Toon posts:

Problemen met SBLive 1024 en Antec SX830

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eindelijk een Antec SX830 kast en heb al mijn spullen van mijn oude kast over gezet in de Antec Kast,maar alleen met de SBLive heb ik problemen,deze zit in het laatste PCI slot en als ik deze vast schroef start de computer niet op,als hij er los in zit start hij wel op maar zodra ik hem vast draai niet,en dat geldt ook als ik hem in het vierde PCI slot doe.
Ik heb alles precies zo over gezet als het in mijn oude kast zat en daar werkte het perfect,waarom nu niet.
Iemand een oplossing?:'(

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmmz, maakt de kaart korsluiting, of trekt de schroef aan de bovenkant de kaart uit het slot? :?

Weird. :(

Whatever.

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
en als ie los zit, werkt ie dan? of geeft ie dan gewoon geen contact?

controleer anders alle contactpunten eens (misschien is er eentje kapot/scheef)

Verwijderd

zet anders een stukje tussen de live-kaart en de kast op het punt waar je hem vastschroeft....

stukje schuimrubber ofzo

wat je ook kan proberen is je kast te aarden... (het nut ervan? zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/9795 )
normaal gesproken zou dat niet nodig zijn, maar het lijkt op een probleem van statische electriciteit

Verwijderd

Wat je kan proberen is de plaat waar je moederbord op zit een beetje bij te buigen.. zodat je sloten iets omhoog komen.. had dat ook met een kast..

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Of je hebt je mobo verkeerd gemonteerd. :P

Whatever.

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

neem je een schroef met plastic viting