinds maart aan het rondkijken, en heb nog steeds niets :P
Geloof dat deze maand de hdmi modellen kwamen, dus misschien volgende maand toch eindelijk wat bestellen :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Nakebod schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:52:
Inmiddels alweer augustus. Ben nu al sinds maart aan het rondkijken, en heb nog steeds niets :P
Geloof dat deze maand de hdmi modellen kwamen, dus misschien volgende maand toch eindelijk wat bestellen :)
Ik zit ook vol verwachting af te wachten naar de HDMI modellen :D

* Krijg net een mailtje terug van Denned:
Volgens de laatste berichten zal HDMI eind van het jaar verschijnen.

Wel in de nieuwste versie 1.3b dacht ik.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 21% gewijzigd door Blanco88 op 01-08-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

In dat geval, bye Zepto, dan zoek ik wel verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
falcon4ever schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:18:
mark_vb schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:45:
[...]

als ik op deze foto kijk lijkt dat er wel te zitten (rechts).
Klopt, maar is dat tegenwoordig niet standaard op notebooks!?
Maar de snelste manier om daar achter te komen is toch zepto of denned mailen lijkt me.
Wat denk je van 't hier vragen :?
Nakebod schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:33:
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Nakebod schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:33:
Gewoon wachten.. doe ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
zoo ik ben terug van vakantie en heb mijn laptop geleverd gekregen! (6625WD) bedankt voor het helpen van mijn keuze CLB:-). ik weet zeker dat ik een top laptop heb gekozen.

heb zojuist VISTA erop gezet... ga het maar eens uitproberen, als het niks is komt er gewoon weer XP op te staan. Vista begint al goed..:S.. want hij ziet mijn dvd driver niet.. lekker dan nu kan ik mijn drivers niet installeren.

ik zag het laatst ergens staan in het forum met iemand die er ook last van had dus ga het maar eens opzoeken.

ik heb trouwens een bobbeltje gespot links boven het toetsenbord. niet dat het veel uitmaakt laat staan opvalt maar misschien hebben jullie het ook gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Jor_den schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:34:
ik heb trouwens een bobbeltje gespot links boven het toetsenbord. niet dat het veel uitmaakt laat staan opvalt maar misschien hebben jullie het ook gezien?
Probeer eens het beschermende folie er daar af te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
CLB schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:23:
[...]

Wat denk je van 't hier vragen :?
Ik doelde er meer op dat sommige vragen toch echt makkelijker te beantwoorden zijn door een fabrikant. Maar hey, hier kan natuurlijk ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
shuogg schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:40:
[...]

Probeer eens het beschermende folie er daar af te halen :+
lol oke ik maak wel een keer een foto om het duidelijk te maken!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Blanco88 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:31:
[...]

Gewoon wachten.. doe ik ook :D
Ik wacht al sinds begin maart. Op een gegeven moment ben je wel uitgewacht.
Eerst op nVidia met de 8xxx serie, en op Intel met de nieuwe C2D Santa Rosa.
Dat was de moeite nog wel waard om te wachten.

Ok, valt tegen, geen DVI/HDMI. Ga slechts mijn TFT weggooien, dus wachten op een HDMI versie. Augustus. Ok, beetje later dan mijn planning, maar goed, dat overleef ik nog wel.

Iets zegt mij dat ik geen 4 maanden meer ga wachten. Die kans wordt iig steeds kleiner.
Maar goed, ik zie wel waar ik uiteindelijk uitkom. Als ik iets leuks tegenkom met DVI, dan ben ik vrijwel zeker over. Zo niet, dan blijft de kans nog steeds aanwezig dat het een Zepto wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
2GB => 4 GB upgrade is met €100,- gedaald (gewoon even informeren naar het hoe en waarom van het prijsverschil)

Over wachten op nieuwe technologie: Mijn verlanglijstje:
November 2006: DVI, Nvidia 8xxx, 17" scherm, 160GB 7200 RPM
Mei 2007: HDMI, 17", Santa Rosa, 17"
Augustus 2007: Santa Rosa, 8600GT, losse monitor met VGA en DVI-d/HDMI (zodat je voorbereid bent op de toekomst).

Je kan wel blijven wachten op nieuwe technologieën, maar je zit steeds weer op iets nieuws te wachten dat dan weer verschijnt en tegen de tijd dat dat er is wil je weer wat nieuws. Ik heb nu zo goed als zeker mijn keuze gemaakt en ga om voor zaterdag bestellen (een zepto 6625WD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jor_den schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:34:
bedankt voor het helpen van mijn keuze CLB:-). ik weet zeker dat ik een top laptop heb gekozen.
Your Welcome
ik heb trouwens een bobbeltje gespot links boven het toetsenbord.
niet dat het veel uitmaakt laat staan opvalt maar misschien hebben jullie het ook gezien?
Foto zegt meer in dit geval denk ik!
mark_vb schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:45:
Maar hey, hier kan natuurlijk ook...
Het is niet voor niets 'n ervaringentopic :9
zaidoT schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:27:
2GB => 4 GB upgrade is met €100,- gedaald
(gewoon even informeren naar het hoe en waarom van het prijsverschil)
Als dat was wanneer ik 'm bestelde had ik dat zeker gedaan :)
Maarja zit er nog steeds warmpjes bij met m'n 2 x 1GB 800MHz RAM...
Koop ooit zelf 2 x 2GB 667MHz voor 170,- en verkoop m'n 2 x 1GB RAM, is 't nog goedkoper ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zelf ook Roel gemaild in Denemarken over hdmi, ik kreeg geen datum terug maar dit:

Hi Erik,

We are looking into this. We actually expect to launch the next standard: HDMI 1.3B, please check out http://en.wikipedia.org/w...tion_Multimedia_Interface for a more detailed description.

Thanks!

Ben bang dat het idd het eind van het jaar wordt, zeker omdat Roelof nog geen tijdsindicatie geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xan

Xan

Nakebod schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:09:
[...]
Ok, valt tegen, geen DVI/HDMI. Ga slechts mijn TFT weggooien, dus wachten op een HDMI versie. Augustus. Ok, beetje later dan mijn planning, maar goed, dat overleef ik nog wel.
Ik zou dan voor de Dell gaan als je perse HDMI wilt, deze zijn daar wel standaard mee uitgerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Dat is een mooie "datasheet", daar staat inderdaad in dat het een Express card is, maar niet welk type, een 34 of een 54 ?
http://en.wikipedia.org/wiki/ExpressCard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.zepto-computers.be en http://www.zepto.nl geven geen slot-in drives meer :(.
en ook geen Hybrid Harddrives meer

edit:
Volgens Zepto is samsung gestopt met een aantal productlijnen, waaronder dus die slot-in en HDD's.

en het geheugen is nu 5300 ipv 6400 (en nu niet beginnen zagen over Santa Rosa en 667 MHz xD we kennen het ondertussen), en is dus bijgevolg ook goedkoper... Niet klagen, ze worden zo alleen maar goedkoper :p

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 22:51 . Reden: Reden slot-in drives ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.