Toon posts:

Systeemherstel herstelt die ook de mail?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

werd net gebeld door mijn werk had in outlook express netjes opgeruimd verzonden items etc.
maar nu had hij er dingen in opgeslagen niet handig maar gebeurd.

nu heb ik gezegt systeemherstel maar herstelt hij ook de mail?
en anders moet er toch op[ de computer ook nog bestanden zitten van waar de mail gecomprimeerd is 1x in de zoveel tijd krijg je die melding

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hier is maar 1 woord van toepassing:

Backup!

En het antwoord op je vraag is nee, voor zover de vraag te begrijpen is. Het helpt als je je probleem wat duidelijker probeert te omschrijven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Neen systeemherstel is geen backup, het is alleen voor instellingen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Je bedoeld waarschijnlijk dat hij de mail archiveerd. Je zou even kunnen zoeken naar *.ost of *.pst file

Of deze extensies gelden voor Outlook Express weet ik trouwens niet.. misschien is het dan wel iets anders. Maar ehm... Google al geprobeerd? ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 09:48

BFS

Rude awakening

Falcon schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:03:
Je bedoeld waarschijnlijk dat hij de mail archiveerd. Je zou even kunnen zoeken naar *.ost of *.pst file

Of deze extensies gelden voor Outlook Express weet ik trouwens niet.. misschien is het dan wel iets anders. Maar ehm... Google al geprobeerd? ;)
OE heeft *.DBX bestanden waarin mail wordt gestored.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-03 12:40
Ik kan me lichtjes herinerren dat hij dat niet doet met OE.

Als je op .dbx bestanden zoekt, met je bij geanvenceerde opties zoeken in verborgen mappen aanvinken.
Of je gaat naar :\Documents and settings\Username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Identities\<lange sleutel>\Outlook Express\*.dbx

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Tijd dat je wat gaat doen aan de kwaliteit van je posts, want die is erg laag.
Zoek eens naar systeemherstel, en dan vooral over wat het precies doet. Snel genoeg tevoorschijn op microsoft.com ;)
Het algemeen beleid is ook erg belangrijk, we willen dat je zelf moeite doet. Laat die slimheid in je ondertitel ook in je posts blijken, je posts komen nu nogal als het tegenovergestelde ervan over.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.