Toon posts:

[XP] Kan internet afbeeldingen niet opslaan*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een internetafbeelding wil opslaan (rechtermuisknop, opslaan als), verdwijnt de browser en er komt geen scherm met de vraag waar ik wil opslaan. Behalve het verdwijnen gebeurd er dus helemaal niets. Ik heb de instellingen terug gezet naar de oude en zelfs naar de fabrieksinstellingen. Helpt niet. Ook het verwijderen van de antivirus/spyware-programma's helpt niet.

Heeft iemand enig idee wat het probleem is?

Dank je!

• -Arcane-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
welke browser? Al andere browser geprobeerd?

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-03 01:36
Got wil eerst dat je zelf zoekt. :+
Als ik jouw kop "internet afbeeldingen niet opslaan" in de search gooi,krijg je 2 pagina's aan topics
Als het dan nog niet lukt, kom terug!

gewaarwordingshorizon

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)

Graag nog even melden welke browser en welke Windows je gebruikt, want zoals je in de Windows Clients - FAQ kan lezen zijn er meerdere.

En leeg je Tijdelijke internet bestanden (cache) eens? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
In andere topics geen vergelijkende situaties gevonden, vandaar de vraag.

Het gaat om IE 6 en 7. Heb 7 gedownload, nadat het probleem bij 6 is ontdekt. Hoopte hiermee problemen te verhelpen. Het gaat om Windows XP, Home edition.

Overigens heb ik alle mogelijke dingen die bij me opkwamen, als uitgeprobeerd, instelling terugzetten, andere IE versie, spam-/virusprogramma's verwijderd (en instelling terugzetten), alle internetbestanden (cache) verwijderd en zelfs nog systeemherstel geprobeerd.