Toon posts:

zoek de titel van een spel

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin, welke ook redelijk fanatiek gamer is, is op zoek naar een spelletje wat ze vroeger wel 's heeft gespeeld, maar ze kan zich de titel van het spelletje niet meer herinneren. Wellicht dat onderstaande beschrijving een belletje doet rinkelen hier:
De naam ben ik kwijt maar de start (het eerste deel van de game) kan ik me nog goed herinneren. Het is een Fantasy roleplaying-adventure game voor ik me zover kan herinneren minimaal 10 jaar oud.

Je start als een (fantasy) mannetje in een gevangenis, je eten wordt gebracht en jij moet uit die cel zien te komen. Hiervoor moet je de wachter roepen, die komt vervolgens via een lift over diverse cellen jouw kant op. Dan zakt de lift in jouw cel. Vervolgens mep je de wachter neer en kun jij met die lift je cel uit. Vervolgens moet je dus de gevangenis uit zien te komen en sta je buiten. Door middel van praten en creatief denken kom je in dit spel vooruit. Als je de juiste gesprekken voert kom je op nieuwe plekken of krijg je opdrachten en informatie over dat waar jij naar op zoek bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 19:36

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Little Big Adventure 1, in het buitenland soms ook wel Relentless: Twinsen's Adventure genoemd :)

Maar zoals Hahn zegt is er een groot topique voor ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okyah schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:31:
Little Big Adventure 1, in het buitenland soms ook wel Relentless: Twinsen's Adventure genoemd :)

Maar zoals Hahn zegt is er een groot topique voor ;)
Thx! Weer iemand blij gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-10 19:15

Dit topic is gesloten.