Toon posts:

hulp/advies nodig over tv-kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik zag bij paar oude topics ook iemand die zo iets voeg maar het was niet echt wat beantworde mijn vragen, dus hier is het: ik wil op mijn pc tv kunnen kijk en mijn PS2 aan te kunne sluiten ik weet dat get is mogelijk tv op je PC kijken maar kan ik ook me PS2 aan sluiten?? (je hebt toch tv in (of zo iets) ) en als ja welke kaart kunne jullie voor me rocomenderen liefst niet duurder dan 80 euro en wel een goeie kwaliteit, en naar welke punten moet ik kijken als ik TV-kaaart koop?

als fast bedandk voor de hulp

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

Cyphax

Moderator LNX
Ik denk dat je het beste even kunt rondneuzen in [TV Kaart(en)]De Kwaliteit ervan
Daar staan al veel ervaringen in en waarschijnlijk ook antwoorden op je vragen. :)

[edit]
Oh en hier deel 2 zelfs Tv kaart(en) en de kwaliteit er van, Deel II

[ Voor 20% gewijzigd door Cyphax op 13-07-2007 09:43 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt maar vraagje als ik sluit mijn ps2 aan de tv kaar krijg ik geen lag?? want ik heb bij andere topic's gezien dat als je xbox aan sluit kan beeld wat beetje aachter lopen vanwege all dat conwertatie's en is het beeld kwaliteit goed??

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mijn VRAGEN BEANTWORDEN???????????? AUB

Verwijderd

Begin eens met het niet kicken van je topic binnen een paar uur. Dat is erg onbeschoft.

En doe aub iets aan je spelling/taalgebruik en punctuatie want het is amper leesbaar zo :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 22:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je met =Begin eens met het niet kicken van je topic binnen een paar uur.) en voor mijn taal gebruik is een verklaring als je slaapt 3 dagen achter elkaar alleen maar 4 uurtjes dan kan je niks schelen en ik kan niet altijd alles goed formuleren want ik weet niet altijd hoe bepaalde technische dingen in nederlands heten en als andere mensen kunnen geen moeite nemen om je vragen te beantworden maar sturen je ergens anders naar toe om zelf uittezoeken is het ook niet fijn ik vraag toch niet echt iets moeilijks???

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:35

krvabo

MATERIALISE!

Je vraag heel onbeschoft of iemand je vragen kan beantwoorden een paar uur na je laatste post.
Je taalgebruik zuigt sowieso of je nou slaapt of niet. Dat slapen is geen excuus aangezien ik gemiddeld 3 uur per nacht slaap en dan nog normaal kan typen hoor.

Gebruik punten, komma's en een spelchecker.
Tweakers.net is voor mensen met basiskennis en dat heb je duidelijk niet.
Het gaat er niet om dat je iets moeilijk vraagt, het gaat er om dat je geen eigen onderzoek doet, onbeschoft bent en je geen moeite doet voor je post. We zijn hier niet om je aan het handje te houden.
.
http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0
Succes.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

Je gebruikt geen leestekens en je schrijft alles achter elkaar. Dat is onleesbaar. En het is hier niet te bedoeling dat je na een paar uur nadat niemand op je vraag heeft gereageerd maar een nieuwe post neer te zetten waardoor het topic weer bovenaan in de lijst staat. Dat is onfatsoenlijk en hier niet gewenst. Je wacht maar tot er iemand langskomt die je kan helpen. We zijn hier allemaal voor ons plezier en om iemand te kunnen helpen maar we zijn geen helpdesk. En zo moet je het forum ook niet behandelen. Krijg je geen antwoord .. jammer dan. Dan wacht je, en mss moet je het na een dag eens vragen in het topic. Niet al na een paar uur.

Wbt je taalgebruik: we hebben er echt geen boodschap aan dat je te weinig slaapt en dat het je niet kan schelen. Ons kan het wel schelen en je doet dus maar wat moeite om jezelf leesbaar te maken voor anderen. Het is ook niet verwonderlijk dat niemand reageert als ze maar met moeite je tekst kunnen ontcijferen omdat jij het verdomd om punten en komma's te gebruiken.

Dus .. doe aub gewoon iets meer je best dan komt alles goed.

Verwijderd

Kijk eens in het algemene topic over tv-kaarten. Voor de rest sluit ik mij aan bij HlpDsk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.