Toon posts:

Vista Ultimate supertraag na update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enkele dagen Ultimate geinstalleerd op een P4 2.4 Ghz met 1024Mb geheugen, niets mis mee tot ik gisteren de melding kreeg dat er updates geinstalleerd konden worden, hierna was het systeem niet meer vooruit te branden, via systeemherstel weer terug naar de situatie van voorheen en het loopt weer perfect. Heb nu de optie automatisch updaten maar uitgezet, maar komt die bekend voor?? Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft ondervonden.

Peter

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

mijn Vista systeem is op diverse momenten ook waarnzinnig traag. Schakelen tussen vensters, programm's starten vanaf bureaublad.... erg vreemd...

Maar dat is niet specifiek voor of na deze updates. Als ik kijk bij de updateinformatie, dan zitten er ook geen erg ingrijpende updates tussen.

I'm just taking care of business

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat hij dan bezig is met indexeren?

Peter

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:07

_Apache_

For life.

Het kan aan mij als vista-leek liggen, maar is 1Gb intern geheugen niet beetje weinig voor vista?

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• basduijn
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09-2025
_Apache_ schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:16:
Het kan aan mij als vista-leek liggen, maar is 1Gb intern geheugen niet beetje weinig voor vista?
Het ligt aan jou als vista-leek ...
(Minimal required is 512Mb)

En niet gaan lopen zeuren dat ie met 4Gb beter loopt, want op 1Gb loopt ie ook gewoon goed.... :P

[ Voor 36% gewijzigd door basduijn op 13-07-2007 13:39 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:51:
Enkele dagen Ultimate geinstalleerd op een P4 2.4 Ghz
Is dit niet het probleem gewoon ?? Is toch een redelijk langzame CPU die op Netburst gebaseerd is nog :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Enkele dagen Ultimate geinstalleerd op een P4 2.4 Ghz met 1024Mb geheugen, niets mis mee tot ik gisteren de melding kreeg dat er updates geinstalleerd konden worden, hierna was het systeem niet meer vooruit te branden, via systeemherstel weer terug naar de situatie van voorheen en het loopt weer perfect. Heb nu de optie automatisch updaten maar uitgezet, maar komt die bekend voor?? Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft ondervonden.

Peter
Zelf heb ik Vista Home Premium...Tijdens het afsluiten (gisternacht) heeft het updates geinstalleerd, ik heb hem nog niet aan gehad.

Ben benieuwd......

ps. Hoef jij je systeem niet te herstarten na de updates?? (geen melding??)

• Bullit1991
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09-2025

Peter
Al eens bij taakbeheer gekeken na de update of er iets op de achtergrond is wat overmatig CPU gebruik in beslag neemt?

Verwijderd

Topicstarter
Is dit niet het probleem gewoon ?? Is toch een redelijk langzame CPU die op Netburst gebaseerd is nog

Waarom draait hij nu als een zonnetje??

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

nero355 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:40:
Is dit niet het probleem gewoon ?? Is toch een redelijk langzame CPU die op Netburst gebaseerd is nog :)
* Jungian dacht even dat hier de systeemvereisten van Crysis besproken werden.

Vista hoort het gewoon prima te doen op die specs / doet het ook gewoon prima op die specs (Aero ook, als je iets beters hebt dan een brak 32 MB on-board ding).

0.0

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
nero355 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:40:
[...]

Nee, Vista loopt ook prima op mijn 800Mhz laptop.

@TS: Kan je zien welke updates er als laatste geïnstalleerd zijn? Misschien zit er iets vreemds tussen ofzo?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Marc P
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Welke versie van Ultimate draai je? 32 of 64
Heb je in je logs gekeken of er iets bijzonders aan de hand is?
Zoals al door andere gemeld, is je processor belasting extreem hoog?
Gooi ff de sidebar aan met het processor displayed erin, dan kun je in 1 oogopslag bij vertraging zien of hij naar 100 belasting gaat of niet.
Hoe heb je de instellingen staan van indexeren?
Heb je bij de updates ook driver updates meegeinstalleerd?
Had zelf wat problemen met nieuwe logitec camware.

Verwijderd

Problemen verholpen Epicratus?
Pagina: 1