Toon posts:

Upgrade Gaming PC - plusminus 600 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Na drie jaar intensief gebruik van mijn compu gemaakt te hebben vind ik het tijd voor een upgrade, met als primaire doel snelheidswinst en het draaien van nieuwe games/applicaties (windows vista, nieuwere spellen met shader model 3 (if im not mistaken) etc.).
Met name de videokaart en geheugen zijn, volgens mij, aan verbetering toe, maar als jullie meer mogelijkheden zien in mobo&processor hoor ik dat ook graag! Budget ligt rond de 600 euro

Dit is mijn huidige systeem:

MSI K8N Neo Platinum
AMD Athlon 64 3400+
Corsair TWINX 1024-3200XLPT 1024 MB, PC3200, 400 MHZ, 2, Non-ECC, Kit of 2
Asus AX800 pro / TVD / N 256 MB, AGP 8x
Hitachi Deskstar 7k250 250 GB, 2700 RPM, 8 MB, S-ATA
Creative Soundblaster Audigy II ZS

Ik hoor graag jullie suggesties!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Dit is niet echt de manier om een topic te openen hier op GoT. Je moet zelf eerst je verdiepen in de hardware waarvan je denkt dat hij geschikt is, en dan een onderbouwing geven waarom je voor die onderdelen kiest.

Zie ook:

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**

EDIT: laatste twee PC voorbeelden waren uit 2005 :+

[ Voor 49% gewijzigd door hexagram op 14-07-2007 14:15 ]

Verwijderd

Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 14 :)

En er wordt geloof ik aan gewerkt osc4r, om nieuwe voorbeelden etc te maken :) Kost alleen wat tijd en ik geloof dat de meeste echte CSL mods hier op het moment geen tijd voor hebben

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 14:23 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:02

Thandor

SilverStreak

Dit past inderdaad beter in Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 14 :).
Let echter op dat je niet klakkeloos weer deze vraag stelt (maar dan in genoemd topic). Op GoT zien we graag dat men eerst even het e.e.a. zelf uitzoekt alvorens een vraag te stellen. Bekijk dus eerst wat het knelpunt is in jouw systeem en zoek voor dat punt een alternatief. Is het alternatief goed? Dat kun je lezen in benchmarks, reviews en ervaringen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.