DVI zonder DVI op Acer X222W

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 5.610 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-08 19:53
Geen matches
Ik ben er heel erg tevreden mij, het beeld is erg scherp en heb geen last van ghosting of iets in die richting.

Van de 2 monitoren die ik heb aangeschaft is er net eentje retour gestuurd.
Verzonden naar Acer: 17-09-2007
Terug verzonden: 25-09-2007

Ik verwacht hem dan morgen of overmorgen al binnen te hebben en dan gaat monitor nummer 2 eruit :)
1 weekje is toch erg netjes van Acer :)

Verwijderd

Geen matches
ik zit nu al een maand zonder scherm voor me eigen computer :/ aanstaande maandag kreeg ik een maand geleden een bericht binnen dat hij daar was aangekomen, midden volgende week zit ik er dus al 5 weken zonder mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nu een anders probleem, me DVI werkt weer maar als ik nu in 1680x1050 wil instellen dan pakt ie het wel, maar valt een stuk buiten het beeld. Als ik met de muis naar de rechterkant van het scherm ga krijg ik dat wel weer te zien, maar het is uiterst irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Toevallig heb ik hetzelfde probleem met 1 van mijn schermen, dit gebeurt alleen op de 7600GS van mijn vriendin's PC via DVI en niet op mijn 8600GT via DVI, erg vreemd... Heb jij het probleem al op kunnen lossen?
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:43:
Ik heb nu een anders probleem, me DVI werkt weer maar als ik nu in 1680x1050 wil instellen dan pakt ie het wel, maar valt een stuk buiten het beeld. Als ik met de muis naar de rechterkant van het scherm ga krijg ik dat wel weer te zien, maar het is uiterst irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nee heb net de monitor terug gekregen. Ik kan niet met 100% zeggen of het aan de monitor ligt of aan me 7900 GTO. Ik ga eens nieuwe drivers testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ligt dus niet aan me gfx kaart of drivers. Werkt eindelijk de DVI poort van de monitor pakt ie in DVI mode 1680x1050 niet. Blijft gewoon via het OSD menu 1600x1200 aangeven. Klote zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

Geen matches
Heb in vogelvlucht even deze thread doorgelezen. Heb vandaag de Acer X222W besteld en ik hoop maar dat ik niet last krijg van dit (wel erg vaak voorkomende) probleem.

Iets wat ik absoluut niet snap, als ze het probleem met een firmware update kunnen oplossen, is het dan niet mogelijk om het zelf te doen? Of wellicht de winkel waar je 'm vandaan hebt? Er worden nu doelbewust schermen verkocht waarvan ze weten dat dit probleem er in zit. Acer mag dan wel netjes een oplossing bieden met pick up and return, maar ik zit straks misschien wel 2 of meer weken zonder scherm.

Ben benieuwd hoe het zal uitpakken.

Verwijderd

Geen matches
Tja een batch wat klaar is gaan ze niet maken voordat iemand er over klaagt. Maar zoals je kan lezen uit mijn post verhelpt de nieuwe firmware nog niet alle problemen. Het kan zijn dat ik iets verkeerd doe, maar ik zou dan niet weten wat.

• Derek Vinyard
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08-2022
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:02:
ik zit nu al een maand zonder scherm voor me eigen computer :/ aanstaande maandag kreeg ik een maand geleden een bericht binnen dat hij daar was aangekomen, midden volgende week zit ik er dus al 5 weken zonder mee :/
Ik ben hem ook al bijna 5 weken kwijt. Ik ga komende week weer eens in de telefoon klimmen, en nu raken ze me niet snel kwijt!

• RedScorpion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-05 07:23

RedScorpion

is geen rooie rakker

Geen matches
Marando,

Laat ons maar ff weten als je je scherm binnen hebt of je dezelfde probs hebt met de dvi. Zelf op dit moment ook druk aan het zoeken naar een nieuw scherm.

Zit erg te twijfelen tussen de Acer X222W en de Samsung SyncMaster 226BW.

Beide mooie schermen die qua specs niet zo heel veel van elkaar verschillen.

SyncMaster 226BW = 22" 16:10 2ms D-Sub, DVI Zwart Beoordeling: zeer goed
Acer X222W = 22" 16:10 5ms D-Sub, DVI Zwart Beoordeling: zeer goed

Beide alleen hun eigen probleempje atm wat ik zo las. Acer daar werkt de Dvi niet van. En bij Samsung kan je nog eens verschillende panelen aan treffen (A,C,S type's) wat ik zo op GOT gelezen heb.

Op dit moment neig ik meer naar de Acer (ervaring met de 19' Al922), maar niet echt zin om zodra scherm binnen is, deze direct weer x-aantal weken kwijt te zijn omdat de Dvi het dus niet doet.

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
RedScorpion schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 21:41:
Marando,

Laat ons maar ff weten als je je scherm binnen hebt of je dezelfde probs hebt met de dvi. Zelf op dit moment ook druk aan het zoeken naar een nieuw scherm.

Zit erg te twijfelen tussen de Acer X222W en de Samsung SyncMaster 226BW.

Beide mooie schermen die qua specs niet zo heel veel van elkaar verschillen.

SyncMaster 226BW = 22" 16:10 2ms D-Sub, DVI Zwart Beoordeling: zeer goed
Acer X222W = 22" 16:10 5ms D-Sub, DVI Zwart Beoordeling: zeer goed

Beide alleen hun eigen probleempje atm wat ik zo las. Acer daar werkt de Dvi niet van. En bij Samsung kan je nog eens verschillende panelen aan treffen (A,C,S type's) wat ik zo op GOT gelezen heb.

Op dit moment neig ik meer naar de Acer (ervaring met de 19' Al922), maar niet echt zin om zodra scherm binnen is, deze direct weer x-aantal weken kwijt te zijn omdat de Dvi het dus niet doet.
Als je de Acer neemt, vraag dan even bij de winkel waar hij gemaakt is (staat op het stikkertje)
Het blijk namelijk dat alle monitoren uit duitsland geen werkende DVI hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedScorpion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-05 07:23

RedScorpion

is geen rooie rakker

Geen matches
Dankje, maar ondertussen toch de Samsung SyncMaster 226BW besteld, welke ik morgen in huis verwacht. ;)

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Derek Vinyard schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:57:
[...]

Ik ben hem ook al bijna 5 weken kwijt. Ik ga komende week weer eens in de telefoon klimmen, en nu raken ze me niet snel kwijt!
Ik raad je aan om ze ook een mail te sturen, ik heb 2 weken geleden ook gebeld (twee keer zelfs), hij lulde er nogal vaag omheen.

heb vorige week maandag een mail gestuurd, kreeg de dag erna een bericht dat ze er spoed achter zouden zetten zodat ik een nieuwe binnen 5 dagen zou ontvangen, morgen is het dus een week later dus morgen weer een mailtje, ben het goed zat hier, kan me eigen pc niet gebruiken nu.

http://support.acer-euro.com/request/nl/index.html

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik vind het raar dat het bij jullie zolang duurt. Ik had hem binnen 1 week terug. Ik heb wel meteen gezegd nadat ik deze topic had gelezen dat het een DOA was, maar dat zou toch niet mogen resulteren in z'n lange wachttijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hey,
ik had hier gelezen dat het allemaal zo snel zou gaan en zou m'n scherm toch de eerste maand niet nodig hebben dus 25augustus heb ik m opgestuurd nadat ik net hetzelfde probleem had ondervonden. Had m gekocht in media markt gent (belgie) waar ik m na een vakantiewerk aan een zeer mooi prijsje had kunnen kopen (dus ging ik die mensen niet lastig vallen met inruilen om nog een kapotte dvi te krijgen misschien)..

Nu ben ik terug van vakantie: vorige week nog niets dus bel ik is, ja we gaan escaleren.. vrijdag bel ik opnieuw dat er nog niets verandert is: hmm nog eens wat extra bijschrijven om te escaleren..
Dus bel ik vandaag NOG een keer omdat ze me nog steeds niets laten weten hierover: krijg ik de uitleg dat ze zelf een nieuw scherm bij een groot handelaar moeten aankopen hiervoor en dat dat max tussen de 4 tot 6 weken duurt.. dus wacht nog maar een weekje of twee en dan.. tja.

natuurlijk is m'n geduld nu wel op want zit hier ook met nieuwe computer sinds een week die ik eens aan wil zetten (redelijk moeilijk zonder scherm)..

mijn raad: laat m inruilen als het niet werkt in de winkel want zo schiet je echt niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Geen matches
Mijn 24' Acer is weer terug en werkt perfect! Als je dus een probleem hebt met de DVI ligt dat hoogstwaarschijnlijk aan de firmware. Nu heb ik het scherm aangesloten en het werkte direct op 1920*1200. Bij problemen dus gewoon je scherm op laten halen. De eerste reparatie duurde 6 dagen en de 2e duurde 8 dagen. Allemaal kosteloos en erg netjes. Alleen jammer dat ze de 1e keer het probleem niet goed gemaakt hadden ;)

Heeft iedereen die z'n scherm opstuurde wel netjes een brief in het engels (of duits) erbij gedaan met het probleem. Dat werkt namelijk ook wel in je voordeel denk ik. Ook door de telefoon duidelijk doorgeven wat exact het probleem is zal wel helpen.

[ Voor 23% gewijzigd door R-O-Y op 03-10-2007 22:56 ]

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
yup gedaan... alles perfect erbij gevoegd, misschien zijn ze m kwijt? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Geen matches
Zal toch wel niet :P Bellen met Acer duurt alleen zo lang. Je zit minimaal 5 minuten te wachten totdat je geholpen wordt. Even snel iets regelen zit er ook niet bij helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik kreeg ze meestal vlug aan de lijn.. ze kennen me er nu al: "je moet niet elke dag bellen" haha tja regel het dan, zo moeilijk is het nu ook niet om een nieuw scherm op te sturen! Nuja, nog ff media markt gebeld: zij hebben ook is bij acer gaan zagen en zou m volgende week moeten terug krijgen.. en als het niet zo is regelen zij wel een nieuw scherm etc! danku media markt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Trouwens, bij www.alternate.nl is de Acer X222W ineens weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb dus afgelopen week 2 Acer X222W monitoren gekocht om in dual screen te werken.
Verdomme... 1 van de 2 heeft het probleem dat de DVI gewoon niet wil werken. Onder sommige omstandigheden krijg ik het 2e scherm even aan de praat, en dan floep... is het over en springt het beeld op zwart met de fijne tekst: "no signal".
Ik ga hem ook maar terugsturen... *zucht*

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Geen matches
*zucht* Blijkbaar heeft deze serie veel problemen en Acer lost het erg netjes op. Zij zullen hier ook echt niet blij mee hoor ;) Kost alleen maar geld. Nou maar hopen dat ze in het vervolg geld willen besparen en gewoon schermen direct goed verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyTJB
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-12-2024
Geen matches
R-O-Y schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:07:
*zucht* Blijkbaar heeft deze serie veel problemen en Acer lost het erg netjes op. Zij zullen hier ook echt niet blij mee hoor ;) Kost alleen maar geld. Nou maar hopen dat ze in het vervolg geld willen besparen en gewoon schermen direct goed verkopen :P
Inderdaad,

Na de RMA gebruik ik hem nu alweer 2 maandjes en kan alleen maar zeggen, wat een TOP schermpje, kleuren en helderheid zijn geweldig. En dat maar voor 300 euries. Super dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek Vinyard
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:42:
[...]

Ik raad je aan om ze ook een mail te sturen, ik heb 2 weken geleden ook gebeld (twee keer zelfs), hij lulde er nogal vaag omheen.

heb vorige week maandag een mail gestuurd, kreeg de dag erna een bericht dat ze er spoed achter zouden zetten zodat ik een nieuwe binnen 5 dagen zou ontvangen, morgen is het dus een week later dus morgen weer een mailtje, ben het goed zat hier, kan me eigen pc niet gebruiken nu.

http://support.acer-euro.com/request/nl/index.html
Ik heb nu ook een mail gestuurd via zon support request form. Blijkbaar zijn er geen vervangende schermen op voorraad, dus daar moet ik op wachten zeggen ze. Toch opmerkelijk dat de fabrikant zelf geen voorraad heeft.... Misschien is het daarom dat Alternate ze niet meer in hun shop hebben staan, omdat gewoon niet leverbaar zijn.

Ik hoop wel dat ze eerst hun bestaande klanten gaan voorzien van een nieuw scherm voordat ze ze weer gaan uitleveren aan retailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando

Marando

Muziekje?

Geen matches
Laatste nieuws van 4Launch, waar ik op 28 september een bestelling had geplaatst voor een Acer X222W:

De Acer X222W is "End Of Life"

Mijn bestelling is dus geannuleerd en ik kan opzoek naar iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
Marando schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:55:
Laatste nieuws van 4Launch, waar ik op 28 september een bestelling had geplaatst voor een Acer X222W:

De Acer X222W is "End Of Life"

Mijn bestelling is dus geannuleerd en ik kan opzoek naar iets anders.
Heel verstandig van 4launch, ik zou hem gewoon ergens anders bestellen, bij een zaak die de juiste versie levert :-)

Ook vind ik dat Acer niet erg netjes omgaat met de monitoren, de mijne is teruggekomen met 1 dode pixel + de glans op de plastic is bij de hoeken weggesleten.

Me tweede monitor staat trouwens nog steeds op "Ontvangen", ben benieuwd wanneer ze er eens aan gaan werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek Vinyard
Geen matches
Ik zie ook net op de site van Acer dat de x222w is vervangen door de x223w. Dus ik hoop dat ze me dan snel een x223w gaan leveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Geen matches
Ik zie net ook dat de nieuwe P serie uit is, 24" glossy voor 400 euro...nice.

[ Voor 4% gewijzigd door Shva op 10-10-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
x223w is zonder dvi ingang... ik heb nog altijd geen terug.. het is er nu echt wel over dus brief gestuurd om m'n geld terug te vragen, koop wel een andere dan maar.. ze mogen me ook een mooie schadevergoeding geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek Vinyard
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:07:
x223w is zonder dvi ingang... ik heb nog altijd geen terug.. het is er nu echt wel over dus brief gestuurd om m'n geld terug te vragen, koop wel een andere dan maar.. ze mogen me ook een mooie schadevergoeding geven!
Volgens de specs heeft de X223w wel degelijk DVI input! Zou wel een stunt zijn, bij de x222w werkt de DVI niet, dus dan halen we hem voor zijn opvolger, de x223w, er maar af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:07:
Al gewoon een boze email gestuurd naar Acer?
Heb ik namelijk afgelopen dinsdag gedaan en kreeg netjes van Acer een excuses brief en dezelfde dag is de monitor nog gemaakt.

De status staat nu wel al 3 dagen op "Klaar op verzenden"
Snap ik dus ook niet waarom ze hem dan niet gewoon terug sturen.
Nu is het weer weekend en zijn we weer een week verder, het gaat daar allemaal heel erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando

Marando

Muziekje?

Matched: p223w
Ik heb mijn Acer P223W monitor binnen gekregen en ik heb 'm nu zo'n 2 uur stevig aan de tand gevoeld. Mijn eerste indruk is postief. Ik heb nog te weinig getest om al een uitgebreide review te gaan typen, maar wat betreft de kwaliteit van de kleuren ben ik best wel tevreden. Ok, het haalt het niet bij een Samsung 215TW bijvoorbeeld, maar die heeft dan ook een S-PVA panel, dat is niet eerlijk vergelijken met een TN panel, zoals deze Acer P223W monitor dus heeft.

Vergelijk ik deze monitor met de Acer AL2423Wbtd die ik had ontvangen, dan is de kleurenweergave wel veel beter. Ik heb minder last van die zichtbare kleuroverlopen in bepaalde wallpapers die ik gebruik. Het lijkt erop dat 6 bit per pixel + HiFRC toch wel goed zijn werk doet. Ook zie ik geen rare flikkeringen bij bepaalde tinten grijs, wat ik met de 24" monitor van Acer wel had. Het is nu overdag en redelijk licht in mijn kamer, maar ik zie ook amper backlight bleeding, maar hier zal ik vanavond als het donker is nog eens goed naar kijken.

Naja, geen echte review, maar even een eerste indruk die ik wel even met jullie wilde delen. :)

En niet onbelangrijker: Geen problemen op mijn DVI poort in zijn native resolutie van 1680*1050 :P

[ Voor 4% gewijzigd door Marando op 13-10-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Geen matches
dat is een glossy screen toch, ziet dat er goed uit, contrast enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjuh_B
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10-2024
Geen matches
Ter info voor iedereen die de X222W overweegt:
ik heb zaterdag een X222W opgehaald samen met de andere componenten van mijn nieuwe PC. Op basis van dit topic had ik verwacht dat de DVI het niet zou doen, maar het bleek allemaal zonder problemen te werken. Zowel VGA als DVI doen het perfect!

Misschien zijn de problemen met het scherm voorbij, of ben ik een mazzelaar, dat kan ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Edjuh_B schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:16:
Ter info voor iedereen die de X222W overweegt:
ik heb zaterdag een X222W opgehaald samen met de andere componenten van mijn nieuwe PC. Op basis van dit topic had ik verwacht dat de DVI het niet zou doen, maar het bleek allemaal zonder problemen te werken. Zowel VGA als DVI doen het perfect!

Misschien zijn de problemen met het scherm voorbij, of ben ik een mazzelaar, dat kan ook :+
mazzelpik!

Ik kreeg 6 weken geleden de bevesting binnen dat hij daar binnen is gekomen, over 2 dagen heb ik hem 7 weken geleden opgestuurd :/

Heb gister me derde mail gestuurd, ben benieuwd hoelang het nog gaat duren zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando

Marando

Muziekje?

Shva schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:39:
dat is een glossy screen toch, ziet dat er goed uit, contrast enzo?
Ja, een glossy scherm. Was eerst wat huiverig om zo'n scherm aan te schaffen, maar ik heb er geen moment spijt van. Het beeld is echt mooier dan bijvoorbeeld de Samsung 205BW. Houd er gewoon rekening mee dat je geen lichtbron moet hebben wat in je monitor schijnt, want dan heb je natuurlijk last van schitteringen, maarja, vroeger hadden we allemaal CRT monitoren, en toen klaagden we ook niet.

Wat me vooral opvalt is dat het scherm (Acer P223W) echt heel mooie zwart heeft, en het contrast in films maar ook in spellen ziet er echt geweldig uit! Ja, ben helemaal tevreden!

Binnenkort zal ik een review maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vandaag mail van Acer gekregen.

Geachte Acer Klant,

Uw Acer product,

Is hersteld en staat gereed voor verzending.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:47:
Vandaag mail van Acer gekregen.

Geachte Acer Klant,

Uw Acer product,

Is hersteld en staat gereed voor verzending.

:9~
Wees maar niet te enthousiast :P
Mijn monitor staat nu ook al anderhalve week op "klaar voor verzending" en ik heb al 3 boze mailtjes gestuurd :-)
Morgen ga ik proberen om het telefoon nr. op het adres in duitsland eens te bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek Vinyard
Geen matches
Ik heb een paar dagen geleden ook een boos mailtje gestuurd naar Acer. Ik kreeg als antwoord dat er voor de 2de maal verhoogde spoed achter word gezet! En ook dat ik voor klachten maar een brief moet sturen naar de klantenservice! Welke service eigenlijk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is hij binnengekomen, moet hem nog aansluiten, maar haha het is de P223W !

Ik mag hopelijk aannemen dat deze alles is wat de X222W is ? en dan nog beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
Ze kunnen dus blijkbaar wel iets...
Die tijden zijn gewoon niet leuk meer en het ergste is nog dat je niks kunt doen :(

Ik begin het gedoe met Acer een beetje zat te worden, is er niet iets dat we gezamelijk kunnen doen?
In ieder geval ga ik eens contact opnemen met de consumentenbond, mischien kunnen zij iets doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien dit zowat na een ander topic de enigste is waar men ook spreekt over de Acer P223W wil ik even wat vragen gezien ik hem nu heb.

Hij doet het, de DVI werkt, scherm is goed

Dit is me 2e LCD scherm, de eerste was van 4 jaar geleden en in die tijd is er nogal wat veranderd dus ik heb een paar vast wel simpele vragen voor de rest

De AUTO knop doet niks, ja hij sluit het menu af van E en het MENU, maar hij doet niet wat hij ook moet doen en dat is alles automatisch instellen ?

Ook kan ik in MENU niet op 2 icoontjes komen, de eerste (die als ik het goed heb FOCUS is) en de tweede die ik niet in de beschijving kan vinden, waar je vier pijltjes naar elke richting zie wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
Volgens mij klopt dat wel, dat heb ik namelijk ook met me X222W

Als je hem op VGA aansluit werkt het wel, blijkbaar zijn die optie's niet beschikbaar over DVI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
JC-Denton schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:57:
Volgens mij klopt dat wel, dat heb ik namelijk ook met me X222W

Als je hem op VGA aansluit werkt het wel, blijkbaar zijn die optie's niet beschikbaar over DVI :)
Oke bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ach gelijk nog een vraagje erbij

ik kan geen kleur regelaar vinden, om bijvoorbeeld van grijs naar fel rood en terug te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:25:
ach gelijk nog een vraagje erbij

ik kan geen kleur regelaar vinden, om bijvoorbeeld van grijs naar fel rood en terug te gaan.
hmm das een goede vraag :)
Deze monitor heeft dat blijkbaar ook niet, maar waarom wil je van grijs naar fel rood? :P

Wat heb je trouwens in die ene mail gezet waardoor Acer eindelijk eens iets ging doen?

[ Voor 10% gewijzigd door JC-Denton op 20-10-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JC-Denton schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:28:
[...]

hmm das een goede vraag :)
Deze monitor heeft dat blijkbaar ook niet, maar waarom wil je van grijs naar fel rood? :P

Wat heb je trouwens in die ene mail gezet waardoor Acer eindelijk eens iets ging doen?
Was als voorbeeld, wil niet echt grijs maar wil me kleuren wat feller maken.

Ik heb in me mail gezegd dat omdat ik al zo lang zit te wachten dat ze me maar als schadevergoeding twee schermen moeten sturen :P en toen kreeg ik vrijdag ineens de P223W :) zal ook wel zijn misschien dat de X222W lijn gestopt is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:58:
[...]

Was als voorbeeld, wil niet echt grijs maar wil me kleuren wat feller maken.

Ik heb in me mail gezegd dat omdat ik al zo lang zit te wachten dat ze me maar als schadevergoeding twee schermen moeten sturen :P en toen kreeg ik vrijdag ineens de P223W :) zal ook wel zijn misschien dat de X222W lijn gestopt is ?
Mijn emails antwoorden ze niet meer, mischien teveel gestuurd? :P
Hopelijk dat ik wel gewoon een X222W terug krijg, anders is me dual screen met 2 verschillende schermen meteen niet leuk meer :(

Klopt het dat die P223W een normaal zilver scherm is zonder glossy?
Die kleuren kan je trouwens inderdaad niet aanpassen, wel de brightness ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door JC-Denton op 21-10-2007 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JC-Denton schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:02:
[...]

Mijn emails antwoorden ze niet meer, mischien teveel gestuurd? :P
Hopelijk dat ik wel gewoon een X222W terug krijg, anders is me dual screen met 2 verschillende schermen meteen niet leuk meer :(

Klopt het dat die P223W een normaal zilver scherm is zonder glossy?
Die kleuren kan je trouwens inderdaad niet aanpassen, wel de brightness ;-)
Ik had zelf vorige zondag een mail gestuurd en kreeg pas woensdag laat in de middag een mail terug.

hij heeft wel glossy
http://www.acer.nl/acereu...rc=4024483740#inu57_45624

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
Dat valt dan nog wel mee, ziet er goed uit (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Haha ik stuur vanmiddag een zeer boos mailtje met veel juridische termen en de eis dat als ze binnen de 8 dagen mn scherm niet bezorgen plus een vorm van schadevergoeding ik ze een proces aandoe...

2 uur later krijg ik mailtje terug dat ze een nieuw scherm opgestuurd hebben en ik het morgen mag verwachten!

dus mensen: dreig een beetje met wetten voor de bescherming van de consument en je krijgt het wel terug!

zijn er nu nog die wachten op hun scherm?
laat wel weten wat er voor m'n voordeur verschijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:22:
Ik heb dus afgelopen week 2 Acer X222W monitoren gekocht om in dual screen te werken.
Verdomme... 1 van de 2 heeft het probleem dat de DVI gewoon niet wil werken. Onder sommige omstandigheden krijg ik het 2e scherm even aan de praat, en dan floep... is het over en springt het beeld op zwart met de fijne tekst: "no signal".
Ik ga hem ook maar terugsturen... *zucht*
Ik heb een paar weken lang op het werkende scherm gewerkt, en nog geen tijd gehad de defecte monitor terug te sturen....tot vandaag. Ik ben aan het werk, en ineens BENG::::rookpluim eruit, zwart beeld, dood. Fijn product joh :/ :/ :| Ik vraag me af of het de moeite waard is nog telefoonkosten te spenderen aan een servicerequest. Het liefst tief ik ze beide van 8 hoog zo de plomp in.. :(
Nu zit ik dus met 2 defecte schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek Vinyard
Geen matches
Ik kreeg gister eindelijk bericht dat mijn scherm gereed stond voor verzending. Volgens UPS zou hij vandaag bezorgd moeten worden! Ik laat jullie nog weten wat voor scherm ik geleverd heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:33
Geen matches
Ik heb 2 X222W's bij de mediamarkt gehaald, werken allebij perfect op DVI. (is er een methode om je scherm schoon te maken, heb er met m'n fikken aangezeten, ik wil namelijk geen krassen maken op het scherm met een gewoon doekje, of kan het scherm wel wat hebben..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb al een paar maanden de x222w en deze tegelijk gekocht met die voor mijn vader. Beide doen het nog steeds prima :). Ik heb de mijne zowel op vga als dvi gehad en op beide heb ik geen problemen. Beide zitten ze vrijwel altijd op dvi dus ik vraag me af hoe lang dit nog goed zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu dus een P223w gekregen net als jullie, eens kijken of hij goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
Mijne is ook verzonden vandaag! ben benieuwd wat we krijgen Derek, hopelijk wel dezelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
Gamepie56 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:11:
Ik heb 2 X222W's bij de mediamarkt gehaald, werken allebij perfect op DVI. (is er een methode om je scherm schoon te maken, heb er met m'n fikken aangezeten, ik wil namelijk geen krassen maken op het scherm met een gewoon doekje, of kan het scherm wel wat hebben..)
Het beste kan je gewoon een brillendoekje gebruiken om dit weg te vegen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek Vinyard
Ik heb ook een p223w gehad, tenminste, dat zei mijn pa over de telefoon. Ik ben namelijk inmiddels verhuist, en het scherm is dus afgeleverd bij mijn ouders. Ik ga hem dit weekend ophalen, en dan ga ik eens kijken of nu wel alles werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
UPS is zojuist langs geweest met het pakketje, en er zat een X222W in!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prachtig scherm die P223W! eindelijk ja:) haha @ derek, ondertussen verhuisd.. das een goeie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
Ik ben toch niet zo blij, Acer gaat slecht om met de schermen, ook dit scherm is terug gekomen met 2 dode pixels en de lak op de behuizing is aan de hoeken en bovenkant weggesleten.

Waarschijnlijk hebben ze hem op z'n kop op een tafel gelegd met meerdere spullen erop waardoor het glossy (glans) is gaan slijten en doffe plekken op de behuizing heeft achtergelaten.

Ik heb de winkel (4launch) dit laten weten en zij gaan een oplossing met Acer verzinnen, een nieuw gekocht produkt hoort er niet uit te zien alsof hij al maandenlang is gebruikt...

Ben benieuwd wat 4launch gaat verzinnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek Vinyard
Geen matches
JC-Denton schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:55:
Ik ben toch niet zo blij, Acer gaat slecht om met de schermen, ook dit scherm is terug gekomen met 2 dode pixels en de lak op de behuizing is aan de hoeken en bovenkant weggesleten.

Waarschijnlijk hebben ze hem op z'n kop op een tafel gelegd met meerdere spullen erop waardoor het glossy (glans) is gaan slijten en doffe plekken op de behuizing heeft achtergelaten.

Ik heb de winkel (4launch) dit laten weten en zij gaan een oplossing met Acer verzinnen, een nieuw gekocht produkt hoort er niet uit te zien alsof hij al maandenlang is gebruikt...

Blijkbaar hebben ze je scherm gerepareerd dus? Wel raar dat eigenlijk iedereen een nieuw scherm heeft gekregen.. Maar dan nog is het heel slordig, dat je hem met beschadigingen terug krijgt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gamepie56 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:11:
Ik heb zelf het volgende gedaan:

Ik heb een plexiglas plaat gekocht bedoeld voor meerdere dingen zoals voor het plaatsen van een schilderij etc, perfect doorschijnend, nu kan er tenminste niks op me scherm komen waardoor hij beschadigd kan worden, ik zie alleen als het beeld zwart is wat schijning maar ik vind dat niet erg, vooral als ik nu weet dat me scherm beschermd is, jammer dat ze niet iets voor de LCD schermen hebben gemaakt waardoor het ook een beschermplaat heeft zoals een normale monitor, een vetveeg van je vinger is vaak moeilijk om te verwijderen en een kat kan makkelijk een onherstelbare kras erop maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JC-Denton schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:55:

Als ik jou was zou ik een P223W eisen met de feiten dat de meeste mensen een nieuw scherm kregen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Geen matches
Ja ga ik ook proberen, Acer en 4launch zijn het er mee eens dat het veel te lang heeft geduurd, morgen ga ik wat foto's maken en dan afwachten wat ze aanbieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek Vinyard
Kheb dus inderdaad ook een P223w gehad, en ben er best tevreden mee. De DVI doet het iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zoals bij vele mensen ook het geval is.. bij mij geeft m'n monitor ook 'no signal' als ik em met de DVI-kabel aansluit op mn 8800GTS.. Ik zat eerst flink te wanhopen, want ik heb 2 DVI poorten en geen VGA poorten. Maar toen zag ik dat bij mn videokaart zo'n DVI to VGA ding zit. Dus nu mn monitor via de VGA kabel op de DVI poort aangesloten. Perfect beeld, heb niks te klagen.
Ik ga dus m'n monitor niet opsturen voor reparatie. Kan em ten eerste niet missen, en dan tweede heb ik nu ook gewoon goed beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:08:
Zoals bij vele mensen ook het geval is.. bij mij geeft m'n monitor ook 'no signal' als ik em met de DVI-kabel aansluit op mn 8800GTS.. Ik zat eerst flink te wanhopen, want ik heb 2 DVI poorten en geen VGA poorten. Maar toen zag ik dat bij mn videokaart zo'n DVI to VGA ding zit. Dus nu mn monitor via de VGA kabel op de DVI poort aangesloten. Perfect beeld, heb niks te klagen.
Ik ga dus m'n monitor niet opsturen voor reparatie. Kan em ten eerste niet missen, en dan tweede heb ik nu ook gewoon goed beeld.
Je koopt een NIEUWE monitor, en je neemt genoegen met analoog signaal? Begrijpik echt NIKS van.

Over niet kunnen missen--->ken je niemand die een scherm over heeft? desnoods een 17 inch CRT ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:03:
[...]

Je koopt een NIEUWE monitor, en je neemt genoegen met analoog signaal? Begrijpik echt NIKS van.

Over niet kunnen missen--->ken je niemand die een scherm over heeft? desnoods een 17 inch CRT ofzo
Hm, mss moet ik toch maar es Acer opbellen...

• JC-Denton
Geen matches
Dit is gewoon vreselijk, 4launch neemt de schermen niet aan, Acer wilt ze wel omruilen voor 2 nieuwe schermen, maar dan moet ik deze eerst retour sturen, wat vervolgens weer een maad of mischien wel weer 2 maanden gaan duren.

Ik denk dat ik volgende week met de monitoren maar eens bij 4launch langs ga en me centjes terug eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-Denton
Nog een update van mijn status, ik heb gisteren 2 P223W monitoren ontvangen van Acer zonder dat me andere X222W schermen mee zijn terug genomen, ik ga ze van de week wel weer bellen, wieweet mag ik alle 4 de monitoren houden :P
Pagina: 1 2 Laatste