Goedenavond. Ik zit met een vrij vervelend probleem. Laatst kreeg ik van iemand die ik ken een mailtje over de site ***.nl. Dus ik daar een beetje rondkijken, allerlei hackerstooltjes enzo. Nu goed, ik vond het allemaal niet zo interessant, mede omdat je ervoor moest betalen, dus ik klikte de site weg. Een tijdje later kon ik opeens niet meer Limewire openen. Als ik naar een internetpagina ging bleef het scherm grijs. Na een reboot kon ik ook al niet meer in mijn configuratiescherm, en het blijft steeds erger worden! Ik typ dit vanaf een andere account die ik godzijdank al eerder heb aangemaakt, daar is niks mee aan de hand. Maar als ik nu mijn files probeer te backuppen naar deze account of op een externe HD lukt dat niet omdat ik geen toegang krijg!
Ik vrees dus dat ik een of andere virus heb opgelopen, en ik vind het erg toevallig dat het precies is na mijn bezoek aan die website. Ik surf in principe vrij veilig, open nooit bestanden die ik niet ken, werk met firefox en scan regelmatig op virussen en spyware. Heb overigens nog nooit een virus gehad.
Hoe los ik dit op? Ik kan AVG niet meer openen, niet meer internetten of muziek luisteren. Alleen op deze gastaccount, maar die heeft ernstig beperkte rechten waardoor ik geen toegang heb tot files van mijn andere account, behalve een paar programma's die zichzelf op beide accounts hebben geïnstalleerd. Ik ben dus echt helemaal mank!
Ik vrees dus dat ik een of andere virus heb opgelopen, en ik vind het erg toevallig dat het precies is na mijn bezoek aan die website. Ik surf in principe vrij veilig, open nooit bestanden die ik niet ken, werk met firefox en scan regelmatig op virussen en spyware. Heb overigens nog nooit een virus gehad.
Hoe los ik dit op? Ik kan AVG niet meer openen, niet meer internetten of muziek luisteren. Alleen op deze gastaccount, maar die heeft ernstig beperkte rechten waardoor ik geen toegang heb tot files van mijn andere account, behalve een paar programma's die zichzelf op beide accounts hebben geïnstalleerd. Ik ben dus echt helemaal mank!
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 11-07-2007 21:05 ]