Toon posts:

2 Nieuwe pc's

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet 2 computers gaan samenstellen, 1 voor mijn zelf en 1 voor "werk/spel pc". In een eerder topic waar ik om vroeg voor te kiezen tussen AMD of Intel, heb ik toch voor amd gekozen, en wilde daar ook plaatsen wat ik nu aan het typen ben maar dat topic is helaas geclosed.

1 computer gaat dienen voor game pc, en af en toe voor school.
2e computer gaat dienen als werk pc, voor mijn werk etc, en heel af en toe een computerspel.

Maar goed, ik heb reviews gelezen en het forum en heb nu 2 pc's samengesteld. Graag wil ik weten of dit goede combinaties zijn.

PC 1 > game pc:

Processor:
AMD Athlon 64 X2 6000+

Mobo:
MSI K9N SLI Platinum, nForce 570 SLI

Geheugen:
Corsair TWIN2X2048-6400C4

Videokaart:
(tot nu toe de Sapphire Radeon X1950 Pro 256MB DDR3)

PC 2 Werk/spel computer:

Processor:
AMD Athlon 64 X2 6000+

Mobo:
MSI K9N Neo-F, nForce 550

Geheugen:
Kingston KVR667D2N5K2/2G

Videokaart:

Nog geen idee

Wel zit ik bij de game pc te twijfelen of ik een Asus M2N-SLI Deluxe, nForce 570 SLI MCP moet nemen of de MSI. Want ik zag wel dat de corsair geheugen problemen kon geven bij de ASUS.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden :)

EDIT:> Voedingen en hardeschijven heb ik zelf al ( tagan's 480 watt voedingen)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 19:45 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:32

Onbekend

...

Deze pc's gaan niet werken zonder voeding.....

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Onbekend schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:43:
Deze pc's gaan niet werken zonder voeding.....
Is al aangepast.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-04 08:52
buiten dat ik voor C2D zou gaan ipv van amd ziet het er wel oke uit..

(vraag me wel af waarom je 2 verschillende comps wil, terwijl ze beiden even snel zijn)

ik zou voor videokaart voor die gamepc een 8800GTS/2900XT kopen, of als je dat te duur vind een 8600GTS. Je kan dan de 1950 in je werkpc zetten (ga er van uit dat omdat je hem noemt dat je hem dan al hebt)...

als je die videokaart niet hebt dan zou ik in je werkpc een 7600GT zetten, of een x1900. Als je ook veel met hd gaatdoen kan je kijken naar een HD2400 of een 8500/8400

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ
Voorbereiding: voordat je een topic neerzet, wordt van je verwacht dat je deze PMG FAQ hebt doorgelezen. Als uiteindelijk blijkt dat je deze PMG FAQ niet (goed genoeg) hebt doorgenomen, dan gaat je topic in veel gevallen zonder omwegen dicht. Zeker de topics waarin overduidelijk geen inzet wordt getoond. Dus mocht je wel inzet tonen, dan maakt het topic meer kans om te overleven. Met inzet wordt bedoeld: aantoonbaar research hebben gepleegd, de resultaten daarvan uiteenzetten en beargumenteren waarom de resultaten niet voldoen. Exact zoals in de Registratievoorwaarden en het Algemeen Beleid staat uitgelegd.

Kansloze topics: alle topics in de trant van de volgende voorbeelden gaan in veel gevallen ook zonder omwegen op slot. Soms worden zulke topics (met name de "Welke moet ik nemen?" topics) ook voorzien van erg veel uiteenlopende reacties dat je door de bomen de bos niet meer ziet. Daarnaast zijn deze vragen ook simpel te beantwoorden met behulp van gezond verstand en research. In plaats van $apparaat kun je processor, moederbord en geheugen lezen:

* Welke $apparaat moet ik kopen? (een echte Tweaker kan wel kiezen)
Lijkt me duidelijk. "Hoe is dit systeem?" is een vraag die per definitie niet aan het GoT beleid mbt zelfwerkzaamheid voldoet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.