Ik heb een vreemd probleempje met een zoekformulier. In FireFox staat de cursor namelijk hoger dan het input veld:

Zodra ik tekst begin in te voeren, staat deze wel goed in het inputveld. Als ik daarna op een later moment de cursor opnieuw naar het inputveld verplaats, dan staat de cursor wel prima in het veld. Na een pagina refresh is het probleem weer terug. In IE ziet het er wel altijd goed uit.
Dit is de code:
Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen, of op welke zoektermen ik moet Googlen voor een oplossing. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Zodra ik tekst begin in te voeren, staat deze wel goed in het inputveld. Als ik daarna op een later moment de cursor opnieuw naar het inputveld verplaats, dan staat de cursor wel prima in het veld. Na een pagina refresh is het probleem weer terug. In IE ziet het er wel altijd goed uit.
Dit is de code:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| <div id="searchfield"> <p><b>Search for items:</b></p> <form method="get" action="/cgi-bin/apf4/amazon_products_feed.cgi"> <input type="hidden" name="Operation" value="ItemSearch"> <input type="text" name="Keywords" size="25" /> <select name="SearchIndex"> <option value="Blended">All Products</option> <option value="Apparel">Apparel</option> <option value="Baby">Baby</option> <option value="Books">Books</option> <option value="Classical">Classical Music</option> <option value="DVD">DVD</option> <option value="Electronics">Electronics</option> <option value="Kitchen">Kitchen & Housewares</option> <option value="Magazines">Magazines</option> <option value="Music">Music</option> <option value="OfficeProducts">Office Products</option> <option value="OutdoorLiving">Outdoor Living</option> <option value="PCHardware">PC Hardware</option> <option value="HealthPersonalCare">Personal Health Care</option> <option value="Photo">Photo</option> <option value="Software">Software</option> <option value="SportingGoods">Sporting Goods</option> <option value="Tools">Tools & Hardware</option> <option value="Toys">Toys</option> <option value="VHS">VHS</option> <option value="Video">Video (DVD & VHS)</option> <option value="VideoGames">VideoGames</option> <option value="WirelessAccessories">Wireless Accessories</option> </select> <input style="background-color:#FFCC68;color:#000068;font-weight:bold" type="submit" value="Search" /> </form> </div> |
Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen, of op welke zoektermen ik moet Googlen voor een oplossing. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
[ Voor 59% gewijzigd door BtM909 op 11-07-2007 23:41 ]