Welke 8800GTS 320mb?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:02

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Topicstarter
Beste tweakers..

Jullie zien het al, ik ga voor de 8800GTS 320mb, maar ben er nog niet uit welke.

Iedere 8800GTS (bijna iedere) heeft dezelfde koeling dus daar draait het niet om.
Ik zoek eentje waar ook games bij zitten het liefst, of een game bundel.

Mijn oog was al op de asus gevallen, alleen die is niet zo goed leverbaar.
Wat vinden jullie als goeie alternatieven??

_/-\o_

PS
mijn verdere systeem:
antec nine hundred
antec neoHE 500
asus p5n-e sli (nog niet vdroop modded)
7600GT 256mb (asus)
e6600 @ 3375mhz met scythe infinity
team xtreem 2gb @ 800: 3-3-3-8
Samsung 250gb schijfje
5 tricool fans en 1tje op de top.

[ Voor 24% gewijzigd door Bensjero op 11-07-2007 21:57 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maakt allemaal niets uit, iedere kaart wordt zo'n beetje gemaakt na het reference model, hooguit het mem en de koeler verschillen, dus maakt het niets uit welke kaart je koopt.

Verwijderd

Idd alle kaarten zijn het zelfde, alleen de koeler ofzo verschilt, ik heb sinds kort de Asus GF 8800gts 320 MB, en ik kan zeggen, dit is super, ze leveren er veel extra's bij:

Zoals 3Dmark 2006 met licentie
Ghost Recon Advanced Warfighter met Licentie
Race the wttc met licentie
Een CD mapje van asus

En 1x een DVI-VGA omzetter en nog wat stekkers om je PC op de tv enzo aan te sluiten

En je krijgt 1 cd met allemaal software, 1 met drivers voor XP en 1 met drivers voor Vista !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 22:05 ]

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:06
Ehm, plaats je dit topic nou gewoon alleen om te 'pimpen' met je systeem? Je kunt toch gewoon zelf een review opzoeken van de kaart van verschillende fabrikanten? Daar wordt toch ook gewoon de pakket-inhoud beschreven :?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
...Of je kijkt gewoon even op de site van een willekeurige winkelier, en anders natuurlijk die van de fabrikanten van de kaarten :Z

Over het algemeen is het zo dat de 'duurdere' kaarten met ongeveer dezelfde snelheden en koelers betere ondersteuning en accesoires hebben, er zitten dus meer kabels, stickers, games, applicaties, etc. bij, maar uiteraard betaal je daarvoor.

Verwijderd

asus en msi modellen hebben games bundel.
Maar meestal zijn dat toch wat oudere games die je ook in de budget bak kan vinden

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:02

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Topicstarter
nee, dat systeem heb ik er ff bij gedaan, omdat ik miss iemand een opmerking over heeft dat er miss iets drastisch veranderd moet worden voor meer prestatie ofzo. het leek me wel handig ereven bij te zetten ;) Jij vind het dus een mooi systeem, dankje ;):P

Tja, ik zoek dus een model die net zo veel en moois meeleverd als die van asus. (miss zelfs goedkoper)
Ik kan namelijk geen productreviews vinden erover, ik post om even na te gaan of iemand misschien ervaring heeft. (ik hoef het alleen te weten als er WEL een game of bundle bijgeleverd wordt:P)

En anders wacht ik een week (of2) om tog maar de asus binnen te slepen,
bedankt voor juliie reacties tot dus ver ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Kijk zelf even op de sites van de verschillende fabrikanten, kleine moeite lijkt me :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.