Toon posts:

Het nut van 4 GB geheugen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 6.991 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:01:
Misschien vat ik de term verkeerd, maar neem 10 page's
Van die 10 pages gaan er 8 het fysieke geheugen in en blijven er 2 over.
Die 2 kun je niet mixen met de overige 8 dus pagina 9 en 10 moeten met elkaar
in overleg hoe we dat gaan doen. Aangezien dit buiten het werkgeheugen moet gebeuren zover ik weet hebben de de pagefile uitgevonden. Windows heeft een dusdanige opzet dat het dus een pagefile nodig heeft om sommige aanvragen goed af te handelen (het idee van ik heb een derde hand nodig, maar ik heb die niet)
Ik volg je nog steeds niet. Als je maar 8 fysieke pages hebt, moet je er inderdaad 2 opslaan in de pagefile. Maar ik snap niet waar dat conflict dan vandaan komt.
Waarom wordt hier op GoT altijd om bronnen geroepen. Mag ik heel het web afstruinen om een paar linkjes neer te zetten en mijn studieboeken doorspitten om net dat stukje studie voor je in te scannen en hier neerproppen op 600x400. geloof je me niet?
Omdat ik nog nooit gehoord heb van wat je zegt, het niet begrijp en het toch graag zou willen begrijpen. Als je iets namelijk niet kunt uitleggen, is de kans redelijk groot dat je het niet goed begrijpt of dat het helemaal niet (of niet helemaal) waar is.
Nee, ik ben helemaal niet boos, maar ik vind het wel soms wat irritant. Ik heb jaren geploegd en dan mag ik aannemen dat mensen me wel geloven. Ik snap dat je me niet geloofd als ik zeg dat ik een vrouw ben (is ook niet zo, hoor ;) )
Dat mag je aannemen, maar zo werkt het (vaak) niet als anderen er ook aardig wat vanaf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetis lang geleden, dus ik moet gewoon toegeven dat ik het een beetje kwijt ben, maar ik heb exact geweten hoe dat werkt. Ik doel inderdaad op een MUX operatie die het beste in afzondering kan gebeuren en dat is de pagefile of via PAE zover ik weet.

Let op, ik ben niet perfect en alles wat ik schrijf meen ik ook, maar dat wil niet zeggen dat ik altijd gelijk heb. Ik ben blij dat je er op een aardige manier tegenin gegaan bent want in plaats van jou in de haren te vliegen heb ik de links gelezen en dan zag ik in dat ik het verkeerd uitlegde. Kan gebeuren, maar expres blaten zal ik niet doen. Dat moet ik dan ook sportief toegeven.

Het beste programma om afbeelding mee te bewerken vind ik persoonlijk "The Gimp"
Pagina: 1 2 Laatste